Gina Trevborn

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Gina 11.04.2012 09:31
Gina sidder op ad et træ. Begge hendes ben er strukket helt ud og hendes ryg lænet op mod et stort flot træ. Gina har lukket øjnene og trækker vejret roligt. De sidste par dage har været ret rolige og Gina nyder den friske sommer, der er på vej.
Engang imellem hiver vinden fast i hendes hår og blæser det ind imod selve træet. Dette giver Gina mulighed for at nyde en frisk sommerbrise og tage nogle dejligt friske åndedræt. Stilheden er bare dejlig lige nu.

Gina Trevborn
Billede lavet af Icaricia

Shak

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Havfolk

Lokation / Toropolis Isla

Alder / 40 år

Højde / 200 cm

Luchious 11.04.2012 09:54
Med en hånd i sit tykke farveskiftende skæl-dreads af hår, rusker Shak i det, da vinden fik lidt for kraftigt fat i det. Samtidig hvilede han hovedet tilbage og kiggede op på den blå himmel med en ro som en lille bæks sti, igennem et landskab af stenformede skyer. Det var nu en god dag, hvilket også var derfor han havde besluttet sig for en vandretur igennem Topalis. Hans blå hud lugtede stadig af frisk havvand efter, at han var kommet til fra havet, fugtig og salt.

Shak vandrede igennem paradisskoven, kun iført en dunk på ryggen. Normalt ville han have haft et slør om livet for at skærme af for andre at se hans nedre dele. Han regner dog ikke med at støde på nogen midt i en skov, på en ø. Plus, han er nudist, så han er helst fri for tøjet, når det er muligt.

Det kan dog godt ende lidt groft, da han alligevel ender med at gå nær træet som Gina sad med ryggen imod.
Shak! - Den mandlige Sirene!

Shak billed: Lavet af Imaliea; DeviantArt

Gina Trevborn

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Gina 11.04.2012 10:02
Gina opfanger hurtigt at der går nogle i nærheden af hende. Hun prøver at ignorere det og håber at personen ikke kommer i nærheden af hende. Hun hører dog hurtigt at personen nærmer sig hend og af ren nysgerrighed snurrer hun halvt omkring træet for at se den nøgne mandekrop, der bevæger sig imod hende. Gina giver et lille hurtigt vejrtræk fra sig og med store øjne og røde kinder snurrer hun tilbage op af træet, så hun ikke længere kan se den nøgne mandekrop.

"U-undskyld, j-jeg vidste ikke at her var andre", siger hun med stor forlegenhed i stemmen og med sit røde ansigt bukket forover, så hun stirrer ned i jorden.

Gina Trevborn

Shak

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Havfolk

Alder / 40 år

Højde / 200 cm

Luchious 11.04.2012 10:14
Shak springer op på stedet og stiller sig i en forskræmt forsvarsposition, meget kikset, da Gina pludselig er der ud af ingenting og snakker til ham, da han står nær træet hun nu krammer sig til.
"Vuah?!-- Oh!" Han stiller sig normalt igen, afslappet og rank, i sine fulde to meters højde og med sin muskuløse, nøgne krop.
"Eeerh, troede ikke der var andre omkring her.." kommenter han lidt fornøjet, over at han skulle møde en kvinde helt her ude, og så endda imens han har ladt sit slør blive hjemme.
Selvom det var en ret underlig situation for dem, dækkede han sig ikke på nogen måde. Stod blot med sin fulde stolt hed fri, imens han undersøgte hvad så mørkklædt en person lavede i en skov som denne.

Han gik de få skridt tættere på og stod op ad træets stamme, imens han stadig prøvede at få en slags kontakt med den mystiske kvinde.

Gina Trevborn

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Gina 11.04.2012 10:26
Gina får rejst sig hurtigt op imens hun stadig har sit blik nede i jorden.

"J-jeg kan bare gå", siger hun stadig fuldstændigt ude af den over at se den nøgne mandekrop. Det var ikke noget hun var vandt til. Hun farer hurtigt i en cirkel omkring træet imens hun nærmest følger træet med sin hånd, men ramler naturligvis så ind i Shak.

