Tristan 29.11.2015 19:40
Stolene fløj omkring herinde og kruse alt der kunne bruges til et slagsmål bliv brugt og det var ikke engang løgne. Edward havde kun gjorde en ting prøvet at fornærme en mand. Men det ende dog med at han kalde hans folk ind fordi han var blive fornærmet på ham. Der var slagsmål over det hele men det lod Edward bare smutte gennem med han havde nu lært det så meget før det var en normal ting for ham men da han havde smadre en til. Var han blive tørstig så han gik hen mod baren med en på hans ryg som bliv slået ned af en mand med et bord "ræk mig lige krukken vil kro manden raket den uden og sige noget men man kunne se han ikke var van til det. "jeg beklager meget" men han fik ikke sagt sin sætning færdig inden der kom en løbe mod ham hvilket Edward bare gav et slag i hoved på ham så han vælte. Nu kunne Edward sige færdig "jeg beklager meget det her" Sagde han og fik en lille tår mere af krukken og smidt den så i ham mandens hoved "sikke et spild var" fik han sagt smilende til kroværten og kæmpet så videre. Resten af hans mænd var dog os komet ind, hvilket, havde medførte en meget mere voldsom kampe. Alle ting blive brugte til og slås med, men efter et par vel fortjente slag og et par smadret stole var der blive ro inde på kroen igen. Men dog ville deres leder ikke finde, sig i det hvilket medførte at han kaste en daggert mod Edward som han ikke nået og se, hvilket gjorde at da han undgik den var han vild heldig. Edward vende sig om rev den op og kaste den lige i fjæset på manden inden, han nået og flygte. Edward smilede svagt til kroværten og fik så sin bestilling.
//p hans billede//