Beon Beranhame

Beon Beranhame

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 35 år

Højde / 183 cm

Hobbit 26.09.2015 01:13
Hovedstaden. Endelig var han ankommet, og Beon var ikke sikker på hvordan han skulle føle. Et sted var han lettet. Endelig ude af mørkets greb og fremme hvor missionen for alvor startede. Hans ryg var blevet tilsedt og healet sammen, selvom der stadig var grufulde og iøjenfaldende ar hele vejen ned. Nogen han aldrig slap af med, men det talte til hans fordel og dækhistorie.
Stressniveauet og ikke mindst forvirringen ved at være omringet af folk der konstant spurgte ind til hans velbefindende og bemærkede ham, var direkte uvant. Denne mission var langt svære end han havde forestillet sig. Hvis blot folk kunne undgå at se ham, som han normalvis var vant til, var det ikke så hårdt. Men som medrejsende til Gloria og en del af grunden til hun var kommet tilbage i nogenlunde behold, resulterede i at mere eller mindre alle kendte til hans eksistens.

Fordel, han havde fået mulighed for at udforske krystalpaladset. Men i øjeblikket var øl og alkohol i al sin almindelighed langt mere tiltrængt.
Derfor sad almindelig stuktrurerede mand nu på en mindre kro med lune rammer og dunkle hjørner. Med hurtig adgang til alkoholen, var Beon placeret i baren og havde fået et par gode stærke romslurke ned efterhånden, og måtte sige at tingene begyndte at løsne op og se mere lyse ud. Han skulle bare forsætte sit spil som før! det kunne ikke være så svært igen.

I'm no man of honor, my guilt runs dark and deep
My Oaths betray each other 'till there's nothing let to keep

Armand

Armand

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Dianthos

Alder / 145 år

Højde / 189 cm

Helli 10.11.2015 21:51
Det havde været en forfærdelig dag for Armand. En af hans lærlinge havde pludselig opdaget en ny magisk evne, og selvom det var ild og Armand også kunne styre det. Var det gået over gevind og de havde fået brændt samtlige brød og kager de havde den dag. Så nu havde Armand brug for en velfortjent pause og selvom han vidste at han ikke altid endte i helt heldige situationer når han var fuld, så var han ligeglad. Han havde bare brug for ikke at tænke noget i bare et par timer, så nu var han gået til den nærmeste kro. Her var heller ikke ligeså mange som på Det Halve Svin, men det var også en del mere snusket, hvis han skulle sige det.

Han gik op til baren og satte sig ned. "Et stort krus øl," sagde Armand og fik kort efter placeret et krus øl foran ham, og det var først da han havde taget sig en slurk at han lagde mærke til manden der sad ved siden af ham. han så heller ikke ud som om at han havde haft den bedste dag. "Hård dag?" spurgte Armand med et smil.
Beon Beranhame

Beon Beranhame

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 35 år

Højde / 183 cm

Hobbit 11.11.2015 00:08
Beon ensede et sted i sin underbevisthed at der kom folk til kroen og forsvandt igen. Selvom det var et lavt antal observerede han det nogenlunde. Også som en satte sig i baren. Beon var for fokuseret på at kigge ned i det snart tomme krus, til at bemærke hvor tæt personen nu i realiteten var på ham. Ikke at Beon var bange for kontakt, men han foretrak at vide præcis hvor folk var, efter at havde prøvet alt for mange snigangreb igennem tiden.

En smule groggy fik Beon løftede de blå øjne fra den flydende væske og set en smule disorienteret til siden. "Oh du skulle bare vide.." svarede han træt, men præsterede trods alt at få et mindre skævt smil frem. En ting som for Beon var iøjefaldende, var det faktum at personen ved siden af ham tilsyneladende havde et par fine horn, hvilket Beon ikke lige umildbart havde set komme! "Du ligner nu heller ikke en, som har haft den letteste dag"

Armand

Armand

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Dianthos

Alder / 145 år

Højde / 189 cm

Helli 11.11.2015 20:28
Armand var næsten glad for at vide at han ikke var den eneste der havde haft en prøvende dag. Han havde ingen ide om hvem denne fremmede egentlig var, men det var dæmonen egentlig også ligeglad med, da han normalt ikke blandede sig i andres affærer, så kunne de lave ligeså slemme ting de ville, men lige nu var en druk kammerat ikke helt værst at have. Dog var Armand glad for i det mindste at have folk et navn at kalde dem. "På ingen måde. Så er det jo godt at alkohollen kan få de problemer til at forsvinde midlertidigt," sagde han and tog endnu en stor slurk af øllen, før han præsenterede sig for den fremmede. "Jeg er Armand, hvad med dig?" spurgte han. Han havde oplevet før bare at blive efterladt når han havde spurgt andre om deres navne, men langt de fleste på de her kroer, havde intet imod at give deres fornavn ud.
Beon Beranhame