"U-undskyld", siger hun igen idet hun hurtigt kigger op for at aflede sit blik fra hans nedre del. Da hun først får kigget op og ser hans øjne bliver hu bare endnu mere forlegen og må aflede sit blik endnu engag. Denne gang er hun dog i tvivl om hvor hun skal kigge hen og derfor flakker hendes blik nærmest fortvivlet rundt for at finde noget andet at kigge på. Hun vælger bare at kigge på hans brystkasse, da det er hvad der befinder sig lige ud foran hendes øjne med hendes 1,66 meter høje krop.

Gina Trevborn

Shak

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Havfolk

Alder / 40 år

Højde / 200 cm

Luchious 11.04.2012 10:41
Shak fandt nu hendes forlegenhed ret bedørene og fangede hende småt, idet hun ramlede ind i ham. Han smilede da hendes blik mødte hans flammende orange øjne, velkendt for alle havfolk. Hans brystkasse, som Gina nu hvilede blikket på var ret stort og formet flot, da hans krop er ment at skulle være så aerodynamisk som muligt, da han er af havfolket.
Blikket derpå bliver dog lidt afbrudt, da de nu står imod træstammen, Gina med ryggen imod den, og Shak med fronten mod hende.

Han smiler fortsat og læner sit hoved ned, og prøver ligeledes at løfte hendes op til at mødes med hans øjne igen. "Roolig nu" skønner han med sin dybe stemme, næsten helt forførende med den ryst som hviler tungt i hele hans krop. "Jeg vil ikke gør dig ondt. Ikke på sådan en god dag" De står ret nær hinanden, måske lidt for nær til at man kan føler sig sikker i hans ord om sikkerhed. Han har dog en del erfaring med kvinder, så han håber hans karisma og udseende kan berolige hende lidt; ser man bort fra at han er split nøgen.

Gina Trevborn

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Gina 11.04.2012 10:46
Gina fanger hurtigt Shaks blik igen og bliver igen helt rød i ansigtet. Et forlegent smil breder sig på hendes læber og hurtigt kigger hun ned igen imens hun skygger for smilet med en håndflade. Hendes blik falder hurtigt på jorden ved hendes fødder, da hun passer ret godt på hvor hun kigger hen.

"Det... var heller ikke det der gjorde mig nervøs", mumler hun ud igennem sit smil og igennem fingrene.

Gina Trevborn

Shak

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Havfolk

Alder / 40 år

Højde / 200 cm

Luchious 11.04.2012 11:07
Shak skævede lidt da hun kiggede væk igen, og rettede sig så til at stå rank igen. Med et skridt gav Shak hende plads igen, til at ånde andet end den tunge lugt af mand, hav og salt.
Han trak stroppen fra sin skulder og rykkede den enorme dunk fra hans ryg og stillede den på jorden. Med et hiv og pop, fik han den knytnæve store prop op, og begyndte så at forsigtigt hælder vand op i den ene hånd som ikke skulle tippe dunken, hvorefter han smed vandet over sig selv, først hovedet og håret, således brystkassen og hurtigt omkring sit liv.
Med et kort og friskt suk satte han proppen igen, men lod dunken stå på jorden. Den var ret tung, så der var andet brug af de mange muskler end blot kamp og elskov.
Shak rejste sig op og svang sit, nu våde hår om, som havde skiftet til skovens farver, med et skær af himlens flod, selvom træets krone blokerede for det meste.
"Jeg er Shak, hvis det er lidt mere betrygende at vide det." fortalte han og smilede behageligt, selvom hans tænder var uhyggeligt skarpe, nær en hajs struktur. "Må jeg spørge om deres?" Han satte sig så endelig på toppen af krukken og ventede blot på svar, stadig split nøgen og stolt.

Gina Trevborn

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Gina 11.04.2012 12:15
Gina kigger lidt overrasket på ham. Han virkede nu meget venlig og egentlig som en ret fornuftig person. Altså bortset fra det med det manglende tøj.

"Jeg hedder Gina", siger hun forsigtigt og smiler venligt. Hun har efterhånden vænnet sig til den nøgne mandekrop og kigger ham derfor bare i øjnene, når hun taler til ham.

