Ithilwen Tuimadhiel

Ithilwen Tuimadhiel

Kriger og spejder

Kaotisk God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 137 år

Højde / 182 cm

Hobbit 08.10.2016 13:47
Den beroligende lyd af dyb vejrtrækning, var alt den syntes at fylde natten. En vejrtrækning som tydeligt afslørede at personen sov dybt og tungt, muligvis drømmende en blid og stille drøm.
Ithilwen mærkede et blidt smil vokse frem på sine læber, mens hun trak benene til sig og lagde armene om sine knæ.
Hun var ikke sikker på hvor længe hun bare havde siddet og kigget på ham.
Set hans brystkasse bevæge sig op og ned i tagt med hver eneste vejrtrækning.

Langsomt og lydløst, slap hun taget som sine ben, førte de bare fødder ned på det kolde trægulv, for derefter at gå hen til vinduet. Vinduets glas var slået i stykker, men sådan var det i de fleste hytter, efter pesten havde taget deres beboere. En trøst var, at nattehimlen var nemmere at se når glasset var væk. En nattehimmel fyldt med stjerner og en stor rund måne. Blidt og meget lavt begyndte elverkvinden at synge. En sang fra hendes barndom, om natten og stjernerne. De elviske ord, bragte et stik af hjemveg, men også ro.

Jenko

Jenko

Soldat i Lysets Hær

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 193 cm

KraveKage 08.10.2016 14:55
Lyden af nærmest engel der sang fik Jenko til at åbne øjne, selvom han godt vidste at det ikke var Engler der sang men noget der var meget bedre, hendes smukke udstråling som hun stod i vinduet på denne smukke klare stjerne nat var verdens smukkeste syn for ham, han rejste sig op fra sengen og mærkede også det kolde gulv på hans føder, hvor efter han gik hen og tog armene om hende bag fra og kyssede hende blidt på halsen " bliv ved " Jenko var nok en af de få mennesker der kunne forstå elvisk, men det havde han lært for man kunne ikke være sammen med en elver fuldt ud, hvis man ikke også lod sig forstå sproget.

Himlen var virkelig utrolig smuk og ja man kunne virkelig se stjerner meget klart " hvad tænker du på " Jenko var rolig i hans stemme dog var dette ikke det han ønskede for hende, han ville heller have hun var i trygge rammer og ikke skulle leve dette liv med ham, for jo mere hun var væk hjemme fra jo mere ville hendes krop vende sig til livet, og ikke det ungdommelige.

" har du egentlig aldrig overvejet at tage hjem,? " sagde han og kiggede ud af det knuste vindue, og tænkte tilbage til første gang han møde hende, hvilken en befrielse hun havde været for ham og hvad hun ikke havde valgt fra frem for ham, han skylde hende alt og alligevel ville hun blot ikke tage det til sig.
Ithilwen Tuimadhiel

Ithilwen Tuimadhiel

Kriger og spejder

Kaotisk God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 137 år

Højde / 182 cm

Hobbit 09.10.2016 21:24
Ithilwens stemme døde let ud som hun hørte svag aktivitet bag sig, men nåede ikke at vende sig, før Jenkos arme havde lagt sig omkring sig, og hun mærkede varmen mod hendes ryg. Hun fortsatte sin sang lidt endnu, til de sidste af den nåede over hendes læber og efterlod dem begge i stilhed og så ud over natten.

"Min mor" det var hendes mor der havde lært hende visen, det var hendes mor der havde lært hende det smukke i livet, fremfor altid at være i træning. Hendes død havde efterladt mange ting i ødelagt tilstand hos elveren, men det var begyndt at komme tilbage, og bitterheden havde efterhånden sluppet hende. Ithilwen lagde sine arme over hans og stod bare sådan.

Spørgsmålet der afbrød stilheden på ny, var ikke et hun havde ventet. Det tog derfor en rum sekunder at finde orderne frem. "Nogen gange, men jeg har ikke noget at vende hjem til" Ud over sin storebror, der i forvejen ikke interesserede sig for andet end sine pergamenter og et så asocialt liv som overhovedet muligt.

