Cecilio

Cecilio

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 31 år

Højde / 183 cm

Helli 02.12.2015 21:16
Det var allerede blevet mørkt, da Cecilio kom ud fra Shara-templet. Nu når han havde muligheden for faktisk at gå i et tempel og tilbede hende der, blev han jo nødt til at gøre det. Selvom han som udgangspunkt ikke lignede en der var specielt religiøs, så var den del af hans Topalis forfædre boret ind i ham, og han kunne simpelthen ikke lade vær med det. Men siden det havde været en sen dag, før Cecilio havde noget fritid, så var han kommet meget sent i templet. Alligevel havde det givet ham en hvis ro i sit sind, som om at der ikke var noget han egentlig behøvede at bekymre sig. Det skete hver gang han fik lov til at gå i templet for Shara.

Han kiggede rundt i mørket, men var endnu ikke parat til at gå ned i den mere larmende del af Hovedstaden, så han begyndte at gå i Tempelhaverne, han kunne ikke se den så godt nu, men han havde set var nydelig den var, inden han gik in i templet. Her var heller ikke specielt mange mennesker, hvilket var en stor forskel fra Cecilio's meget larmende liv.

Florence

Florence

Krystalisianer

Neutral God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 164 cm

Anno 02.12.2015 21:25
Med Isari Katedralen fyldt med folk og ofre for det stadig nylige angreb på byen havde der været masser af lave i løbet af aftenen hvor Florence havde tilladelse til at være nede fra sine gemakker i tårnene. Nu hvor alle var faldet til ro og der ikke var mere at gøre tog hun sig den frihed t snige sig ud for at gå i tempelhaverne.
Den kolde natteluft føltes skønt da der altid var enormt varmt i alle rum i katedralen på grund af folkemængden. Et vindpust fik hendes til at holde på hendes nonneslør så det ikke blæse af. Efter det var rettet på plads satte dun sig på en bænk under et piletræ og lænede sig sidelæns op ad stammen med et udmattet suk.

Credit: tofuvi.tumblr.com
Cecilio

Cecilio

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 31 år

Højde / 183 cm

Helli 02.12.2015 21:32
Cecilio lod en hånd glide gennem sit mørke hår, som for en gangs skyld ikke var holdt væk fra hans øjne med det lilla stykke stof, som i stedet for var bundet rundt om hans overarm. Og han gik og kiggede op i skyen, hvor han kunne ane stjernerne, lige indtil han snublede over noget, og vendte sig om og så en kvinde. "Det må du undskylde," sagde han med et smil og bukkede for kvinden, dog med et lidt kækt smil på læberne. Det ville nu være meget hyggeligt at have nogen at snakke med. "Jeg håber ikke jeg ramte dig eller at du kom til skade på anden vis." Cecilio var faktisk ikke helt sikker på hvad han havde snublet over, om det var kvindens ben.

Florence

Florence

Krystalisianer

Neutral God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 164 cm

Anno 02.12.2015 21:40
Florence blev slået ud af sine egne tanker da noget puffede til hendes ene ankel og hun så op og fandt en mand stående op over hende. Hun rettede sig op af overraskelse og spærrede øjnene op. Især da han bukkede for hende og hun to hænderne op til sig knugede dem ind imod brystet.
"Uhm.. det huu.. skal De ikke tænke på" fik hun stammet frem, det var ikke hver dag hun så en klæde eller se ud som ham, og nu stod han ligefrem og bukkede og undskyldte med det skæve smil som prydede hans ansigt.

Cecilio

Cecilio

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 31 år

Højde / 183 cm

Helli 02.12.2015 21:46
Cecilio kunne godt se at kvinden måske ikke vant til en som ham. Det var alligevel ikke mange der var, især siden gøgleriet var et døende erhverv, men Cecilio var ligeglad med sådan noget. "Selvfølgelig skal jeg tænke på sådan noget. Vi kan jo ikke have at gør skade på en smuk kvinde og ikke gøre noget for at gøre det godt igen," kommenterede Cecilio. Det var ikke engang fordi han løg, fordi han fandt kvinden ganske smuk, men han fandt generelt alle væsner smukke.

Florence

Florence

Krystalisianer

Neutral God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 164 cm

Anno 02.12.2015 21:53
Hun bed sig lidt i kinden da hun tog sig i at stirre og kikkede ned på jorden foran hende. "men virkelig.. der skete intet" sagde hun og lagde hænderne i sit skød, selvom det var en smugle løgn da det næsten havde slået skoen af hende og havde givet hende en lille skræmme på anklen. Nu undrede Florence også hvad han lavede i tempelhaverne, det var ikke ofte man så folk der ikke hørte til templer eller klostre i haverne da det var her folk fik deres urter mm. til healing eller mad generelt. Hun slugte klumpen der havde dannet sig i halsen og kikkede lidt ud i haven for at distrahere sig fra ham da hun godt kunne fornemme at kikke for længe på ham ikke førte noget godt.

