Makayla

Makayla

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Dianthos

Alder / 59 år

Højde / 162 cm

Ela 09.03.2017 18:35
Makayla var ikke ligefrem tilfreds over at lyset var vendt tilbage, det medførte visse problematikker. Som i at hun ville blive afkræftet ved at være ude i lyset. Makayla ventede derfor til det blev aften til at gå ud på gaden, hvorpå hun bedre kunne skjule sin sande identitet. Hun iført sig en sort kappe, og mørkeblå lang kjole. Hun ville helst tiltrække sig noget opmærksomhed, på denne måde kunne hun manipulere vedkommende, til forhåblig at få det hun ønskede.

Makayla var gået lidt rundt i gaderne, det var ikke først gang i hun befandt sig i piratbyen, og det var nok hellere ikke sidste gang. Hun gik derefter ind i en bar hvorpå hun satte sig ved et bord og smug kiggede rundt på de forskellige der befandt sig der. 
Edward

Edward

Pirat og Kaptajn på hans skib

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 33 år

Højde / 184 cm

Tristan 09.03.2017 20:04
Edward havde lagt til i Diamantbugten, for et par dage siden, han skulle ha solgte hans tyve godser og det var blive gjorde han, havde miste nogen folk, men de kunne stadig bevæge sig og derved stadig finde en ny besætning hvilket var pengene de, havde nu han skulle ha brug for så han kunne hyre nye folk derudover, havde han hørt om en person han, havde hørte navnet om før.

Edward bevægede sig derefter ind i kroen, hvor han sætte sig ved baren, han lod barmanden skænke op, imens hans hans mandskab ellers kunne nyde, hvad end der ellers var her. 
Edward lod hans øjne glide rundt i rummet, mens hans så hans mandskab hygge sig med skøger, hvis ikke hans mor havde været det, havde han nok os været meget omkring det men lige nu ville han bare nyde hans drink og slappe af. Denne aften ville være dejlig afslappende inden, han personligt selv ville rejse igen, når hans gods var blevet solgt. Han lagede derfor ikke mærke til Makayla, overhovedet. 
Makayla

Makayla

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Dianthos

Alder / 59 år

Højde / 162 cm

Ela 09.03.2017 20:42
Makayla lage mærke til et større mandskab bevægede sin ind på kroen, hun kunne næsten fornemme hvem der var kaptajnen i besætningen. Og som en målbevidst person, ønskede hun ikke mindre end det bedste, desuden kunne hun ikke bruge besætningen til noget som helst, de tog ingen af de vigtige eller betydningsfulde beslutninger. Derfor sneg hun sig elegant ved siden af manden, dog uden endnu at sige et ord. Hun valgte derfor at bestille et glas rødvin imellem tiden. ”Du må næsten være kaptajnen på den besætning der kom ind” spurgte hun lettere forførende, men endnu havde hun ikke sat charmen på. Hun ville først se ham an før hun ville forsøge på noget med ham. Hun ville nødig spilde sine kræfter på noget håbløst. 
Edward

Edward

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 33 år

Højde / 184 cm

Tristan 09.03.2017 20:56
Edward lyttet den latter der lød fra alle områder derinde, han stoppet dog op da han hørte en kvinde stemme komme hen til ham. "Aye, jeg er Kaptajn for den gruppe der lige kom ind." Lød det kækt og charmerende fra Edward af, hvorefter han vende sit blik mod hende kvinde som prøvet og komme ind til ham måske han, vidste ikke helt hvad han kunne regne med hende.

"og de er, jeg har ikke set en så køn kvinde eller det er løgn, jeg har ikke set dem her før, hvad vil de?" Lød det kækt fra Edward af, hvorefter han sende hende et kort og charmerende smil, 

"såååå hvad kan jeg hjælpe denne kønne kvinde med, hvis der overhovedet er noget." Lød det kækt fra Edward, hvorefter han tog en slurk af sin øl og lagede nogen af krystallerne på bordet til og betale for begges drinks og at han skulle ha en senere.
Han så over mod hendes øjne, hvorefter han svagt talte. "Hvad, er denne skønheds navn." Lød det flirtende og kækt fra Edward af.
Makayla

Makayla

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Dianthos

Alder / 59 år

Højde / 162 cm

Ela 09.03.2017 21:11
Hendes mistanke var rigtigt, hun følte sig tilfreds i at hun med årene var blevet så god til at gennemskue folk. Makayla kunne trak på smile båndet i det han forsøgte at redde hans sætning, som alligevel ikke helt lykkes. ”Hvad tro du, at jeg vil?” vente hun spørgsmålet tilbage, mænd gik ofte i denne fælde, og hun var spændt på om han kunne gennemskue den.

