Hun var blevet fuld. Ret fuld. Og i øjeblikket sad hun ved siden af en tøs, og oven på en ret stærk mand og sang en sang, som alle andre også sang med på. Det var vildt sjovt, og krus der blev knaldet i bordet var involveret, samt stampen i gulvet. Normalt var kroen i Medanien stille og rolig, men Ysara var ikke særlig glad for stille og rolig, det var bare så meget mere sjovt når man larmede og gav slip på alle begrænsninger. Det var i hvert fald ingen tvivl; I øjeblikket var hun roden til al ballade.
Lorgath 30.05.2016 16:52
Ysara vidste godt, at hendes far ikke var populær i Medanien. Hun vidste stadig ikke hvorfor, men det var jo egentlig også irrelevant. Ingen ville kunne genkende hende her alligevel, så hun kunne da sagtens tage ind og tjene nogle krystaller på kroen ved at vise sit nye ild-show. Ysara kunne ikke kontrollere ild, men hun kunne sagtens koordinere rundt med det, og hendes seneste trick var, at spy det ud af kæften med brugen af alkohol. Det gjorde altid kunderne i kroen vilde efter mere. Ild var jo som sagt passion, og Ysara var alt omkring passion og lidenskab. Hun elskede når folk havde en god aften, og det havde de også fået i dag. Hendes optrædning havde varet nogle timer, og nu sad hun blandt de andre gæster på kroen og hyggede sig voldsomt meget.Hun var blevet fuld. Ret fuld. Og i øjeblikket sad hun ved siden af en tøs, og oven på en ret stærk mand og sang en sang, som alle andre også sang med på. Det var vildt sjovt, og krus der blev knaldet i bordet var involveret, samt stampen i gulvet. Normalt var kroen i Medanien stille og rolig, men Ysara var ikke særlig glad for stille og rolig, det var bare så meget mere sjovt når man larmede og gav slip på alle begrænsninger. Det var i hvert fald ingen tvivl; I øjeblikket var hun roden til al ballade.
Ysara Junard - Engel - Gøglertyven - Dragen
"Oh my, what a charming young thief"
Htqz 30.05.2016 17:04
Det var lang tid siden Nia havde haft det sjovt med andre gøglere, som den udviste sigøjner hun nu engang var plejede hun at holde sig for sig selv, men da den fremmede ildspydende gøglerinde var kommet ind i kroen, hvor Nia havde været i gang med sin aftensmad, var et måltid gået hen og endt som et livligt drukselskab med førnævnte gøgler.Der var flere grunde til godt humør; underholdningen havde været i top og rygterne sagde at pesten var på retur så snart ville hun selv turde tage rundt i de større byer den far for sit eget liv. Hun tog et langt dram af sin mjød inden den blev knaldet ned i bordet så det skummede over kanterne. " For Zaladin, det må du altså lære mig det der ildspyderi.. Man skulle næsten tro du var en drage." Lo hun. En drage, smuk, farverig, sprælsk og farlig. For sit indre blik forestillede Nia sig mulighederne i at lave et show med hendes nye bekendtskab.
Nia Hadil|Udstødt sigøjner|Healer|
“We are all wanderers on this earth.
Our hearts are full of wonder, and our souls are deep with dreams.”
Lorgath 30.05.2016 17:32
Ysara begyndte at le, da sangen stoppede. Det var bare så hyggeligt, og hun havde savnet livet ude, frem for bag tremmer og i mørke miner. Her i kroen var mørket mere varmt. Ildstedet pustede røg ud i lokalet, mænd og kvinder svedte, og folk røg på deres piber. Hun havde savnet denne tid, og det var også derfor hun gik så meget amok med mjød og andet stærk alkohol i dag. Fordi hun ikke kunne få nok! Hun tog en lang tår af sit krus med mjød og stillede det fra sig, hvorefter hun klappede manden hun sad oven på på armen, venskabeligt. En anden kvindestemme satte sig i koret af folk der larmede, ved at smække sit mjødkrus i bordet, så det skummede over, og begyndte at sammenligne Ysara med en drage. Det fik kun Ysara til at grine endnu mere, som hun gled af skødet på manden og satte på bordet, for at kunne skabe øjenkontakt med denne kvinde. "En drage, ligefrem? Så er jeg en meget fuld drage," lød det konstaterende fra hende, mens hun trak sit mjødkrus til sig.
