A calm place for chaos to start

Eorin Bennet

Eorin Bennet

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 66 år

Højde / 173 cm

Rain 22.12.2011 23:06
(Plot)
Lyden fra det brussende vand, var beroligende og gav området en fredfyldt stemning. Det var næsten som sød musik, som vinden dansede hen over trætoppende. Rain havde i flere dage ikke set det mindste til vand og var virkelig beskidt og udtørstet. Det lille område omkring floden, hvor vandfaldet mundede ud var helt menneske forladt. Rain vidste hverken om det var en by i nærheden eller om nogle havde bosat sig tæt på, for det eneste hun kunne tænkte på var det dejlige forfriskende vand. Hun satte sine ben ved bredden af floden og bøjede sig ned på knæ, mens hun dannede en skål med sine hænder, for at drikke at vandet. Hendes ansigt blev spejlet i det klare vand og det samme gjorde hendes store brede vinger. Hun kiggede sig en gang omkring, hun var faktisk lidt ligeglad med om nogle så hende, fordi vandet var for indbydende, men så besluttede hun sig for at hun ikke kun ville drikke af vandet, men også få hele kroppen i. Hun smed sin lange slidte kjole hen over en sten og vandrede ud i floden. Strømmen var ikke særlig stærk så hun kunne uden besvær gå igennem vanden. Da hun var nået så langt ud af vandet gik hende til lige under brystet, slog hun sine vinger helt ud. De var også blev ret snavset, så de havde ligeså meget som hende, brug for at blive vasket. Hun gjorde sit hår vådt og det samme gjorde hun med resten af sin krop. Hun vidste at det var meget udsat for hende at stå så åbenlyst midt i floden, men vandet var så dejligt og det var det eneste hun kunne tænke på lige nu
Lorgath Arkio Korbin

Lorgath Arkio Korbin

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Dianthos

Alder / 2894 år

Højde / 190 cm

Lorgath 22.12.2011 23:18
(Plot)
Det var i tider som disse, at Lorgath forbandede sin adelige stolthed tl helvede. Han havde været på forretningsrejse i Medanien og havde haft travlt de sidste par dage, mest af alt med at opretholde sin maske som adelig frem for vampyr og havde ikke haft tid til at få en udsøgt middag eller to. Han ville ikke drikke sin hest tør, selvom han vidste at han havde råd til en ny, for så lavt nægtede han at synke. Han drak fra menneskelige racer, intet andet. Dyr var bare... For lavt.. Og nu skulle han bøde for sin forbandede stolthed ved at rende rundt, ledende efter et muligt offer, med sulten gnavende i sig og en vred grimasse i det blege ansigt, der lige nu var skygget over at hans kappehætte, der var trukket over hans hoved.
Det var da han kom forbi en flod, at hans lugtesans fangede en meget velkendt duft. Engel. Eorin, hende engelen, som han havde mødt for omkring tre uger siden. Han havde nydt hendes blod. Det smagte fantastisk. Og nu trængte han så forfærdeligt, at han lod næsen styre vejen da han drejede om på foden og gik mod hende.
Kort efter kunne han se hendes kjole på en sten og hende ude i vandet. Han gik langsomt hen til stenen og snuste let ind. Den duft!
Eorin Bennet

