Starten på enden (til Lestat)

Jathibiyya

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 170 cm

Støjen i den store krostue var overvældende, som den så tit var på denne tid af aftenen, og alligevel hørte Jathibiyya den ikke rigtigt. Hun sad helt i sin egen verden, og hendes hoved svømmede med de sidste ugers oplevelser. Nu var først gang i lang tid hun befandt sig indendørs. Det var hun selvfølgelig vant til, men det var altid en rar, rolig følelse der gled ind over hende når hun slappede af efter lange tiders rejsen rundt, selvom hun klart foretrak rejsen.
Hun havde helt glemt hvor hun var og hvad hun havde bestilt, da nogen lagde en hånd på hendes skulder, og hun opdagede et stort krus der var blevet sat på bordet foran hende.
"Er du okay?" spurgte en kvindestemme med et blidt smil.
Det gik op for hende at det var et stykke tid siden, kruset var blevet sat foran hende, og at kvinden ville være sikker på at Jath var helt ved sine fulde fem.
"Ja, tak," svarede hun med en forsikrende mine, hvortil kvinden nikkede, beroliget, og forsvandt hen til sin næste kunde.
Jath tog en tår af sit krus, og der gik ikke længe før hun igen sad henslængt i sine tanker, med et sagligt smil og hænderne om kruset. Der sad hun på den eneste tomme bænk, helt inde i hjørnet, og hun anede ikke hvor længe der gik. Hun opdagede ikke engang da tre meget højlydte mænd kom hen og satte sig ved hende.

Achuta Trixter

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 2002 år

Højde / 195 cm

Lestat 27.03.2012 16:13
Trixter havde været rundt inde i hovedstden og havde fået noget at drikke, nemlig hans ynglings drikke, blod. Han havde derefter besluttet sig for at gå ind på en kro og den nærmeste han lige kunne finde var "det halve svin", so han aldrig havde været inde på før, men en gang skulle jo være den første.

Da han var kommet ind i krostuen kiggede han sig rundt og fik øje på en bænk, hvor der sad en enkelt dame, der ikke så ud til at have det alt for godt, om det kunne have noget at gøre med de tre store skumle mænd der havde valgt at sidde ved siden af hende var årsagen vidste han ikke, men det kunne nemt være derfor tænkte han. Han valgte derfor at gå hen til bordet. Uden at sige noget stod han stille og kiggede på de tre mænd med et brædt og skummelt smil. Så bredt at man kunne se hans fine spidse hugtænder, der var designet til at trænge gennem både tøj og skin, men også kødet der indeholdte blod, for at komme helt ind til blodårende.

Jathibiyya

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 170 cm

I den anden ende af rummet voksede larmen, da et slagsmål var ved at bryde ud. De, der ejede kroen ville uden tvivl snart være nødt til at smide nogen ud, og det sikkert ikke på nogen særligt behagelig måde. Jathibiyya lagde stadig ikke mærke til noget som helst der foregik omkring sig, heller ikke den vampyr der nu stod for enden af den bænk hun sad ved. Der gik også lidt før de tre mænd fik øje på ham, fordi de havde travlt med at snakke om hende, og prøve på diskret at fange hendes opmærksomheden. Hverken diskretionen eller at fange hendes opmærksomhed klarede de særligt godt.
De var først da den ene af dem fik øje på vampyren, og gav sin ven en albue i siden at de alle tre hold mund. De kiggede op på ham med en blanding af afsky og skræk malet på deres ansigter. De blev hurtigt og stiltiende enige om at droppe deres nuværende planer, og rejste sig klodset for at komme hen i den anden ende af rummet.
Jath lod hætten glide ned, og afslørede sit lange hår der var flettet i en lang fletning. Hun tog endnu en slurk af sit krus, og fortsatte med at stirre tomt ud i luften.

Achuta Trixter

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 2002 år

Højde / 195 cm

Lestat 27.03.2012 17:47
trixter så roligt til mens de tre herre rejste sig og gik mod den anden ende af kroen, inden han valgte at sætte sig ned ved siden af jathibiyya. God afte unge skønhed. sagde han roligt og smilede venligt til hende, uden at vise sine hugtænder. han ville jo nødig skræmme hende for tidligt. Han rakte en arm i vejret og fik kontakt til en af bartenderne, hvorefter han fik med megen besvær bestilt et lille krus med vin.

Mens han sad og ventede på vinen sad han roligt og lod for så vidt muligt være med at forstyrre hende, men han var stadig meget betaget af hende. Det hjalp da slet ikke da hun lod hætten glide ned, så man kunne hendes lange smukke hår.