Beon Beranhame

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 35 år

Højde / 183 cm

Hobbit 11.11.2015 20:47
Det var slet ikke nogen dårlig tankegangen manden havde sig! Faktisk fik det Beon til at smile og blive bekræftet i at andre også brugte alkoholen til at glemme. For en stund. "Lige indtil i morgen når hammeren rammer i hvert fald." medgav han den nyankommende, som Beon fik taget det sidste af rommen. Måske han burde nedgradere til noget mindre kraftigt! At blive for fuldt for hurtigt havde også sine alvorligere konsekvenser.
"Beon, rart at møde dig" svarede han sandfærdigt, eftersom han ikke brugte dæknavn i dette øjeblik. Indtil videre var det heller ikke gået galt. Endnu var et vigtigt ord i den sammenhæng, men han havde ikke den vildeste lyst til at tænke på lige netop det. Det var ærligt det han flygtede fra at tænke på. Beon bestilte en øl ganske hurtigt inden han vendte opmærksomheden tilbage til Armand. "Er du fra hovedstaden eller på gennemrejse?" det kunne også være en flygtning. De var efterhånden kommet i strømmende flertal til Hovedstaden som mørkets hær rørte mere og mere voldsomt på sig.

Armand

Armand

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Dianthos

Alder / 145 år

Højde / 189 cm

Helli 11.11.2015 20:57
Det kunne Armand nikke genkendende til. Morgenen efter var aldrig det sjoveste, men var slet ikke noget han havde planer om at tænke på lige nu. Nu gjaldt det bare om at nyde selskabet at glemme alle bekymringerne. Så hans navn var Beon, det var egentlig et ganske nydeligt navn, der passede til ejeren af det.
"Jeg er ikke originalt herfra, men bosatte mig her for en del år siden," Svarede Armand, da han aldrig ville sige at han var fra hovedstaden. Han følte ikke at han havde boet her i nærheden af lang tid nok til at sige det, til trods for at at han nok allerede havde boet her omkring 50 år. "Så hvad med dig?" spurgte han nysgerrigt and begyndte at sippe til øllen, mens han studerende manden ved siden af ham.
Beon Beranhame

Beon Beranhame

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 35 år

Højde / 183 cm

Hobbit 11.11.2015 21:11
At være tilflytter var skam heller ingen skam eller noget forkert i. Men det kunne havde været en som var lige så ny i hovedstaden som Beon selv. Dette lød imidlertid ikke til at være tilfældet, men stadig en spændende ting. Hovedstaden var også blevet større og større fordi flere valgte at flytte dertil. Nu kom problemet med at viderebygge ud af, efter murens opbyggelse. En mur der nok snart skulle vælte hvis planen gik.
Endnu en ting som Beon nægtede at tænke på lige nu. "Jeg er spritny.. Jeg kom for et par små uger siden, efter et mere ubehageligt ophold i det mere nordliggende. Jeg er oprindeligt fra Medanien" Det gav et kort sæt i ryggen der var bundet godt og sikkert ind efter en tur forbi healerhuset. Bare tanken om Mørkets borg og hvad han måtte udstå af smerter der, gav ham ubehagelige følende minder.
Beon tog lidt af sin nyankommende øl, og så ligeledes Armand an. Det var ikke et normalt menneske, det var helt sikkert, men venlige var han! Det tegnede positivt.

Armand

Armand

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Dianthos

Alder / 145 år

Højde / 189 cm

Helli 11.11.2015 21:35
Armand vidste hvor hemmelighedsfulde folk kunne være her i hovedstaden og derfor spurgte Armand ikke ind til det ubehagelig ophold. Desuden skulle de jo også glemme virkeligheden for en stund. Det var derfor de drak, så nyttede det jo ikke om at snakke om noget så deprimerende. "Virkelig?" Spurgte Armand da han hørte at Beon var fra Medanien, for hvis der var en ting Armand mindedes meget, så var det Medanien og alle de gode minder han havde derfra, desværre huskede han også den brændende bygning og hans familie brændende kroppe. "Medanien er en utrolig dejlig by, jeg har også selv boet der. Det var trist, da jeg hørte at den var brændt ned." Han havde dog ikke været så langt syd på i mange år efterhånden. Han var stadig bange for minderne der nok ville komme op, hvis han tog derned.
Beon Beranhame