"Der skal en del alkohol til for at spy ild. Vil du prøve næste gang?" Ysara elskede at trække folk med sig ind i sin egen galskab, og denne kvinde så godt ud. Nærmest samme betoning i tøjet som Ysara selv. Det var meget frækt at se på i hvert fald.
Htqz 30.05.2016 18:56
Varme brune øjne, møtes med mindst lige så varme og brune øjne som gøglerindens var. Nia smilte bredt tilbage. " En fuld drage der bøvser og prutter ild fordi den har fået for meget indenbords. " Lo hun, fulgt af et mindre latterbrøl fra et par tilhørere. Nysgerrigt så hun op, uden at tage sig synderligt af udsigten den fremmede måtte have til hendes kavalergang. Hun ville tættere på denne kvinde, ildsprudlende og fyrig, som skule man tro hun var en sigøjner selv, men Nia havde aldrig stødt på en som hende, så hun måtte være kommet til udefra, det gik hun i al fald ud fra indtil videre.
" Lær mig at spy ild, og jeg vil lære dig at danse. Jeg er sikker på vi kunne lave noget helt og aldeles fantastisk med lidt samarbejde. " Nikkede hun. '' Så længe jeg ikke sætter ild til kroens træværk. Tror ikke krofatter vil være så glad for det '' Et muntert blink gled til gøglerinden, efter at have hængt en smule for længe ved dennes lår..
Lorgath 30.05.2016 19:16
Kvindens kommentar der var komplet bramfri og egentlig også en smule beskidt, fik Ysara til at grine lidt, før hun blinkede af hende. De andre grinede højt, og Ysara klappede blot, mens hun fløjtede. "Jeg vil nu helst ikke sætte ild til mig selv," hun lod en fod krybe op på den stol, som kvinden sad på, så hendes ben var tæt på hende.Hendes blik vandrede mod kvindens kavalergang, mens hun fantaserede om kvinden i mindre påklædning. Det fik hende til at bide sig let i underlæben, før hendes noget sensuelle blik gik over til det skæve smil på ny.
"Vi behøver ikke være her for at spy ild. Og jeg vil med glæde lære dig kunsten," sagde hun i en hemmelighedsfuldt og nærmest fræk tone.
"Men i min nuværende... Beduggede.. Nej vent. Meget fulde tilstand, går det nok ikke helt.. Hvad kan jeg kalde dig, ud over den mest frække kvinde i denne kro?" hun lagde en hånd på kvindens og lod den langsomt glide let op ad hendes arm, uden at tage sig af hvordan mændene nærmest savlede over denne samtale.
Htqz 30.05.2016 19:44
"Du er nu varm nok til at man skulle tro der var ild i dig. " Kom det fra den mørklødede før hun nåede at stoppe sig selv. Et let akavet grin kom fra hende inden hun tog sit krus med mjød og tog endnu en dram, mens blikket udover kanten af kruset betragtede kvindens fod og ben. Om det var instinkt eller nysgerrighed, var hun ikke sikker på, men før hun vidste af det var kruset stilt tilbage på bordet og hendes hånd gled fra foden og forsigtigt op langs benet. Gode muskler i en slank krop, konstanterede hun tavst for sig selv inden et grinende og forstående nikken forlod hende. At træne med ild i fuld tilstand var nok ikke det mest ansvarlige at gøre." Navnet er Nia. Og hvad med dig du underskønne drage~? " Hun ænsede knapt blikkene fra mændene, men lod i stedet sin egen hånd smyge sig lidt mere op langs kvindens ben, dog uden at komme alt for tæt på det mere private område, så den fremmede dragekvinde stadig kunne sige fra. En gysen af velbehag lød gennem hendes krop.
