Hobbit 01.03.2017 16:18
"Anastasia!" Stemmen var næsten panisk, som afhang hans liv af at denne Anastasia endelig ville vende sin opmærksomhed til ham, efter adskillige forsøg på at kalde hende op. Og endnu engang måtte han se sig skuffet. Den mørkhårede kvinde ikke så meget kiggede over skulderen, lod som om hun ikke havde mødt ham, mens hun nød at solens stråler var begyndt at kigge svagt frem igen bag de store tunge skyer, som stadig havde en tendens til at regne ned over byerne.Anastasia havde kurs tilbage mod landsbyen, men var stadig langt derfra. Hun søgte klogt at holde en forsvarlig afstand til skovkanten, således at denne Maximus ikke kunne trække hende væk fra folks blikke. Desværre til hendes store irritation og skuffelse var der ingen i nærheden, og han var hurtigere end hende.
Med et solidt tag i hendes underarm tvang han hende til at vende sig. "STOP!" Anastasia stirrede roligt og en anelse koldt op i Maximus ansigt. Det var ikke fordi han var grim, han var da ganske nydelig på mange punkter, men han havde nogle interessante lyster gemt bag facaden. Noget hans kære kone tilsyneladende ikke lystede - eller også var det fordi brylluppet var arrangeret. Tilsyneladende havde denne kære kone ingen lidenskabelig plads ved Maximus hjerte. Han havde i stedet kastet sin noget dyriske forelskelse på Anastasia der uskyldigt havde spurgt ind til ham dengang, havde manipuleret sig frem, og havde nydt hans opmærksomhed og trang til at give hende alt han nærmest ejede blot for en stund alene. "Det er slut, Maximus, og det ved du udemærket godt." Et smerteligt træk blandet med vrede løb over hans ansigt. Anastasia mærkede et let stik af frygt over denne forandring. "Nej.. Nej det er ikke slut... jeg vil ikke have det er slut! Hun sladre ikke.. Hun siger ingenting, det skal jeg nok sørge for." Anastasia trak sig væk, men kunne ikke slippe, siden hendes arm stadig var i et fast jerngreb. "Slip mig... Jeg vil ikke være med til det her-..." mere nåede hun ikke at sige, før manden der var minimum et hoved højere end hende, trak hende tilbage til sig, mens han trak hen imod træerne.
En halvkvalt lyd undslap overrasket Anastasia der kæmpede imod, inden hendes ryg blev presset mod en træstamme. "Slip mi-" han indfangede hendes læber - muligvis i et forsøg på at overtale hende til at blive, eller fordi hans lyster havde en tendens til at løbe over styr når man ikke var samarbejdsvillig. Han ville have, og hvis han ikke fik, så tog han. Desperat bed hun hårdt ned i hans læbe, hvilket gav et klagesudbrud fra manden. Han pressede hende hårdere fast, til luft begyndte at blive besværligt.