Lilya Nadia

Lilya Nadia

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 173 cm

Nadia 28.12.2011 03:31
Nadia trådte indenfor på den store herregård. Hun blev stående lidt, da hun havde lukket døren. Hun kunne godt mærke, at stemningen var en anden. Så var det åbenbart så alvorlig, som Ashmans besked havde givet udtryk for. Stedet virkede også meget stille af sig. Hun kunne ikke fange nogen lyd med hendes svage menneskeøre. Hun åbnede sin kappe og hang den på en af de mange statuer, som der stod rundt omkring. Hun var klædt i hendes typiske ”gøgler” tøj, som hovedsagelig var præget af den lyserøde farve. Hendes maske hang i hendes bælte og i den ene hånd havde hun en sæk, som havde noget skjult indhold.
*Nå, skal vi lege gemme i dag.. eller er du, hvor du plejer at være.* tænkte Nadia og begyndte sin søgen efter Lorgath.. eller bare Ashman. Så nogen kunne forklare hende situationen og fortælle, hvorfor hun skulle dukke op. Et lidt ubelejligt tidspunkt for hende, fordi hun havde nemlig fået en opgave. Et mord. Sedlen var fast gjort til hendes bælte. En pæn stor sum penge. Men hun skulle først samle nogle informationer, hvilket hun havde givet en besked på at gøre, fordi hun selv ikke var i stand til det.

Lidt efter trådte hun ind i stuen. Ilden i pejsen knitrede, og der var behagelig varmt i lokalet. Hun betragtede ryggen af en lænestol. Lorgaths lænestol. Og hun fik skam øje på en hånd.. og et vinglas. Et smil bredte sig svagt på sine læber. Hun forblev stående, hvor hun var, fordi hun vidste ikke, om Lorgath ønskede hendes selskab på det nuværende tidspunkt. Og han vidste nok, at hun var her. Hun kendte godt til hans fortrinlige lugtesans. ”Læremester?”[/color] spurgte hun og ventede.
Lilya Nadia - 25 år - Krystalisianere - Karakterskema
credit for billedet går til jodeee
Lorgath Arkio Korbin

Lorgath Arkio Korbin

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Vampyr

Lokation / Dianthos

Alder / 2894 år

Højde / 190 cm

Lorgath 28.12.2011 03:46
Lorgath hørte godt sin fordør blive åbnet, men han sagde intet til det, da det ikke virkede som om, at vedkommende havde gjort det subtilt. Og så nåede duften af Nadia hans næsebor, så det forsikrede ham om at intet var galt.. Eller var det? Lorgath kunne ikke huske, at han havde bedt hende om at komme. Så måtte det enten være fordi hun selv kom her af egen vilje eller fordi Ashmon havde sladret til hende. Han var tilbøjelig til at tro på det sidste. Da hun kom ind i rummet og kaldte på ham ved det navn som han ikke gad kaldes ved, sukkede han og satte sig lidt bedre til rette. "Nadia, har jeg ikke sagt utallige gange at jeg ikke synes om det navn?" Spurgte han en smule muggent, før han tog sig sammen og rejste sig, en smule besværligt fra stolen, for at hilse ordentligt på hende.
Lorgath var stadig ikke det mest opfriskende syn. Han havde stadig dybe brandsår i venstre side af halsen og et ret grimt sår i nærheden af tindingen. Og så var det med en haltende gangart, at han gik lidt væk fra sin stol for ikke at ende med at synke ned i den igen. "Lad mig gætte, Ashmon har sendt bud efter dig," lød det lettere gnavent fra ham. Denne attitude havde han mest af alt når han kedede sig eller var kommet nok til skade til at kede sig. Han havde ikke engang været på jagt de sidste par nætter, men heldigvis havde Ashmon sørget for maden. Og så pynsede han naturligvis stadig på en meget, meget makaber og ondskabsfuld hævn mod den engel der havde udsat ham for dette.
Lilya Nadia