Jathibiyya

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 170 cm

Stadig sad Jath meget fordybet i sin egen lille kuppel, og derfor lagde hun først mærke til manden ved siden af hende da han rakte armen i vejret for at få bartenderens opmærksomhed.
Hun vendte roligt hovedet mod ham og gengældte hans smil, mens hende øjne stadig viste tegn på at hun ikke helt var til stede. Det kunne dog godt mistolkes som om hun var smådum, men det var hun bestemt ikke. Måske en smule naiv, men det ville han nok finde ud af senere hen.
Noget inden i hende gav hende fornemmelsen af at han havde snakket til hende eller hilst på hende, men eftersom hun ikke havde hørt det, og derfor heller ikke var helt sikker, sagde hun blot: "Hej," med et lidt usikkert smil, og bed sig i læben. Hvad hvis han egentligt ikke gad snakke med hende? Men så ville han vel ikke havde sat sig der?
I samme øjeblik kom bartenderen ned med vinen og satte foran vampyren.

Achuta Trixter

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 2002 år

Højde / 195 cm

Lestat 28.03.2012 17:12
Trix sad roligt og smilede venligt til hende, mens han ventede på vinen. Da hun drejede hovede og så på ham uden at se ham og sagde "hej", tænkte han ikke særligt over at hun måske ikke var helt klar i hovedet. Han var blevet så vant til at alle var forskellige og anderledes end den næste.

Da bartenderen kom ned til bordet med vinen og stildede den foran ham, lagde han et par glitrende sten på bordet, som bartenderen gladeligt tog imod og gik da videre med sine gøremål.

Trix tog roligt vinflaske og glasset, der hørte til og begynde at fylde glasset op. Har jeg ikke set dig før? spurgte han hende roligt og tog derefter en lille og eftertænksom tår af sin vin.

Jathibiyya

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 170 cm

Den fremmedes uventede spørgsmål hev Jath helt tilbage til virkeligheden, samtidig med at en rødmen blomstrede frem på hendes kinder, og hendes smil blev en anelse mere genert. Hendes øjne udtrykte mere tilstedeværelse end de havde gjort de sidste mange timer.
"Uhm...," startede hun tøvende imens hun nysgerrigt betragtede ham nøje. "Det tror jeg ikke?" Hun kunne i hvert fald ikke huske at have set ham før, og hun mente at hans noget unikke udseende ville være mindeværdigt. Hun havde aldrig før set nogen så bleg, og hans øjne var også ganske særlige. Det faldt hende slet ikke ind at han kunne være vampyr; måske fordi hun aldrig før havde stødt på en.

Achuta Trixter

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 2002 år

Højde / 195 cm

Lestat 29.03.2012 07:53
Trix sad roligt og kiggede ud i lokalet, mens hun talte. Han vidste godt at de aldrig havde mødtes før, men han ville egentlig også bare have hende til at snakke. Han vidste ikke helt hvorfor, men han fik en fornemmelse af At hun var træt af det hele og bare ville ud af det. Nå, men hvis vi ikke har mødtes fær, så lad os da lære hinanden at kende nu? forslog han roligt og smilede venligt til hende.

Han så roligt på hende. Kunne du tænke dig et glas vin? spurgte han hende, men han havde allerede fået fat i et glas og var begyndt at hælde op til hende.
Da glasset var fyldt med vin, rakte han det hen til hende.

Jathibiyya

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 170 cm

Jath fokuserede på hans øjne mens han snakkede til hende, og så ikke at han var i gang med at hælde vin op i endnu et glas. Hun så det først da han tilbød hende det, og det fik hende helt fra at svar på det andet han lige havde sagt.
"Nej, ellers tak," sagde hun med et undskyldende smil og en afvisende hånd mod glasset. Hun prøvede at takke nej på så høflig en måde som muligt, men hun drak ikke, og havde aldrig gjort det. Det lå simpelthen bare ikke til hende, en som var så fredelig og uskyldig at det næsten gjorde helt ondt.
Hun anede ikke hvad han tænkte om hende, selvom hun prøvede at gætte sig til det. Det var ikke noget hun var god til. Vidste hun hvad han tænkte, ville hun pænt have fortalt ham hvor meget han tog fejl, for hun var bestemt ikke træt af sit liv. Hun havde ingen anelse om hvordan det ingen forskel gjorde, og at mødet med denne vampyr i virkeligheden var starten på enden.

Achuta Trixter

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 2002 år

Højde / 195 cm

Lestat 29.03.2012 16:34
Trix så på hende med en lidt forundrt grin da hun takkede nej til vinen. Nå men da du ikke vil have vinen, så skal den da ikke bare gå til spillde sagde han roligt og tog igen glasset til sig drak glasset tomt på ingen tid, hvorefter han blot satte det ned og kiggede hende dybt i øjnene og smilede venligt.

