Making new friends

Foxy

Foxy

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 45 år

Højde / 175 cm

Foxy 09.08.2016 15:38
solen stod på dens højeste punkt på himlen og små steder rundt omkring i skoven, kunne man se solens varme stråler fra åbninger mellem de høje træer.
selvom der var fyldt med natur og mange træer, nåede solen alligevel igennem og gav et varmt lys nede på skovbunden og mange af skovens dyr bevægede sig rundt i deres naturlige omgivelser.
Fuglende sang og der var generelt en meget rolig atmosfære lige nu.

rundt omkring i skovens mange buske bevægede ikke en men flere pelsede skabninger rundt, de var 3 og havde en fjedre med, men hun havde stoppet op for at indsamle proviant, der bestod af bær og andet spiseligt for hende selv og hun havde sent hendes 3 venner som viste sig at være Ulve, ud for at jage kød.

Hun havde ikke problemer med at finde dem igen, da hendes næse nemt kunne indfange deres lugt igen, men hun holdte sig stadig nær bare for en sikkerheds skyld. 

Roligt bevægede hun sig rundt, skiftevis på alle 4 og på 2 ben, hendes øre bevægede sig en smule til de lyde hun opfangede rundt omkring og var nu ved at smage på nogle lækre bær.

bærene var for det meste for hende selv, da hun kunne spise andet en bare kun kød, men for at holde hedes familie i live skulle der selvfølgelig også indfanges kød.

Drawings done by lovely friends :)

Gaian Dravnar

Krystalisianer

Neutral God

Race / Satyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 60 år

Højde / 154 cm

Gaian 09.08.2016 15:48
En svag nynnen kom fra den lille satyr imens han gik under træerne og nød det lune vejr. Han stoppede op ved et lille bær-busk, som ikke så ud til at have det alt for godt og lagde sin hånd nede på jorden, lige nede ved siden af den. Han rynkede brynene en anelse og sagde en lille 'aha'-lyd da han mærkede hvad den lille busk manglede. Ikke andet en vand.
Han rejste sig op igen for at kigge sig omkring efter noget vand, der var en lille å længere henne, som han gik hen til for at lave en lille boble af vand, som han tog med hen til busken og vandede den.

Da han havde gjort det plukkede han en håndfuld bær fra en af de andre buske i nærheden og fandt sig en lille sol plet op af et træ, hvor han satte sig til at spise bærene.
Gaian lænede sig tilbage mod træstammen med et lille suk og lukkede kort sine øjne med et lille smil. Måske han skulle fortsætte hen af den her sti lidt endnu? Her var så pænt, og vidst en del bær, så han kunne samle en god portion og tage med hjem til sin mor og søster. Så havde de da lidt til aftensmaden i hvert fald.
Foxy

Foxy

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 45 år

Højde / 175 cm

Foxy 09.08.2016 16:01
Foxy bevægede sig mere rundt og skulle nok følge op på hvor hendes venner var, men nu havde hun lige fanget sig selv i at indfange bær, som hun puttede ned i en lille stof pose. 

En svag rusken kunne blive hørt omkring området, hvor Gaian stod.
Lyden lod til at bevæge sig og den bevægede sig hurtigt, lidt som om der var noget som løb imod ham og pludselig kom en hvid kanin hoppende ud fra en af buskene nær, hvor han stod.

Den stoppede bradt op idet den bange kanin så Gaian og skulle til at løbe til siden og i en anden retning, da en grå og halv stor ulv hoppede ud og greb kaninen i et kraftigt bid.

Der var en lille lyd af knogler som blev brækket og kaninen var død. 
Det tog ikke lang tid før det halv store bæst, fik øje på Gaian og med den blodige kanin i munden, begyndte den at knurre lavt.

Gaian Dravnar

Krystalisianer

Neutral God

Race / Satyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 60 år

Højde / 154 cm

Gaian 09.08.2016 16:15
Gaian åbnede sine øjne da han hørte en rusken i buskene omkring ham. Han kunne ikke lide lyden, da det lød som noget der bevægede sig hurtigt. Han rejste sig og rakte ud efter sin lille kniv, men åndede lettet op da han så bare var en lille kanin der løb rundt. Han grinede lidt for sig selv over sin nervøsitet. 'bare en sød kanin... Rolig nu Gaian, der er jo ikke andre her'