Lilya Nadia

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 173 cm

Nadia 28.12.2011 04:00
Nadia lagde straks mærke til, at Lorgath var muggen. ”Læremester.”[/color] gentog hun meget lavt igen med en latter i stemmen, hun vidste, at et menneske ville have svært ved at forstå hende, men hun var udmærket klar over, at Lorgath tydeligt ville kunne forstå det, som hun sagde.
Hun betragtede Lorgath med hovedet en smule på skrå, da han rejste sig op. Han virkede til, at han var kommet til skade, hvilket i den grad faktisk kom bag på hende. Små rifter, ja.. men større skader havde hun dog endnu ikke oplevet, at han havde haft. Hun kom dog også med et forskrækket gisp, da hun opdagede, at han havde brandsår. Sækken, som hun havde i hånden, endte ved siden af hendes fødder med et bump. Hun var kommet til at give slip på den. Hun ville have løbet hen og puslet lidt om Lorgath, men hun blev pænt stående, hvor hun var. Hun var gennem de sidste 4 år blevet glad for Lorgath. Lidt for glad måske, fordi hun kunne godt føle, at der var et bånd. Et venskab. Det eneste venskab, som hun måske havde. Og det var blevet en af hendes svagheder, så det gjorde hende trist at se Lorgath på denne måde.
”Jo, han sagde nok, at stemningen var lidt trykket.. men han snakkede nu ikke noget om, at du var blevet stegt. Hvorfor har du hilst på solen? Eller er du måske kommet ilden lidt for nær?”[/color] spurgte hun med et smil. Skulle Lorgath blive sur, fordi hun lavede det hele om til en spøg, selvom det var pureste alvor, så ville hun nok bare dukke sig og forsvinde igen. Meget svære kunne det heller ikke blive, når han ikke rigtig kunne løbe. Tanken fik hende til at smile lidt mere.
Lorgath Arkio Korbin

Lorgath Arkio Korbin

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Vampyr

Lokation / Dianthos

Alder / 2894 år

Højde / 190 cm

Lorgath 28.12.2011 04:12
Lorgath rystede lidt på hovedet over at Nadia gentog sit "lærermester". Han måtte bare finde sig i det og komme videre. Han kunne dog ikke lade være med at rulle let med øjnene, både over hendes kækhed og over den stadig jagende smerte ved at skulle støtte på en hofte, der havde modtaget et lidt for hårdt slag. Åh, når han fandt den engel, så skulle hun bøde! Det første der skulle ske ville være et par vinger som han ville fratage hende som souvenirs. Hun skulle virkelig bøde!
Nadias næste kommentar gjorde ham ikke engang så vred som den ville have gjort ham, hvis han havde været bare en smule mere hævngerrig. I går nat ville han sikkert have begyndt at råbe af hende, men i stedet for, sukkede han igen og rystede på hovedet. "Det er ikke sjovt. Jeg hilste på solen fordi jeg fik lov til at opleve noget så "fantastisk" som et meget højt fald," mumlede han bare, sarkastisk mens han haltede hen til spisebordet og satte sig ned med en mindre grimasse. Han lavede en gestus til hende om også at sætte sig.
Lilya Nadia

Lilya Nadia

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 173 cm

Nadia 28.12.2011 04:22
Nadia lagde godt mærke til de rullende, hvilket bare fik hende til at smile, selvom hun nu gjorde et forsg på at skjule det, hvilket enlig bare fik hende til at se lidt kejtet ud. Nok også grunden til, at hun hurtigt opgav det igen, så hun smilede bare, som et lille barn, som havde været uartig, selvom barnet forsøgte at fremstå uskyldig, hvilket barnet ikke var.
Hun blev faktisk lidt overrasket, da Lorgath ikke blev sur. Der var virkelig sket nogle underlige ting i løbet af den sidste tid, hvor hun ikke havde været. Men igen, så skulle hun jo ikke gå og vide alt om sin kære læremester, fordi det ville jo ikke være sjovt. Og hun skulle jo udfordre skæbnen, der var jo ikke rigtig så mange andre, som gjorde det. ”Et højt fald? Blev du måske enig med dig selv om, at du kunne flyve og hoppede ud fra en klippe? Eller var der en ørn, som var blevet enig med sig selv om, at du så lidt for godt ud til, at man ville lade dig gå på jorden?”[/color] spurgte hun så. Hun kunne ikke lade være, hun var i hendes glade hjørne og hendes hjerne var frisk, på trods af at det var lidt ubelejligt for hende.
Nadia samlede sin sæk op og gik hen til spisebordet, da hun blev bedt om at sætte sig. Sækken landte igen på gulvet, dog denne gang noget forsigtigere. Dårlig vane. Hun gjorde lidt for ofte, hvad hun blev bedt om, når det var Lorgath, som bad hende om det. Hvilket hun enlig altid havde gjort, når det var ham. Hvor var hendes rebelske side mod at modtage ordre blevet af?
Lorgath Arkio Korbin

