The long afternoon (Talion)

Glorianna

Glorianna

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 179 cm

Gloria 23.02.2015 19:38
Gloria lod buen falde langsomt som hun affyrede sit sidste skud ned mod målet. Hun rullede lidt med skulderne mens hun studerede sit mål, der nu lignede et pindsvin af pile. Hun havde stået hernede det meste af eftermiddagen i mangel på noget at lave. hvad der kun skulle ha været et par skud for at løsne op var blevet til en eftermiddag med pile og forskellige mål. Vejret var dejligt for vintermånederne, det virkede som om solen forsøgte at komme med foråret uden helt at have fået lov til det endnu.

Gloria selv var klædt mindre praktisk til situationen ikke at det nedsatte hendes evner eller bevægelsesfrihed, men det var de færreste der ville stå og træne klædt sådan. Hendes Bukser var brune og stramme som et bar leggens, lang støvler og hendes Jakke var lang bagtil men kort foran hvilket kan hende god bevægelsesfrihed. jakken var chreamhvid, og det hele var broderet fint i kanterne. [url=https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/09/e7/cb/09e7cba15d810007b2d36049acfbe24b.jpg]Link[/url] Hendes nu tomme pilekrogger hang hende ved hoften, istedet for den klassiske over skulderen.

Hun havde ikke stået alene på pladsen, det meste af eftermiddag havde der stået folk og trænet nogle i bueskydning andre i sværdkamp og mange andre forskellige aktiviteter. folk havde åbenbart fået ideen ved det gode vejr.

Gloria´s Pro Drinking Tip: 

You Can´t regret what you don´t remember...

Talion Green

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 182 cm

KraveKage 23.02.2015 20:32
Talion lå oppe på hans værelse og ventede, han kunne høre lyden nede fra trænings banen af hvor han kunne hører der var gang i den, Talion selv vil helst træne for sig selv eller bare når der ikke rigtig var andre, mest af alt for ikke at skulle snakke med de andre personer, han gik på hans altan og kiggede ned han fik øje på en ung lys håret pige som lige havde affyret sin sidste pil af, ide han kiggede.

Han tog hans hvide silkestof ligende trøje af, og i førte sig sin rustning men hans rustning var mest af alt blot et læder ligende vest, men det var det han havde det bedst i, han tog hans bue og pile på ryggen hvor efter han smed en grøn pil i buen, hvor efter han sigtede hen imod muren som var ved siden af kvinden, pilen blev sendt af sted i luften meget lydløst og ud af pilens ende kom en snor, en snor der var stærk nok til at holde et menneske, Talion tog et stål håndtag som han havde på sig og svævede ned af snoren og ned imod trænings banen.

Han landede få meter fra hende meget elegant faktisk, han trak vejret dybt og satte bue og pile på plads hvor efter han stillede sig hen ved siden af Glorianna " meget flot det du har skudt, du har prøvet det før kan jeg se " sagde han venligt hvor på han kiggede på hende med et smil på læben
Glorianna

Glorianna

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 179 cm

Gloria 23.02.2015 21:08
En lyd trak Glorias opmærksomhed hurtigere end noget andet og hun fik vendt sig om, med et sæt. lyden af en pil i fart, hun så hvordan den smeldede ind i hegnet ved siden af hende, med en kræft der fik pilen til at bore sig dybt ind. Pilen havde en Grøn farve og havde tilkoblet en form for reb. hun fulgte rebet med øjnene. det førte op til en af beboelses-balkonerne. En Mandlig skikkelse var på vej ned derfra, det ligende i hvert fald en mand fra den afstand, og han kom kun hurtigere og hurtigere ned mod trænings pladsen via rebet.

