Solbadning på stranden

Lix Lestat

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Lestat 01.02.2013 22:15
Lestat traskede stille og roligt rundt på stranden ved Toropolis Isla's kyst.
Han var i sin ulveform, med byldten at tøj omkring halsen.
Han havde udset sig en stor flad varm sten hvor han kunne ligge og sole sig mens han kunne ligge og kigge ud og vandet.

Han var ikke langt fra stenen da han opfattede en fært at noget han ikke havde duftet i et langt stykke tid. Var det den friske havluft eller det kolde var, eller var det en han kendte men ikke helt huske, eller måske en blomst?
Han var ikke helt sikker, så han valgte bare at lade som ingenting på nuværende tidspunkt.

Ylva Njordssdottir

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 24 år

Højde / 195 cm

Anori 01.02.2013 22:21
Ylva gik med lidt hurtigere skridt igennem det halvkolde sand. Hun var dog i sin menneskeform og hendes figur var tydelig at se siden hun var så høj som hun nu var. Hun lyttede lidt, men ikke rigtigt efter noget bestemt. Hun lænede sig bare mere til den sans siden hendes lugtesans trods alt var ikke-eksisterende, og hendes syn i princippet ikke så brugbart. Dog brugbart nok til at hun også fik øje på en skikkelse længere fremme. Det fik hende til at stoppe op et øjeblik, før hun så roligt fortsatte sin gang. Hun kunne alligevel ikke bedømme hvem det var, på sådan afstand.
//Ylva Njordssdottir

Lix Lestat

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Lestat 01.02.2013 22:32
Lestat havde igen fået færten af noget. Det duftede som en han kendte, men alligevel ikke. Han var nu nået hen til den store flade sten hvorpå han ville ligge sit store korpus.

Da han løftede hovedet og snuste ind, opfangede han igen duften af et hunvæsen i nærheden. Da fik han øje på hende, Ylva, Hunulven i sin menneskeform. Men han ville stadig slikke sol, så hun måtte komme til ham hvis der var noget.

Ylva Njordssdottir

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 24 år

Højde / 195 cm

Anori 01.02.2013 22:41
Da hun først var nået tæt nok på, genkendte hun da også Lestat. Et smil spredte sig lidt over de smalle læber, men hun gjorde ingen videre forsøg for at fange sin Alfa's opmærksomhed. Men hun tænkte at det bare ville være uhøfligt at gå videre, men også at forstyrre ham i sin solbadning. Istedet fortsatte hun lidt længere, og satte sig så ved sandet bag ved hans sten. Det var fint nok. Det var dejligt vejr, og selvom sandet havde virket kold så ville solen nok snart gennemvarme dem begge. Hun trak benene lidt op til sig og holdt de muskuløse arme omkring dem hvorefter hun lænede sin hage på sine knæ.

Der gik et par minutter, hvor hun så følte at det ville være tid, før der kom fra hende, roligt;

"Længe siden."
//Ylva Njordssdottir

Lix Lestat

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Lestat 01.02.2013 22:53
Lestat der lå på stenen med ryggen til Ylva løftede hovedet da hun snakkede til ham. Hans ansigtsformer ændrede sig drastisk til et menneskes. Ja det må man nok sige. Sagde han blot stille og roligt.

Hans overkrop ændrede stille og roligt form til det menneskelige, først armene så selve hans torso. Hvordan går det ellers? Er du faldet ordenligt til? spurgte han hende roligt med en venlig stemme.

Ylva Njordssdottir

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 24 år

Højde / 195 cm

Anori 01.02.2013 22:57
Hun løftede blikket og så på ham, og gengældte det rolige smil.
"Det går vel som det skal. At falde til har ikke været så nemt som forventet, men jeg klager ikke." Hun gnubbede sit ansigt lidt op af sit ærme, og så så på ham igen. "Tropiske øer er noget helt andet end de nordlige bjerge."