Lorgath Arkio Korbin

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Vampyr

Lokation / Dianthos

Alder / 2894 år

Højde / 190 cm

Lorgath 28.12.2011 04:31
Lorgath måtte igen sukke dybt, denne gang med en let vrede siddende i baghovedet. Det var slet ikke fair, at han skulle sidde her og være skadet og at Ashmon så sendte bud efter hendes friske lærling. Det var lige så lidt fair, at han skulle opleve den forbandede sol.
"Hvis du absolut skal være så forbandet nysgerrig, så var det en engel der syntes jeg bed lidt for meget!" Udbrød han lettere hidsigt før han følte det samme stik af afmagt. Han havde ikke engang lyst til vinen, som han derfor stillede fra sig så uforsigtigt at det væltede på bordet og der blev spildt vin ud over det. Lorgath var for træt til at tilkalde nogle tjenere og valgte at ignorere sin perfektionisme, selvom den bød ham at der skulle være rent. "Men det er også lige meget. Jeg skal nok få min hævn over den," mumlede han i et lettere sindssygt tonefald for sig selv, før han så op på Nadia med et træt blik og endnu et suk.
"Hvordan har du så tænkt dig at lette den trykkede stemning? Jeg gætter på det var det Ashmon ville have dig til at gøre." Med det sagt, kørte han en hånd gennem sit hår og lænede sig ind over bordet, der hvor der ikke var vin.
Lilya Nadia

Lilya Nadia

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 173 cm

Nadia 28.12.2011 04:43
Nadia kunne været kommet med en spøg omkring det med, at Lorgath bed lidt for meget, men undlod det af flere årsager. Den ene var nok det, at han havde været en smule hidsig, da han havde sagt det med englen. Og den anden årsag var nok også det med, at han var vampyr. Og skulle hun være ærlig, så havde hun stadig ikke lyst til, at han skulle bide sig fast i hende.. og selvom han ikke havde forsøgt sig med det gennem de 4 år, hvor hun havde kendt ham, så brød hun sig stadig ikke om tanken.
Hun betragtede vinen, som flød på bordet. Spild af vin. Hun satte fingeren på bordet og fik noget vin på den, hvorefter hun stak den i munden. Og så var det en god vin. Hun var blevet bedre til at kende en god og dårlig vin fra hinanden i den tid, hun havde været ved Lorgath. Hun havde læst at sætte pris på god vin. Hun betragtede derefter Lorgath. Han tilkaldte ikke nogen tjener. Var han syg? Hun hævede undrende øjenbrynene.
”Jeg vil hvert fald gætte på, at den engel ikke får lov til at flyve igen, når du har været forbi.”[/color] sagde hun og smilede svagt over det faktum. Hun smagte endnu engang på vinen ved at bruge fingeren. Det var nu stadig spild af vin.
Hun grinede svagt, da Lorgath snakkede om Ashmon, og hvorfor hun var her. ”Han sagde kun, at stemningen var trykket. Han snakkede ikke noget om, at jeg skulle gøre noget ved det.. selvom det nok var det, som han regnede med. Og hvem siger, at jeg kun er her, fordi Ashmon bad mig om det?”[/color] spurgte hun med lidt flabet smil, ”Jeg har faktisk en gave med, surmule.”[/color] Hun gjorde dog ikke mine til, at hun ville finde noget frem. Hun betragtede bare Lorgath.
Lorgath Arkio Korbin

