Han marcherede iført en lang sort kutte uden hætte ned gennem dalens bjerges sidder og kun fra ham kunne ses kutten, hans hoved og hans små skoløse fødder der trippede afsted over jorden der endeligt bar grønt igen efter de fire dæmoniske plager der havde ramt landet. Følelsen af græs under fødderne var dejlig efter hans tur i norden hvor kun sne og is hærgede, men desværre havde Demiel ikke tiden til at være glad for følelsen. "Azhu, kan du lede mig i den rigtige retning, så stopper jeg med at holde øje med tankerne." spurgte djævle-knægten ud i det blå. Ingen folk var i nærheden, eller det var hvad han troede som han trådte ind på Fantomtårnets gravplads. Azhuba fortalte om hvert hjørne han skulle runde og hver grav han skulle passere på pladsen og mens ledte Demiel rundt.
Stemmen hvis tanker de havde hørt virkede til at komme fra under jorden og det var frustrarende for ham, for det betød at de skulle til at finde ud af hvorfra jorden det kom så de kunne finde den person og tage hævn. Men som hans fødder passerede grænsen indtil gravpladsen skynde Azhuba at fortælle Demiel "Der er ikke en Demi. Der er en eller anden person mere... Men der er kun en under jorden." Demiel så forvirret ud over pladsen til han så en skygge. Der var ingen grund til at udsætte sig selv for nogen som helst form af fare. Så hurtigt kastede han sig som en skygge bag en gravsten. Inderligt håbede han at hvem end den nye part var ikke havde opdaget ham, men for at finde ud af det så han ud og der fejlede han. Som han så fra siden af gravstenen der fungerede som hans gemmested så han direkte hen på en kvinde og han kunne se hun havde set ham som de låste øjne, men alligevel kastede han sig forskrækket tilbage bag stenen i et glimt af håb om at hun måske ikke alligevel havde set ham.
"Jeg skulle aldrig havde kigget. Undskyld Azhu." hviskede han ud i intetheden så kun han kunne høre det.