Lorgath 30.05.2016 22:13
Kvindens hånd på hendes ben, fik blot Ysara til at sende hende et kækt blik. "Jeg fryser heller ligefrem herinde.. Faktisk er her ret varmt, synes du ikke?" spurgte hun med et skævt smil, som strakte benet lidt, kælent, for at vise, at hun godt kunne lide berøringen. Det var meget rart, og det gav hende en overordentlig rar følelse inden i, som hun bare valgte at lade kvinden berøre sit ben. "Ysara, dette er dragens navn," hun valgte at gå med på legen mens hun kiggede på Nia med et lettere mystisk blik. Det gik op for hende, at Nia tøvede let, som ville hun have accept. Så meget som Ysara end havde voldsomt lyst til det, så havde hun nok sans og samling til, at vente med at gå SÅ langt midt i en krostue.Hun lænede sig frem på bordet, så hun var en ret kort distance fra Nias ansigt, da hun placerede en finger på hendes hage, meget sensuelt. For at undgå at lade mændene høre det - for så var det bare endnu mere sjovt - valgte hun at hviske Nia i øret. "Hvis du ønsker mere af dragekvinden, så har hun rede oven på. Du skal endelig sige til," hun nippede let til Nias øre, bare for at understrege, at hun var helt med på sådan en leg, hvis den skulle arrangeres.
Htqz 30.05.2016 23:02
"Har ikke haft det varmere i lang tid. " Smilede hun kækt tilbage. Hvis ikke de havde befundet sig midt i en kro ville hun nok have snøret hendes bluse lidt op, men med flere og flere mandlige publikummer og en krofatter der flere gange så hen imod dem, var det ikke et skridt Nia var villig til at tage. Nok kunne hun lide spillet i en god flirten, men at tage skridtet videre og vise sin nøgne krop til folk der måtte se eller høre med, ville hun ikke. Og det lod det heller ikke til at dragen, Ysara var interesseret i. Hun lod sin hånd stoppe sin vandring og istedet hvile let imod Ysaras bens bløde lyse hud, mens hun strøg låret let med tommelfingeren. " Ysara.. Et smukt navn til en smuk kvinde. "Nia tog sig i at se imod Ysaras brystparti idet denne lænede sig frem og førte en finger under hendes hage. Lige her var Nia temmelig glad for at være mørkhudet så den rødmen der gik igennem hendes kinder knapt kunne anes.
Ved den fulde hvisken i hendes øre fulgt af bidet i øreflippen, kunne hun mærke hvordan skødet kom til live under hende. En let skælvende sukken gik over hendes læber idet hun svarede tilbage; " Hvis dragekvindens rede er stor nok til os begge vil jeg så absolut intet have imod den invitation. "
Lorgath 30.05.2016 23:18
Ysara smilede bare kækt igen over Nias kommentar på varmen. Hun kunne se den nærmeste mand overbeglo dem og hun sendte ham blot et lille blink med øjet før hun fokuserede tilbage på Nia igen. "Jeg takker, Selvom det ikke er jeg, der har fundet på navnet. Dit navn er også dejligt.. Som du selv er," konstaterede hun direkte, som hun hørte et skælvende suk forlade Nias læber. Hun måtte trænge til et par kvindehænder. Og nu, Ysara tænkte over det, så trængte hun nok lige så meget selv, hvis ikke mere. Fire års fængsel kunne have den effekt. Og effekten var der i den grad, da Ysara langsomt lod sig glide ned fra bordet, og tog Nias hånd for at lede hende afsted mod trapperne."Hvis der ikke er plads, så skaber vi blot plads. Det skal ikke begrænse os i vores eventyrlige udfoldelser," hun nåede stille og roligt op til sit kroværelse med Nias hånd i sin, åbnede døren og ledte den anden kvinde inden for, hvorefter hun smækkede den i med en fod og låste den. Da hun kiggede tilbage på Nia var der nærmest noget sultent der blev vækket til live hende, som hun gik mod Nia med vuggende hofter og et meget beskidt udtryk i ansigtet.
"Fortæl mig dine dybeste ønsker... Og jeg vil forsøge at give dem til dig," sagde hun lavt, som hun endte lige foran Nia, nærmest med kroppen op af hendes.
