Plotmaster 20.11.2016 20:37
4. Januar 2016
Mine knoglefingre ryster, som jeg fører hånden hen over papiret. Tidligere i dag fandt vi en forladt fæstning, som vi har gjort til vores hjem. Her vil vi genopbygge vores tabte styrke, mens resten af landet lider under Kzar Moras hævn.
Omgående søgte jeg mod fæstningen højeste tårn, og her tegnede jeg med blodet fra en af mine tjenere den dæmoniske hidkaldelsescirkel på gulvet og udtalte navnene på de tre ærkedæmoner. Alene deres tilstedeværelse i rummet var nok til at tvinge mig i knæ, og jeg havde aldrig fornemmet en dæmonisk magt, der kunne måle sig med denne. Det var i dette øjeblik jeg vidste, at dette bånd mellem herre og dæmon langsomt vil slide mig op, indtil der intet er tilbage.
Da jeg udtalte den første ordre til mine nye dæmonslaver, stirrede den ældste, Abraxas, længe på mig, og jeg kunne se en skjult udfordring i hans øjne.
"Hvor længe kan du holde os under kontrol?" Syntes de at sige.
"Allerede nu, kan du mærke, at det koster dig umådelige kræfter at beordre os."
Dæmonerne førte mig til et skjult, underjordisk sted, langt inde i Kzara-Bjergene. Luften føltes tung af overvældende, magisk kraft, og i halvmørket lyste en kæmpemæssig krystal med et sygeligt, grønt skær.
"Vi kan ikke kontrollere den magi, der allerede for årtusinder siden blev gemt her, for at bringe vores hævn til resten af Krystallandet." Det var den kvindelige ærkedæmon, Eisheth, der talte.
"Vi kan blot slippe den løs."
Jeg så til, overvældet af træthed, mens ærkedæmonerne knuste krystallen. Jeg syntes, at jeg kunne høre et fjernt, rungende skrig, og herefter forsvandt lyset og vi var efterladt i mørket. Kzar Mora ville være beskyttet fra de kommende plager, og det betød, at min hær var i sikkerhed, naturligvis bortset fra de styrker, jeg havde forladt uden for riget.
Mine tanker gik kortvarigt til Generalen, som stadig befandt sig i Dragorn, men hun er snarrådig, og så snart vi har genvundet noget af vores styrke, vil jeg sende en gruppe af mine krigere af sted for at bringe hende til dæmonriget. Dværgenes land har ikke længere nogen betydning for os - de, og resten af landet, vil snarest lide under de dæmoniske plager.
Mørkets Lord
"It would be foolish to trust me..."
Mørkets Lord styres af Admins efter behov og fungerer mest som en NPC.
Ønsker du af plotmæssige årsager en tråd med ham, så kontakt en admin.