Jenko

Jenko

Soldat i Lysets Hær

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 193 cm

KraveKage 02.12.2016 22:16
Jenko vidste godt at det ikke var normalt at elver forlod deres hjem, men det havde hun gjord og hvem eller hvad hun havde gjord det for vidste han ikke helt endnu, men ide at hun var sammen med ham nu lige nu og her betød meget for ham, at han havde lært hendes sprog var noget han var nød til for at være sammen med hende, at leve med hende for det var det han ville, " Du har altid et hjem hos mig det skal du vide " sagde han roligt hvor efter han slap grebet om hende, og gik hen og satte sig på sengen, det var længe siden der var sket noget i området, men Jenko havde lyst til at smutte der fra og finde et andet sted at slå sig ned, og at slå sig ned med hende var noget han ønskede men han vidste ikke hvordan han skulle sige det til hende.

Norden var et sted Jenko var god til at færdes og der ville være et sted han ville elske at tage hen, men han vidste ikke rigtig hvordan hun ville have det med kulde, hans blik vende over på hende " hvad så nu?, hvad skal vi nu gør " sagde han roligt. og afventede hende lidt.
uden set hvad hun ville så ville han følge hende hvis det var det hun bad ham om.
Ithilwen Tuimadhiel

Ithilwen Tuimadhiel

Kriger og spejder

Kaotisk God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 137 år

Højde / 182 cm

Hobbit 02.12.2016 22:48
Det var faktisk betryggende at vide at hun havde et hjem ved ham. Det var også sådan hun følte. At hun altid kunne finde frem til ham. Være hos ham og at det var hjemmet hun havde længtens efter.
Hun vidste godt at det ikke var det samme som Elverly. Elverly hvor hun var født og opvokset. Hvor hun havde levet med sine medelvere, tynget ned af deres reglementer, men alligevel fundet trykhed i dem. Men det var alt sammen anderledes nu. Nok havde hun fået sin hukommelse tilbage. Hun huskede hvert øjeblik og hvert minde fra livet der havde hun fået igen. Men trangen til at vende hjem til egnen var begyndt at dale drastisk.

Da han gik fra hende, mærkede Ithilwen hurtigt den manglende varme der havde været til stede da Jenko stod op af hendes ryg. Hun blev stående ved vinduet lidt endnu, indtil han igen begyndte at tale. "Det ved jeg ikke.." startede hun ud med at sige som hun vendte sig mod ham.
Det var et blidt og roligt smil der var placeret på hendes læber, som hun så på ham. Manden der havde ofret alt for hende. Manden hun ikke havde lyst til at forlade. Med rolige skridt bevægede hun sig hen til sengen og satte sig på hans skød. Wen aede ham blidt ned af kinden med sine fingre, inden hun lod den hvile på hans hage og løfte hans hovedeop imod hende. "Bare jeg kan blive med dig, skal det hele nok gå." Ithilwen lænede sig ned imod ham, og lod sig selv gøre hvad hun egentlig ville havde gjort længe. De bløde læber rørte hans ganske blidt. Hun havde ikke lyst til at forlade ham igen.

Jenko

Jenko

Soldat i Lysets Hær

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 193 cm

KraveKage 03.12.2016 00:41
de første ord hun sagde kom ikke som en overraskelse for ham, men at være her for alt tid havde han ikke lyst til, så at søge andre steder vil nok være en god ide snart, men lige nu ville han blot nyde hende for ligesom hende vil han aldrig forlade hende igen, og ide hun vende sig om og gik hen og satte sig på hans skød, smilede han til hende ide hun tog blidt fat om hans hage, de næste bevægelser der kom fra hende var hendes bløde læber der rørte hans, et kys han havde længtes efter for evigt noget der trylle bundede ham for altid til hende, han kørte hans ene hånd op langs hende ryg, hvor efter han slap kysset og kiggede hende dybt i øjne.