Lorgath Arkio Korbin

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Vampyr

Lokation / Dianthos

Alder / 2894 år

Højde / 190 cm

Lorgath 28.12.2011 12:49
Lorgath lod Nadia smage på vinen der flød ud over bordet, lige så tosset hun ville. Han havde jo selv spildt den og var egentligt bare glad for, at han ikke havde fået den på sit tøj, der lige nu bestod af en sort silkeskjorte og et par tynde bukser samt nogle polerede sko - han havde ikke noget skotøj der var lettere end dem.
Overraskende, lå sværdet op ad lænestolen i stedet for at være spændt fast til et bælte om livet på ham, hvilket han havde et kodeks om at det altid skulle. Problemet var bare, at det satte vægt på den ømme hofte og han fik alt for ondt af det, så han måtte gå og væe gnaven over ikke at leve op til sn Faders oplæring og over at være mere eller mindre forkrøblet. Det hele fik ham til at blive helt forfærdelig pirrelig.
"Det får den heller ikke lov til. De vinger bliver en del af min lille samling. Jeg skal nk få min hævn," svarede han koldt mens han stirrede gnavent ned i bordet. Så skulle han bare være heldig, at hun stadig befandt sig nært, for så havde han tænkt sig, at snuse hende op, give hende så mange slag, at hun ikke ville kunne gå selv og slæbe hende med tilbage.
Lorgath så op da Nadia forklarede at Ashmon kun havde sagt stemningen var trykket og ikke havde bedt hende om at gøre andet end komme hertil. Men da hun nævnte noget om en gave, lyste Lorgath dog alligevel lidt op. Der var ikke mange ting, der ville kunne gøre noget bedre for ham, men Nadia vidste godt hvad han satte pris på.
"Har du?" Spurgte han, lidt mindre sur.
Lilya Nadia

Lilya Nadia

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 173 cm

Nadia 28.12.2011 13:27
Nadia smilede, da Lorgath mente, at englens vinger skulle blive en del af hans samling. En ret imponerende samling, og hun havde sikkert kun hørt en smule om, hvad den indeholdte. Hun var nysgerrig, ja.. men hun ville ikke snage for meget. Hun havde ikke rigtig lyst til at skulle miste en finger eller to. Måske næsen i stedet for. Det ville se lidt sjovt ud, men også ødelægge hendes udseende, og dermed også noget af hendes indtægt. ”Jeg tvivler ikke på, at du vil få din hævn.. men det må nok vente lidt.”[/color] sagde hun og tænkte selvfølgelig på hans brandsår og hans haltende gang, som ikke ville være til nogen videre hjælp. Hun havde aldrig set en engel på nært hold og havde heller aldrig mødt en.
Nadia kunne ikke lade være med at smile lidt mere, da Lorgath blev nysgerrig omkring den gave, som hun havde med. Ashmon havde faktisk også fået en gave, selvom hun ikke helt var sikker på, hvad manden syntes om blomster, som skulle passes, og et nyt jakkesæt.
”Ja, det har jeg.”[/color] sagde hun bare og smilede. Hun løftede sækken op på bordet og åbnede den og stak en hånd ned i den. ”Jeg ville have taget blod med hjem.. men du foretrækker vel frisk blod? Så derfor tog jeg noget andet med hjem.”[/color] forklarede hun, mens hun trak flaske vin ud af sækken, som hun stillede på bordet. Og hun trak en flaske mere frem. ”Og..”[/color] sagde hun og trak en blodrød rubin frem, som var på størrelse med en storetå. Hun rakte den mod ham. ”Den her.”[/color]
Lorgath Arkio Korbin