Han var ved at sætte sig ned igen da en ulv kom sprigende frem og spiste kaninen lige foran snuden på ham. Han gloede på den med store øjne og  udbrød så et lille hvin i skræk og pressede sig op imod træstammen da ulven også begyndte at knurre af ham. 'nej nej nej! Ikke også mig! Hvor kom den fra!?' tænkte han imens han med rystende hånd igen rakte ned efter sin dolk og tog en dyb indånding for at komme i kontakt med jorden under dyret, og forsøge at snørre dens poter fast med nogle små planter. Han trak vejret hurtigt og prøvede at holde styr på sig selv så han ikke gik for meget i panik. 'jeg skal ikke dø som min far, IKKE dø som min far! Skal passe på min mor og lille søster!' 
Foxy

Foxy

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 45 år

Højde / 175 cm

Foxy 09.08.2016 16:35
Ulven lod den døde kanin falde ned på jorden og knurrede nu mere højlydt også efter den indså at den var blevet taget fat i af planter og nu prøvede at komme fri.

Længere væk derfra, stoppede Foxy pludselig op i det hun havde gang i, da hendes øre bevægede sig til nogle lyde ikke så langt derfra og hun bevægede sig hurtigt igennem skovens natur.

Ulven som Gaian havde fanget, prøvede at komme fri, men det var ikke ovre for den gav sig nu til at gø og ud fra nogle andre buske kom der 2 andre ulve og Gaian ville nu finde sig selv omringet af de halvstore bæster.

alle 3 stod nu og knurrede af den lille satyr, mens den som var fanget nu havde fået en pote fri igen og kun manglede 3 som stadig var indviklet.

Ulvene der var fri bevægede sig langsomt imod den lille satyr og det var kun et spørgsmål om tid før de nok ville gå til angreb.

Gaian Dravnar

Krystalisianer

Neutral God

Race / Satyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 60 år

Højde / 154 cm

Gaian 09.08.2016 16:47
Da Gaian så ulven var blevet fanget af hans planter havde han vendt sig mod stien der førte væk derfra og ville være sat i løb væk, hvis der ikke pludselig havde været 2 ulve mere, der var kommet fra buskene og nu også stod og knurrede truende af ham.

Den lille bange satyr fandt sig nu igen presset op i mod træet han bare få minutter forinden havde ligget op af og nydt det dejlige vejr. Han sank en klump og prøvede at kigge efter en vej ud. Men det så umuligt ud, han krympede sig sammen foran træet for at gøre sig så lille som muligt og lukkede øjnene mens han igen søgte efter jorden under ulvene, bare for at gøre et eller andet. De så ud til at ville angribe snart, og han vidste ikke hvad han ellers skulle gøre. Hans dolk var knuet imellem sine hænder, men turde ikke begynde at angribe dem. Så ville han da først være ulve føde.
Foxy

Foxy

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 45 år

Højde / 175 cm

Foxy 09.08.2016 17:07
Ulvene skulle netop lige til at angribe, da flere planter kom frem for at prøve at fange deres poter, men ulvene havde lært af den førstes fejl og hoppede lidt rundt, samt trampede og bed ud efter dem der prøvede at fange dem.

Det hele gjorde selvfølgelig ulvene mere arrige og den ene var ved at springe, da endnu en rusken kunne høres blandt buskende.
Ud fra en af buskende sprang en ung kvinde ud og landede lige foran ulven der var ved at gå til angreb og hendes tænder var synlige, samt hendes brune ulveøre var lagt tilbage, mens en knurren kunne høres fra hende og det stoppede selvfølgelig ulvenes angreb på den lille satyr.

Derefter gik hun roligt over og befriede den som stadig var fanget i planterne og med et par slag med hendes klør var den fri.
Den unge kvinde vendte sig om og kiggede nysgerrigt og bevægede sig nu langsomt tættere på den unge satyr.
Hendes blik var ikke truende, men mere halvt bekymret, men også meget nysgerrigt, da hun egentlig ikke var sikker på hun havde set en satyr før, i levende live.  

Gaian Dravnar

Krystalisianer

Neutral God

Race / Satyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 60 år

Højde / 154 cm

Gaian 09.08.2016 17:22
Gaian havde gemt sit ansigt væk i sine hænder da han bare kunne høre hvordan ulvene blev mere og mere sure over han prøvede at gøre bare lidt modstand. Han var sikker på han ikke ville overleve det her. 'åh bare de gør de hurtigt' Det ville næsten være mere ulideligt hvis han skulle mærke dem bide og rive i ham.

