Elasha Wynnter

Elasha Wynnter

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 288 år

Højde / 170 cm

Mong 23.12.2016 21:06
Tørken var ovre og det var på tide for Elasha. Hun kunne endelig komme til at dyrke i haven igen. Men så kom de mørke skyer og alt virkede så kuldt og trist, og det blev Elashas humør også. Hun gik tit ud i skoven som nu for at finde ro og glæde. hun kom til en busk der så noget trist ud. Elasha satte sig ned til planten og lagde en hånd på den. Hun lukkede øjnene og koncenterede sig om at få lidt liv i denne busk. Det vidste sig også da hun endelig fik lidt liv i den at det var en bær busk. så kunne dyr da få lidt mad. der fik da heller ikke længe for at et dådyr så busken og kom over og begyndte spise nogle af bærene og bladene. 
Elasha havde trukket op i et træ hvor hun sad med sin bue på skødet og et par pile på ryggen.  hun beundrede det lille dådyr og naturen selv om det var så mørkt at det ikke var langt man kunne se mere. mørket havde overtaget alt og det generede hendes have da den ikke fik lys den skulle ha. og så kunne hun ikke få særlig meget mad eller solgt særlig meget til hendes kunder der også gerne ville ha mad på bordet. og selv om Elasha kunne magi til planter så vidste hun endnu ikke hvor lang tid det holdte vis hun brugte alt sin chakra på det. Elasha kunne dog godt bruge meget magi på det. for at gøre folk fik deres mad eller urter. men hun ville ikke besvimme pga hun havde overanstrengt sig.
Lukoran Serino

Lukoran Serino

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Mørkelver

Lokation / Amazonitskovene

Alder / 27 år

Højde / 185 cm

Cam 28.12.2016 05:52
Luko sad i ly af mørket og så sig omkring. Han kedede sig utrolig meget.
Nu hvor mørket havde spredt sig over landet så var der sjældent folk der kom ud i skoven. Ingen gik i hans fælder, ingen kom for at snakke.
Lukos tankeprocess blev afbrudt da han hørte noget. Bevægelse.
Luko så ned og opdagede en skikkelse der havde sat sig på en gren under ham. Han smilede skævt over personen. Måske kunne han få en underholdende samtale ud af dem?
"Goddag til dig." sagde han, med et hørbart smil.
"Well, well, well... What have we here?"

Elasha Wynnter

Elasha Wynnter

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 288 år

Højde / 170 cm

Mong 29.12.2016 15:17
Elasha sad roligt og studeret Dådyret da en stemme forskrækkede dådyret. Elasha så op mod stemmen og skulle til at skælde ud men nåede det ikke da hun så at hun sad under en anden elver.... en mørk elver, sådan en havde hun ikke set før. hun lagde sig tilbage på grenen og studeret manden. hvad var han dog for en.
"goddag til dig selv" sagde Elasha med et undrene blik i de grønne øjne. hun blinkede et par gange og kunne ikke rigtigt sætte ord på det men noget ved denne anden elver var besynderligt for hende. hun tog sig lidt til sin arm for at få farmen da mørket havde taget varmen med sig væk. Elasha selv var dog varmt klædt på men frøs stadig. hun holdte sin bue godt i den anden hånd, 1 for ikke at tabe den og 2 for vis denne skikkelse vidste sig at være farlig.
Lukoran Serino

Lukoran Serino

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Mørkelver

Alder / 27 år

Højde / 185 cm

Cam 01.01.2017 15:59
Med et smil, som ikke kunne ses i mørket, svingede Luko sig ned på en gren der var lidt tættere på. Pigen lød ung, og Luko mente han var stødt på hende før. Han havde vist observeret hende imens hun færdes i skoven.
"Hvad laver en som dig her?" spurgte Luko. Hans stemme lød venlig, og hans gyldne øjne skinnede nysgerrigt idet han overvejede hvilke spændende samtaler han kunne få ud af denne unge pige.
"Du må undskylde at jeg skræmte dit rådyr."

Elasha Wynnter

Elasha Wynnter

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 288 år

Højde / 170 cm

Mong 02.01.2017 18:49
Elasha smilte lidt over hans venlige stemme. han lød ikke ond. hun så mod busken hun havde vækket til live. "jeg går lidt i min egen verden. og findet mad og urter." hun så på ham da han kom tættere på hende og hun kunne se nysgerigheden i hans øjne.  da han undskyldte grinte hun lidt. "det er okey, det var ikke mit dådyr det var naturens. jeg har kun en morv som dyr."
Lukoran Serino

Lukoran Serino

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Mørkelver

Alder / 27 år

Højde / 185 cm

Cam 03.01.2017 13:18
Luko så efter dådyret og smilede.
"Interessant. Hvem er du hvis jeg må være så ligefrem og spørge?"
Med endnu et venligt smil satte Luko sig ned ved siden af pigen. Det havde vækket hans nysgerrighed at se hende vække busken til live igen, så det spurgte han også om:
"Det er noget af et talent du har dig, hva? Nogen med grønne fingre?"

Elasha Wynnter

Elasha Wynnter

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 288 år

Højde / 170 cm

Mong 20.01.2017 19:27
Elasha grinte lidt da han spurgte hvem hun var. "jeg er Elasha, og du?" hun havde aldrig set en så mørk elver før og var da nysgerig omkring hvem han var. hun så ned på busken og da han talte igen grinte hun over hans kommentar. "ja det kan man godt sige jeg har. det er en den evne jeg bruger selv til mit arbejde." som gartner var det meget praktisk at ha sine grønne fingre.
Elasha Wynnter

Elasha Wynnter

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 288 år

Højde / 170 cm

Mong 17.07.2017 20:55
//out gammel tråd.
0 0 0

Chatboks