" så jeg lever vil du altid kunne være ved min side, uden dig vidste jeg virkelig ikke hvad jeg skulle gøre, du er virkelig unik "  sagde han og kørte hans hånd op til hendes kind, han ville virkelig dø for denne elver kvinde og nærmest slå alt på sin vej ihjel for at være sammen med hende, " jeg vil give dig alt, du vil have alt " sagde han troværdigt men stadig med hans intense blik i hendes.

og hvis hun virkelig vil tilbage til Elverly ville han ikke holde hende tilbage, men han håbede mere på at det bare blev dem sammen for evigt selvom hun levede længere end han nok gjord
Ithilwen Tuimadhiel

Ithilwen Tuimadhiel

Kriger og spejder

Kaotisk God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 137 år

Højde / 182 cm

Hobbit 03.12.2016 01:31
Ithilwen smilede roligt og lænede sig ind mod hans hånd, mens hun lukkede øjnene halvt i. Det var så betryggende og rart at mærke han var der. Selvom hun vidste at det hele var lånt tid. At det ikke kunne vare evigt, på grund af levealder. Hun var elver, og han var et menneske. "Det gør du allerede" Ithilwen ønskede kunne at blive sammen med ham. Ligemeget hvor de end måtte befinde sig henne. Det de havde var på lånt tid, så derfor skulle de havde så meget ud af det i den periode de havde. Ithilwen forsøgte i hvert fald at tænke på det sådan, og undgå at tænke på hvordan verden ville blive når han ikke længere var der.
"Jeg elsker dig" Ithilwen havde allerede fundet ud af at hun ikke havde lyst til at undvære ham, men noget i maven fortalte hende også, at hun ikke kunne. Hun elskede ham, højere end hun havde tilladt sig selv at opdage. Ithilwen lænede sin pande mod hans og så ham ind i de blå øjne, nærmest forsvandt i dem.

Jenko

Jenko

Soldat i Lysets Hær

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 193 cm

KraveKage 03.12.2016 01:46
Hendes tre magiske ord fik følelserne til at flyde over inde i ham, at hun faktisk elskede ham betød mere end noget andet for ham for han elskede virkelig også hende.
" jeg elsker virkelig også dig, mere end noget andet "  sagde han og nød at hun lænede sig tættere på ham, lige nu var de nærmest blot et yndigt par som de sad der, uden at vide noget som helst om deres fremtid eller om noget men hvor på det vigtigste var at de havde hinanden og det havde de virkelig, " jeg vil følge dig hvor end du går og hvor end du vil hen, det skal du vide " sagde han roligt og smilede kort imens han kiggede hende i øjne, hendes øjne var så smukke at det ikke var til at bær, hendes lange røde hår var nærmest fortryllende for ham, på flere måde.

Han lukkede øjne kort inden han igen åbnede dem og så på hende " vi kan virkelig ikke blive her, det er ikke et sted for os du fortjener meget bedre end dette, du fortjener det der gør dig glad du fortjener varme om dine føder, varme om din hud alt godt i livet fortjener du, jeg ved godt at det er hårde tider, men jeg ved også nogle af de steder hvor pesten hvis man kan sige det ikke ramte så hårdt selvom den stadig gjord, det er nord på der er dyr liv og sne, men jeg ved godt du måske ikke er meget for sne, så hvad synes du vi skal gøre " sagde han roligt, Jenko kunne ikke slappe ordenligt af før han vidste at hun havde det godt og trygt.

Ithilwen Tuimadhiel

Ithilwen Tuimadhiel

Kriger og spejder

Kaotisk God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 137 år

Højde / 182 cm

Hobbit 03.12.2016 11:19
Ithilwen løftede hovedet lidt for bedre at kunne se ham og følge med i hvad han sagde. De havde mere eller mindre levet som om de var på flugt, specielt efter at Wen var blevet rask igen. Nogenlunde. Hun var stadig ikke tilbage i fuld styrke, selvom det ikke var langt fra nu.
"Jeg kan godt li sne. I hvert fald de gange jeg husker det kom til. At bo et sted der er mere eller mindre konstant dækket af det, tror jeg ikke er verdens største problem" Sne kunne være irriterende, belastende og mange andre negative ting, men det var ikke alt. Det kunne også være sjovt, praktisk på sin egen måde og smukt. Det var bare om at holde sig til det positive.