Hun hævede et spørgende øjenbryn som manden landede nær hende. "Wow, Var trapperne så kedelige?" sagde hun en smule tørt. Det virkede som en underlig måde at komme ned på, men hvad havde hun at sige omkring det.
Hun havde kun set Manden nogle få gange før og alle gange havde han holdt til sig selv. hun vidste han var kriger her på paladset mere vidste hun egentlig ikke når det kom til stykket.. hun var ikke så god til sladder som hendes ældre søskende.
Hun så ned mod sit mål og trak lidt på skulderen. "den sidste sad lidt skævt men ellers ganske pænt.." hun havde ultra kedet sig. og det var ikke noget ved at skyde efter midten på et target. så istedet havde hun skudt rundt i den yderste ring, og fået pilene til at side med samme mellemrum rundt i kanten, den sidste var det rigtige sted men skaftet sad lige 1cm skævt. ren kedsomhed og blær når det kom til stykket. hun vendte blikket tilbage på manden og smilede skævt og der var et munteret glimt i hendes øjne "men så igen, jeg føler mig smigret over at have tiltrukket en mand med sådan en entre-evne, med min simple bueskydning"

Talion Green

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 182 cm

KraveKage 23.02.2015 21:24
Et lille smil kom frem på hans læber ide hun kommenterede hans måde at dukke op på " ja det kan man godt sige " smilede han til hende, og betragtede hende ganske nøje. han tog buen frem igen og tog en normal pil frem, han spænde buen kort hvor efter han vende buen lidt imod højre, hvor efter han sende den af sted, pilen ramte lige plet på samme sted hun havde skudt det eneste der var forskel var at hans pil havde flækket hende pil midt over. " måske du skulle prøve at gøre tingene lidt mere svære og måske med en der kan udfordre dig lidt" smilede han til hende.

Talion fjernede sin bue efter han havde skudt og kiggede blot på hende med et smil på læben " en hver pige der kan finde ud af at skyde med en bue og pil er lige noget efter mit hjerte " sagde på en lille flirtende måde. Talion havde ikke noget kendskab til denne person men hun var smigerende på hendes helt egen måde og det kunne han lide. " navnet er Talion " sagde han og rakte hånden frem, for selvom han helst gerne vil holde sig for sig selv var han ikke uhøflig over den person der havde fået hans opmærksomhed.

[/" så hvad siger du frøken skal vil lege en lille leg, eller mere tør du, hvis du siger ja kan vi jo aftale at vinder for noget for at vinde hvis de altså er frisk "color] smilede han endnu engang.
Glorianna

Glorianna

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 179 cm

Gloria 23.02.2015 22:36
Gloria fulgte den nyankomne med øjnene som han spandt sin bue og svang en pil på strengen, kort efter fløj den igennem luften og ramte hendes pil perfekt. ikke dårlig. her havde hun en der kunne lide udfordringen og dyrke en smugle show off. hun plejede ikke at lege den leg. hun kunne lide at overraske sine fjender med sine evner.
hun så fra sin nu ødelagte pil og tilbage på personen og smilede."Du har måske en udfordring i tankerne?" dette skulle nok blive godt. for det meste slog hun sine modstander med længer, her var måske lige det han sagde en udfordring, hvis han selvfølgelig ikke havde det hele i munden, som hun havde opdaget mange mænd havde når de stod overfor en af det modsatte køn.

"ahh Javel... svarede hun på hans flirteri. "...Et nemt hjerte at gøre glad" Át buen var blevet hendes fortrukne våben siden hun var lille var en ting, men hun havde andre grunde til at vælge buen. hun havde en mani med at ødelægge sine sværd.

Gloria tog hans hånd og gav den et venligt klem "Glorianna, men de fleste Kalder mig bare Gloria." hun slap hans hånd og satte hænderne i siden med et smil. "en udfordring og en præmie.. det lyder som en ide, men jeg nægter hvis Du kalder mig Frøken. Gloria er fint." Han var høflig på trods af den smule arrogance hun kunne fornemme. så et bekendskab her kunne blive dejligt interessant og afvekslende. "giv mig to sekunder" Hun gik ned til sin skive og tog sine nu ni pile og hans ene med tilbage til hvor de stod. hun rakte ham hans pil, med et smil og lagde sine i pilekoggeret ved hendes side. "hvad har du i tankerne?

Talion Green

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 182 cm

KraveKage 24.02.2015 22:06
Talion vidste at hvis hun var klar skulle det nok blive sjovt denne dag, og for første gang havde han faktisk tænkt sig at blive her sammen med hende, for der var et eller andet ved hende han kunne lide på en måde selvom han på ingen måde kende hende, "Jamen nu ved jeg at du kan skyde med din bue så som en overraskelse vil buen være en del af denne udfordring, som du kan regne ud, hvad siger du til at vi laver en form for stafet med vores bue, forskellige forhindringer og skud fra luften fra jorden, og måske bind for øjne skyd, hvad siger du til det ".