Eorin Bennet

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 66 år

Højde / 173 cm

Rain 22.12.2011 23:36
Rain lukkede øjnene et kort sekund. Det var en fantastisk følelse at få vasket alt det jord og snavs af sig. Hun tog en dyb indånding og lod sine håndflader svæve hen over vand overfladen. En pludselig ændring i stedets aura, fik Rain til at slog øjnene op. Hendes blik var lige nu rettet mod selve vandetfaldet, så hun kunne ikke se meget. Hun lyttede til hver en lyd der kunne sige hende om der var nogen eller ej, men det var som om alt var blevet stille. Flodens brussen var blevet mere dæmpet i det og vinden var holdt op med at blæse. Selv ikke lyden af mindre dyr kunne høres. Rain stivnede da hun hørte en lyd ikke langt fra sig. Hun havde ikke kunne hører det mindste fodtrin eller noget der kunne minde om det, men et åndedrat eller nærmer en indsnusning, havde gjort hende opmærksomt på at hun ikke var alene. Hun vendte sig om og lagde sine hænder mod sine nøgne bryster. Det var ikke fordi Rain var genert af sig, men hvis det var en der var kommet for at lurer, kunne vedkommende lige så godt skride igen. Hun blev dog ret overasket, da hun indså hvem det var. Arkio. Hun huskede ham godt, selvom hun ikke havde styr på hvor lang tid siden det var. Tid havde ingen betydning for hende, så om det var en måned eller uge siden, betød ikke rigtigt noget for hende. Han stod nærmest lænet ind over hendes kjole og hun bed tænderne hårdt sammen. ”Lurer du nu Arkio?” Spurgte hun, som om de havde et tættere forhold end bare fremmed, mens hun smilede lidt.
Lorgath Arkio Korbin

Lorgath Arkio Korbin

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Dianthos

Alder / 2894 år

Højde / 190 cm

Lorgath 22.12.2011 23:48
Lorgaths blik vendte sit blik fra kjolen, ned til Eorin, da hun vendte sig med sit sædvanlige, kolde blik og en hånd for sin barm. Han var lidt ligeglad med om hun var nøgen eller ej. Hans ansigt var stadig let fortrukket i vrede, på grund af sulten og var det ikke på grund af hendes smil, så var han bare hoppet på hende lignu og her. Nå ja, så var der også vandet. Han gad virkelig ikke til at blive våd. "Hvis det er det du mener jeg gør, så er det vel det jeg gør," svarede han igen, før han tvang sig selv til at tage lidt afstand til hende. Bare for at undgå at gåhet amok over hendes lugt og ende med at sætte tænderne i hendes strube. Ubehaget sad stadig dybt i ham og han måtte virkelig tage sig sammen for at holde sig tilbage. "Hvorfor bader du herude midt om natten? Er det ikke lidt... Sent?" Spurgte han med et hævet øjenbryn.
Eorin Bennet

Eorin Bennet

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 66 år

Højde / 173 cm

Rain 23.12.2011 00:01
Rain blev bare ved med at smile, mens hun så på ham. Hun tænkte ikke det mindste over at hans ansigt virkede vredt i det, - men hans sult. Tanken sneg sig lidt ind på hende og hun mistede lidt sit smil samtidig med at minderne omkring sidste gang hvor han havde drukket hendes blod kom frem. Mærkerne ved hendes håndled var gået væk, men den kvalmende følelse huskede hun klart. Men hun vidste godt, eller rettere sagt, var sikker på at han ikke ville gøre hende noget. ”Det er ikke kun vampyrer der godt lide natten” Svarede hun og med langsomme skridt begyndte at gå mod ham. Hun lod sine hænder falde om siden, og var ikke mere bekymret for om nogen lurerede. Da hendes fødder kun var det eneste der rørte vandet rakte hun hånden frem mod Arkio og nikkede en gang mod sin kjole. "Vil du række mig min kjole?” Spurgte hun og kneb øjnene lidt sammen. Hun smilede ikke, men alligevel var der noget muntert over hendes blik. ”Vi kan jo ikke have at jeg bliver forkølet” Tilføjede hun og nikkede en ekstra gang mod kjolen
Lorgath Arkio Korbin

Lorgath Arkio Korbin

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Dianthos

Alder / 2894 år

Højde / 190 cm

Lorgath 23.12.2011 00:08
Lorgath nikkede blot forstående da Eorin fortalte, at det ikke kun var vampyrerne der kunne lide natten. Det var vel forståeligt, taget i betragtning, at hun også havde været ude om natten sidst han havde mødt hende. Måske var det i virkeligheden natten hun foretrak. Eorin trådte tættere på, hviket fristede Lorgath dybt, til at bide i hende, men han holdt sig, mens hun opfordrede ham til at række hende sin kjole. "Naturligvis. Det ville også være uheldigt," mumlede han koncentreret. Da han rakte den mod hende og hendes hånd var under en meter fra ham, var sulten blevet for meget, og mens han stadig holdt fast i kjolen med den ene hånd, tog han fat om hendes håndled med den fri hånd og trak den grovt til sig, hvorefter han en smule hårdt satte sine tænder i hendes arm og begyndte at drikke som en gal.
Eorin Bennet

