Returning to the scene of the crime

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 23.12.2011 22:40
Alexander stod på den store menneske tomme plads, natten havde trængt sig på, og himlen var dækket af skyer. Alt dette medførte at dette var en særdeles mørk nat, en ting der ikke gjorde Alexander det mindste, netop tidligere idag havde han stået for en henrettelse her, en voldtægtsmand som det endelig havde lykkedes bygarden at fange, den offentlige henrettelse var blot en måde for inkvisationen at vise at de stadig var i kontrol over byen.
Han kiggede på jorden hvor der stadig var afmærker efter blod, sandet var god til at absorbere blodet, men nået lagde sig dig på toppen, og det var denne plet Alexander beskuede, han kunne ikke lade være med at smile og grine let, dog måtte han indrømme at han fandt sådanne henrettelser kedelige, det eneste spændende ved dem var den folkeskære der mødte op, de var i stand til at gå fra at tale venligt til manden og gå til at hade ham mere end noget andet i hele verden, pøblen var en underholdende masse tænkte Alexander for sig selv.
Alexander er blevet lidt mere voksen ;)
Luxúria

Luxúria

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Blandingsrace

Lokation / Omrejsende

Alder / 6011 år

Højde / 168 cm

Chibi 23.12.2011 22:53
Lux har set Alexander på lang afstand i luften og er derfor lander lidt væk og går mod ham. Hvert skridt hun tager giver genlyd i de mørket. Det er koldt og blæser lidt, men ikk meget.
Hun siger ingen ting da hun går mod ham, undre sig kun over hvad det er han står og kigger på og hvorfor han bare står der. Jo længere frem hun når, jo tydeligere kan hun se at det er blod han kigger på og tænker for sig selv hvad der mon er sket.
Luxúria - Begærets Dæmon Engel.

Profil: | Bag skærmen:| Alle mine karaktere:| Kontakt:

"A heart is not to play with, a heart is not a toy, if you want it broken just give it to a boy."

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 23.12.2011 22:58
Alexander står fuldstændigt i sine egne tanker og derfor ikke Lux i starten, han står bare og tænker på hvor meget sjovere man kunne have haft det med ofret. Faktisk ville Alexander mene at en simpel henrettelse var for let en død til sådan et svin som den mand de havde dræbt, Alexander havde absolut intet tilovers for voldtægtsmænd og han havde derfor ønsket at han havde fået lov til at hygge sig lidt med ham inden, tvinge ham til at fortryde hver eneste handling i sit miserable liv.
Endelig vågnede han dog op af sin trance og lagde mærke til Lux
"goddag frøken, jeg troede ikke jeg ville se dem så tidligt?
Luxúria

Luxúria

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Blandingsrace

Lokation / Omrejsende

Alder / 6011 år

Højde / 168 cm

Chibi 23.12.2011 23:02
Hun er nået helt hen til Alexander da han ligger mærke til hende.
"Næh, det troede jeg skam heller ikk, men nu så jeg dig lige alligevel"
Hun ligger hovedet på skrå på en sød lillepige måde og smiler kærligt til ham.
"Sig mig engang Alexander.. Hvad er her foregået?"
Hun kigger på blodet og på tribunen.

"A heart is not to play with, a heart is not a toy, if you want it broken just give it to a boy."

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 23.12.2011 23:06
Alexander smilede kærligt til hende idet hun nu stod helt tæt på ham, dog tog han yderligere et skridt hen imod hende så han nærmest kunne mærke hendes ånden.
"Til mit held"
Sagde Alexander og lagde sine arme omkring hende endnu engang, præcist som de havde afsluttet sidste gang.
"En henrettelse tidligere idag, idioten fik som han fortjente"
Sagde Alexander og kunne ikke lade være med at smile en smule ved tanken om det.
Luxúria

Luxúria

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Blandingsrace

Lokation / Omrejsende

Alder / 6011 år

Højde / 168 cm

Chibi 23.12.2011 23:12
Hun starter ud med at rødme stort allerede i det han hentyder til at være glad for at se hende og kigger derfor ned i jorden, men kan ikk lade være med at smile. Han gør nu noget ved hende, som egentligt ikk er på sin plads.
"Hvad havde han gjort?"
Spørg hun interesseret og kigger på tribunen.

