Mak'gora

Mak'gora

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Ork

Lokation / Dianthos

Alder / 48 år

Højde / 193 cm

Helli 30.12.2016 13:45
"Dig! Ork! Giv mig det tilbage!!!! Du har stjålet fra mig!" kom det højtråbende og vissent fra en gammel dame i en lille mad bod, hvor Mak'gora lige havde købt lidt mad ind, for at klare sig et par dage. Nu var det ikke første gang at Mak'gora blev beskyldt for noget hun ikke havde gjort, men hun var heller ikke kendt for at have det bedste temperament i verdenen. Så når hun blev beskyldt, så eksploderede hun. For hvis der var en ting som Mak'gora hadede, så var det at blive beskyldt på baggrund af hendes race. Hun var ligeså meget en borger af Hovedstaden som dette menneske var!
"Jeg har ikke taget noget! Jeg betalte for alle mine varer!" svarede Mak'gora vredt og nøj hvor havde hun lyst til at give kvinden et par slag, men indtil videre holdt hun sig dog i skindet, men det var svært. Alle steder hun gik i denne by blev hun dømt på en ting, og det var den grønne hud og hendes hugtænder. Kun i undergrunden var der noget mere accept. For selvfølgelig måtte hun være en del af Mørket som ork. Orkere kunne aldeles også leve fredeligt! Eller semi-fredeligt.

"Tyv! Tyv!" forsatte et kvækkende fra den gamle dame. "Nogen kom og hjælp mig! Jeg bliver berøvet," blev der råbt højere og højere med. Mak'gora tog nu fat i kanten af hendes trøje og lænede sig ind over boden. "For sidste gang! JEG HAR IKKE TAGET NOGET!" råbte Mak'gora direkte ind i ansigtet på kvinden, som nu bare gik yderlig i panik.

Logan Pantera

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 188 cm

KraveKage 30.12.2016 14:59
Logan var taget ind til Markedspladsen efter han havde fået hans magi tilbage, og at han kunne for begyndt sit arbejde igen der gik dog ikke langtid før han hørte råbene af ordrende " Tyv Tyv " og kort efter " nogen kom og hjælp mig, jeg bliver berøvet ", Logan havde lige fået sine evner retur, så der gik ikke længe før hans normale udsende blev erstattet med en sort panters, hans styrke hørelse bevægelses evner, hurtighed blev med det samme forhøjet kraftigt, så der gik ikke længe før han allerede vidste hvor person råbte fra, og heller ikke der efter gik der langtid før Logan stod henne ved den ork der havde skabt alt den ballade.

En rolig prikken på skulderen af Mak' og en talende bag hende lød   " to ting, slip kvinden de har fat i, og bag efter vend dem om og træd tilbage fra boden roligt. " sagde han roligt men i en meget bestemt tone, ork eller aj han brød sig ikke om ballade lige nu i disse tider, han kunne nemt finde noget at bruge sin tid på end at stoppe orker der lige havde spist.
alle var velkommen her i byen men en ork var ikke noget man så hver dag, og det var ikke noget man forbandt med noget godt, dog ville Logan ikke dømme hende endnu.

"så fortæl mig frue hvad er der sket her " sagde han og lod sig vente på om ork adlød hvad han sagde, hvilket han håbet og stærkt gik ud fra, for ellers måtte denne ork jo nærmest allerede nu vide hvad der ville ske, " og jeg hører også gerne deres side af sagen ork, men en ting af gangen " lige nu var det vigtigt at få ro på det hele, og at få ork til at slippe kvinden.

Mak'gora

Mak'gora

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Ork

Lokation / Dianthos

Alder / 48 år

Højde / 193 cm

Helli 30.12.2016 18:11
Da der kom en meget fast og bestemt stemme fra et sted bag Mak'gora, kunne hun ikke lade vær med at være små irriteret. Nå, så en byvagt var kommet, og højst sandsynlig ville tage den gamle dames side. Det var jo oh så synd for den gamle dame. Den store, grimme ork havde jo åbenbart både stjålet hende og truet hende. Dette gjorde Mak'gora lidt bitter, men hun gjorde som der blev sagt, for hun skulle ikke have mere ballade en højst nødvendigt, hun havde jo stadig et job i undergrunden at passe.

Men måske byvagten skulle have overvejet sine ord lidt mere nøje, for selvom Mak'gora var stolt af at være en ork, så var det virkelig ikke det ord man skulle bruge til at tiltale hende med. Det boblede og kogede i Mak'gora, som hendes øjne blev smallere og smallere.
"Jo, ser du, jeg stod her, og passede min bod, og endda solgte hende mad og så ta-" mere kunne der ikke høres fra den gamle dame, som prøvede at fortælle hvad der var sket i hende optik.
"Hør her fister!" udbrød Mak'gora vredt og ignorerede nu damen i boden, og pegede anklagende på manden. "Du er en af byvagterne ikke sandt? Så skal du fandme også respektere alle slags her i byen! Du skal fandme ikke tiltale mig som ork, du skal tiltale mig som frøken, ligesom du udentvivl gør til alle andre menneske kvinder her i byen. Dem kalder du jo heller ikke bare for 'menneske'. Det kan ikke være rigtig at jeg skal være udsat for diskrimination, fordi I alle er for snæversynet, til at se ud over jeres egen næsetip!" sagde Mak'gora vredt og under hele smørren havde hun gået tættere på byvagten og prikket ham hårdt i brystet.
Mak'gora

Mak'gora

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Ork

Lokation / Dianthos

Alder / 48 år

Højde / 193 cm

Helli 02.05.2017 16:08
Inaktiv
0 0 0

Chatboks