Lorgath Arkio Korbin

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Vampyr

Lokation / Dianthos

Alder / 2894 år

Højde / 190 cm

Lorgath 28.12.2011 13:42
Lorgath nikkede, da Nadia forklarede at det nok måtte vente lidt. Han var ikke en dumdristig mand og derfor vidste han godt hvornår han burde blive inde og hvornår han kunne igangsætte sin hævn.
I stedet for at surmule ventede han tålmodigt på, hvad Nadia havde taget med til ham. Han blev ikke skuffet over hendes valg, langt fra, især ikke da hun trak en blodrød rubin. Faktisk blev han næsten helt rørt over det, men holdt masken - Der sneg sig dog et større smil frem og han samlede rubinen op fra bordet og nærstuderede den lidt.
"Åh, Nadia. Du overrasker mig altid sådan," sagde han en smule ømt før han også så vinflaskerne lidt an. Noget af hans yndlingsvin, så han. Hans smil blev mere bredt.
"Jeg skal nok lade være med at spilde mere vin nu," konstaterede han, meget mere glad i det, før han piftede og satte tjeneren, der kom ind, i gang med at rydde op efter hans svineri. Han lod dog glasset stå efter at have tørret det rent og Lorgath åbnede med det samme en vinflaske. Blikket han sendte tjeneren var nok til at vide, at der skulle et glas ind, til Nadia. Han var typen der delte. Kort efter blev der stillet et glas til hende og han hældte lidt op til begge.
Lilya Nadia

Lilya Nadia

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 173 cm

Nadia 28.12.2011 14:17
Nadia betragtede rubinen, som nu var mellem Lorgaths fingre. Det var sjældent, at hun gav nogle af sine værdier fra sig, hvis det overhovedet skete. Hun kunne ikke rigtig huske, hvornår hun sidst havde givet noget fra sig, men det havde hun så nu. Hun ville heller ikke have givet den fra sig, men tanken om de andre rubiner, som der var i hendes besiddelse, trøstede hende.. så det gjorde ikke nær så ondt at give den ene rubin fra sig, som det kunne have gjort, hvis det havde været den eneste, som hun havde. Og så havde hun nok ikke givet den væk.
”Og jeg troede ikke, at der var noget, som kunne overraske dig.. Læremester.”[/color] sagde Nadia med en tydelig latter i stemmen, den var dog en smule usikker. Det ømme tonefald i Lorgaths stemme var kommet lidt bag på hende, hvilket også var en grund til, at hun igen kaldte ham læremester. Hun brød sig ikke om det bånd, som der var mellem dem. Det var fremmed.
Nadia kunne dog ikke lade være med at grine, da Lorgath mente, at han nok skulle lade være med at spilde mere vin. Hun ville nok blive en anelse skuffet, hvis han sløsede hendes gave væk, selvom den ikke var skaffet på en helt ærlig måde. Hun betragtede svagt tjeneren, som dukkede op og ryddede op. Kort efter stod der to glas på bordet, som Lorgath fyldte. Så ingen træning i nat. Og måske heller ikke de næste dage, hvis hun valgte at blive, fordi Lorgath vil nok have lidt svært ved at undervise hende i hans tilstand, medmindre han valgte at trække på noget andet.
Lorgath Arkio Korbin

Lorgath Arkio Korbin

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Vampyr

Lokation / Dianthos

Alder / 2894 år

Højde / 190 cm

Lorgath 28.12.2011 20:55
Lorgath ignorerede det faktum at Nadia stadig kaldte ham læremester. Han var kommet i meget bedre humør og måtte bar affinde sig med hendes små drillerier. "Det var der desværre," svarede han med et lidt hæst grin.
Da vinen var hældt op, kom han med en lidt sarkastisk grimasse mens han løftede sit glas.
"Skål, på mit ringe helbred og dine evindelige drillerier.. Lærling," konstaterede han med et skævt smil, før han tømte glasset. Det gav ham blot lyst til mere, så derfor hældte han en ny, lidt større sjat op og stillede vinflasken så Nadia også kunne tage noget hvis det var det hun havde lyst til.
"Men hvis jeg skal tale helt ærligt, så var det meget chokerende, sådan at blive fløjet rundt med. Det er bare ret uretfærdigt når engleblod giver én så dyb en ekstase, at man mister selvkontrollen," mumlede han for sig selv hvorefter han tog endnu en slurk af sit glas. Han havde faktisk lyst til at blive fuld lige nu, mest af alt for at have noget at lave, og så satte det sig i nerverne og holdt de ubehagelige jag væk.
Lilya Nadia