"Jeg følger dig. Hvis Norden er stedet som kan blive et hjem, så tager vi dertil" Mange andre boede der, det var jo ikke fordi det var en gold afkrog af landet. Der var liv. "Måske ikke lige nu, da det stadig er nat.. men i morgen" Ithilwen smilede med hovedet let på skrå. At rejse om natten var ikke ligefrem den bedste ting i verden, med mindre man kendte området godt og vidste præcis hvad man gjorde. Med de syge og andre der var desperate, udenfor, var det nok bedst at rejse ved højlys dag.

Jenko

Jenko

Soldat i Lysets Hær

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 193 cm

KraveKage 05.12.2016 14:33
At hun vil følge ham betød rigtig meget for ham, og bare det at hun havde forladt sin race og sine pligter betød bare at han vidste hun var den rigtige for ham, og han vidste nærmest ikke hvem der var det hvis det ikke var hende, og derfor ville han gør alt hvad der stod i hans magt til at de skulle få et godt hjem sammen, han smilede lige og placerede hånden på hendes kind " jeg kan lige se det for mig dig i en masse varmt tøj, godt dækket ind også dit smukke røde hår som afsløre din skønhed, " sagde han og kørte hans anden hånd igennem hendes røde hår, at rejse om dagen ville være det bedste det havde hun ret i.

Jenko smillede dog til hende lidt " har du glemt jeg er jæger min egen, men du har ret det bedste ville være at vente til det bliver lyst, men hvis vi tager af sted når det er mørkt kan de ikke se os og vi ikke dem, og det ville nok være det smarteste for os lige nu " sagde han roligt, han ville ikke vælge dette hvis det var den udvej der var mest farligst, for han ville ikke bringe hendes liv i fare.

" ser du hvis vi tager af sted nu kan ingen se os og vi vil være uset, vi skal blot være lydløse for tager vi af sted når det er lyst kan vi blive set, og du er ikke helt de fulde styrke endnu, men det er dit valg " blev der sagt roligt.
Jenko ville lade hende bestemme deres skæbne.
Ithilwen Tuimadhiel

Ithilwen Tuimadhiel

Kriger og spejder

Kaotisk God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 137 år

Højde / 182 cm

Hobbit 05.12.2016 20:57
Ithilwen grinede roligt ved hans forestilling. Hun var ikke fuldstændig kuldeforskrækket, men det tog nok noget tilvænning til nordens temperaturer. Om ikke andet ville hun hellere være pakket ind i meget tøj, end at fryse. Men det kunne nemt komme til at se fjollet ud.
"Hvad synes du er bedst? Hvis du mener det er mere sikkert at rejse om natten gør vi det. Såfremt du ikke er for træt også." Ithilwen selv havde haft svært ved at sove lige netop i nat, men hun var egentlig ikke træt. Hun havde efterhånden efter mange års træning gennem elvernes træning, lært at holde sig vågen i længere perioder.

"Hvor lang tid vil det tage at komme til norden og finde et sted?" Hun vidste ikke selv hvor langt de var. Hun havde aldrig været så langt nordpå. Forhåbentlig fandt de i hvert fald en måde at komme hurtig frem og undgå at løbe ind i alt for mange problemer. Hun regnede ikke med at de kunne nå fra Azurien og til bjergene på en nat.

Jenko

Jenko

Soldat i Lysets Hær

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 193 cm

KraveKage 06.12.2016 01:51
Jenko vidste at hvis de besluttede sig for at rejse til norden ville de kræve en del for dem begge, ikke mindst vil det nok tage en uge for dem da de var på gå ben, og da mad og drikke nærmest var tørlagt ville det kræve mig både fysisk og mentalt, så Jenko vidste ikke om han kunne byde hende sådan en rejse. " en rejse til norden vil tage på vores energi mere ind du tror, vi ville blive nød til at rejse i syv dage på grund af vores situation med ben, og vi har ingen mad eller drikke, det er en rejse jeg ikke ved om jeg kan få mig selv til at udsætte dig for, " sagde han bekymret og kiggede på hende.