"Hvad med Dem?"
//Ylva Njordssdottir

Lix Lestat

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Lestat 01.02.2013 23:17
Lestat tog afslappet sin bylt af tøj af halsen og pakkede den ud. Han tog blot sin lange hvide skjorte frem og trak den over sig. Hvorefter han kiggede på Ylva. Ja det må man nok sige. Det er forresten dejligt at du er faldet til. For det bliver nok her vi kommer til at være en del år endnu. sagde han stille og roligt til hende mens han smilede.

Da hun stillede ham et lille spørgsmål om hvordan det det gik ham, vidste han ikke hvad han lige skulle svare. så han valgte blot at trække på skulderne.

Ylva Njordssdottir

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 24 år

Højde / 195 cm

Anori 01.02.2013 23:22
"Det er en smuk ø. Jeg ser ingen grund til i det mindste at forsøge. Og af alle steder man kunne vælge er det langt fra det værste."

Ylva betragter Lestat et øjeblik, med hans skuldertræk, og hun dumper ned på ryggen og ligge istedet for, og strækker benene ud. Hun ligger stadig langt nok fra vandet til at hun ikke kan nå det med sine tæer.

"Du må have oplevet en del siden vi sås sidst?" spørger hun så, venligt, måske lidt for at holde noget samtale kørende.
Hun havde dog absolut intet imod stilhed, det var også rart.
//Ylva Njordssdottir

Lix Lestat

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Lestat 02.02.2013 10:33
Lestat havde igen lagt sig ned på stenen, men han lå ikke helt godt. Han lå med hovedet mod Ylva, så han uden besvær kunne se hende. Ylva? Hvor længe har du været væk fra din flok? spurgte han hende roligt. Han havde jo aldrig selv rigtigt haft en flok at være med i.

Jeg har ikke rigtigt oplevet så meget siden sidst. Jeg har blot trænet. Forbedret mine færdigheder. Sagde han stille og roligt med et lille smil.

Ylva Njordssdottir

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 24 år

Højde / 195 cm

Anori 02.02.2013 11:07
Hun smilede skævt og kunne mærke hendes alfa’s blik da han lagde sig på stenen igen. Hun lå og betragtede himlen og forestillede sig hvor anderledes den måtte se ud fra andre der rent faktisk havde synsevnerne helt i behold. Hans spørgsmål kom dog lidt bag på hende, og hun satte sig lidt op, et kort øjeblik så hun forvirret på ham.
"Min flok?"
Så slog det hende at han mente hendes familie flok, og hun klukkede lidt af sig selv med et skævt smil.
"Undskyld, jeg blev forvirret. Et par år må det efterhånden være... Måske længere, men sådan er det." Varulven så på ham, "Hvorfor?"

"Og bestemt ikke det værste at bruge sin tid på. Jeg kan mærke at jeg selv er blevet lidt .. doven, omkring at holde min krop igang." sagde hun så, lidt anerkendende, "En forbedring af sine færdigheder er altid nyttigt."
//Ylva Njordssdottir

Lix Lestat

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Lestat 02.02.2013 11:26
Lestat så kort på Ylva, inden han igen kiggede op mod den blå himmel. Det var da alligevel ikke så længe endda. sagde han stille og roligt.
Som du måske har hørt har jeg ikke været med i en flok siden jeg var ret lille. sagde han kort med en lidt bedrøvet stemme.

Han tog sin kappe og foldede den ud så han kunne ligge blødt på den meget hårde sten. Ah - Det var bedre. sagde han stille og roligt mest til sig selv.