Lilya Nadia

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 173 cm

Nadia 28.12.2011 21:52
”En gang skal være den første.”[/color] sagde Nadia bare og valgte at grine lidt af det. Og desuden havde Lorgath levet så længe, nogen ting skulle bare overraske ham.
Nadia smilede ved Lorgaths skål. Hun hævede selv sit glas med ordet, ”Skål.”[/color] Hvorefter hun satte vinen til læberne og nippede til den. En udmærket vin. En af de gode. Ikke et ringe valg. Og slet ikke nogen dårlig ”handel”. Hun nippede lidt mere til den, mens hun så, hvordan Lorgath hældte mere vin op til sig selv. Hun begyndte at overveje, hvor meget han kunne drikke, før han ville gå omkuld. En lille plan formede sig i hendes hoved. En plan, som hun kun ville benytte, hvis det var nødvendig.
Engleblod. En af Lorgaths svagheder. ”Jeg er nu meget glad for, at jeg har begge fødder plantet solidt på jorden. Eller taget.”[/color] sagde hun og ved de sidste ord grinte hun lidt mere. Endnu engang nippede hun til glasset.
Lorgath Arkio Korbin

Lorgath Arkio Korbin

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Vampyr

Lokation / Dianthos

Alder / 2894 år

Højde / 190 cm

Lorgath 29.12.2011 03:39
Lorgath nikkede blot til Nadia, der stadig drillede lidt. Han drak i en stadig strøm og grinte hæst af hende ved hendes kommentar om at hun godt kunne lide at have fødderne solidt plantet på jorden eller taget og nikkede lidt ivrigt. "Ja, det er jo det jeg siger! Det der med at flyve, er sgu ikke mig!" mumlede han lidt surt i det, men stadig grinende. Lorgath var lidt ligeglad med, om han måske drak lidt for meget i nat. Der skulle mere til, meget mere, for at han kunne komme i en fuld tilstand, og han var egentlig bedøvende ligeglad med at smerterne ville komme tilbage når han havde sovet, sammen med en god omgang tømmermænd - Han kunne stadig blive fuld. Men hans tømmermænd var altid lige den tand værre end et menneskes, fordi der både skulle så meget til før han blev fuld og så både fordi han var nødt til at få alkoholen op senere og samtidig var vampyrkroppen ikke vant til vin. Den skulle helst have blod. Men som sagt, var Lorgath pisse ligeglad.

---------------------------------------------------------------------------------

Sådan gik der nogle timer, og nu havde Lorgath tømt sin anden flaske af dem som Nadia havde haft med. Han var ret så fuld, men ikke nok til at blive slået ud. Overraskende nok, havde han stadig en hvis selvkontrol, men i enkamp var han ikke det store værd. Især ikke fordi han derudover var skadet i forvejen. Lorgath havde været sit løfte tro og der var ikke blevet spildt mere vin. Det hele var kommet ned i maven på ham og nu sad han nærmest med det skæve smil plastret på læberne. "Så Nadia! Hvad vil du egentlig gøre, hvis jeg pludselig forsvandt?" Spurgte han ved en pludselig indskydelse. Hans tanker lå igen på Pearl, der var forsvundet sporløst så længe siden. Han havde selvfølgelig spurgt rundt om hvor hun var, men derefter havde han ikke gjort meget ved det.
Lilya Nadia

Lilya Nadia

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 173 cm

Nadia 29.12.2011 19:21
Nadia grinede bare over, Lorgaths bemærkning om, at det ikke var hans ting at flyve.