"Må jeg spørge dig om noget... måske lidt personligt?", spørger hun lidt tøvende og kigger lidt op og ned af ham, men retter dog igen sit blik imod hans.
"Hvor persoligt kan det dog være, hvis han ikke engang går med tøj", tænker hun lidt for sig selv, men stadig med et venligt smil imod ham.

Gina Trevborn

Shak

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Havfolk

Alder / 40 år

Højde / 200 cm

Luchious 11.04.2012 12:27
Shak strakte sig lidt med armene over hovedet, så alle hans muskler på brystkassen og hans biceps bliver spændte i den korte stund, imens han nikkede som svar til at han fik hendes navn.
Med et suk og langt mere afslappet holding i kroppen, da han endelig fik en pause fra at bære på dunken, som vel nok er på størrelse med Ginas krop, var den krummet sammen i fosterstilling, og den er lige blevet fyldt op til toppen, før han gik på land.

Han nikkede endnu engang da Gina spurgte indtil det personlige spørgsmål, "Værsgo," svarede han, men rettede så kort i kroppen, til at læne sig frem imod hende, "- hvis jeg ligeledes må med dig, Gina?" kommenterede han, med et blink i øjet og sin fortsatte røst i stemmen.

Gina Trevborn

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Gina 11.04.2012 16:53
Gina skimtede med et let lille smil i hendes mundvig mod den siddende Shak. Hun rykkede lidt usikkert i sin krop og lagde armene let omkring sig.

"så okey da, men jeg starter", pustede hun hurtigt ud idet hun løftede en pegefinger imod ham. Hun opdagede pludseligt at hun selv var blevet lidt for over ekstatisk og lod sin krop falde let sammen, så hun nærmest lignede en genert lille skolepige.

"hvorfor.... Hvorfor....", startede hun lettere rød i hovedet og med en lav stemme. Hun besluttede sig for at tage sig sammen og rettede nu op i ryggen. Hun VAR ikke en lille genert skolepige og det var altså ikke hende der rendte split og nøgen rundt og så endda virke så stolt af det. Hun havde jo ikke noget at være genert over.

"hvorfor har du ikke noget tøj på?", spørger hun denne gang med rank ryg og en rolig stærk, men venlig stemme.

Gina Trevborn

Shak

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Havfolk

Alder / 40 år

Højde / 200 cm

Luchious 11.04.2012 17:18
Shak gav et stort grin og pegede nu mod Gina, og nikkede anerkendt; "Lige præcis. Jeg burde spørge mit til eftertanke; hvorfor har du tøj på?" spurgte han helt åben og nød hendes skift af stillinger, og udseendet på ansigtet, imens mod vokser i hende.
Det var vel nok lidt ondt at spørge om, men det blev sødmenet op da han videre sagde, "Jeg er nemlig sikker på at du har en vidunderlig krop, som fortjente at blive set."
Tydeligt var det i hele hans karisma og aura, at han havde kendskab til kvinder og at smøre tykt på med følelser. Tit behøver han ikke engang at bruge sin sirene stemme til at lokke med; et sjovt spil han har fundet sig selv i, for at udfordre skæbnen, nu og da.

Gina Trevborn

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Gina 11.04.2012 17:34
Gina skifter nu hurtigt stilling igen. Hun krummer sig sammen og lægger den ene arm foran sig og holder fast på den anden som om hun prøver at skjule sin krop.

"du... Har en sjov måde at se verden på. Er det ikke mere normalt at gå med tøj end ikke at gå med det?".

I bund og grund havde hun jo selv svaret på det spørgsmål. Hun sagde det mere for at aflede samtalen fra hendes egen krop.

Gina Trevborn

Shak

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Havfolk

Alder / 40 år

Højde / 200 cm

Luchious 11.04.2012 18:35
Shak begyndt at le ved Ginas uskyldige kommentar om hans blik på verden, nikkende i enighed. "Jeg har normalt et slør over livet, for at dække af for det som er mindre ønsket at blive set. Jeg havde dog ikke forventet at jeg fik brug for det helt herude" Han gav et træk med skulderne og rejste sig fra dunken, og gik lidt nærmere Gina igen, egentligt fordi han var blevet træt af at have en prop i røven, da han jo sad på dunken.
"Ønsker du da, at jeg dækker mig lidt til?" spurgte han nu, igen med et smalt grin på læben, skævet ned med overkroppen for at fange hendes blik bedre, imens at hans hænder havde filteret sig sammen med sit hår i nakken, blot for afslapningens skyld.