Htqz 03.06.2016 22:13
Nia havde en smule svært ved at holde en fnisen tilbage over Ysaras flirten. " Så lad os finde den rede~ '' Nærmest sang hun som hun lod sig føre af den anden gøgler, uden så meget som at skænke sit efterladte krus mjød en tanke. Til gengæld fik et par dæmpede piften fra nogle af tilhørerne hende til at rødme klædeligt som de steg op af trapperne inden de indtog værelset.
Hun så sig kort om, i det mindst havde det en okay størrelse. Hun drejede sig om på spidsen af foden ved lyden af Ysaras sensuelle stemme, og fik et lille stik i brystet da hun betragtede de smukke vuggende hofter.
Blikekt løftede sig op og mødte smilende Ysaras... Men smilet blegnede snart idet massevis af billeder blev sendt til hende, som om flere ville have telepatisk opmærksomhed på en gang. Mænds drukne fantasier om de to kvinder, eller andre kvinder, og en enkelt der tilsyneladende morede sig over den 'mand-til-mand-sex-fantasi' han på nuværende punkt lod til at få gjort til virkelighed, kromutters datter der sendte billeder af noget der sagtens kunne være gamle minder om en gruppe mænd og hendes knotne mor. Gamblere der huskede deres sidste store held i spillet, en god handelsaftale, enge, vilde rideture, en tur i høet ( hendes rødmen kom en smule retur ) og ikke mindst Ysara.. tyd og bestemt havende set bedre dage i noget der lignede en tunnel.
En gysen gik igennem Nias krop inden hun resolut greb ud efter kvinden foran sig og hev hende ind til sig i en varm og kærlig omfavnen, og et dybt, hedt kys lige på de svulmende læber. " Det er vidst snarere hvad jeg kan gøre for dig for at forkæle dig.. " Lød det hæst idet hun endelig gav slip på kysset. Hvis der var noget Ysara ville have af hendes krop eller bare af hende generelt, ville Nia være hende fuldt ud til rådighed til den næste morgen hvor deres veje nok ville skilles.
Hun nævnede intet om hvad hun lige havde været uvillig vidne til, selvom hun følte sig en del drænet hvad angik magi, faktisk.. Helt tom.. En skræmmende følelse hun selv kunne huske alt for godt fra tiden hvor hun havde brugt al sin energi på at heale Hakim under dennes flugt fra sin brors tilfangenskab.
Lorgath 03.06.2016 22:44
Ysara kiggede lidt mere forbløffet på Nia, da hun virkede helt frossen, et smil der var falmet. Sådan stod hun et stykke tid, før Ysara blev hevet ind i en mere varm omfavnelse end hvad hun lige havde regnet med. Hun gengældte kysset med alt hvad hun selv havde af varme. I virkeligheden havde hun en del, selvom hun stadig var arret af den oplevelse i fængslet. De stod sådan lidt, før Nia gav slip og hæst svarede tilbage på hvad Ysara før havde sagt. Hun kiggede lettere forbløffet på kvinden, lidt tavs til at begynde med. Hvad var der lige sket? Hun tænkte så det bragede, men hun kunne ikke rigtig komme frem til nogen konklusion."Forkæle mig ligefrem?" spurgte hun med et hævet øjenbryn, mens hendes smil lige så stille kom tilbage igen. Hun strøg en hånd gennem Nias hår og lod sin hånd hvile ved hendes nakke, mens hun stirrede kvinden intenst i øjnene.
"Jeg kan godt lide varme.. Og jeg kan godt lide, at stå her, sammen med dig," hvorfor hun åbnede sig sådan, vidste hun ikke, men hun ville hellere end gerne ned at ligge i sengen med Nia, hvilket hun var sikker på, nok skulle ske. Hun førte Nia hen til sengen og satte sig selv ned, hvor hun metodisk begyndte at fjerne den farverige nederdel, sjalet hun havde haft over sin top og toppen selv. "Jeg er meget kælen.. Og andet.. Vil du ligge med mig?" der var noget nært uskyldigt i ordene, men samtidig sendte hun Nia et skævt smil.
Chatboks
IC-chat▽