Eorin Bennet

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 66 år

Højde / 173 cm

Rain 23.12.2011 00:15
Rain lagde hovedet lidt på skrå ved hans ord. Det var som om han kæmpede mod et eller andet, fordi hans ord virkede så urolige i det. Da han tog om hendes kjole, knyttede hun hånden og åbnede den igen, men det næste der skete var hun ikke forberedt på. Det skete hele så hurtigt at hun næsten ikke nåede at reagere, før hans tænder var dybt begravet i hendes arm. Hun ville være trådt tilbage, hvis det ikke var fordi han holdte fast i hende. Første gang var hun blevet bange og havde frygtet for sit liv, men nu var hun bare vred. ”Forhelvede Arkio, styr dine lyster!” Ubrød hun og slog sin hånd hårdt mod hans kind. Det gjorde lidt ondt i hendes hånd, men han skulle altså bare ikke drikke hendes blod, om det ville virke at give ham en lussing vidste hun ikke, hun kunne kun håbe på at det ville aflede hans opmærksomhed
Lorgath Arkio Korbin

Lorgath Arkio Korbin

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Dianthos

Alder / 2894 år

Højde / 190 cm

Lorgath 23.12.2011 00:22
Lorgath vidste ikke helt hvad der skete, mens han sugede hendes blod til sig i grådige slurke, men pludselig fik han e meget heftig lussing, der fk ham til, meget brat at give slip. Han hørte også godt hendes udbrud og stod et øjeblik, fuldstændig paf med blod rendende ned ad mundvigen. Hendes blod. Lorgath var ikke vant til at skåne folk, men denne engel havde haft en form for indflydelse på ham og derfor kunne han ikke få sig selv til at være helt så slemt et monster. Først kort efter kom han til sig selv og han blev først bekymret over hende, senere vred over sine lyster, hvorefter han også blev hidsig over den lussing hun havde stukket ham. Men det varede kun kort, for han vidste at hun blot havde forsvaret sig. Den adelige høflighed trådte ind.
"Beklager! Det må du virkelig undskylde!" Udbrød han lidt forvirret, mens han tørrede blodet væk i en lidt hurtig bevægelse og rakte hende kjolen, hvorefter han lidt hurtigt trak sig væk igen.
"Jeg ved ikke hvad der gik af mig. Jeg var bare.. Sulten," forklarede han sig, men han hvde opløftet pande og skammede sig ikke. Sådan noget lå ikke til adelsmænd at gøre.
Eorin Bennet

Eorin Bennet

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 66 år

Højde / 173 cm

Rain 23.12.2011 00:35
En forundring faldt ind over Rain. Det var næsten lige som sidst. Hun havde forventet noget andet af ham, men han undskyldte bare. Hun tog imod kjolen og skævede lidt til ham, mens hun tog den på. Hun måtte endnu en gang indrømme at hans væremåde undrede hende. Nu sad hendes kjole næsten helt på, men den sugede sig alligevel ind til hendes våde krop og det føltes faktisk ikke særlig rart. En form for medfølelse kom frem i Rain, da han sagde han var sulten. Hun rynkede panden en smule og kiggede på ham. ”Hvorfor har du så ikke spist?” Spurgte hun uforstået. Igen havde han fået hende til at være seriøst, det var faktisk noget hun ikke brød sig om. Fordi så viste hun sine følelser. Ubevist var hun kommet til at læne sig lidt frem mod ham, men da hun opdagede det rettede hun sig op og begyndte at kører hænderne ligeglad igennem sit hår, for at få det sidste vand ud af det. ”Hvor meget har du lige brug for?” Spurgte hun så og hentydet til hvor meget blod han skulle indtage for at blive mæt- , uden at kigge på ham. Spørgsmålet var også rettet mod det at han jo havde drukket af hendes blod, så det måtte vel mætte ham, medmindre det bare gjorde ham endnu mere sulten
Lorgath Arkio Korbin