Ylva Njordssdottir

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 24 år

Højde / 195 cm

Anori 02.02.2013 11:31
"Det er længe nok for mig.." Hun smilede skævt, "Men jeg er trods alt i denne flok nu. Dette er min familie nu." tilføjede hun så, men trak brynene lidt sammen til et bedrøvet blik over hans kommentar.
"Jeg havde hørt om det, men vidste ikke om jeg troede på det eller ej." Sagde hun ærligt, og kløede sig lidt i nakken. "Så må det have været rart da du kunne samle en flok varulve her, kunne jeg forestille mig? Jeg ved ikke så meget med de andre .. men for mig er dette her i hvert fald en familie i sig selv. Man føler sig ikke så ensom, når man ved at der er andre i nærheden..."

Hun vendte sig så til at ligge på maven istedet, selvom hendes tøj ville blive mere fuld af sand, men det gjorde hende nu ikke så meget.
"Hvis jeg må spørge ... Hvad skete der med din gamle flok? Din familie?" Hun så på ham, men forventede egentligt ikke at kunne få svar, hvilket hun ville respektere.
//Ylva Njordssdottir

Lix Lestat

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Lestat 02.02.2013 12:17
Lestat så roligt op mod himmelen. Han lå stille og smilede, mens Ylva snakkede.
Da hun havde lagt sig på maven og spurgte ham om hans fortid, tænkte han kort over hvad han skulle svare.

Da han havde fundet frem til at svar der var værdigt at nævne, satte han sig op. Min familie blev overfaldet af en vareulv. Alle andre blev slået ihjel og spist, mens jeg var den eneste tilbage. Vareulven der havde overfaldt os, ændrede mig, ligesom det er sket for os alle. han strakte sig lidt, mens han trak vejret roligt. I takt med at jeg blev større og ældre blev jeg samtidig også meget stærkere og fik hurtigt mere styr over mine evner. sagde han roligt.
Han koncentrerede sig kort, og en af hans skygge kloner kom listende hen mod dem fra noget buskas i nærheden. Men som du kan se. Så er jeg aldrig alene.

Ylva Njordssdottir

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 24 år

Højde / 195 cm

Anori 02.02.2013 14:26
Ylva betragtede Lestat imens at han overvejede sine ord. Lidt ligesom hende selv. Det var lidt sjovt, et eller andet sted. Hun pillede lidt med noget sand med hendes fingre, men så snart han begyndte at tale havde han hendes fulde opmærksomhed igen. Og hun lyttede, oprigtigt intersseret.

Hun nikkede lidt over hans ord, og skævede hen til skyggeklonen da den nærmede sig, "Det kan jeg se." Sagde hun så, med et lille grin. "Det er rart, ikke at være alene." hun så på ham igen, "Men du blev ikke med varulven der ændrede dig?"
//Ylva Njordssdottir

Lix Lestat

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Lestat 02.02.2013 18:25
Lestat sad kort og kom i tanke om sin tid hos den gamle ulveklan, men han roligt smilede til det Ylva sagde.
Jeg blev hos klanen i mange år. Vi havde også almindelige ulve hos os, hvilket gjorde at vi var meget beskyttet. Sagde han roligt, med et lille smil. Det endte med at jeg blev klanlederen, men tiderne blev dårlige for os, for vi blev ofte jaget som vildt. fortsatte han irriteret. Så da næsten hele klanen var blevet udryddet og der kun var to af os tilbage følte jeg at det var på tide at der skulle ske nogle ændringer. sagde han mens han knugede den ene hånd rundt om en sten.

Lestat kunne mærke at vreden begyndte at blusse op i ham. Jeg tog den sidste af os med mig ud i verden hvor han senere besluttede sig for at finde sine egne veje. Det var jo noget jeg bare måtte respektere dengang. Han øjne var begyndt at blive røde og hans hår var mere gråligt end det plejede at være. Da jeg nogle år senere så ham igen havde han fået sin egen klan, men det var mest børn han havde med sig.

Stenen i hans hånd var begyndt at knække og så revner. Da han sendte dem efter mig var jeg nødt til at forsvare mig. Desværre må jeg erkende at der ikke er en tilbage af dem nu, for jeg blev nødt til at slå dem alle ihjel. Hans vrede var næsten tydelig at se på ham, for han skiftede nærmest form, uden af skifte figur.