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 23.12.2011 23:20
Alexander kunne ikke lade være med nærmest at lyse op idet hun rødmede, han elskede når han fik kvinder til at rødme, han følte det lidt som en kompliment til sig selv, og Alexander var meget selvoptaget, det var også derfor en af de bedste måder at komme i kontakt med Alexander på var at give ham en kompliment, det gjorde ham en kende mere medgørlig.
"Han var en ynkelig voldtægtsmand, men henrettelsen var mere for at vise folket at der er kontrol over kriminaliteten
Sagde Alexander, men slog det lynhurtigt ud af sin hoved, han lod sine hænder klemme hende helt ind til sig og smilede kækt til hende idet han kiggede hende i øjnene.
Luxúria

Luxúria

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Blandingsrace

Lokation / Omrejsende

Alder / 6011 år

Højde / 168 cm

Chibi 23.12.2011 23:27
Kontrol over kriminaliteten var måske noget af det som de skulle få ødelagt, tænker Lux for sig selv. Hun tænker på hvordan hun kan gøre sine søskende stolte af hende og ikk mindst hendes skaber/far, Zaladin.
(Zaladin er og bliver aldrig en person som hun kan komme i kontakt med, da der er en NPC. Så det lige er sagt med det samme, til folk som læser dette indlæg.)
Lux nikker bare af hvad han fortæller hende, men kigger så smilende på ham i stedet. Hun rødmer ikk mere, men hende perleøjne stråler næsten, ved at kigge i hans øjne. Hun ligger armene om nakken på ham, så de står som før hun forlod ham.
"Har du tænkt over hvad jeg spurgte dig om?"
På hendes fyldige blodrøde læber, hænger et charmerende smil, kun til ham.

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 23.12.2011 23:32
Alexander havde faktisk helt glemt at hun var interesseret i hans øjnes evner, ikke at det gjorde ham noget synderligt, det slog ham bare ud et enkelt sekund, han slap hende et sekund og tog et skridt tilbage, han var nød til at tænke sid lidt om, han kiggede op på skyerne og fra tid til anden kunne man se en enkelt stjerne eller to.
"Jeg har tænkt over det, og det er jo meget de ønsker af mig, og jeg ville foretrække at vi var lidt tættere inden du kopiere mine evner"
Sagde Alexander med et lille kækt blink i sin øjne.
Luxúria

Luxúria

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Blandingsrace

Lokation / Omrejsende

Alder / 6011 år

Højde / 168 cm

Chibi 24.12.2011 11:15
Hun ser trist på ham, da han bakker væk fra hende. Hun vender sig og går op tribunen, hvor hun tripper lidt rundt og ser på de ting som står der oppe.
Hun vender sig ikk mod ham da han snakker til hende.

"Det er klart, det er meget jeg ber af dig."
Hun vender sig forvirret mod ham.
"Tættere?"
Hun ser helt blank ud i ansigtet og forstår ikk helt hvad han mener. Lux har hænderne foran sig og fumler lidt med den korte kjole.

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 06.01.2012 03:14
Alexander vendte sig om imod hende og en tanke skød op i ham, han kendte jo virkelig ikke ret meget til denne kvinde og selvom hun virkede oprigtig var han i tvivl om der var mere mørke hententioner bag hendes ønske efter hans evner. Alexander selv var i fuld stand til at virke oprigtigt sød og venlig, men den sande Alexander var et helt andet menneske, et menneske som mange ville beskrive som grusom, modbydelig og direkte ondskabsfuld, det var derfor også muligt at denne engel var på samme måde, men i så fald måtte han indrømme at hun måtte være en fantastisk skuespiller når selv Alexander kunne blive helt i tvivl.
"Jeg mener bare at jeg synes vi skulle lære hinanden lidt bedre at kende inden. Hvis vi delte en vis intimitet imellem os ville jeg med glæde hjælpe dig, og ikke bare denne gang men også i fremtiden."
Sagde han idet han havde vendt sig om imod hende og stod helt tæt op ad hende og kiggede hende dybt i øjnene, Alexander vidste godt at han var ekstremt direkte. Det var en blanding af hans oprigtige følelser angående hele denne affære men samtidigt også en test, hvis hendes væremåde blot var en facade ville denne direktehed højst sandsynligt gøre hende vred og så var chancen for et angreb stor, hvorimod hvis hun var oprigtig kunne han selvfølgelig skræmme hende væk, eller hun kunne dele hans ønsker.
Alexander så intet galt i at have en ven hvor der var visse fordele, specielt når fordelene kom dem begge til gode på mere end et plan.
Luxúria