Da en anden lyd hørtes og han kunne høre endnu en knurren, kunne han ikke lade være med at kigge ud imellem sine fingre og blinkede overrasket da der kom en kvinde ud af buskene, som havde ulve øre? Hans hænder røg langsomt ned fra hans ansigt. Han fulgte hende stille med øjnene imens hun fik styr på ulvene og hjalp den fangede fri. Hvorfor... Angreb hun ham ikke? Hun virkede til at være en af dem? "L...Lad mig være..." kom det forsigtigt og bange fra ham mens hun nærmede sig. Han prøvede stadig  at gøre sig lille. Hun så dog ikke så truende ud som ulvene havde gjort, men man kunne jo aldrig vide.
Foxy

Foxy

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 45 år

Højde / 175 cm

Foxy 09.08.2016 17:46
Foxy stoppede op da hun var nået næsten helt hen til ham og da han snakkede til hende, satte hun sig ned på huk og kravlede nu langsomt lidt tættere på.

Hun stoppede op ca. en meter fra ham og lagde hovedet lidt på skrå, men rakte så roligt en hånd ud mod ham som en venlig gestus.

"Du skal ikke være bange, vi vil ikke æde dig" sagde hun roligt og skulede kort hen på hendes ulve venner som stille gik lidt tilbage og satte sig ned ikke så langt fra dem.

"Nogengange kan mine venner ikke helt kende forskel på, hvad der er mad og hvad der skal lades være..." sagde hun kort og sukkede lidt.

Derfor hun altid tog med ud for at finde mad, så hun sikrede sig at de ikke angreb noget forkert.
Det blev også gjort mere for at beskytte familien, for hvis de fik for meget opmærksomhed, ville der sikkert være nogen som ville jage dem.

Gaian Dravnar

Krystalisianer

Neutral God

Race / Satyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 60 år

Højde / 154 cm

Gaian 09.08.2016 18:23
Gaian holdte nøje med hendes bevægelser og bed sig i læben da hun rakte hånden frem i mod ham. Kunne han stole på hende? Hun virkede nu rolig nok, og han var lidt nysgerrig omkring de øre der, og hvad hun dog lavede med en ulve pack? Han havde ikke rigtig mødt andre væsener end mennesker og elvere.

Han tog mod til sig og rakte selv langsom frem for at røre hendes hånd og kiggede nu lidt mere nysgerrigt på hende. Den første forskrækkelse var ved at lægge sig. Han kiggede bag hende hen på uvlene der havde lagt sig og så tilbage på hende. "Du... Er venner med dem? Kan styre dem?"

Satyren rykkede sig lidt ud fra træstammen igen og satte sig mere behageligt i græsset, faren så vidst ud til at være ovre for nu, selvom han nu stadig lod blikket falde hen på ulvene bag hende. Han var stadig ikke helt tryg ved de var så tæt på. "Var... Der nogen speciel grund til de var efter mig?" han havde jo bare siddet og passet sig selv...
Foxy

Foxy

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 45 år

Højde / 175 cm

Foxy 09.08.2016 19:02
Foxy satte sig ned i skræder stilling og placerede sine hænder i midten af hendes ben og rokkede lidt frem og tilbage mens hun nikkede til hans første spørgsmål.

"de lytter til hvad jeg siger, de er min familie... eller noget af den" hun sendte den anden et lille smil og vrikkede lidt med ørene.

hendes hoved røg lidt på skrå, da hun lod hendes øjne se den unge satyr an og var ret sikker på han var halv ged, det lignede og lugtede ihvertfalde ged, men hun kunne tage fejl.
Ged og rådyr havde lidt den samme lugt over dem så måske hun skulle spørge? 

Inden hun fik spurgt hendes spørgsmål talte den anden igen og hun løftede lidt skuldrene.

"når man er sulten, så man sulten og kan æde alt" svarede hun og virkede egentlig rimelig rolig over det talene subjekt.
"men jeg hjælper til at de ikke tager noget forkert, ligesom dig" hun smilede lidt igen.

"er du egentlig halv ged?" kom det så fra hende da hun lod hendes nysgerrighed tage over.

Gaian Dravnar

Krystalisianer

Neutral God

Race / Satyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 60 år

Højde / 154 cm

Gaian 09.08.2016 19:29
Gaian kiggede imellem hende og ulvene med et undrende blik og lagde sit hovede i hans ene hånd mens han prøvede at få det til at hænge sammen. "familie? Er... Du halv ulv så?" hun havde da ellers en menneske krop? Men det ville da i hvert forklare de fine øre hun havde.