Talion nikkede kort da hun fortalte hendes navn og da hun fortalte hvad hun helst gerne ville have han kalde hende," nuvel Gloria " sagde han og blinkede til hende " lad os starte hvis du er frisk, håber du har god tiltro til dig selv og dine bue færdigheder for jeg vil sætte dem på prøve, hmm hvad siger du til at hvis jeg vinder for jeg et kys af dig, og hvis du vinder ja det må du bestemme " sagde han med et smil på læben.

Talion tog en pil frem hvor efter han affyrede den imod den høg mand de skulle ramme, han ramte manden i hovedet " hovedet er målet og hvis du ikke rammer hovedet er du bag ud på point, rammer man plet for man 10 point rammer man ikke plet 5 point, og der er 5 forhindringer og til sidst er der den sjette hvor vi skal have bind for øjne, hvad siger du"
Glorianna

Glorianna

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 179 cm

Gloria 26.02.2015 16:47
Gloria så Talion lidt mere an som han snakkede. han lignede bestemt en der give kamp til stregen, en der kunne sit kram. hun var heller ikke værst selv det vidste hun. men hun havde aldrig haft en mani med blær, i hvert fald ikke overfor andre end hendes selv. og måske hendes tvillingbror. Men hans fortrukne våben var også buen. hun ville ikke undervurdere sin kommende modstander, så hun nikkede med et forsigtigt smil, til hans udfordring. "Lyder fint for mig."

Gloria Lo muntert til Talion og drejede sin bue i hånden lidt henkastligt mens hun så på ham. "et kys...?hun havde fundet sig selv i selskab med mange der havde styr på selvtilliden og charmen til at genkende det. "Man skal kæmpe lidt mere en lidt skydning for at få sådan en udsøgt en gave"men hun besvarede hans smil. for det meste tog hun imod de udfordringer, men for det meste var hun også 100% sikker på hun kunne give dem baghjul, for deres frækhed. men hun trak på skulderne "men jeg vil gøre en undtagelse, hvis du vinder skal du får ÈT kys" hun tænkte lidt mere. hvad ville hun forlange. "Hvis jeg vinder... Giver du øl nede på Svinet" hun rakte hånden ud for at give hånd på aftalen.

Gloria fulgte Talions pil som den ramte i hø-mandens hoved. ikke dårligt, for at genbruge hans egne ord. hun nikkede til hans anvisninger. "Lyder fair" Hun smilede et af sine store smil til ham og tog en af sin pile op og koggeret og så på Talions pil. løftede buen med pilen allerede på stregen og affyrede med kun et kort sekund til at sigte. det var en efterligning af hans tidligere skud. hurtigt og præsis og flækkede hans pil.

Talion Green

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 182 cm

KraveKage 26.02.2015 20:03
Han kunne godt lide hendes smil at hun smilede tilbage, fik ham blot til at blive med det han fortog sig, han kiggede på hende og smilede da hun til sidst gav sig angående hans væddemål " en øl for et kys det lyder fair for mig " smilede han og så direkte på hende da hun selv tog en pil frem og skød af sted, da hun ramte det samme sted som ham og faktisk flækkede hans pil blev han overrasket. " flot meget flot det vil sige 10 point til dig og mig, den næste udfordring er hvor vi stiller os bag ved en sten også skyder over stenen og rammer igen i hovedet på målet" Talion gik over og stillede sig klar, han tog endnu en pil frem og lagde an til skyd, og affyrede pilen igen, og straks ramte den ålet lige som den anden pil havde.

Talion var god med hans bue, men en ting der var sikkert hun kunne også noget med hendes bue. " normalt vil jeg have givet dig en chance men det siger ikke ud til det er det du har brug for " sagde han med et smil på læben og gik væk fra sten sådan at hun kunne komme til.