Ylva Njordssdottir

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 24 år

Højde / 195 cm

Anori 03.02.2013 20:40
Ylva betragtede ham mens han tænkte og så fortalte. Hun lagde sig lidt bedre til rette, oprigtigt interesseret, og i takt med at hans vrede blussede, des mere rynkede hunnen på brynene, og bed sig i læben. Det var en frygtelig skæbne der var tildelt klanen, og hendes blik gled hen på stenen der begyndte at knække, før igen på alfahannens ansigt. Hans vrede fik hende til instinktivt at trække sig lidt tilbage, skønt hun vidste at han nok ikke som sådan ville skade hende. Men hun var lavere i rang, og derfor tog ulven i hende sine forholdsregler.

"...Det er jeg ked af at høre." sagde hun så, endelig, mens hun så på ham. Lidt mere vagtsomt. "Men du gjorde hvad du blev nød til at gøre." tilføjede hun, hendes stemme lige så rolig som den havde været forinden, knap nok skælvende skønt hun i alt sin kropsbygning og grimasser udsendte tegn af mild underkastelse, respekt og en kende frygt.
//Ylva Njordssdottir

Lix Lestat

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Lestat 03.02.2013 20:55
Lestat sukkede dybt og kiggede ned på det der en gang havde været en sten på størrelse med en knytnæve, var da blevet pulveriseret, med nogle enkelte småsten i mellem. Jeg tror vist jeg kom lidt til skade der. kommenterede han sin hånd, der piblende blødte ned på stenpulveret.

Ylva Njordssdottir

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 24 år

Højde / 195 cm

Anori 03.02.2013 20:59
Ylva slappede lidt mere af igen, og bed sig i læben. "Det kunne godt se sådan ud."
Hun rev et stykke af sit bukseben, og gik hen og dyppede det i saltvandet før hun rakte sin hånd frem mod hans, "Lad os rense det, mh?"
De kunne også bare ha' renset det på ulvemanér, men det havde hun ikke lige overvejet. Umiddelbart ville der nok heller ikke være sket så meget skade, men hellere være sikker og undgå en infektion end at lalle henover det.

"Så efter det der skete .. så kom du hertil og mødte Samson?" spurgte hun, mens hun satte sig på knæ for at rense alfahannens håndflade.
//Ylva Njordssdottir

Lix Lestat

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Lestat 03.02.2013 21:15
Lestat så roligt på hende mens hun rensede hans hånd. Det der skete efterfølgende er ikke særligt spændende. Jeg rejste for det meste bare omkring indtil at jeg kom her til. sagde han roligt. Det var her under Samson at jeg begyndte at føle mig hjemme igen. Hans stemme var ganske roligt og selvsikker.

Det var jo også med hans hjælp eller retter accept at vi nu har en klan her. fortsatte han roligt med at sige. Han vidste ikke helt hvad det var for en følelse der begyndte at blusse op i ham. Det var ikke nogen dårlig følelse. Eller hvorfor han havde sådan lige nu.

Ylva Njordssdottir

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 24 år

Højde / 195 cm

Anori 03.02.2013 21:36
Ylva smilede lidt igen over hans rolig og selvsikre tone.
"Så var det vel lidt spændende i sig selv. Du fandt et nyt hjem jo." sagde hun roligt mens hun rensede hans hånd, nøgternt.
Hun så lidt op på ham, der var et eller andet ved ham det virkede lidt anderledes og hun smilede skævt.

"Det er sandt. Og jeg kunne ikke have været gladere for det hjem og den klan det bragte med sig."

Hun så på hans hånd og duppede såret igen, før hun så forbandt det.

"Sådan. Så er du sikker på at der ingen infektioner kommer..." hun rettede sig op igen, og så på Lestat, "Det ville være ubehageligt hvis der gjorde."
//Ylva Njordssdottir
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1