Luxúria

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Blandingsrace

Lokation / Omrejsende

Alder / 6011 år

Højde / 168 cm

Chibi 07.01.2012 11:34
Lux er normalt heller ikk den søde pige, men af en eller anden grund, så kan hun ikk lade være med at være det over for ham. Der er noget over ham som hun er helt vild med. Om det kun er hans charme, den mørke energi hun kan mærke ved ham eller om hun bare spiller skuespil og bare vil have hans evner, det ved kun hun.
Da han vender sig mod hende, kan hun ikk lade være med at smile og hun rødmer, da han forklare hende hvad han mente. Hun rødmer endnu mere, da han stiller sig tæt ind til hende og kigger derfor ned i jorden. Hun bliver hverken vred eller afvisende, hun virker på en eller anden måde mere genert.

"Je..."
Hun kan ikk rigtigt få sagt hvad hun vil, men kigger så op på ham, mens hun smiler.
"Jeg vil gerne lære dig at kende Alexander. Heller end gerne."
Hun står med hænderne på ryggen og fumler lidt med fingerne, virker lilet lillepige, genert, aktigt, man stadig lige så glad og imødekommende, som hun hele tiden har været.

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 07.01.2012 14:11
Alexander bliver faktisk lettere overrasket over hendes respons, han havde faktisk ikke forventet at hun ville være villig til det han foreslog, men det gjorde bare at der kom et kæmpe smil på hans læber, det kunne jo også være at hun bare var ekstremt interesseret i at kopiere Alexanders evne, men det gjorde ham ikke så meget, han var udmærket klar over at der blot var tale om en kopiering, og når han nu selv fik noget ud af det, ja så var det jo en win win situation.
Alexander lagde en hånd på hver af hendes hofter og trak hende helt ind til sid således at deres kroppe stod helt op ad hinanden ( ? ), han klemte en smule med sine hænder og kiggede hende direkte ind i øjnene.
"Jeg har stadig ikke kunnet glemme dit kys"
Sagde han med et blink i øjnene idet han lod sine læber mødes med hendes.
Luxúria

Luxúria

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Blandingsrace

Lokation / Omrejsende

Alder / 6011 år

Højde / 168 cm

Chibi 07.01.2012 14:19
Lux bliver selv overrasket da han tager fat om hende og trækker hende ind til sig og oss at han kysser hende på munden. Hun står bare lidt og ved ikk hvordan hun skal reagere, men ligger så armene om ham og gengælder hans kys. Hun rødmer stadig og får en lettere varm følelse i kroppen, som et sus der starter fra maven af.

Hun ved godt at hun ikk burde være sammen med Alexander, men der er nu noget over ham. Hvis hendes søskende fandt hende sådan, så ville det helt sikkert give balade, uanset om det er fordi hun manipulere ham eller fordi hun virkelig kan lide ham. Han er tilhænger af det ondet i forvejen og det er nok til at det er forkert det hun gør.
Vidste han hvem hun i virkeligheden er, så havde han nok ikk været sammen med hende.

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 08.01.2012 03:01
Alexander kan intet andet end smile idet Lux gengælder hans kys, han kigger op på den flotte himmel og det eneste der han egentligt kan tænke på er at det er en fantastisk aften, på trods af at de står et sted hvor der for blot et par timer siden var blevet udgydet blod, endda af Alexanders egen hånd. Dette rørte dog ikke Alexander det mindste, når man havde været inkvisator i et par år som Alexander var der nærmest intet der kunne få en til at få det dårligt, man oplevede og så ting som kunne få de fleste meste til at brække sig og besvime, Alexander selv havde aldrig nogensinde haft nogen form for mavebesvær på grund af sit arbejde.
Alexander tænkte sig en smule om.
"Frøken i stedet for at vi står herude i kulden, hvad siger de så til at vi tager hjem til mig, jeg bor ikke særlig langt væk herfra, og så kunne vi jo lære hinanden lidt bedre at kende under mere private forhold"
Sagde han med et smil på læben, han havde stadig et fast greb i Lux, og han afventede spændt hendes svar.
Luxúria

Luxúria

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Blandingsrace

Lokation / Omrejsende

Alder / 6011 år

Højde / 168 cm

Chibi 09.01.2012 11:17
At de to står et sted hvor der bliver slået mennesker ihjel og blodet flyder, røre ikk det mindste ved hende. Hun ligner måske en engel, men hun opføre sig nu alligevel ikk som en. Hun lytter da han spøre om hun vil med hjem til ham og står lidt og tænker over det. Hun kigger ham i øjnene, som om hun søger efter noget, men så smiler hun til ham.
"Kald mig Lux."
Hun ligger roligt dn ene hånd mod hans kind og kysser ham på den anden.
"Hvis du fryser, vil jeg da gerne gå med dig"
Lux kender ikk til at fryse og der viste hun ham første gang de mødte hinanden.