Talion stod og tænkte over af alle ting de kunne have vædet var det en øl hun gerne vil have, men for ham var det fint nok for han var pænt selvsikker angående om hvem der var bedst med bue, men det kunne jo være denne kvinde ville overraske ham. Talion gik hen til en af de mange sten og ridset deres navne ind i dem og skrev hver point de havde fået ned.
Glorianna

Glorianna

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 179 cm

Gloria 27.02.2015 20:08
Gloria trak let på skulderne med et lidt undskylden smil, hun var ikke blære typen og nu hvor hun havde blæret sig en smule, følte hun det næsten akavet."du ødelagde en af mine pile synes kun det var fair at ejg gjorde kunsten efter." Hun fulgte efter Talion om bag stenen, og holdt en smule øje med hans teknik og affyring.. så afgjort en mester bueskytte, hun skulle nok se frem til at skulle give det kys når alt kom til alt. ikke at hun selv var dårlig, faktisk var det sjældent hun følte at de levede op til hendes standard, ikke at hun nogenside sagde det. men det var sandheden at hun lå i den bedre ende, men det gjorde Talion uden tvivl også.

det det var hendes tur indtog hun pladsen bagved stenen der så spærrede hendes udsyn til det meste dukken. Hun luftede sin bue og spændte den og sendte pilen afsted. Det var ikke så nemt som de to bueskytter fik det til at se ud. men skulle huske hvor målet var og stole på sin fornemmelse for vind og vejr og retning. hendes pil ramt også hovedet om end noget højere end Talions.
"Jeg gør ikke i Chancer"svarede hun med et smil til ham."jeg vil hellere blive ydmyget af en mester, end jeg vil høre bagefter, at han lod mig vinde" Hun lagde hovedet lidt på skrå og så på Talion med et skævt smil. "jeg har dog en tilføjelse til Væddemålet hvis det ikke er forsent.." Hun studerede ham "Hvis du vinder bliver du nød til at træner hernede med mig et par gange for at lære mig de tricks du uden tvivl har i ærmet" hun kunne genkende en mesterskytte når hun så en.. og selvom hun måske havde en lille chance for at vinde, med at være adræt og hurtig.. så gav hun heller ikke sig selv helte status.

Talion Green

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 182 cm

KraveKage 01.03.2015 23:41
Talion smilede til hende " fair nok en pil for en pil " han gik hen til stenen igen og ridsede i den " meget flot du hænger stadigvæk på, så nu sår den 20 - 20 og der er tre tilbage, okay hører efter der oppe hvor jeg stod og kom ned fra, kan du se der hænger stadigvæk rebet som jeg kom ned af, denne øvelse går ud på at du har et skud til at skyde rebet over på, og gør du det på to skud er det 5 point du har maks 2 skud, og for at jeg også skal gøre det samme som dig skyder jeg en pil med et stykke reb der op " sagde han med et smil på læben hvor efter han tog en af hans grønne pile og skød op ved siden af den anden sådan der hang to stykker reb.

Talion kiggede på hende igen " hvis jeg vinder" stoppede han kort " har du allerede givet op, hvem siger jeg vinder " han tog en rigtig pil frem og begynde at lægge an til at skyde " hvis du vil tilføje noget mere til væddemålet må det gå begge veje, det vil sige hvis du vinder hedder det at jeg skylder en øl og at jeg træner dig, men hvis jeg vinder hedder det kys på munden så du kan godt se jeg mangler jo lidt på den vægt skål, men nuvel lad os sige vinder jeg får jeg mit kys og jeg vil træne dig her nede men, jeg vil bestemme hvilke tøj du skal skyde i " smilede han og kiggede på hende og affyrede pilen imens han så på hende. pilen røg igennem rebet og rebet gik i stykker. Han gik hen til hende og placerede sig helt op af hende hvor efter han viskede i hende øre " du for et lille hint, sigt ikke efter rebet men det der er bag rebet, og trak vejret dybt inden du skyder" smilede han og gik lidt tilbage sådan hun kunne komme til.
Glorianna

Glorianna

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 179 cm

Gloria 11.03.2015 20:47
Gloria så på det reb der stadig hang og dinglede ned fra balkonen og ned til hegnet, som han talte om den næste udfordring. det var ikke noget hun havde gjort før. hun forblev stille og så konsetreret på rebet. hvis hun skulle skyde det over, skulle hun være sikker på at have nok kræft på pilen, for at den skær det over på et skud, men ikke nok med det skulle den have nok fart på bagefter, for at sørge for at den ramte noget sikkert. Et reb der hang i luften var en ting, men pilen ville komme ned igen. Hun skulle sørge for den ikke ramte nogen på vejen.