”Det vil tiden vise, om du er i stand til at hjælpe mig” svarede hun varmt, det var ikke atypisk for en pirat at være så rapkæftet og kæk som han var, hun var efterhånden vant til alle de forskellige mænd der fandtes. Det der fascinerede hende mest, var alle de spørgsmål så hurtigt efter hinanden, han måtte vel være lettere ivrig for at vide hvad hun ville og hvem hun var, hvilket hun fandt lettere morsomt. ”Det er Makayla, og dit?” spurgte hun forførende og tog en lille tår af sin rødvin. 
Edward

Edward

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 33 år

Højde / 184 cm

Tristan 10.04.2017 22:33
Edward  stod og studeret hende, mens han ventet på et svar, denne kvinde var ikke menneske ikke at hun sikkert prøvet og skjule det. Men han var stadig sikker på, hvad han personligt gjorde var det rigtige.

"Kenway" lød det kækt fra Edward af, hvorefter han kysset hende svagt på hånden, som en måde og hilse på. Hun var vampyrer det var han helt sikkert på nu,  "du mangler sikkert et skib Makayla, men, hvad kan du tilbyde for det, vil jeg gerne vide. inden jeg vælger om jeg siger ja eller nej, til hvad du har behov for. "  Lød det flabet fra Edward, hvorefter han lod hans øjne møde hendes igen

"Du har 5 minuter til og gi en forklaring på, hvorfor jeg skal hjælpe dig, efter de 5 minuter har jeg et svar til dig." Måske var det lidt hurtigt, hvilket gjorde  han ville få det overstået så hurtigt som muligt så han kunne komme afsted igen.
Makayla

Makayla

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Dianthos

Alder / 59 år

Højde / 162 cm

Ela 09.05.2017 21:45
Hun smilede kærligt, idet han sagde hans og kyssede hende knoer. Makayla havde en kølig overflade, idet der intet varmt blod strømmede i hendes åre. Hun tog sig dog ikke af det, han var formentligt ikke en af de typer der lod sig genere af det.

Indvendig rystede hun på hovedet af hans kækhed, at hun havde brug for et skib. Hun nåede knap nok at svare ham, før han gav hende et ultimatum hvori hun skulle forklare sig. Hun var ikke yderligere tilfreds over at situationen var vendt til dette. Hun håbede at hun kunne have charmeret og dermed fået sin vilje. Kort tid efter kom et lumsk smil frem på hendes læber, hun havde fået en ide. ”Afhængig af hvor meget du ønsker, er jeg yderst tilbøjelig.” startede hvorefter hun kærtegnede hans arm i sensuelle strøg, samtidig faldt hendes frakke tilfældigvis lidt ned så han rigtig kunne se hendes krop i kjolen. Makayla var ligeglad om hvordan hun skulle få skibet, hvis hun solgte sig selv, var det prisen. ”Jeg kan muligvis lokkes til eliminere fjender” forsatte hun, og afsluttede med ”Og selvfølgelig er der også en fortjeneste i det, de kan få 20 procent af indkomsten jeg får” hun forsatte lidt endnu med at kærtegne hans arm. Hun kunne nu kun håbe at han tog imod forslaget. 
Edward

Edward

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 33 år

Højde / 184 cm

Tristan 10.05.2017 20:34
Edward var vokset op på gaden og, vidste når folk ar ude på nogen nogen gange var han bare forblinde især, hvis det var kvinder. Han kiggede over mod Makayla og lyttet til hende, kort efter hun havde lade hendes jakke falde han ville lyve, hvis han sagde han ikke kunne lide, hvad han så men en ting der betød lige så meget var hans cut. "Du har brug for et skib 60 procent." Lød det kækt, mens han studeret hende og lytte til, hvad end hendes svare ville være, "plus det du selv nævnte at du lytter til mig på skibet lige som alle andre," kom det fra Edward, hvor han bare så selvsikker på hende, han regnet ikke med hun ville gå med til det, men han var jo nød til og prøve. 