Cecilio

Cecilio

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 31 år

Højde / 183 cm

Helli 02.12.2015 22:04
Cecilio kunne godt se at han ikke ligefrem ville få et ordentlig svar fra kvinden, så i stedet tog han plads ved siden af hende, for han havde ikke bare lyst til at forlade hende. "Hovedstaden er virkelig det sted der har de pæneste områder for templerne," sagde han for at få hende til at slappe lidt mere af, for hun lignede en der var her ofte, og hun måtte da blive glad for at han komplimenterede tempelhaverne, og føle sig mere afslappet. For Cecilio var jo i bund og grund ikke en skidt person, han havde bare nogle uheldige træk.

Florence

Florence

Krystalisianer

Neutral God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 164 cm

Anno 02.12.2015 22:11
Florence skævede til ham da han satte sig. " ... tak... " kom det ud af hende da hun var med til at plante og fikse det meste af haverne når hun ikke arbejdede i klosteret. " det er også her jeg går hen... for at slappe af " fortsatte hun inden hun tog en dyb indånding for at slappe lidt af, hvilket også hjalp lidt og hendes skuldre faldt lidt ned. Selvom hun ikke lagt selv mærke til at de havde være så anspændte.
"Så.. hvad laver De her på denne tid?" spurgte hun så da det var sjældent at hun fandt folk ude under åben himmel på den her tid.

Cecilio

Cecilio

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 31 år

Højde / 183 cm

Helli 02.12.2015 22:17
Cecilio nikkede. "Det er også et smukt sted," sagde han og var lidt ærgerlig over at han ikke havde set det særlig meget i dagslys. Men han havde jo ikke forventet at han ikke ville komme ud af templet før efter det blev mørkt. Han måtte komme herop igen en anden dag. "Jeg var inde og ofre lidt til Shara og bede," sagde han og kløede sig lidt i nakken. "Jeg fik lidt sent fri, så jeg kunne ikke gøre det tidligere."

Florence

Florence

Krystalisianer

Neutral God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 164 cm

Anno 02.12.2015 22:23
Florence skiftede hurtigt blikket direkte til ham og så lidt op og ned ad ham. "De slår mig ikke ligefrem til at være den religiøse type" røg det ud af hende men hun fortrød det med det samme og bed sig i læben. "Om forladelse jeg talte uden at tænke mig om" sagde hun og så lidt ned. Det blev bare værre og værre mente hun selv og ventede bare på at han skulle blive fornærmet eller vred.

Cecilio

Cecilio

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 31 år

Højde / 183 cm

Helli 02.12.2015 22:26
Det var ikke første gang at Cecilio fik det at vide i sit liv, så han tog det meget pænt. "Nej, får jeg ofte at vide, men min familie har altid været meget religiøs, og det er jeg så også blevet," forklarede han og trak på skuldrene. Ingen ville gætte på at han var religiøs, men han gjorde ikke noget for at skjule det, da han var stolt af sin religion, men han så sjældent en grund til at tale om det. "Du ligner til gengæld meget den religiøse type," sagde han så og sendte kvinden et smil.

Florence

Florence

Krystalisianer

Neutral God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 164 cm

Anno 02.12.2015 22:36
Der spredte sig et smil på Florences ansigt da hendes ord ikke havde forvoldt skade. Hun så lidt ned ad sig selv og nikkede lidt "Hvad afslørede mig?" sagde hun lidt sarkastisk strøg det hår det hang frit fra nonnesløret bag sit øre. Hun var nok lige så vandt til at blive forbundet med kirken som han var til at folk blev overraskede over hans tilhørsforhold. "Så du kommer lige derovrefra?" spurgte hun og kikkede i retning af Shara templet.

Cecilio

Cecilio

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 31 år

Højde / 183 cm

Helli 02.12.2015 22:41
Cecilio grinte, og skulle da også til at lægge en hånd på hendes ben, inden han stoppede sig selv. Hun ville nok ikke være særlig glad for den gestus, og så kunne han godt holde sig tilbage. Det var i hvert fald noget nemmere i sådan en her situation, end det var til tider med hans kleptomani. "Ja, det gør jeg. Det er det pæneste tempel jeg har været i, og jeg har rejst lidt rundt. Templet dernede hvor jeg voksede op, var i virkelig dårlig stand, fordi der foregik så meget kriminalitet, som også gik udover templerne," sagde han. Det var meget trist, men alligevel var de med jævne mellemrum blevet hevet med over i templerne, og som da de blev ældre gjorde de det selv.