Gloria så direkte på ham da han lagde noget mere på sin del også, knep øjnene lidt sammen, mens hun prøvede at se om han forsøgte at være morsom eller charmerene med henhold til hendes tøj."Jeg kan forsikre dig, hvis jeg står hernede i meget mindre end det jeg har på nu, vakler der blå mærker" Hun smilede så skævt "men jeg har meget sjældnet givet op i mit liv. kun lært af fejl.." hun vægtede sig bue mens hun så hans pil flyve og skære rebet over i to.det ene faldt til jorden, det andet hang løst fra balkonen.
'Hun tog sig tid dennegang. valgte sin pil nøje og studerede rebet, og sin muligheder.
Så gik hun to skridt væk igen, tog sin pil på stregen og trak sit strengen tilbage mens hun lod spidsen flugte rebet som hun sigtede, hun fortryd og løsnede så lidt på sin streng, Sendte ham et strålende smil. før hun gik et skrid tættere på ham drejede 45 grader og fyrede sin pil mod hegnet. hvor den skær rebet over lige hvor han oprindelige pil sluttede. hendes egen pil slog hårdt ind i hegnet. og efterlod rebet skåret over på nær en tråd, der secundet efter ikke kunne hold til tyngden af rebets vægt og knækkede.

hun sendte ham et lille smil "jeg fik altid afvide som barn at tænke på omgivelserne, og aldrig gøre det svære end tingene egentlig var."

Talion Green

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 182 cm

KraveKage 11.03.2015 22:26
Talion følte hende med blikket og smilte til hende da hun smilte til ham ,ide hun ramte snoren ved muren, smilte han blot. " uha det lyder til du er en der slår fra sig, men er det så en aftale eller er det ikke det " sagde han bestemt men stadig med et charmerende smil på læben.

Talion gik hen for at skrive på stenen igen, " meget flot 30 -30 står der nu, og nu til den næste udfordring." Talion kalde på en af væbnerne, hvor han fik ham til at stille nu forhindringer op " ser du denne her gang bliver du målt på din hurtighed og præcision og din smidighed, ser du der vil være fem skiver hver skive gir 5 point hvis du rammer i midten og 3 hvis ikke, den første skive vil være hvor du står normalt og skyder, den anden er en som du skal skyde inden der gå ild i den, og der vil ca gå 5 sekunder så det for sent også er der nummer 3 den skal du ramme imens du hoppe fra den ene halm palle til den anden, målet vil være på jorden imellem de to paller, og nummer er lige foran dig ide du rammer pallen men den dukker føsrt op ide din vagt er på pallen, men på spidsen af skiven vil der være nogle spyd som vil ramme dig hvis du ikke er hurtig nok til at skyde den ned igen, også den sidste er en overraskelse" den sidste er stald drengen der står med et æbel på hans hoved på en afstand der hedder 50 meter.

Talion gik hen og stillede sig tæt ind til hende og så hende direkte i øjne " ser frem til det kys der, og fordi jeg ser frem til det lader jeg dig starte " smilede han og gik et par skridt tilbage
Glorianna

Glorianna

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 179 cm

Gloria 02.04.2015 22:00
Gloria så bestemt på manden foran sig, hun var tit med på praktikal jokes og at lave noget sjov i gaden. Men at smide tøjet for en mand hun lige havde mødt var ikke noget hun gjorde i. Et kys havde været grænse nok. Nok var hun fri og ikke tog så tæt på sin adelige titel, men hun var ikke billig og ville ikke ses som sådan af andre. Lige nu virkede Talion som en af de mænd der bare ville ha kvinde og se hvor langt han kunne strække den med 'den billige adelige kriger' "jeg smider ikke tøjet..." hun så vurderende på ham mens hun ventede på hans svar. I hendes verden skulle væddemål være rimelige lige. Og lige pt virkede han meget sexistisk.

Gloria lyttedetil hans instruktioner og så en smule overrasket på ham, som beskrivelsen gik fremad. Hun følte sig pæn med, når det gjalt smidighed og hurtighed. Men at der var sat forhindringer op der ligefrem kunne skade dem hvis de lavede en fejl var ikke noget hun var van til. Hun var ikke nervøs for det, men at sætte den slags op til et almindelig væddemål var lige i overkandten.