"Så miss Makayla, hvad mener du om dette tilbud, for jeg nægter og få de 20 procent det er mit skib og mit crew du skal bruge." Lød det flabet men dog en smule kækt fra ham, hvorefter Edward begynde og drikke af sit krus. Han, havde holdt sig selv i skindet, selv om det var sværte da hun prøvede og forføre ham, men han ville stadig ikke falde i selv om han nød hendes ganske svage kærtegne, over hans arme, prøvet han ikke og lade det live set
Makayla

Makayla

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Dianthos

Alder / 59 år

Højde / 162 cm

Ela 10.05.2017 20:48
Makayla var lige ved at dø af grin, af hans kækhed 60 procent. Han måtte da være tosset. Aldrig på vilkår om hun ville gå så langt op, til en profit hun ville ende på. ”30 procent” svarede hun igen med et lille smil. Som efterfølgende begyndte hun at grine lidt, men det var sødt og kærligt et. ”Så du tro jeg vil befinde mig på skibet” svarede hun igen, hun havde bestemt ikke tænkt sig at være på et skib. En vampyr fanget på et skib med væsner, hun ville være tvunget til at tage af deres blod. Det kunne være spændende og sjovt, idet hun kunne give alle et godt rus. Det ville så også tilbyde at hun med stor sandsynlighed skulle styre det forbandede skib. Og dermed kunne hun gå glip af andre vigtige handlinger, hvor end sjov det ville være, ville hun gerne undgå det.

”Selve opgaverne kræver ikke meget af jer, i skal blot fragte nogle ting, uden at stille spørgsmål. Men hvis vi ikke kan mødes halvvejs er der garanteret andre, som kan fuldføre opgaven for mig” svarede hun drillende og forsatte med at nusse hans arm. Enhver mand elskede at få denne slags opmærksomhed, og af hendes erfaringen så mænd der ikke kunne lide det havde allerede stoppet hende for længst. Problemet for ham var jo nok at hun var ældre og mere erfaren lige på det punkt. 
Edward

Edward

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 33 år

Højde / 184 cm

Tristan 10.05.2017 21:23
Edward så hen på hende, hvorefter han med hans øjne studeret hende, han brummet svagt af hendes kærtegn, hvorefter han lyttet halvt til hende, da hun nævnte 30 procent kunne han ikke lade vær med og le. "50 procent og vi har en deal som partners på lige fod folk vil forvente at jeg for lige meget ud af det, ellers vil  det ikke lyde godt, så Makayla, hvad vil du ellers sige for 50 er fair mit skib vil ha det på sig, så du ved du skal nok få det igennem så og hvem ved, måske kan jeg tilbydenoget mere." Han lænte sit ansigt frem mod hendes, hvorefter han blinket til hende og træk sig tilbage. 

"Hvad har du ellers af forslag, " lød det flabet men dog stadig en smule kækt fra Edward af, hvorefter han trak sig tilbage og drak noget af hans drink igen, hvorefter han prøvet og holde sig selv under kontrol hun tænde noget inde i ham, kvinde og at ha dem så tæt på havde altid været en svaghed for ham, men han ville bare gerne prøve og skjule det og ikke flyve på hende selv om, hans krop måskegerne ville gøre det men han, havde nok selv kontrol dog.
Makayla

Makayla

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Dianthos

Alder / 59 år

Højde / 162 cm

Ela 11.05.2017 13:45
Makayla smilede svagt ved hans brummen, og syntes næsten at det var kært at han forsøgte at benægte noget der var så tydeligt. Han var hård at forhandle med, men det gjorde også forhandlingen sjov og underholdende, i et øjeblik overvejede hun at benytte sin evne for at gøre ham mere med villig. Det ville så også betyde at han ville mærke noget om det kraftigt eller ej, kunne Makayla ikke vide og derfor var hun tvunget til at lade værre, det ville jo hellere ikke være sidste gang hun skulle mødes med ham hvis de fik en aftale. ”Andre behøves da ikke at vide hvad du får af procent” drillede hun og forsatte ”Jeg kan gå med til 45 procent, men så hellere ikke mere” svarede hun stålfast. Selvom hun ikke ønskede at komme mere over en 40 procent. Havde hun stadig behov for et skib. Så helt dårligt ville det ikke være hvis det lykkes på 45.