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 10.01.2012 12:58
Alexander og Lux ankommer til hans hus, han finder hurtigt en nøgle frem fra en af sine inderlommer og åbner ind til det relativt store hus. Blot ved at se hvordan han bor kan man være sikker på at hans pengepung absolut intet fejler, ligeledes kan det bestemt også se på hans beklædning, dette skyldes til dels den velhavende familie han kommer fra, men bestemt også det faktum at inkvisitionen betaler rimelig godt.
Alexander træder indenfor og smider med det samme sit overtøj og derefter sin skjorte således at han kun står i en sort tanktop, tanktoppen medfører at det er særdeles let at se helt præcist hvor veltrænet Alexander er, hans muskler er ikke kolosale og sprudlende, men hele hans krop bærer præg af markeringer. Det andet man nu for alvor kan se er de afmærkninger der starter ved hver af hans skulder og løber ned ad armene.
"Kommer du indenfor"
Spørger Alexander drillende med et hvis glimt i øjnene der ikke kan efterlade meget tvivl om hvor hans tanker er henne lige nu.
Luxúria

Luxúria

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Blandingsrace

Lokation / Omrejsende

Alder / 6011 år

Højde / 168 cm

Chibi 10.01.2012 13:10
Lux står til at starte med bare og kigger ind af hoveddøren. Hun giver ham et imponerende smil før han smider sit overtøj og sin skjorte. Det er første gang Lux ser Alexander uden det store vintertøj og hun kan lide hvad hun ser. Da han spørg om hun kommer indenfor, nikker hun og træder ind i af døren. Hun kigger sig rundt omkring og virker imponeret.
Lux er ikk et sekund i tvivl om hvad Alexander har i tankerne, men hun lader som om at hun ikk er klar over hans lyster. Hun kender alt til kærlighed og lyster, da det er hendes speciale og derfor han han ikk skjule noget for hende. Hun ser ham i øjnene og smiler kærligt til ham, så hun nærmest virker uskyldig og nem.

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 10.01.2012 13:16
Alexander lukker lige så stille døren bag hende og vender derpå al sin fokus imod hende igen, han træder helt tæt op til hende og kigger hende blidt i øjnene, han lægger sine arme omkring hende og skubber hende blidt op imod den nærmeste nøgne væg ( ? )
Alexander kysser blidt op ad hendes nakke, hans hænder holder hende tæt ind til sig omkring hendes hofter, og han lægger blidt sin vægt på hende, ikke så det bliver ubehageligt, men blot så hun bliver presset let ind imod væggen, han vil gerne vise hende at det ham der bestemmer.
Alexander kysser hende længe og lidenskabeligt og lader sine hænder udforske hendes krop yderligere ( ? )
Luxúria

Luxúria

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Blandingsrace

Lokation / Omrejsende

Alder / 6011 år

Højde / 168 cm

Chibi 10.01.2012 13:33
WARNING!!! 18+ SCENER KAN FOREKOMME!!!

Lux lukker øjnene og lader ham gøre hvad han vil ved hende. Hun gengælder hans kys og virker på ingen måde til ikk at vil have at han røre ved hende. Hun lader ham røre ved hver en cm som ham vil, hun virker kun til at nyde det. Efter noget tid hvor han har stået og kælet for hende, tager hun fat i hans arme og vender ham, så det nu er Alexander som står op af væggen. Lux kysser ham på munden, mens hun trækker sine lange negle ned over hans brystkasse. Hun tænker ikk over hvordan hun gør det og får revet hul i hans tanktop. Hun flytter sit kys fra munden, ned til halsen, hvor hun føre sin tunge blidt op ved siden af hans øre.
"Noget for noget."
Hvisker hun og trykker sig let ind til ham, så han rigtigt kan mærke hendes former og kysser ham igen på munden. Lux kunne til hver en tid have "stjålet" hans evner, så tæt som de har stået på hinanden længe. Men hun har valgt at han skal kunne stole på hende... Hvis hun kan stole på ham.
Hun føre sin højre hånd ned og lader den hvile om hans skridt, mens hun flytter sit blik til hans øjne og venter på hans svar og reaktion.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong
Lige nu: 1 | I dag: 4