Hun så over banen som væbneren fik det hele sat op. "se det er jo et handicap for mig at du kender den sidste opgave men jeg ikke gør." sagde det med et lille smil, ikke det generede hende. Men han virkede høj nok i hatten, at han skulle have det afvide. "du virker sikker på dig selv og dine evner, blev nu ikke alt for hovmodig, det er ikke sundt."

Hun stillede sig klar til den første udfordring kastedeet blik over banen igen, for at få det indi hovedet dens forløb hvornår hun skulle trække pile hurtigt og hvornår hun skulle bevæge sig hurtigt. Hendes tøj ville blive et problem når hun skulle hoppe fra den ene halmballe til den anden. Tøjet var ikke designet til træning eller opvisningskamp. Det var blot det hun havde haft på da hun bestemte sig for noget hygge skydning.
Men hvis hun drejde sig i den rigtige vinkel i sit sprang ville skørtet være bag hende. Smidighed var hun god til.
Hendes blik faldt på hendes første mål. Hun havde 2 pile i hånden de tre andre var stadig i kroggeret klar til at tage i hånden når hun skulle til at lave spring gymnastik. Hun skyd den første pil og i samme bevægelse havde hun den næste pil på buen og den røg afsted som hun bevægede sig i mod halmballerne. Hun grab to pile mere som hun fik fart på for sit spring op på den første halmballe, og brugte sit momentum til at dreje om sig i sit næste spring så hendes kappe/skørt var bag hende som hun skyd sin tredje pil ned imellem de to halmballer, mens hun var halvt i luften. Som hun landede på halmballen drejede hun sig 90grader igen, mens hun gik ned i knæ, og sendte sin fjerde pil afsted. Hun rejste sig op mens hun tog den næste og sidste pil frem og lagde på buen som hun hurtig scannede området den sidste udfordring. Fandt væbneren med æblet på hovdet. Gloria bid igen tænderne sammen, hendes modstander havde åbenbart smag for show og opvisningsskydning, at sætte liv og lemmer på spil for sjov var nok bare ikke hendes stil. Men pilen røg ikke desto mindre afsted mod sit mål.

Hun så tilbage på Talion og vendte sig for at gå mod ham, "kysset må du vist vente med til en anden gang."

Talion Green

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 182 cm

KraveKage 09.04.2015 09:10
Talion smilte blot af hendes kommentar at smide tøjet var mest af alt blot en måde at se hende an på, Talion var en af lysets kriger og han vil aldrig bede en anden om at gøre sådan noget, kysset der imod ville han gerne have haft for denne kvinde var en kvinde efter hans hjerte det hun kunne med en bue gik lige i hjertet på ham, men han var også nød til at lade være med at vise at han var imponerede, han smilte til hende " nuvel synes også du er bedst med tøj på " sagde han med et smil på læben og følte hende ide hun gik i gang med forhindringen.
at studere hende måde at skyde med en bue på var fantastisk, hun var god det var hun og det skulle hun have og da hun var færdig og kom med den sidste kommentar, var det ligesom sagt.

Talion nikkede " så det min tur og bare rolig er ikke hovmodig "smilede han og stillede sig klar med pilene hvor efter han kiggede kort på hende, han kunne godt fornemme at han måske ikke skulle have bekendt kulør med det kys, måske han skulle lade hende vinde men hvad vil det gavne ham så vil han være falsk, og hun vil nok håne ham, men var fanden så for han ide det mindste set hende igen.

Talion gjorde klar og han gjorde lige præcis det samme som hende ramte de samme steder, men da det kom til at ramme æblet stod han kort og havde lige præcis pilen sigtet imod æblet, hvor han så besluttede sig for at løfte pilen lidt og skød så pilen af sted pilen ramte lige bag ved drengen og Talion havde tabt.
han blinkkede til drengen og drengen tilbage, for drengen kende godt Talion og de havde øvet sammen mange gange før, så drengen vidste det var med vilje.
Han vende sig om imod hende og gik hen til hende og smilede kort " jamen så vandt du åbenbart, også havde du ret med det kys " sagde han bestemt og kiggede blot på hende med et smil på læben

