Alexander vendte sig om imod hende og en tanke skød op i ham, han kendte jo virkelig ikke ret meget til denne kvinde og selvom hun virkede oprigtig var han i tvivl om der var mere mørke hententioner bag hendes ønske efter hans evner. Alexander selv var i fuld stand til at virke oprigtigt sød og venlig, men den sande Alexander var et helt andet menneske, et menneske som mange ville beskrive som grusom, modbydelig og direkte ondskabsfuld, det var derfor også muligt at denne engel var på samme måde, men i så fald måtte han indrømme at hun måtte være en fantastisk skuespiller når selv Alexander kunne blive helt i tvivl.
"Jeg mener bare at jeg synes vi skulle lære hinanden lidt bedre at kende inden. Hvis vi delte en vis intimitet imellem os ville jeg med glæde hjælpe dig, og ikke bare denne gang men også i fremtiden."
Sagde han idet han havde vendt sig om imod hende og stod helt tæt op ad hende og kiggede hende dybt i øjnene, Alexander vidste godt at han var ekstremt direkte. Det var en blanding af hans oprigtige følelser angående hele denne affære men samtidigt også en test, hvis hendes væremåde blot var en facade ville denne direktehed højst sandsynligt gøre hende vred og så var chancen for et angreb stor, hvorimod hvis hun var oprigtig kunne han selvfølgelig skræmme hende væk, eller hun kunne dele hans ønsker.
Alexander så intet galt i at have en ven hvor der var visse fordele, specielt når fordelene kom dem begge til gode på mere end et plan.

Alexander er blevet lidt mere voksen ;)