Gina Trevborn

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Gina 11.04.2012 19:00
Gina rettede sig op igen og fik taget lidt fat i sig selv. Hun havde igen virkede som en lille skolepige. Tænk engang at hun ikke kunne finde ud af at opføre sig bare nogenlunde overfor Shak.

"Det var nu ikke for at ødelægge din gåtur, men ja tak, meget gerne", siger hun lidt mere rolig end hun før har været og sender ham en lille kort latter. Man kan tydeligt mærke at hun slapper mere af nu.

Gina Trevborn

Shak

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Havfolk

Alder / 40 år

Højde / 200 cm

Luchious 11.04.2012 20:01
Shak nikkede og rejste sig rank i ryggen, igen, og kiggede rundt omkring sig. Så ned på hans manddom, og rundt igen. Han gav et grynt for sig og satte hænderne til hoften. "Så er spørgsmålet om vi kan finde noget som er stort nok til at kunne dække alt dette. Der er jo en del" sagde han med fuld oprigtighed og stolthed over hans... stolthed.
Et øjeblik gav han Gina et elevator blik, og vurderede om der var noget på hendes beklædning som både kunne bruges og som var stort nok. Han rystede så på hovedet ved tanken om, at hun nok var for generet til overhovedet at have tanken, uden at rødme.
"Jeg kan ikke se noget overhovedet, kan du..?"

Gina Trevborn

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Gina 16.04.2012 09:03
Gina kigger lidt rundt omkring sig og rødmer lidt over hans kommentar med et lille grin.

"Næ... ikke sådan lige på stående fod", siger hun imens hun kigger alle vegne rundt. Hun mærker godt Shaks overvejelse omkring hendes eget tøj, og det var ikke fordi hun ikke selv havde overvejet den ide. I bund og grund kunne hun bare gå rundt i sin underkjole, men hun var nu heller ikke så sikker på at det faktisk kunne dække ham. Ikke med hendes lille størrelse i forhold til ham. Hun står nu bare og kigger ned af sig selv i sine overvejelser.

Gina Trevborn

Shak

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Havfolk

Alder / 40 år

Højde / 200 cm

Luchious 17.04.2012 16:51
Shak vippede lidt med kroppen i enighed, og gav så et træk på sine brede skuldre. "Så må du desværre overleve med min mandligheds fremtræden." sagde han fornøjet, og fandt det nu meget rart at han alligevel ikke behøvede at dække sig til. Igen skævede han lidt, for at fange hendes blik som har det med at løbe ned imod jorden eller sig selv.
Nu stod han så bare og kiggede småligt rundt, for at finde på noget at lave, eller tænke på noget at snakke om.
Lidt efter spurgte han så bare ud i det blå, "Så, er du tit her på øen? Eller bor du her eventuelt?"

Gina Trevborn

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Gina 30.04.2012 09:40
Gina kigger op på ham igen, stadig med lidt røde kinder.
Hun svarer ikke på hans bemærkning om hans mandlige fremtræden, men lades bare som ingenting og nøjes med at holde blikket på hans ansigt. Nok mest på hans næse eller kinder, af den grund at hun ville rødme endnu mere af at kigge i hans øjne og hun er bange for at han ville tro at hun ville kysse ham, hvis hun nu kiggede på hans læber.

"Nej jeg bor faktisk i en hytte i Tusmørkedalen, men jeg elsker at gå tur her i skoven", hun lægger hænderne bag sin ryg og vipper lidt lille-pige agtigt frem og tilbage på fødderne imens hun smilende kigger op imod trækronerne og den lyse himmel.

"Her er så dejligt fredfyldt", siger hun og tydeligtvis nyder hun naturen og fuglesangen omkring sig.

Gina Trevborn
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1