" jeg må indrømme du kan noget med den bue det skal du ha, " drengen kom hen til Talion og tog hans våben og ting hvor efter han lagde det op på hans værelse " tak " sagde han til drengen og kiggede igen på hende da drengen var væk.
Glorianna

Glorianna

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 179 cm

Gloria 10.04.2015 14:30
Gloira lo kort over hans kommentar om tøjet før hun lod blikket glide for at se hvordan han kom igennem udfordringen. Han klarede det godt, faktisk lige så godt som hende selv. og hun måtte igen se i øjnene at hun nu havde mødt en af de bedste. ikke at hun satte sig selv i den gruppe, men når hun skulle være ærlig og ikke så beskeden så var det jo nok det hun var.

hun satte hænderne i siden som han kom tilbage efter at have skudt efter æblet. "nok ikke mere Hovmodig en hvad godt er i hvert fald." hun så hen mod knægten der smuttede væk "stakkels knægt han turde ikke andet end at dukke sig" med så godt i øje Talion havde, kunne han ikke have skudt ved siden af. og hun valgte denne undskyldning, for dem begge. men hun var overrasket over at han havde gjort det, måske for at spare hende for at give en fremmed et kys. Hun smilede til Drengen som han efter at have ryddet op igen kom hen og tog Talions våben. en væbner åbenbart.
" Jeg har da altid ret" sagde hun for sjov for hun nejede for ham, for at understrege joken. "min broder mener dog at jeg bliver for høj i hatten når jeg får det af vide for tit"sagde hun, før hun lænede sig frem og pladsrede et fjerlet hurtigt kys på hans kind.

Gloria så ned på sin bue i hendes hånd og strøg den anden let over den. "tja, det var den der lå naturligt til mig, og min bror for den sag skyld, vi trænede sammen allerede som børn." hun så sig om på pladsen "men jeg år ud fra at du skylder mig en øl nu, gi mig et minut til at gå og med mine ting" sagde hun for kastede med hovedet op mod borgen.

Talion Green

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 182 cm

KraveKage 14.04.2015 21:31
Talion smilte blot til hende for sandeheden vidste kun han, og hvis hun troede hun var bedre ind ham så vi han altid kunne proppe mere på et væddemål næste gang, han smilede til hende og nikkede " mund ikke jeg kan få en omkamp på et tidspunkt, nu er det jo ikke fordi vi ligesom skal i krig eller noget," ( dette møde er inden Dragorn )

Talion lyttede til hende da hun fortalte om hendes broder " Nah jeg synes du klarede det meget godt, bedre ind mig jo " smilede han, hvor efter han lige skulle til at svare på hendes spørgsmål angående øl, ide hun kyssede ham på kinden, selvom kysset var hurtigt kunne han ikke lade være med at smile, Talion vidste han nok burde have holdt tilbage med den offensiv stil han havde lagt for dagen da han møde det hende, men hun var virkelig noget helt specielt, i hans øjne men det kunne han bare ikke sige til hende.

Talion nikkede blot til hende ide hun ville smutte op med hendes ting, han var stadig i det moment hvor kysset havde indtruffet, han rystede kort på hovedet og smilede " ja jeg venter her " Talion stillede sig op af muren hvor han stod og ventede, var dette en date eller var det bare et væddemål han var lidt forvirret.
Glorianna

Glorianna

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 179 cm

Gloria 16.04.2015 19:39
Gloria træk lidt på skulderne før hun smilede lidt skævt. "man ved aldrig hvad der sker, måske kommer der en sen vinter storm og kræver hjælp til landsbyerne ved kysten" drillende hun. den slags skete mest om efteråret dog, og de nærmede sig foråret.

Gloria valgte med vilje at overse talions smil. da hun kyssede ham let på kinden og gik op med sine ting. Hun havde kysset sin del af den mandlige befolkning, men holdt sig dog normalt til den almene befolkning. Adelige fik sådan nogle mærkelig ideer, ved de mindste ting, og hun vidste hvad hendes forældre ville gøre hvis de bare fik en ide om en adelig mand noget ved nær hende, i anden form end venskab. de borgerlige mænd var sikre og de fandt det sjovt at kunne få en adelige kvinde for en enkel nat.