Hun smilede drilsk og lænede sig ind til ham og hviskede i hans øre ”Jeg kan give noget, som ingen anden kvinde noget sinde har givet dig før” hun lænede sig tilbage og tog et par tåre af sin vin. Hvis han sagde ja, ville han nok ikke have den fjerneste ide om hvad. Men hvis hun kunne omdanne ham her til at blive afhængig af hendes bid, ville hun det være en vind, vind situation for hende. Samtidig ville han føle en rus han muligvis aldrig havde følt i sit liv før. 
Edward

Edward

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 33 år

Højde / 184 cm

Tristan 12.05.2017 22:47
Edward lod hans øjne mødes hende da hun slog den ned til 45, han var sikker på han ikke kunne få mere ud af det, men det hun sagde kom dog bag på ham, "virkelig er det sandt, well 45 procent lyder ikke ringe, og det ekstra du måske tilbyde, mhm." Kom det svagt fra Edward af, hvorefter han vende sit øje mod hende, 

"Makayla, jeg  vil holde dig til det, hvilket tilbud, " så er det ikke er sandt blive vi nød til og sige aftalen ikke virker mere, men indtil da lyder det, meget godt og generelt som en god ide" Lød det en smule kækt fra Edward af, hvorefter han stadig udgav nogen brumme lyde, det var nu meget dejligt selv om hun var kold det hun gjorde, med hendes hånd over hans arm, " så kan vi se om jeg har oplevet det før, hvis ikke jamen så står aftalen ikke tror du, du kan leve op til det og er du sikker på du stadig vil holde fast i noget, jeg aldrig har oplevet før." Lød det flabet fra ham, man kunne godt høre han ikke helt troede på det.

Han drak derefter af sin øl og tømte den og hælde noget whisky op til sig selv, hvorefter hans øjne stadig holde øje med hende, det var en stor ting og sige at hun kunne få ham til og opleve noget ingen anden kvinde havde før.
Makayla

Makayla

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Dianthos

Alder / 59 år

Højde / 162 cm

Ela 13.05.2017 10:08
Makayla smilede roligt, og var tilfreds over at han endelig ville give sig lidt. Det stakkels menneske anede ikke hvad han sagde ja til, men hun kunne jo først lege lidt med ham, afhængig hvad han har var tilbøjelig til.

Hun rystede kort på hovedet og svarede ”Du tro måske ikke på mig?” med en drillende undertone, hun var ikke helt fan af at bliver undervurderet, men i hans tilfælde gik det vist lige, men også kun fordi aftalen blive gældende hvis hun kunne leve op til at hun ville give ham noget han aldrig havde prøvet før. ”Hvor foreslår du så at vi går hen?” spurgte hun drillende, det begyndte næsten at sitre i hendes fingre for at fat på ham, eller rettere sagt hans blod. Gad vide om sådan en pirats blod smagte anderledes end almindelige mennesker. Hun smilede indvendig ved tanken. Trods hendes lyster skulle hun alligevel passe på, aftalen skulle jo helst blive gennemført og det der ville ske imellem dem afhang af det. 
Edward

Edward

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 33 år

Højde / 184 cm

Tristan 13.05.2017 19:44
Edward kunne ikke lade være med og smile, 

Makayla mente, hun ku gi ham noget han aldrig, havde prøvet før han tog hans hat af mens hans øjne så på hende og han talte med hende, han satte hans ansigt lidt tætte på hendes, hvorefter han talte, "jamen vi ku tag en et værelse på denne kro, eller, hvis du føler mere for det ku det være på et skib," lød det kækt fra Edward, hvorefter han træk hoved tilbage igen og blinket til hende med hans venstre øje, "men det kommer meget an på dig, hvad har du mest lyst til." Lød det flabet men dog med en, hvis charme over sig, hvorefter han træk hans hoved helt tilbage igen. 

Edward anede ikke, hvad hun ville vælge men, hvad end hun beslutte sig for ville de nok gå der hen, han tømte sit glas whisky og hælde et til op igen, "sååååå jeg vente på de meget præcis valg Makayla," lød det flabet fra ham, hvorefter han sende hende et flabet smil.
Makayla

Makayla

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Dianthos

Alder / 59 år

Højde / 162 cm

Ela 14.05.2017 19:09
Makayla overvejede hendes muligheder, valgte hun værelset – kunne hun nemt komme afsted igen, men omvendt han besætning var til stede og kunne hurtigt der op, hvis han råbte til dem eller lignede. Hun havde trods alt før prøvet at en mand skreg som en lille tøs. Valgte hun skibet de var mere uforstyrret, og hun ville se hans skib og hvad det indeholdt, men her kunne hun ryge i vandet eller ligne, hvilket ikke tiltalte hende. Men trods det var hun nysgerrig i hvordan skibet så ud. ”Jeg syntes vi skal tage ombord på dit skib” svarede hun filtrerende til ham, hvorefter hun afventede hans retning for at de kunne gå ombord på han skib. Så måtte tiden vise, om det levede op til hendes forventninger. 
Edward

Edward

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 33 år

Højde / 184 cm

Tristan 14.05.2017 21:20
Edward smilede svagt, hans skib til talte nok os ham meste men det behøvet han ikke og fortælle hende, han rejste sig op, hvorefter han så lige så elegant ville holde hans hånd ud og tag hende i hånden, hvis hun heller ville det, ellers ville han forsætte med og gå med hende og bare bevæge sig ned mod havnen, hans mænd havde travlt med og nyde deres fri dage, hvilket gjorde disse ting letter for Edward..