Beon Beranhame

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 35 år

Højde / 183 cm

Hobbit 11.11.2015 22:01
Overraskelsen, og måske endda glæden i Armands stemme tydede på at han kendte til Medanien mere end som et område på landkortet. Medanien var det mest fredelige sted, men også stedet hvor man i smug kunne træne sine børn til at gøre ugerninger. Endnu en tænk som alkoholen skulle fjerne tankerne fra. Længe leve alkohol!
"Ja, det var ikke rart at høre om. Heldigvis for mig, bor min familien langt udenfor byen og led ingen nød. De har fået genopbygget meget af byen efterhånden, selvom det naturligvis ikke er helt som før" der var små glæder i det. Børnene var begyndt at lege rundt blandt håndværkerne igen og bygninger blev sat op, en af gangen. Der var stadig liv der, selvom flere og flere ting skete derude. Bønderne havde haft en hård tilværelse i tiden hvor RT lavede ravage. Alt det var fortid. "Jeg har hørt rygter om at en ulveflok har bosat sig derude"

Armand

Armand

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Dianthos

Alder / 145 år

Højde / 189 cm

Helli 11.11.2015 22:07
Der var alligevel ikke mange Armand kunne snakke om Medanien med, da de fleste der boede i hovedstaden blev i hovedstaden. Man kunne aldrig regne med hvad der var bag murerne. Mange af hans lærlinge havde f.eks. altid sat fod udenfor de trygge mure.
"Det havde jeg ikke hørt, men det glæder mig da at høre det. Området er jo fantastisk og byen har en helt særlig stemning, som jeg er sikker på ikke er forsvundet nu hvor de bygger den op igen," sagde Armand begejstret. Han havde elsket fællesskabet der havde fundet sted dernede. Det var også grunden til at han så hurtigt havde varmet op til hans herskerinde og familie dernede. "En ulveflok? Det er forståeligt. Der er jo allerede huler lavet, så det er jo lige til. Jeg håber ikke at de laver ballade dernede."
Beon Beranhame

Beon Beranhame

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 35 år

Højde / 183 cm

Hobbit 11.11.2015 22:24
Det var begrænset hvor mange på mørkets borg han havde været i stand til at diskutere fredelige ting med. Mest af alt fordi mange af krigerne var så overdreven og kunne ikke holde til at snakke om noget almindeligt der ikke fremmede deres mandighed eller egoisme af forskellig slags. Det var belastende i længden. Han havde haft et talende forhold til Asha, selvom halvorken da heller ikke altid forstod Beons finurlige måde at tænke på. Men han var da blevet accepteret med sine særheden af hende især. Hvorfor havde han faktisk aldrig fundet ud af.
"Stemningen er stadig den samme varme og imødekommende, selvom man ikke kan fortænke dem i at være lidt mere skeptiske denne tid. Det meste jeg ved er dog kun rygter. Har ikke været hjemme i mange år." den begejstrede stemning smittede. Der var ikke algt skjul på at han holdte af det liv som man kunne have i medanien. Det samarbejde, sammenhold og fælleskab som altid havde haft hjemsted der. Beon savnede det også de enkelte gange han havde fået lov at møde det. Hans far slap ham sjældent af syne igennem barndommen. "Nogen af dem er mere ulv end menneske, men holdes i skak af alfaen. Dette er selvfølgelig også kun rygter jeg har hørt, men hun skulle efter sigende være ganske fredelig såfremt man ikke genere hende." Det var alfaens rygte rundt om efterhånden. Beon havde da opsnusset lidt og nysgerrighed var jo ikke unormalt. Beon blødte op til et mere smilende udtryk og lod sig være glad for at tænke på Medanien, de grønne marker og enge. Oh og det mindre landsby bibliotek som han besøgte flittigt når han fik lov at stikke af fra godset.

