Hun bemærker hvordan folk forlader området ved hans blik, og snart er der ingen tilbage, der ser mærkeligt på dem, og hun er lettet, meget lettet.
"Kijo - min bedste ven - har fået mig til at love, jeg ikke vil skade byens beboere. Jeg bryder aldrig et løfte." Hun sukker og slår ud med begge hænder. "Men nogen gange ville jeg ønske, jeg gjorde ... JEg får bare sådan en grim følelse lige her," hun holder en hånd på sin pelsede mave og beskriver skyldfølelsen den eneste måde, hun kan. Hun får simpelthen dårlg samvittighed over ikke at holde sine løfter til Kijo. Det er den eneste ting, der holder hende fra at knække nakken på dee tåbelige byboere; Kijo har altid sagt, hun må bruge sin styrke med visdom, og da hun ikke har meget af det, bruger hun den så lidt som muligt. Det føles som den sikre side at være på.
"J-jeg flækkede din knogle!?" udbryder hun og lægger hånden hen over stedet, hun slog, mens en enkelt lille tåreløber ud af hendes øje og ned i pelsen. "Det er jeg virkelig ked af, det var ikke..." Hun holder inde, for selvom det ikke havde været hendes mening, var hun gået med til at sende et dræbende stød mod en mands brystkasse. Endda en der var så flink ved hende. Hun lod hånden hvile på hans bryst og så op på ham med ørerne hængende og store, runde øjne fyldt med tristhed.
Det ændrer sig dog lidt, da han nævner en kro, og hun ser ned og skraber lidt i jorden med den ene fod.
"Der er jeg ikke velkommen," mumler hun, "Noget med pels i maden ... Har fået lov en enkelt gang at spise på gulvet derinde i et hjørne, men jeg blev kun halvt færdig, før jeg blev smidt ud med den udnskyldning flere af gæsterne havde fået min pels i deres mad ... (sket in game XD)" Hun sukker let og tør slet ikke se op på ham. "Jeg ved ikke om jeg synes du skal trækkes med det derinde, og hvis du slår nogen der be-be-vidst-lø-se sender de bare bud efter byvagten ..." Hun slår ud med hånden, hun stadig holder sine småpenge i, og ser stadig ned i jorden, indtil hun kommer i tanker om sin hånd mod hans bryst, som hun hurtigt fjerner.

Base: autumnpixels doll af mig