------------------------------------------------------------------

Nadia nåede måske at drikke en enkelt glas, måske to, inden Lorgath havde fået drukket de to flasker. Stemningen var løftet, og hun sad selv og var lidt små glad. Alkohol havde altid sådan en underlig virkning på folk. Og det var ikke altid nogen dårlig virkning, men det var mere, hvem man var i selskab med. Fordi var det de forkerte, og man fik lidt for meget og snakkede for meget, så kunne det nemt gå galt.
Spørgsmålet, som Lorgath stillede, det kom bag på hende. Hun havde faktisk aldrig overvejet det. Hvad ville hun gøre, hvis Lorgath forsvandt? ”Jeg ville forsøge at finde dig.”[/color] svarede hun og vidste ikke helt, hvad hun ellers skulle sige. Hun ville nok også blive ked af det, men det ville hun selvfølgelig ikke fortælle ham.
Lorgath Arkio Korbin

Lorgath Arkio Korbin

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Vampyr

Lokation / Dianthos

Alder / 2894 år

Højde / 190 cm

Lorgath 01.01.2012 22:11
Nadias svar fik Lorgath til at få dybt dårlig samvittighed over, ikke, at have ledt godt nok efter Pearl. At hun var en lærling, ligesom han havde været før, og vel på en måde den lille del mere stædig end ham. Han var dybt imponeret over det. Han stirrede lang tid ned i bordet, før han sendte et pift til en tjener, der kom, hvor han, noget brysk, bad manden om at hente en flaske whisky, til hvilket manden nikkede og gik.
Kort efter kom tjeneren op igen med whiskyen samt to nye glas, og Lorgath hældte omgående op til dem begge, hvorefter han tømte sit eget glas og hældte et nyt op.
"Skål.. For stædige lærlinge," sagde han alvorligt, hvorefter deres glas mødtes og han endnu en gang tømte sit eget. Han gav hende stadig det anerkendende, og dog lettere bedrøvede, halvt vrede blik. Det var et lidt underligt blik. "Har jeg nogensinde fortalt om den vampyr, der forvandlede mig til Mordekai?" Spurgte han, lettere sløret. Han havde aldrig fortalt hende om Pearl, ikke før nu, hvor han jo i forvejen var ret svag alligevel. Så kunne det vel være lige meget om han fortalte om sit komplicerede, åndsvage kærlighedsliv.
Lilya Nadia

Lilya Nadia

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 173 cm

Nadia 01.01.2012 23:18
Nadia så undrende på Lorgath, da han bare sad og stirrede ned i bordet. Hun åbnede munden for at sige noget til ham, men lukkede den igen. Hun ville ikke blande sig, hvis der var noget i vejen. Hun regnede med, at han ville fortælle hende det, hvis det var noget, som hun skulle vide. Hun havde nær rejst sig op og var gået, da der blev piften, så hun valgte, at hun ville blive siddende lidt endnu. Da Lorgath bad om whisky, blev hun enig med sig selv om, at hun nok skulle blive lidt længere, fordi hun fornemmede, at der var noget under opsejling.
Hun tog i mod glasset med whiskyen, da der var blevet hældt op. ”Skål.”[/color] svarede hun meget eftertænksomt. Situationen virkede underlig. Hun lod deres glas mødes, hvorefter hun tog en større slurk af glasset. Hvad ville hun kunne sige, som ville komme bag på hendes læremester. Men hun ventede enlig på, at han ville komme til sagen. Blikket, som han havde, var ikke noget, som hun havde set før. Det kom bag på hende, da det ikke var noget, som hun havde regnet med at se hos Lorgath.
”Nej, det har du vist ikke. Jeg erindre det hvert fald ikke.”[/color] sagde hun meget eftertænksomt, da hun helt vidste, hvad hun skulle synes.
Lorgath Arkio Korbin