Florence

Florence

Krystalisianer

Neutral God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 164 cm

Anno 02.12.2015 22:50
Florence lagde hovedet på skrå og så lidt bekymret på ham. "Det er jeg da ked af at høre.. jeg viste ikke det stod så slemt til uden for byen" sagde hun da hun ikke havde været andre steder end hovedstaden i Krystal landet, hvilket også gjorde hende uvidende på resten af landet tilstand. Det ærgede hende engang imellem at hun ikke kunne få lov at rejse udenfor bymurene, men som hun hørte fra rejsende så virkede det ikke som det værste i verden da byen nok var et af de mest sikre steder på trods af det store angreb.

Cecilio

Cecilio

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 31 år

Højde / 183 cm

Helli 02.12.2015 22:53
"Rubinien er også et ret... unikt sted," sagde Cecilio og grinte lidt af det. Det var et meget specielt sted og det var også lidt en kamp om overlevelse, alligevel havde det en helt unik plads i hans hjerte og han elskede da også at tage tilbage og se hans familie når han kunne. Slavemarkedet holdt han sig dog typisk væk fra, da det ikke altid var det sjoveste sted, når man ikke var ude for at stjæle. "Så er du præstinde elleerr..." spurgte Cecilio interesseret.

Florence

Florence

Krystalisianer

Neutral God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 164 cm

Anno 02.12.2015 23:02
Det gav lidt i et sæt i Florence men hun blev også lidt forlegen over antagelsen og smilte lidt inden hun tog hænderne op foran sig og rystede på hovedet. "nej nej nej nej .. langt fra da.. jeg arbejder og bor bare i Isari Katedralen" sagde hun men kunne ikke lade være med at smile ved tanken om at nogen troede så meget om hende. Normalt blev man kun præst for en kirke i 60 til 70 års alderen så der var alligevel noget tid til inden Florence overhovedet kunne overveje at blive præstinde.

Cecilio

Cecilio

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 31 år

Højde / 183 cm

Helli 02.12.2015 23:05
Cecilio lo lidt af hendes forlegenhed. Hun var ganske nuttet. "Ahhh Isari," sagde han, for han havde alligevel den basale viden for alle guderne. "Så du beder til hende?" spurgte han næsten, han kunne godt accepterer at man bad til andre guder, men for Cecilio var det virkelig enten Shara eller Kile det skulle være til, for de havde idealer man kunne forstå. Godhed i hele landet var bare ikke rigtig realistisk, og for nu ville Cecilio også hellere tage en dag af gangen.

Florence

Florence

Krystalisianer

Neutral God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 164 cm

Anno 02.12.2015 23:15
Florence rynkede brynet lidt over han spørgsmål. "Morgen midnat og aften... du får det til at lyde dumt" sagde hun og tænkte lidt over hvem Shana var gud under og blev egentlig ikke helt glad ved det hun kom i tanke om. "Hvad beder du Shana om så?" spurgte hun lidt af nysgerrighed da hun tænkte det var lidt åbentlyst hvad man bad til Isari om men hun var faktisk lidt i tvivl når det galt de mindre templer med guder dertil.

Cecilio

Cecilio

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 31 år

Højde / 183 cm

Helli 02.12.2015 23:22
"Jeg har bare svært at tro på at godheden kan herske i verdenen," indrømmede Cecilio. Det virkede en smule for idealistisk for hans egen smag, selvom han ikke var pessimistisk om livet. "Det er forskelligt, men jeg fortæller hende hvad jeg har gjort af knap så gode ting, og beder om tilgivelse og at jeg stadig vil blive genfødt som noget godt," indrømmede Cecilio. Han tænkte ikke meget på fremtiden, men døden var altid noget han respekterede ville komme.

Florence

Florence

Krystalisianer

Neutral God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 164 cm

Anno 02.12.2015 23:31
Florence nikkede eftertænksomt, det var ikke for ofte hun fik info fra de andre guders tilhængere så at høre næsten den samme smøre som hun altid hørte man brugte sin gud til var lidt sært for hende. "De er nok ikke så forskellige så.." sagde hun lidt tøvende. Jo Isari var godhed idealistisk men Florence gik også til hendes gudinde hvis hun følte hun søgte tilgivelse og følte sig fortabt.

0 0 1

Trådnomineringer:

Nomineret af: Helli
Nomineringsårsag:
“Endnu en tråd med Anno, denne gang med Florence og Cecilio, som endte med at crushe en tiny smule på hinanden. Endnu en tråd hvor det hele bare forløb hurtigt og rart, selvom det egentlig ikke skete så meget udover at de snakkede.”

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack
Lige nu: 1 | I dag: 11