Nao

Nao

3790
karakterer

Nao 27.12.2011 15:15

Grundlæggende information:
Fulde navn: Catherine Haggerty
Kaldet: Kaptajn, og Catherine af folk som hun kender.
Alder: 30
Fødselsdag: 4. juli.
Køn: Kvinde
Tro: Havets gud.
Tilhørsforhold: Neutral ond.

Info omkring udseende:
Højde: 178 cm
Vægt: 70 kg.
Hudfarve: Lidt brunere end almindelig, af al den sol som man får under åben himmel til havs!
Hårfarve: Rødt.
Hårstil: Kort, lige ned under ørerne.
Øjenfarve: Brun
Kropsbygning: Spinkel og tynd
Hverdagstøj: Hendes hverdagstøj består af en tynd hvid skorte, som er deskret, men samtidig afslørende. Så har hun hendes brune hat, med hvide fjer og pynt. Hendes bukser er af rød skind, tæt siddende og så har hun et sort bælte og brune læder handsker på og så har hun altid hendes kort sværd hængende ved sin side.
Ar, permanente skader, el.lign.: Et par ar på ryggen, piske slag, efter hendes tid på skibet som ung.
Særlige kendetegn:[/b] Hun er pirat, derved ligner hun en. Meget tydeligt.
Race: Menneske.

Magi:
Ingen.

Info omkring personlighed:
Talenter: Røve, plyndre, lyve, drikke, sejle, forføre, charmere og manipulere, sværdkamp, hurtige reflekser og navigere.
Svagheder: Af natur har hun svært ved at tro og høre på andre, penge og være at være ærlig.
Interesser: Sværdkamp, hendes skib, mænd, penge og druk.
Drømme/ønsker: Hun har ikke så mange drømme, hun ønsker bare at sejle rundt på havene.
Elsker: Der er endnu ikke nogen person som hun elsker, så hendes kærlighed er faldet til hendes store skib.
Hader: Hun hader regler, love, forræderi og mytteri.
Helindtryk af personlighed: Hun er en smule tyvagtig, manipulerende og han har en god sans for mænd og at charmere. Hendes personlighed er varm, men stadig tænker hun ikke så meget på andre end hende selv. Hun har få venner, men vil selfølgelig elske at have flere, især af hendes egen slags.

Fortid/baggrund:
Der er ikke så mange informationer omkring hendes barndom. Hun voksede op hos hendes forældre, hendes mor var tjeneste pige og hendes far var smed. Catherine var en kriminel, og det blev besluttet at hun skulle sendes på koloni, med skib. Hende og andre af fangerne på skibet fik overtalt overstyrmanden til at overtage skibet, på en af de dage hvor kaptajnen var i land, for at modtage flere fanger. Skibet fik en ny kaptajn, nemlig Catherine og navn; The Bloody Slave of the Seven Seas. Hun besluttede senere, da hun ankom til Krystallandet at besætningen ikke var meget værd mere, så de fik deres frihed, så et af hendes mål i Krystallandet er at skaffe ny besætning.
The Bloody Slave of the Seven Seas er Catherine’s hjem og ligger fast, med mindre hun er ude og sejle, nede i Havnen. Hun lever og ånder for skibet og vil gøre alt for ikke at miste det.
Alt hvad hun har lært, har hun lært på åbent hav. Piraterne har lært hende alt hvad hun ved, trænet hende i kamp med sværd. De har lært hende at leve et frit liv, uden alt for mange regler som skal overholdes.

Værste minde: At skulle forlade sine forældre, for det var ikke eget valg.
Bedste minde: Da hun blev valgt som kaptajn.
Barndomshjem: Hovedstaden.
Levested i øjeblikket: Havnen, på hendes skib.
Familie: Mor og far – Ukendte.

Færdigheder:
Fysisk styrke: 7
Våbenfærdigheder: 7
Smidighed: 6
Fysisk udholdenhed: 6
Taktik: 8
Intelligens: 5
Kreativitet: 5
Mental udholdenhed: 5
Chakra: 0
Venus

Venus

Den Ottearmede Buksetyv

2333
karakterer

Venus 27.12.2011 16:31
Ikke godkendt!

Færdighederne er der for, at folk har mulighed for at sammenligne med hinanden, så der for kan den ikke laves om. Da ingen andre har et punkt, der hedder 'færdigheder med pistol', men tilgengæld har 'færdigheder med tunge våben', gør det det lidt svært at sammenligne. Så jeg vil bede dig rette det tilbage igen.

Ellers en ganske udmærket profil :D
Nao

Nao

3790
karakterer

Nao 27.12.2011 16:46
Det er rettet og slettet nu.
Det var også lidt derfor jeg skrev et sted, mener det var i baggrunds historien om det var tilladt ;)
Men det rettet.
Alwyn

Alwyn

Den Gamle

1743
karakterer

Alwyn 27.12.2011 18:34
Uha uha,

Jeg er desværre nødt til at springe ind med næb og kløer:
Hvis din karakter bærer en pistol, så håber jeg du kender våbnets historie godt nok til at vide, at dette langt fra er den type våben du ser på TV; hverken i nutidens film, piratfilm eller noget andet. Normalt møder vi ikke folk der har pistoler på deres karakterer, derfor kan du selvfølgelig ikke vide at vi er strenge med det, men det er et af de ting vi slår ned på.

Jeg vil om et øjeblik poste et indlæg om pistoler i Krystallandet, som du skal læse igennem, så du ved hvad denne pistol din karakter bærer er i stand til. Pistolen var et meget ringe våben i middelalderen, så jeg foreslår at din karakter ikke bliver alt for afhængig af den. (;

Når jeg har postet det, vil jeg linke det her på din profil, så du kan se det igennem. Jeg vil imidlertid lade Venus godkende profilen, når hun har set dine rettelser igennem.
Alwyn

Alwyn

Den Gamle

1743
karakterer

Alwyn 27.12.2011 18:50
Jeg skriver det her, fordi det ellers kommer til at tage for lang tid:

"I starten var håndvåbene ikke meget bevendt. De var ikke den store succes under de store slag. De var langsommelige at lade og besværlige i brug. Oven i det var skudrækkevidden ikke meget længere end lidt over 30 meter. Det må have krævet utroligt mod samt nerver af stål at gøre våbenet klar, få tændt sin fidibus eller anden brændende kilde samtidig med en ridder kom med fuld galop og det med en lanse, der næsten var inden for rækkevidde! Specielt hvis krudtet ikke rigtig ville antænde."

Pistolen skal lades efter hvert skud, og krudt var ganske sprængfarligt. Desuden skulle krudtet altid holdes tørt; var det den mindste smule vådt, vil pistolen ikke virke. Den er desuden både stor og tung, og ikke let at bære rundt.

Så længe du er klar over dette, så har du frit lov til at bruge håndvåbnet. (;
Nova

Nova

Bright Star of Justice

2890
karakterer

Nova 27.12.2011 20:18
Profilen er godkendt!
Rigtig god spillelyst, og tak for det meget nemme samarbejde! sætter jeg stor pris på. :)

/Nova

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack, Lux , Echo, Tatti
Lige nu: 4 | I dag: 12