Som Gloria lagde sine ting på plads oppe på sit værelser. så hun sig selv i spejlet, og bestemte sig for at lade håret side som det gjorde, dog lidt ude af sine fletning efter alt det hoppen og springende. desuden var det jo bare en øl nede på kroen, og de havde bestemt set hende set værre ud.

hun hoppede lidt ned af trappetrinene til Talion igen. "jeg er klar. sagde hun så og nikkede dem i retningen af byen.

Talion Green

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 182 cm

KraveKage 16.04.2015 21:33
Talion stod og ventede lidt om tænkte på at det nok bare var en øl, alligevel for han var nok ikke fin nok til sådan en kvinde som hun var, han havde måske frem stået alt for ivrig overfor hende, men det skulle laves om, ide hun kom ned og sagde hun var klar, nikkede han blot " efter dem " sagde han og lod hende tage det første skridt indtil byen for at få noget at drikke.

Talion satte i bevægelse sammen med hende ide de gik imod byen " nå må sige det var flot det du viste på banen, men sig mig hvordan er sådan en fin kvinde som dem havnet her ved lyset" sagde han og signalede at hun var lagt over gennemsnittet af pæne piger på paladset, " altså hvis jeg må spørger" sagde han med et lille smil på læben.

Talion vidste ikke meget om nogen af krigerne her, for han ville stort set for det meste være fri for at kende dem, for hvis han nu fik et nært forhold til en og personen skulle falde i krig vil det blot være hårdt, så hvis det stod til ham så skulle han ikke have noget med nogen af gøre hverken følser eller noget
Glorianna

Glorianna

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 179 cm

Gloria 19.04.2015 17:12
Gloria smilede og førte vejen ned mod byen, hun glædede sig faktisk til at sidde ned og slappe af med en kold øl. men så kom hun til at le over Talions kommentar om hende "fin og fin.. det er der vist en del meninger om, men en lang historie kort, så mente mine forældre at det var bedre at jeg lærte at kæmpe ordenligt, og komme i hæren, istedetfor at komme i problemer på en anden front" Hende og hendes bror havde lavet nok ballade til at det var den udvej for dem. begge tvillinger mente dog at det var unødvendig, de ville aldrig krydse linjen for hvad man måtte, men da de begge nyd kriger-håndværket spillede de bare med på det.

"kort sagt, jeg havde for meget krudt i røven til at blive en fornem adels dame" hun smilede af det. for en fornem adels dame blev hun aldrig, hun havde sin ærbarhed, og hendes egen levekode. hun holdt fast i værdier fra både den borgerlige verden og den adelige og kombinationen virkede for hende.

Hvad med dig selv, jeg har været kriger i 5 år før det væbner og jeg har aldrig rigtig set dig?"

Talion Green

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 182 cm

KraveKage 21.04.2015 15:57
Talion lyttede til hende og nikkede et par gange, han kunne godt fornemme hvilken slags person hun var og hvor hun kom fra, det hele gav mere mening oppe i hans hoved nu " det hele gir lidt mere mening omkring dig nu, dit udsende din være måde alt faktisk " sagde han med et smil på læben.

" jamen jeg har nok snart været kriger i 11 år nu, gik direkte som kriger da jeg var 18 " sagde han og fortalte vidre " men ja kan godt forstå du aldrig har set mig før, og det er fordi jeg normalt ikke tager kontakt til andre af lysets eller for den sags skyld er på opgaver sammen med andre, men det er mest fordi jeg klare mig bedst selv også er der kun mig selv jeg skal tænke på og ikke nogen anden" sagde han med et lille smil på læben.

Ide de kom hen til kroen holde Talion døren for hende og lod hende træde ind først " damerne først " sagde han og ventede at hun vil gå ind først, han gik direkte op i baren og hentede to øl til dem hvor efter han gik ud fra hun havde fundet et bord de kunne sidde ved, han satte sig ved hende og gav hende hendes fortjeneste " skål og god kæmpet flot sejre du fik " sagde han og kiggede ned i øl kruset hvor efter han tog en slurk, " må jeg spørger dig hvorfor kyssede du mig på kinden ? " ikke at det gjorde noget hun havde gjord det men mest af alt vil han gerne bare vide det.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong, jack
Lige nu: 2 | I dag: 11