Han tog hendes hånd " jeg var tæt på at miste dig en gang, jeg har virkelig ikke tænkt mig at miste dig igen " blev der sagt mere roligt nu, Jenko var godt klar over at hun var en hård kvinde, og det elskede han virkelig ved hende og mange andre ting.
" men syv dage til fods od det kolde nord, men vi bliver nød til at finde noget varmt tøj at have på, for når vi først kommer der op ville det være koldt, og måske vi skulle se om vi kunne finde bare lidt mad og drikke. " Jenko var jæger og han ville selv uden problemer kunne klare en rejse nord på, men i disse tider kunne det virkelig være svært at finde mad og drikke i naturen.

" men vi burde snart tage af sted min egen, inden vi bliver for udmattet eller inden det bliver lyst, men kun hvis du er klar og har lyst, det hele er op til dig." 
Ithilwen Tuimadhiel

Ithilwen Tuimadhiel

Kriger og spejder

Kaotisk God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 137 år

Højde / 182 cm

Hobbit 06.12.2016 17:33
Hun forstod godt hvad rejsen ville indebære at det blev hårdt og langt at rejse. Hun vidste også godt selv at hun ikke var på toppen men at blive her var også af farligere kaliber. De havde i forvejen skifter hus et par gange for at være sikker på ikke at blive fundet og det kunne knap blive ved.
Hun smilede roligt til ham og lå sin hånd over hans og gav den et lille klem. "Det ender alt sammen ud i det samme.. Vi kan ikke blive her, så vi har ikke andre valg. Vi skal nok klare det" hun kunne ikke forsikre ham om at det var sandhed men ville han afsted inden daggry måtte de se at gøre noget ved det.
"vi kan forhåbentlig fange noget småvildt på vejen.. ellers har vi stadig lidt resourcer her vi kan tage med" ithilwen rejste sig og bevægede sig over mod en mindre bunke af rationer de havde tilbage og var hurtig til at pakke dem ned i en skuldertaske hun altid havde med sig.
Skulle de afsted måtte de gøre det nu.

Jenko

Jenko

Soldat i Lysets Hær

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 193 cm

KraveKage 27.12.2016 17:06
Jenko lyttede bestemt som han havde gjord før, for en ting var sikkert de skulle nok klare det sammen så længe det bare hvem dem to, og ingen andre men ja de var nok nød til at tage af sted nu, han rejste sig op og rettede kort på tøjet " du har ret min egen men lad os smutte med det samme, vi har virkelig en lang rejse foran os " sagde han bestemt han var godt klar over at dette nok ville blive deres livs rejse, men han var villig til alt så længe det handlede om dem og i sær hende, han fik pakkede diverse ting en økse og noget tøj, og hvorfor efter han gik hen og stillede sig foran hende, og kiggede hende dybt i øjne hvor efter han kyssede hende intenst og meget følsets lyst på munden.

" jeg vil altid elske dig husk det " sagde han og gik ud af døren, og gik ud fra hun blot fulgte med ham.
en rejse på syv dage men kulde og mørke, og nærmest ingen mad eller vand¨.

Jenko kæmpede sig igennem skov og grene med en øks der nærmest hakkede alt ned på sin vej, men hvert andet sekund vente han sig om for at sikre sig at hun var med, for når alt kom til alt så skulle hun jo med.
" er du med min kære " sagde han og ventede på at hører fra hende, selvom hun selvfølgelig heller ikke var ny i naturen ville han dog stadig være over beskyttende overfor hende.
Ithilwen Tuimadhiel

Ithilwen Tuimadhiel

Kriger og spejder

Kaotisk God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 137 år

Højde / 182 cm

Hobbit 27.12.2016 17:27
Det var ikke mange ejendele de havde sig, så det tog ikke synderligt lang tid at få pakket det sammen de havde. Ithilwen pakkede sig som det sidste ind i en rejsekappe, klappede på tasken mens hun eftertænksomt gennemgik om hun havde glemt noget. Da det vidste sig at hun havde alt med var hun klar. Ithilwen skulle lige til at spørge om der var noget i vejen som han havde stilt sig foran hende, men blev glædeligt overrasket over at han kyssede hende i stedet. Hun lagde en blød hånd på hans kind og smilede varmt til ham. "Jeg elsker også dig" og så måtte de se om det var nok til at de kunne overleve.