Efter et kort sekund, som havde virket til at vare en evighed, så han igen ud mod lokalet, der stadig var tæt pakket med folk der bare blev mere og mere fulde. Så du drikker ikke, eh? spurgte han hende roligt og smilede. Er der andet du ikke gør? spurgte han drilsk uden at kigge på hende, men så blot ned i mod bordet, da han havde fået øje på en lille edderkop der kravlede rundt.

Jathibiyya

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 170 cm

Jath fulgte hans blik ud i lokalet. Var der virkeligt så mange mennesker sidst hun havde kigget? Og var de også så højrøstede? Nok ikke, det plejede at tage stille og roligt til i løbet af aftenen. Men det var som om, nu hvor hun rent faktisk kiggede på, at deres larm ramte hendes trommehinder på fuld hammer, og hun rynkede uvilkårligt på brynene.
Hun vendte hovedet mod ham igen da hans stemme genfangede hendes opmærksomhed, og hendes ansigtsudtryk glattedes ud til en mere nysgerrig maske. Hans spørgsmål ændrede det dog hurtigt igen til en blanding af undring og forvirring. "Hvad mener du?"
Endnu engang fulgte hun hans blik, denne gang til edderkoppen på bordet. Uden at tænke over hvad hun gjorde, og hvad hun viste den fremmede, lod hun edderkoppen klatre op i sin hånd, og lod den vokse mens den sad stille i hendes håndflade.

Achuta Trixter

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 2002 år

Højde / 195 cm

Lestat 29.03.2012 20:48
Trix så roligt på hende og smilede venligt. Det er bare sjældent at man ser nogen sidde på en kro, hvor der normalt bliver drukket, men vedkommende ikke selv drikker. sagde han roligt og afslappet.
Han så til mens edderkoppen kravlede op i hendes hånd og voksede lidt. Det er lidt af en gave du har der. sagde han roligt og smilede venligt, for som det var ligenu nød han selskabet og var faktisk interesseret i hende. Nogt det sjældent skete. Jeg tror forresten at jeg glemte at præsentere mig selv. Jeg hedder Trix. sagde han roligt og rakte hende hånden som et tegn på venlighed og høflighed.

Hans opmærksomhed var mest på hende, men blev ofte fanget af noget andet der skete i lokalet, for på et tidspunkt kunne han føle at der var en masse der blikke rettet mod dem. Om det var fordi de kunne se han var en vampyr vidste han ikke, men han frygtede det lidt, for han havde ikke lyst til at skulle til at kæmpe sig vej ud her fra, hvis det skulle ende galt.

Jathibiyya

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 170 cm

Jath kunne ikke lade være med at grine lidt, for hun kunne sagtens forstå hvis han syntes det virkede underligt.
"Jeg kan godt lide at komme sådanne steder, fordi man finder skatte mellem al skidtet." Hun hentydede naturligvis til, at hun mente det var et oplagt sted at møde fantastiske personlighed, på trods af hvad man ellers mødte her. Samtidig kiggede hun ud i rummet igen, kiggede lidt nærmere på de folk der var, og så godt at flere af blikkene var rettet mod de to.
"Men jeg ser dem som regel ikke. Jeg har desværre den meget dårlige vane at jeg hurtigt bliver opslugt af mine egne tanker, min egen verden, næsten uanset hvor jeg er." Det var vel i virkeligheden ikke en vane, hun var bare ret distræt.
Hun lod edderkoppen glide ud af sin hånd, ned på bordet igen, hvor den kriblede videre, fortsatte hvor den slap. Der gik ikke mange sekunder før den var tilbage til sin oprindelige størrelse.
"Jath," svarede hun kort, med et venligt smil, idet hun gav ham hånden.

Achuta Trixter

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 2002 år

Højde / 195 cm

Lestat 30.03.2012 09:29
trixter så på hende og smilede kort, før han igen slap hendes hånd. Jeg forstår hvad du mener. sagde han kort og nikkede anerkendende. Man mødte mange spændende personer sådanne steder. Det var bare ikke så tit at de var så venlige, mest fordi de oftest drak som et hold i jorden.

Jeg kender det godt. sagde han roligt og smilede kort. Han havde jo levet i sin egen lille verden i et par tusinde år og vidste stort set intet om den store verden der var udenfor hans hjem. Det er mig en fornøjese at møde dig Jath, og må alt held være med dig. sagde han roligt og smilede.