Lorgath Arkio Korbin

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Vampyr

Lokation / Dianthos

Alder / 2894 år

Højde / 190 cm

Lorgath 01.01.2012 23:34
Lorgath hældte endnu et glas op til sig selv, da Nadia nævnte at hun ikke erindrede det, men han tømte det ikke denne gang. Han tog blot en enkelt slurk og hankede lidt op i sig selv.
"Pearl var en vampyr, ligesom jeg er nu. Jeg går ud fra du kan huske den træning jeg har givet dig, omkring menneskets svage punkter. Det var sådanne ting Pearl lærte mig, men ikke kunne det. Hun lærte mig, ikke at holde fast ved ting, at forblive alene og aldrig at stole på nogen.. Og så forsvandt hun. Jeg har aldrig stolet på nogen siden, men med den betroelse du lige har givet mig, så ved jeg, at Pearl tog fejl, som jeg selv gjorde, da jeg opgav at lede efter hende," forklarede han, mens han stirrede dødt ned i bordet. Kort efter, tog han whiskyflasken op og tog en solid slurk fra den, ligeglad med om glasset ikke var tomt endnu.
"Derfor synes jeg, du skal vide.. At jeg også ville lede.. Hele landet igennem, hvis du nogensinde forsvandt," lovede han hende mens han kunne mærke at alkoholen steg ham til hovedet og gjorde hans øjne en smule blanke. Ved denne fornemmelse rejste han sig og tømte først sit glas og derefter en god del af flasken før han nikkede for sig selv. "Ja.. Det er vidst ved at blive lidt sent," mumlede han sløret mens han svajende begyndte at gå mod døren.
Lilya Nadia

Lilya Nadia

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 173 cm

Nadia 02.01.2012 00:34
Nadia ventede roligt og spændt på, hvad det var, hvad Lorgath ville sige til hende. Hun drejede glasset i hænderne. Hun havde en meget dårlig fornemmelse omkring dette, der var et og andet, som nagede hende, men hun kunne ikke sætte ord på, hvad det var, denne fornemmelse gik ud på, men hun ville vide det tidsnok, men når det var for sent.
Hun lyttede til Lorgath, mens hun satte glasset ned på bordet, men hun gav ikke slip i det. Og der var det. Opdaget for sent. Og båndet mellem dem blev stærkere, men denne gang følte Nadia, at det ikke ville kunne brydes længere. Hun ville ikke kunne gå bag ryggen på ham. Hun ville fortælle ham alverdens ting uden videre omtanke. Hun stolede allerede for meget på manden, og nu blev det kun værre. Hun havde været alene meget af sit liv. Ingen, som holdte af hende. Ingen, som bekymrede sig om hende. Indtil hun mødte Lorgath. Noget i hende rørte på sig, ukendte følelser, som hun havde spærret væk.
Hun mærkede, hvordan tårerne pressede på, hvordan hendes øjne blev blanke. Hun så ned. Hvorfor græd hun? ”Det er jeg beæret over.. men..”[/color] Hun stoppede sig selv, hun ville have sagt, at hun bare var et ganske almindeligt menneske, som ville dø. Så hun forstod det ikke helt, når han selv kunne leve evigt. Han ville se hende blive gammel og dø.
”Ja, det er det.”[/color] mumlede hun bare og tømte sit glas, hvorefter hun hældte op i den igen. Hun ville ikke stoppe Lorgath, ville han gå, kunne han gå. Nu skulle hun blive godt fuld.
Lorgath Arkio Korbin

Lorgath Arkio Korbin

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Vampyr

Lokation / Dianthos

Alder / 2894 år

Højde / 190 cm

Lorgath 02.01.2012 00:55
Lorgath lo lidt mens stod i dørkarmen. Hans latter var lettere bedrøvet, men han lagde i selv mærke til. Han dog godt mærke til Nadias tårer og gik pludselig hen bag hende hvor han lagde begge hænder på hendes skuldre, som han forsigtigt begyndte at massere lidt.
"Bare... Lov mig, at du ikke forsvinder. Bare pas på dig selv, Nadia," mumlede han lidt stille mens han så en smule ængsteligt ud i luften foran sig. Sådan stod han i noget der nok var et minut eller to, før han besluttede sig for, at han havde fået nok for i nat og at Nadia nok heller ikke ville have ham klyngende om sig, når hun virkede til at være lidt følelsesladet. "Godnat, lærling," sagde han før han gav hendes ene skulder et lille klem, og forlod hende til sine tanker. Ashmon trådte hurtigt til, da han vaklede usikkert ude på gangen og hjalp ham hele vejen op til hans værelse hvor en træspand blev stillet ved siden af hans seng. Kort efter faldt Lorgath i søvn.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack, Lux , Echo, Tatti
Lige nu: 4 | I dag: 12