Armand

Armand

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Dianthos

Alder / 145 år

Højde / 189 cm

Helli 11.11.2015 22:52
Armand slugte alt ind af hvad Beon sagde, for det var rart endelig at høre nyheder om Medanien, selvom om det bare var rygter. Måske han selv en dag skulle prøve at begive sig den lange tur derned. Men han kunne næppe forlade bageriet i så lang tid til sine lærlinge, så det måtte nok vente et par år, indtil han var helt sikker på at de var ansvarlige nok til at blive efterladt tilbage.
"Det er godt at høre. Byen fortjener en rolig tid, i stedet for alt den ulykke der er sket for dem. Jeg kan egentlig også huske at der var problemer med en ulveflok da jeg boede dernede. Den var heldigvis ikke så stor." sagde Armand eftertænksomt. Det var dog ikke lang tid efter at han havde flyttet ind, at den var blevet udryddet, men han oplevede et par fuldmåner hvor flokken kom og terroriserede byen, før at byen havde samlet alle de kunne og gået ud og enten dræbt dem eller fået gennet resten af dem væk.
Beon Beranhame

Beon Beranhame

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 35 år

Højde / 183 cm

Hobbit 11.11.2015 23:04
Beon var ikke sikker på om Medanien havde været udsat for flere ulykker og ondskab end resten af landet. Måske bemærkede man det mest der, fordi det alt i alt var en forsamling af bønder, arbejdere og enkelte større godser og lagere til afgrøder og kvæg. Medanien var ikke hjemstedet for krigere, eller hvor man havde haft lysten til at deltage i krige og slagsmål. Andet end selvfølgelig de få kroslagsmål der var engang imellem. Et fredeligt folk. Beon blinkede et bar gange som han lod oplysningen synke ind. "Den sidste ulveflok?" Beon havde læst og hørt om det. Ulvehøj havde stået tom i årtier. "Hvornår har du sidst været hjemme, Armand?" spurgte Beon roligt med et snert af nysgerrighed og eftertænksomhed. Mistanken omkring alderen på denne mand, blev vendt og drejet grundigt. Han så ikke meget ældre ud end Beon selv, og Beon huskede ikke hvornår der sidst havde været varulve i Medanien.

Armand

Armand

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Dianthos

Alder / 145 år

Højde / 189 cm

Helli 12.11.2015 20:14
Ifølge Armand føltes det som om at der var sket flere ulykker for Medanien, men måske også fordi han holdt af stedet, og han mest hørte nyheder derfra, hvis han kunne komme til det. Han blev nødt til at tænke sig hårdt om, for at komme i tanke om hvor lang tid det havde været siden han sidst havde været i Medanien. Han kunne jo dårligt huske hvornår han kom til Hovedstaden efter at have strejfet rundt efter hævn for hans elskede.
"Måske 70... nej... nok nærmere omkring 100 år," måtte Armand erkende. Han overvejede ikke engang at det måske ville lyder underligt, men hvis nogen troede at Armand var et normalt menneske måtte de jo også være dumme, han havde jo et par horn og en hale, som på ingen måde blev gemt væk. Hans vinger var dog for det meste dækket. Det var jo også noget værre rod når de endelig kom frem.
Beon Beranhame

Beon Beranhame

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 35 år

Højde / 183 cm

Hobbit 13.11.2015 18:36
Beon løftede et øjenbryn i let overraskelse, uden at det blev alt for meget. Han havde haft sine mistanker eftersom hornene i Armands pande gav ham væk blot en anelse for tydeligt. For ikke at snakke om at der var en tilhørerne hale. Beon havde mødt mange forskellige typer, og på ingen måde strejfede Armand ham som værende en ondsidet type. Ret imponerende taget i betragtning af at Beon næsten var sten sikker på at han havde med en dæmon at gøre. "Det var lang tid. Ikke kun fordi jeg ikke engang er tæt på at have den alder." jokede han lige? Var det lykkedes Beon at fyre en joke af, i den her tilstand. Det måtte være alkoholen og godt selskab der gjorde det.
"Hvordan kan det være at det er så lang tid siden? Hvis du ikke har noget imod at jeg spørg."

Armand

Armand

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Dianthos

Alder / 145 år

Højde / 189 cm

Helli 13.11.2015 18:46
Armand lo af det. Det kunne han godt se, siden Beon lignede et ganske almindeligt menneske og de levede jo ikke specielt lang tid i forhold til visse racer, men på en måde misundedes Armand mennesker om det. Han var kun 150 og nogle dage kunne han da godt mærke at passerer 100 år ikke altid var idealt, men han havde nu ikke planer om at prøve at dræbe sig selv.
Armand fik et lidt fjernt udtryk i sine øjne, da han blev spurgt om hvorfor han ikke havde været tilbage i så lang tid, og han tog en tår af sin øl. "Min plejefamilie døde, så der var ingen grund til at blive tilbage dernede," sagde han som den korte forklaring, men i virkeligheden havde han stadig skyldfølelse over at han ikke kunne redde en eneste af dem.
Beon Beranhame