Han ville opføre sig som en gentleman over for hende, hvilket var grunden til han, havde gjorde det i første omgang, hvilket fik ham til og smile kækt til hende. 

Da de nået ned til Kajen stod hans prægtig skib og ventet Figuren der var på det store skib lignet en ulv mens, de sorte sejle blafret i vinden, så det nærmest så majestætisk ud, skibet af sig selv var lavet af noget af det fineste træ, derudover havde det et meget stort dæk, man kunne se skibet, havde været en del af en militær flåde igen og et af de vigtige, han hjælp der ved Makayla over broen til det, hvorefter han så gav slip på hendes hånd, og åbnet døren ind til hans eget lille sted, en smuk seng stod over i et hjørne, mens der var bordet sammen med stole af det finest træ, der til lå der frugt fremme i en skåle og vin fremme, eller andre ting man kunne drømme om," Så er vi her Maykala," lød det kækt men en smule flirtende fra ham, hvorefter han tog et æble fra skålen.

"Så du tror du kan gi mig noget ingen anden kvinde, kan jamen jeg venter så, bevis det." Lød det en smule flabet fra Edward, af selv om han stod på et skib med en vampyr var han ikke bange, hvorfor skulle han være det.
Makayla

Makayla

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Dianthos

Alder / 59 år

Højde / 162 cm

Ela 16.05.2017 22:00
Makayla så lettere forundret på hånden han rakte ud til hende, de var jo ikke et parforhold? Tænkte Makayla, så derfor tog ikke hans hånd, men hele hans arm og lage sin rundt om hans, det så mere almindeligt ud og knap så forholds agtigt.
Hun studerede skibet nøje, det var et pragtigt skib og levede op til hendes forventninger heldigvis. Det var stort nok storme og stort nok til at kunne komme væk fra evt. andre pirater og vagter som vidste de havde tyve stjålet diverse genstande. At han så nok ikke ville vide at hendes genstande stor set altid ville være stjålet ville være en helt anden side af sagen, men han var jo trods alt pirat og han fik jo løn, hvilket virkede nok til ham. For nu. Makayla håbede at det ville være nok, da hun ikke på vilkår ville gå højere op hvis han bragte det op igen.

”Dejligt” svarede hun med forførende smil. Hvorefter smilet forvandlede sig til et lille grin, af hans kommentar om at nu måtte hun godt komme i gang ”Er du ivrig?” spurgte hun drillede og gik langsomt og forførende imod, hvorefter hendes hænder fandt hen til hans bryst hvor hun lige så langsomt begyndte at løsne hans tøj, imens hun gik rundt i cirkler om han hvor hun ventede på hans svar.
Edward

Edward

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 33 år

Højde / 184 cm

Tristan 17.05.2017 22:12
"Hvad hvis jeg er." Lød det en smule flabet fra Edward af, mens han tog et nyt bid af sit æble, hvorefter han mærket hendes hænder løsne hans tøj, Edward bed sig svagt i underlæben, mens hans øjne fulgte hende, kort efter, havde han lagt hans hænder omkring hendes kjole, hvor han rev lidt i den, mere for at se, hvordan hun ville reagere han var ikke en af de kaptajner der bare rev kjolen itu normalt, men han måtte stadig få den af hende, hans hænder gled op og begynde og rive kjolen lige så stille af hende,

"er det, virkelig alt for ellers, er jeg meget, skuffet over det," lød det en smule flabet fra Edward. Mens han vende det om og skubbet hende hen mod hans seng, "så, kan du noget helt andet, så håber jeg og se det," lød det en smule flabet, hvorefter han lod hans løbe møde hendes og træk sig lidt tilbage, for at se hvad der nu ville ske han fik sine 45, hvis han var heldig ku han måske få de 50 hvad gjorde 5 procent endelig af forskel. Han ville ikke benægte han, gerne ville vide, hvad hun talte om men indtil videre, havde han ikke set noget nyt. "Hvis nu du ikke kan gi det, blive vi nød til og sætte den op til 50 procent, hvad siger du til det Maykala." Lød en smule kæphøjt fra Edward. Men han mente hver eneste ord der forlod hans mund måske,havde han fået lidt og drikke som os hjælpe på det.
Makayla