Nej, der var ikke rart derude. Der var koldt, mørkt og ubehageligt. Ofte måtte Ithilwen skutte sig bag kappen, men hun holdte trit uden at brokke sig eller komme med indvendinger. Desuden var Jenko god til at vente på hende, hvis hun skulle sakke lidt bag ud. "Jeg er med" svarede hun bekræftende. Hun gik en hel del lettere over jorden end han gjorde, og havde efterhånden genvundet sine bens styrke til at gå uden at komme ind i diverse forhindringer. Hun kiggede op på stjernerne med en tænksom mine. "Vi er kommet lidt for langt vest på." De var heldige at der var skyfrit. Ellers var det ikke nemt at navigerer rundt. Specielt ikke eftersom Ithilwen aldrig havde været nordpå før.

Jenko

Jenko

Soldat i Lysets Hær

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 193 cm

KraveKage 27.12.2016 18:02
Nogle dage der på gik, og de havde stoppet og overnattet i naturen hvilke de var nød til, de havde sparet på maden og havde på ingen måde været heldig med at fange noget vildt i naturen, skove og busker og træer var forbi, og nu gik de nordens kulde i møde Jenko stoppede op, og ventede på hun skulle komme op til ham, han satte sig ned på hug og åbnede hans taske, frem fandt han en pels jakke og sko til hende, hvor efter han rejste sig op og kiggede på hende med et smil " det bliver koldt nu min kære så tag dette varme tøj på, det ville hjælpe dig med at holde varmen " sagde han hvor efter han hev et reb frem også, og så på det hvor efter han gik hen til hende og bandt det rundt om livet på hende, " når vi kommer nord på vil vi ikke kunne se ret meget og derfor ville vi have nemt ved at blive væk fra hinanden, snoren gør at vi ikke bliver det, hiv i snoren hvis der er noget galt eller du vil sige noget og jeg kommer tilbage til dig, " sagde han igen aede blidt hendes kind, inden han vende sig om og begynde at gå, Jenko selv havde ikke samme tøj på som hende, men han var van til den kulde der ville komme men stadigvæk var det ikke det bedste når man ikke havde den energi man var van til.

Da de rammede nord siden og sne og vind begynde at ramme dem blev tempoet sat ned fra jenko's side af, det var svært at se i dette vejr, og koldt var det også han vende sig om mange gange men kunne ikke se hende, han kunne nærmest ikke se en meter foran sig, det var barsk rigtig barsk dette vejr, og han havde godt nok ikke regnet med det ville være så slemt dette vejr, efter der havde været denne plage.
Ithilwen Tuimadhiel

Ithilwen Tuimadhiel

Kriger og spejder

Kaotisk God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 137 år

Højde / 182 cm

Hobbit 27.12.2016 20:26
Ithilwen var ikke fremmed til at sove i naturen, men hun måtte alligevel sige at der var koldt.. Og dagene begyndte at glide ud for hende, selvom terrænget ændrede sig. Hun pakkede sig trykt ind i tøjet som Jenko ragte til hende og mærkede i det mindste en smule mere varme cirkulerer rundt i kroppen og kunne ikke lade hver med at smile ved hans ord om at der nu blev koldt. "Det første jeg skal når vi finder et hus, er at sidde foran kaminen pakket ind i tæpper!" Hun holdte den muntre tone, trods dages vandring med lidt mad og vand.

Ithilwen var ikke meget begrejstret for forandringen der kom af sne, vind og vejr i disse egne. Hun følte at hele hendes ansigt var ved at blive frosset fast i den grimasse den nu engang måtte være i. Oveni det var der tåget. Man kunne knap se foran sig og Ithilwen rettede i stedet blikket mod rebet omkring hendes liv, som stragte sig fremad ud i tågen, bundet fast til Jenko et sted derude. Hun havde lyst til at hive i snoren, høre om de snart var fremme, eller bare generelt snakke med ham. Men samtidigmed var hun også for træt, og valgte i stedet at fokusere på rebet og holde sig varm, mens hun traskede videre af den knoldede klippeklædte grund under sig.