Beon Beranhame

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 35 år

Højde / 183 cm

Hobbit 13.11.2015 21:06
Latteren smittede og Beon smilede lidt mere. Oh ja, der var vidst ingen tvivl om at Beon blot var et ganske normalt menneske, og slet ikke tæt på Armands alder. Ikke at Armand var meget ældre end Beon, lidt over 100 år måske. Men det kendte Beon selvfølgelig intet til, men han fornemmede at Dæmonen foran sig nok var det man kaldte relativ ung af sig.
Stemningen dalede og Beon fik et mere alvorligt udtryk før han nikkede i forståelse. "Det beklager jeg." Beon havde ikke regnet med at få det svar, og det var et dystert et af dem. Der skete selvfølgelig også forfærdelige ting i Medanien, og nogen af dem værre end andre. Som dette. At få myrdet hele sin familie. Det kunne han slet ikke forestille sig. "Så Hovedstaden.. Er du faldet godt til?" selvom det var lang tid siden, var det ikke sikkert at Armand følte det på samme måde. År var jo en finurlig tidsperiode, og forskellig alt efter hvor mange af dem man kunne leve.

Armand

Armand

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Dianthos

Alder / 145 år

Højde / 189 cm

Helli 13.11.2015 21:23
Armand prøvede virkelig ikke at tænke på de forfærdelige ting der var sket alle de år siden, men det var lidt svært nu hvor de var kommet ind på emnet, selv alkohollen hjalp ikke rigtig på det, men han tog en til slurk i håb om at det kunne hjælpe det på vej. Heldigvis ændrede Beon emne, hvilket Armand var glad for.
"Ja, det er jeg. Jeg har fået en bageri. Du burde besøge den på et tidspunkt, vi laver utrolig godt bagværk, hvis jeg skal sige det mig selv," sagde han og koncentrerede sig om hvor glad han var for at have sit bageri, hvor der kom alle slags interessante mennesker, og hans lærlinge var jo for det meste ordentlig og hyggelige at være sammen med, og så kom han til at tænke på hvorfor han sad her. Han håbede at imorgen ikke ville blive ligeså kaotisk.
Beon Beranhame

Beon Beranhame

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 35 år

Højde / 183 cm

Hobbit 14.11.2015 13:33
At ændre emne var en fabelagtig taktik. Beon ville helst undgå at tænke for meget på død og ædelæggelse. Det skulle hans fremtid gerne give ham så rigeligt af, hvis alt gik efter planen. Ikke ligefrem det mest opvækkende at tænke på, og heller ikke det som han på nogen måde ville være i stand til at tale med nogen om. Det var den ensomme del af hans arbejde.
Beon løftede overrasket sine øjenbryn med holdte et roligt smil på læberne. "Det vil jeg da gerne. Hvor ligger det?" svarede han interesseret. Han havde ikke regnet med at et bageri blev bragt på banen, men indtil videre havde Armand overrasket ham positivt, så hvad havde han ellers ventet! "Jeg formoder at du har andre ansatte, ellers bliver det en hård kamp at skulle åbne imorgen, alt efter hvor meget øl der bliver antallet og hvor langt ud på natten det trækker sig" Beon vidste selvfølgelig ikke om Armand havde en plan om at gå hjem efter et par øl og lidt snak, eller havde planlagt at drikke igennem hele natten, som der vist var en del der gjorde i hovedstaden i denne persiode.

Armand

Armand

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Dianthos

Alder / 145 år

Højde / 189 cm

Helli 14.11.2015 14:07
Armand kunne godt se at han snart var kommet til bund i sit krus øl og han var da også godt begyndt at kunne mærke det. "Det ligger oppe på hovedgaden, nær torvet. Det burde ikke være svært at finde," sagde han smilende. Bageriet lå et godt sted og der var næsten altid kunder. Armand var stolt af det. "Jeg har primært kun lærlinge, men nogle af dem har efterhånden været der så lang tid, at jeg godt kan lade dem passe bageriet i et par timer... men en af dem opdagede at han kunne styre ild tidligere i dag... Jeg ved ikke hvad jeg skal stille op med det når han ikke kan styre det," sagde Armand, for nu blev han bare nødt til at komme ud med den klage. Det var ikke fordi han ikke holdt vanvittigt meget af dem alle, men når alting brændte pga. magi, så var det bare ikke helt ligeså sjovt at have ungarbejdere.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack
Lige nu: 1 | I dag: 12