Makayla

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Dianthos

Alder / 59 år

Højde / 162 cm

Ela 18.05.2017 10:52
”Tålmodighed er en dyd” svarede hun blot, og lod sine fingre glide elegant over hans bryst. Da hun atter kom om foran ham, tog han fat i hende hvorefter hun stoppede med at gå rundt om ham. Hun smilede blot af hans måde at tage fat i hendes tøj. Hun så ham drillede i øjne lige inden han begyndte at tage hendes kjole af, som røg relativt hurtigt af hende. Selvom hun var ældre end hendes krop var, udstrålede den som en yngre kvinde, hvilket hun elskede aller mest ved at være vampyr.

Inden hun helt nåede af svare, havde han taget styringen af situationen og smilede indvendig og lod ham gøre det hvorefter hun ramte hans seng blødt. ”Er du sikker på at du tør?” svarede hun drillende igen. Hvorefter han kyssede hende blidt. Makayla forsøgte at skjule sine hugtænder, han skulle ikke opdage dem endnu. Hun havde næsten ondt af ham, at hun snart ville forsøge at bide ham. Men hun vidste også at hvis han slappede af ville han føle et større rus. Hun havde før set sine ofre nyde hendes bid så utrolig meget at de næsten bad om mere. ”Jeg siger lad det komme an på en prøve” svarede hun drillende. Makayla var sikker på at det enten ville være knald eller fald når hun ville bide ham. Hun kunne nærmest mærke hans blod pumpe rundt i kroppen på ham, hvilket blot forstærkede hende lyst til ham. Makayla var snart parat at give ham et rus han sjældent ville glemme. Hun begyndte roligt at kysse rundt på hans, små blide aftryk rundt, hun tog chancen og lød de spidse tænder rammer hans bløde ham, heldigvis begrund af hendes evne, blev bidet ikke hårdt, men snarere som et hårdt sugemærke, som hun indtog noget af hans blod, indskudte hendes tænder et stof i hans omløb, som ville give ham en ekstase tilstand, som måske ville gøre ham høj som man ville føle det hvis han var indtog røgen fra et måneblad. Makayla håbede at ville nyde bidet og ikke gå helt amok på hende, det havde hun trods alt prøvet før og for at være ærlig så orkede hun ikke hysterisk pirat, for de kunne jo sagtens forsætte, tænkte hun veltilfreds idet hun mærkede hans søde blod i sin krop og fik fornyet energi, følelses var fantastisk og kunne ikke erstatte nogen anden følelse i verden.
Edward

Edward

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 33 år

Højde / 184 cm

Tristan 18.05.2017 22:26
Edward smilede svagt, mens han så hende under sig, hvorefter han vende dem om, hvilket medførte da hendes bid kom ind i hans system, havde han lige bytte plads mellem, dem, han fik hans eget tøj smidt af, hvorefter han kyssede hende igen, og selv om følesen af hendes bid påvirket ham, var det ikke på en dårlig måde det var en sindsyg god følelse som hun, havde givet ham, selv om han havde regnet ud at hun var vampyr, han træk hans læber fra hendes og smilede svagt han elsket følesen de var noget helt særlig måske, ville han ha behov for noget mere en anden gang, men de bytte jo os han fik den dejlige fornemmelse i hans krop og hun fik hans blod det var en win/win eller sådan opfatte Edward det.

"Måske burde vi ha et safeword, for når du ikke må bide mig Maykala." Kom det i en flabet hvisken fra ham, hvorefter hans krop reageret voldsomt på det han havde det fantastisk, " har du andre skjulte talenter, som kan få mig op i den syvende himmel miss Maykala." Lød det en smule kækt, fra Edward, hvorefter hans læber begynde og udforske hendes krop langsomt, hvilket gjorde at de igen havde ændret, hvordan de lå han vidste helt sikkert hun var en vampyr nu, men for at være helt ærlig var han ligeglad, hendes krop kunne være død og kold det betød intet for ham, deres sjov var sikkert kun lige begynde.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Venus Læremester
Lige nu: 1 | I dag: 11