Da hun svarede på det sidste spørgsmål kiggede han ned på sine fingre med et lille nik og lænede sig tilbage med armene bag sig som støtte. "Ja, sådan er det vel..." Havde det også været sådan da det havde været hans far? Havde ulvene bare været sultne og så bare taget ham, fordi han havde været på det forkerte sted, på det forkerte tidspunkt? Han kiggede op på hende med et lille smil. "Er dog glad for du reddede mig, godt du holder øje med dem"

Satyren kunne ikke lade være med at grine lidt af hendes sidste spørgsmål og nikkede med et lille svirp med hovedet for at vise sine horn han var ved at være ret stolt af. "Ja det kan man godt kalde det, er en satyr, vores nederste del er ged og vores øverste menneske"
Foxy

Foxy

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 45 år

Højde / 175 cm

Foxy 09.08.2016 19:58
Foxy nikkede til det den anden sagde og var næsten helt optaget af den andens horn.
"synes nok jeg havde fået færten af ged" hun smilte kort  og blev lidt distraheret af en flue omkring dem.

Hun prøvede at daske efter den, mens hun svarede på hans spørgsmål.

"yeah... well jeg har ulve gener i mig, ja" hendes røde øjne kiggede tilbage på satyren foran hende og så ud til at tænke.

"jeg er ulvedæmon og har 2 former af mig selv, dog burde jeg ikke vise dig det, da min magi gik lidt berserk sidste gang jeg prøvede, så holder lav profil" 

hun sukkede 

"må være noget nyt som har ramt landet, for en anden jeg har snakket med lod også til at have ustabilitet i hendes magi" 

Gaian Dravnar

Krystalisianer

Neutral God

Race / Satyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 60 år

Højde / 154 cm

Gaian 09.08.2016 20:12
Gaian smilte til hende og grinede svagt da hun prøvede at fange fluen der buzzede rundt omkring dem. "ah, du kunne faktisk dufte det? Kan du så også dufte hvis der er kaniner, mennesker og så videre?" spurgte han nu meget interesseret i ulve-dæmonen. Hun virkede slet heller ikke så truende mere. Og ulvene virkede til bare at have lagt sig i baggrunden nu.

Da hun svarede på hans spørgsmål nikkede han også langsomt mens hun svarede og lyttede nysgerrigt. "ooh okay, er dine forældre så halvt ulv og halvt menneske eller?" 

Ved snakken om magi kiggede han ned på sine hænder med er lidt trist udtryk. "Hmmm ja... Mine evner har også opført sig lidt underligt...Ikke fordi jeg er så stærk i det eller noget... Bare det ikke bliver ligesom pesten" han gøs ved tanken. Han var så lykkelig for at ham og hans familie havde undgået at være alt for påvirket af den.
Foxy

Foxy

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 45 år

Højde / 175 cm

Foxy 09.08.2016 20:25
Foxy både rystede på hovedet og nikkede kort efter.

"min mor var halv ulv og min far en ulvedæmon" hun lod til at tænke meget over det, men hele hendes fortid havde små huller og alt var en smule slørret.

"jeg kan ikke huske meget... men nu lever jeg med min flok og hjælper med at beskytte den" hendes øre bevægede sig igen lidt rundt til de mange lyde der var rundt omkring i skoven.
Selvom der var nogenlunde stille, hvor de sad, kunne hun opfange lyde langt væk.

"og yeah, jeg har en skarp lugtesans, samt hørelse" sagde hun med et stolt smil. hele hendes opførsel var lidt ligesom en nyskerrig hund, der ville lære nye ting at kende. 

Hun lavede en lille grimasse da de snakkede om den tidligere pæst.
"jeg hørte nogle forbigående, snakke om den, men den ramte vist ikke mig, må være fordi jeg var dæmon"

Gaian Dravnar

Krystalisianer

Neutral God

Race / Satyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 60 år

Højde / 154 cm

Gaian 09.08.2016 20:50
Et lille 'oh' kom fra Gaian da hun forklarede hvad hun var og nikkede ivrigt. "ej, hvor sejt egentligt!" han rødmede lidt over sit udbrød og rykkede lidt på sig. "ah undskyld, det... Er bare første gang jeg møder nogen som ikke er menneske eller elver..."

Han smilede og lagde kort sin hånd på hendes skulder da hun så ud til at tænke meget på et eller andet, som var svært for hende at erindre. "det ser du også ud til at gøre godt... Jeg passer også på min mor og lille søster derhjemme, nu min far ikke er her mere... Og det må de hjælpe gevaldigt med god hørelse og lugtesans? Jager i tit her i skoven?" det kunne være de kunne støde på hinanden igen? Bare hans mor ikke fik det at vide. Hun ville blive så bange...

Gaian lavede også en lille grimasse omkring pesten og nikkede. "tror du var heldig... Mange i min lille by blev ramt... Det var forfærdeligt at se... Heldigvis var min hytte lidt isoleret, så vi kunne undgå det værste..." han kiggede på sine hænder igen. "bare det her går hurtigt over igen, har lidt brug for at kunne hjælpe mine planter og jord"
Foxy

Foxy

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 45 år

Højde / 175 cm

Foxy 09.08.2016 21:15
Foxy kiggede lidt ned på hendes hænder igen og nikkede 
"yeah for jeg jager bedst i min Ulveform, er også meget hurtigere" hun grinte lidt over tanken og rokkede igen lidt frem og tilbage hvor hun sad, idet hun kiggede lidt rundt.