Jathibiyya

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 170 cm

Der var ganske rigtigt mange ubehagelige typer imellem når man kom sådanne steder her. Og hvis Jath havde været typen der fulgte lidt mere med i hvad der foregik omkring hende, så havde hun måske holdt sig væk. Men det gjorde hun ikke.
På den anden side var der jo ubehagelige typer overalt i Krystallandet, det gjaldt bare om at kigge ordentligt efter. De fleste gemte sig godt, netop især i byerne.
Jath smilede varmt, og troede fuldt ud på hvad han sagde. Så godtroende var hun, og det var bestemt ikke godt for hende. At hun ikke havde taget ved lære endnu var et under. Men hun havde også været mere heldig end de fleste andre omrejsende.
"I lige måde." Rødmen, der ellers lige var forsvundet helt, blussede så småt op igen.
"Hvad bringer dig her?" spurgte hun, allermest for ikke at lade samtalen dø hen.

Achuta Trixter

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 2002 år

Højde / 195 cm

Lestat 02.04.2012 21:34
Trix så på hende også smilede venligt. Jo ser du, sagde han og slog lidt ud med armene, Jeg har længe gået og tænkt på hvad jeg ligesom skulle foretage mig, da det faldte mig ind at tage på kro for at møde andre mennesker. Hans stemme var roligt, dog glad og en lille smule drilsk. Og da jeg så dig sidde helt her henne i hjørnet og alene vel og mærket, tænkte jeg at jeg ville hilse på og lære dig lidt bedre at kende, for du ser ud til at være en interessant person at kende. sagde han roligt og smilede glad.

Han tog endnu en slurk af sin vin, som han faktisk ikke engang kunne mærke noget til, da han jo var vampyr og havde meget svært ved at blive fuld. Jeg syntes faktisk at du så lidt ensom ud, hvilket ville være en skam, for jeg tvivler på at du er en kedelig person at være sammen med. sagde han roligt og kløede sig lidt i nakken.

Jathibiyya

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 170 cm

Jath grinede lidt. "Det lader da til at have været en god idé, så," svarede hun med et bredt smil. Hun kom i tanker om det krus hvor om hendes ene hånd stadig hvilede, og tog en stor slurk.
"Jeg var altså ikke ensom," sagde hun med rynkede bryn. "Jeg sad bare og tænkte tilbage på nogen af de ting jeg har oplevet den seneste tid." Pludseligt slog det hende hvordan det hun havde sagt kunne tolkes, og hun så undskyldende på ham. "Ikke at jeg havde noget imod at du kom og forstyrrede! Eller, nej, du forstyrrede jo ikke..." Hendes forhastede undskyldning døde hen da hun bed sig i læben af frygt for at have fornærmet ham. For det var bestemt ikke hendes intention.

Achuta Trixter

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 2002 år

Højde / 195 cm

Lestat 06.04.2012 16:02
Trixter så kort på hende med et rynket bryn, hvorefter han blot smilede flabet.
Rolig nu, det var da bestemt ikke min mening at forstyrre dig. Tværtimod. sagde han roligt, dog en anelse fornærmet. Han tog sit glas og tog endnu en slurk af vinen.

Da han havde sat glasset på bordet igen, vendte han sig tydeligt mod hende. Ville det være forkert af mig at sige du er pæn, hvis ikke smuk? spurgte han hende drilsk. Han kunne godt lide hendes udseende, men var mest interesseret i hendes blod.

Jathibiyya

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 170 cm

Jath så nærmest panisk på Trixter da hun hørte hans fornærmede tone. "Nej, nej! Det var slet, slet ikke sådan ment!" Hun fik frygteligt hurtigt dårlig samvittighed, og brød sig slet ikke om at fornærme folk. Hun skulle lige til at række en forsikrende hånd frem mod hans, men kom i tanke om at hun jo ikke kendte ham, så hun ikke vidste hvordan han ville reagere ved hendes berøring. Derfor nåede hun at stoppe sig selv, og lagde i stedet hånden tilbage om kruset.
"Du forstyrrede bestemt ikke."
Hun løftede kruset til sine læber, men stoppede op og kiggede på ham mens hendes kinder for alvor blev røde. Blodet blussede op, og hun kunne mærke varmen. Han ville uden tvivl kunne lugte det tydeligt, men det anede hun naturligvis intet om.
"T-tak," sagde hun blot og kunne ikke holde et smigret smil tilbage.

Achuta Trixter

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 2002 år

Højde / 195 cm

Lestat 12.04.2012 18:28
Trix så roligt på hende, mens han stille lænede sig lidt nærmere. Jeg fortæller blot sandheden. sagde han roligt, nærmest hviskende til hende. Mens han stille lænede sig nærmere skabte han en usynlig boble omkring hendes hovede, der stille og næsten ubemærket sugede luften fra hende, for på den måde at give hende en følelse af ilt-mangel,som man så tit har når man falder for en.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1