Jenko

Jenko

Soldat i Lysets Hær

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 193 cm

KraveKage 27.12.2016 23:30
Hendes ord var positive selvom hun godt vidste at det ville blive hårdt, det kunne han lide man han vidste også at elver ikke var beregnet til alt den kulde, han forsatte der ud af og på syvende dagen vidste han at de måtte være tæt på, at sove i sne huler var ikke sjovt men de havde formået at holde sig varme ved hjælp af krops kontakt.

vinteren var virkelig hård og det tog hårdt på Jenko meget hårdt, for normalt ville han have ventet til vinden og vejret havde lagt sig lidt, men uden mad og drikke kunne man ikke bare stoppe, og lige ide Jenko nærmest skulle til at opgive at finde stedet, var det som om de ramte ende stationen lige pludselig holde vind og vejr bare op, og natte himlen kom frem med de smukkeste stjerne som lyste nærmest vej for dem, på en klippe stod han og kunne byen der lå så smukt nede i en lille slags dal, han vende sig om for at se efter Ithilwen han håbede virkelig hun snart ville dukke op, ellers ville han gå tilbage efter hende.

Tænkt at de var nåede frem oppe imod alle odds, hverken nok mad eller vand men alligevel klarede de det.
" her skal vi nok finde os til rette, min kære " mumlede han og kiggede tilbage efter hende.
Ithilwen Tuimadhiel

Ithilwen Tuimadhiel

Kriger og spejder

Kaotisk God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 137 år

Højde / 182 cm

Hobbit 27.12.2016 23:37
Vinden havde været det værste. Den gjorde at vejret føltes endnu mere koldt end det egentlig var, og hendes hår piskede afsted de første par dage, indtil hun havde bundet det sammen og gemt det under kappen.
Under hele turen holdte hun sig munter. Sørgede for at komme med så positive bemærksninger som muligt når det var hende muligt, og på intet tidspunkt brokkede hun sig over frosne tæer og fingre.

Der gik et par minutter inden hun kom ind i orkanens øje og vejret var faldet til ro. Hendes røde hår havde hvide områder efter sne og frost, der havde dannet is i det tynde glatte hår, som gav hende næsten et snealf udseende, hvis ikke man vidste bedre. Hun havde armene om sig selv, men var ikke langsom til at finde hen ved siden af Jenko og nikkede som bekræftelse. "Forhåbentlig.. Bare der er mere varmt indenfor, kan jeg sagtens falde til rette her" Hun smilede varmt selvom hun så kold og forfrossen ud. Der var snart ende på den lange vandring, og hun glædede sig til et varmt måltid mad, og måske et bad..

Jenko

Jenko

Soldat i Lysets Hær

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 193 cm

KraveKage 27.12.2016 23:57
En skær i det fjerne kunne ses et rødt skær, et smil kom frem på hans læber hver gang han så på hende var som første gang han så hende, hendes røde hår og hende ligeså skønne øjne gav Jenko varmen hver gang han så på hende, han kunne se hun frys lidt og ide hun kom hen til ham tog han armene om hende, og prøvede at varme hende " du min lille sne alf nu min kære " smilede han og begynde roligt at gå ned mod byen med imens han holde om hende " bare rolig det her skal nok gå, og bare rolig der er varmer der inde " han gik hen imod kroen som der var i byen " lad os lege et værelse i en uge sådan vi har et sted at bo indtil jeg for fundet det sted vi skal bo " sagde han inden de nåede hen til kroens dør, på deres vej der hen havde nogle menneske kiggede mærkeligt på dem, men mest af alt var det nok ikke på Jenko men på hende, folk her oppe omkring havde aldrig set en elver så for dem var det mærkeligt.

" bare rolig der sker dig intet,  din skønhed er bare ikke noget de er vand til her oppe " sagde han og smilede til hende.

Døren gik op ind til kroen og Jenko gik hen for at leje et værelse til dem.

// out...................forsættelse følges ;)
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack
Lige nu: 1 | I dag: 12