"vi jager sådan lidt her og der.... der er mange skove i landet og masser af forskelligt dyreliv, så vi kommer lidt rundt omkring" hun kiggede over på sine venner og kaldte dem hen til hende ved at give et bjæf fra sig.
De halvstore ulve rejste sig op og bevægede sig hen til hende og logrede lidt med deres haler, mens de gned deres hoveder op af hende som et hej, samt et slik på kinden.

Et grin kom fra hende og hun gøede et par gange før hun gav et nik fra sig med hovedet og ulvene vendte om for at løbe ind i skoven.
Før de viste af det var ulvene væk.

Gaian Dravnar

Krystalisianer

Neutral God

Race / Satyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 60 år

Højde / 154 cm

Gaian 09.08.2016 21:40
Gaian kiggede interesseret på hende og lænede sit hovede lidt til den ene side. "Hvor stor er din ulveform egentligt? Som en almindelig ulv? Eller størrere?" hun sagde jo hun også var dæmon? Selvom det nu var kært som hun sad der og rokkede på stedet.

"ah? Lyder spændenede at få lov til at se så meget forskelligt af verdenen" han sukkede lidt drømmende, men rykkede sig med et lille sæt da ulvene kom hen til dem igen. Han gloede med store øjne på dem, de... Virkede helt søde nu? Slikkede hende på kinden og alting? Han så fascineret efter dem da de løb og kiggede tilbage på ulve-dæmonen der sad foran ham. "Hvad... Sagde du til dem?" hun havde bedt dem at tage et andet sted hen eller? Det var tydeligt de var glade for hinanden i hvert fald. Det gjorde ham næsten helt glad at se.
Foxy

Foxy

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 45 år

Højde / 175 cm

Foxy 10.08.2016 10:26
Foxy vrikkede lidt med ørende da fluen var kommet tilbage for a irritere hede, men så let slap den ikke og med et klask med hendes hænder, var fluen død.

Hun tørrede fluen af i jorden under hende og kiggede tilbage på satyren igen.
"jeg fortalte dem bare at de skulle gå ud og fange kaniner, ligesom den der ligger derover" 

Foxy pegede over på den døde kanin som lå ikke så langt fra dem og smilte lidt
"det ved det hvad er og det vrimler med dem her rundt omkring" sagde hun så og kiggede lidt rundt.

Området var faktisk ret flot, fyldt med natur og skovens bær smagte fantastisk.
Måske hun skulle komme tilbage til denne skov igen bare for at få flere bær for de havde været de bedste hun havde smagt i lang tid, så hvorfor ikke ? 

Hun kiggede på Gaian igen og smilte næsten stolt.
"Min ulveform er lidt større end mine ulve venner og er helt hvid, med tre haler" sagde hun også i en ret stolt tone, da hun elskede at vise den frem. Dog var det nok ikke særlig klogt nu da magien var så ustabil som den var.

Gaian Dravnar

Krystalisianer

Neutral God

Race / Satyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 60 år

Højde / 154 cm

Gaian 10.08.2016 21:06
Gain sukkede næsten lettet da den lettere frustrerende summen fra fluen nu var væk. Han sendte hende et lille smil og kiggede igen fascineret på hendes øre igen, da hun havde bevæget dem sådan. Mon det ville være for mærkeligt at spørge om man måtte prøve at røre? De så virkelig bløde ud... Meget anderledes fra hans egne horn.

Han nikkede med et lille blik mod kaninen og prøvede ikke at tænke for meget over det. Den havde set så bange ud... Men ulvene skulle jo også have lov til at overleve... Og var på sin vis jo også med til at holde bestanden af kaniner nede, så stedet ikke pludselig blev overrendt af dem. "Aah okay... Spiser du også kød? Eller bare bær?" det så ud som om hun havde gået og gumlet på nogle bær.

Satyren lagde hovedet lidt på skrå da hun fortalte om sin ulveform og gav et lille begejstret klap med hænderne. Hvor var det altså spændende! Så hun kunne forvandle sig!? "oooh! Det må du altså vise mig en dag! Hele 3 haler!? Er det fordi du er dæmon også!?" han kæmpede virkelig for at holde alle sine spørgsmål tilbage. Han var bare så ivrig efter at lære hvad hun var for en.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1