Avaion
Adelige - tidligere dødssynd for lyst
Ruiner. Den storslået by Aztaroth havde været en pragteksemplar, hvordan at dødssynderne havde haft deres tag på Kzar Mora - dæmonernes rige. Men nu, var den som beskrevet tidligere bare en simpelt og ligegyldig ruin.
Luxuria, som normalvis gik under navnet Avaion. Havde dog ikke ladet dette kurer hendes vilje til at genskabe den samme pragt der før havde hersket i denne by. Det storslået palæ som hun havde vokset op i, som hun havde opfostret sine egne børn i. Var langsomt ved at komme til sin ret. Som en af de eneste bygninger der befandt sig i miles omkreds, var der skønhed omkring det. Haven der lå bag store massive porte fremviste sin bragt inde for dæmoniske planter der voksede inde i dette rige. Et stort springvand stod i midten mellem selve hovedindgangen og porten til palæet.
Selve facaden var hellere ikke faldefærdigt mere, det eneste derefterhånden manglede var få værelser der skulle sættes i stand. Det som gæsterne selvfølgelig ikke skulle have lov til at se.
Som alle andre dage, havde den dog været lidt kedsommeligt. Der havde været bud efter hende, flere af dæmonerne som der viste deres uvilje imod mørkets hær der havde sat bolig i Kzar Dûn. Egentlig kunne Luxuria ikke være mere ligeglad, men med hendes title og det langvarrige fravær. Havde det sat bølger igang, så snart at der blev givet nyt omkring hun var tilbage. Ikke blot tilbage, men at hovmod var blevet nedlagt og en ny arving til titlen skulle findes. Igen, en ting Luxuria ikke fandt særlig interessant. Med ligegyldige øjne, sad hun så der. Mindre dæmoner, samt væsner fra verden ude af Kzar Mora lå i klynger rundt omkring hende. De fleste uden en travl på kroppen. Et lys blev dog kortvarrigt tændt, da hun mærkede en tilnærmelse. Det var blot et glimt at noget havde bevæget sig ind i Aztaroth, som bestemt burde have hendes opmærksomhed. En af hendes små spioner havde opfanget noget, og glimtet hun fik af manden som Zalazar havde opsnuset fik et bitter smil til at forme sig hen over de fyldige læber.
En skikkelse bevægede sig nærmere på den unge dæmon der havde bevæget sig ind i ruinerne. Han virkede som en der ville være en interesse for hans mester. Med nogle lange skridt trådte han ind foran den ankommet. "
Du virker som en der søger noget, måske jeg kan hjælpe dem?" det var en mørk hvisken, næsten som en slange der gled hen over mandens tunge. Næsten helt sort, med flammende rødt hår, der var samlet i en stram hestehale der lå ned af ryggen. De orange raptil øjne gled hurtigt frem og tilbage, for at betragte manden foran ham ganske indgående. Luxurias stemme var kort at høre i hans hoved, mens Zalazar gjorde store øjne. "
Min mester ønsker at møde dem, kom med mig." han vente sig rundt og gik hurtigt af vejen hen imod palæet. Dog stoppede han kort op og vente sig imod yndlingen. "
Jeg ville skynde mig med hvis jeg var dig, du vil nødig skuffe mesteren." derefter satte han afsted i et forhøjet tempo.
When I get down on my knees
Its not to pray