Lorgath Arkio Korbin

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Dianthos

Alder / 2894 år

Højde / 190 cm

Lorgath 23.12.2011 00:59
Lorgath stod lidt stille mens han så på Eorin. Han håbede bare på at hun ville godtage hans undskyldning.
Da hun rynkede panden i en lille, medfølende gestus, blev han dybt forvirret, mest af alt fordi det var et udtryk han ikke var vant til. Hans liv handlede om studier, lejemord og handelsaftaler. Ikke følelser. Derfor anede han virkelig ikke hvad han skulle sige til det. "Fordi det ikke er hver nat en vampyr sådan lige kan sætte sine tænder i et menneske. Jeg ønsker jo ikke at blive opdaget. Jeg har også et liv ved siden," forklarede med et skuldertræk, sammen med den forvirrede grimasse. Eorins næste spørgsmål fik ham til at gruble. Han havde en udregning på hvor meget han sådan cirka havde brug for, men gad ikke til at vise sin savante side frem. "Et menneske i ny og næ. Altså, hvad der svarer til," svarede han efter længere betænkningstid. "Er man lidt nysgerrig?" Røg det kort efter ud af ham, med et lidt charmerende, skævt smil.
Eorin Bennet

Eorin Bennet

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 66 år

Højde / 173 cm

Rain 23.12.2011 01:17
De ord der kom ud af Arkio’s mund, fik Rain til at trække hovedet tilbage. Hendes ansigt viste intet, men tankerne korte rundt i hovedet på hende. Hvordan kunne en vampyr have et liv ved siden af? Det gav slet ikke mening for Rain, men tanken var dog alligevel ret spændene. Hvis Arkio kunne have et liv ved siden af, kunne Rain måske også? Men så kom hun i tanke om sine store brede vinger, der faktisk var den eneste grund til at hun ikke begav sig rundt mellem mennesker. De ville ikke forstå, hvordan det var at være en engel. Rain forstod det jo heller ikke selv. Hun nærstuderede ham lidt og fik sig så øje på hans blege hånd, hvor der sad en ring, der for hende virkede helt malplaceret, fordi den var ret fornem i det. ”Og den ring der? Har den noget med det at gøre?” Spurgte hun stille og kneb øjnene sammen. Hendes blik var lidt usikkert i det og hun kiggede op på ham. Det var som om alt sarkasmen var blevet taget fra hende og hun så bare uforstået på ham. ”Om jeg er nysgerrig omkring hvor meget – ” Mumlede hun og sluttede ikke sin sætning. Det var først nu hun lagde mærke til hans skæve smil, men det påvirkede hende ikke. ”Nej, jeg tænkte bare…” Sagde hun og kiggede ned i jorden. Hun prøvede nu noget som hun ikke havde prøvet siden hun var menneske. Hun mistede tråden og vidste ikke hvad hun skulle sige. Hun stirrede bare tomt ned i jorden og gøs kort, fordi hendes kjole var blevet ret så kold at have på
Lorgath Arkio Korbin

Lorgath Arkio Korbin

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Dianthos

Alder / 2894 år

Højde / 190 cm

Lorgath 23.12.2011 01:25
Lorgaths smil falmede lidt da Eorin kommenterede på hans ring og han vidste ikke helt hvad han skulle sige. Det gjorde Eorin tydeligvis heller ikke, da hun ikke rigtig kunne færdiggøre sine sætninger. I stedet for at sige noget, lagde Lorgath mærke til gåsehuden på hendes arme, tog sin kappe af lagde den lidt forsigtigt om hendes skuldre, hvorefter han hæftede den fast ved den spænde der sad.
"Jeg var adelig før.. Før jeg blev gjort til vampyr. Det er jeg stadig, men kun fordi jeg har arbejdet så subtilt og hårdt for det de sidste tusinde år. Det kræver blandt andet meget lidt kontakt og en god portion anonymitet, og det var blandt andet derfor jeg ikke ønskede at det skulle komme videre hvad jeg er. Det kan få fatale følger og sådan nogle ønsker jeg ikke," forklarede han alvorligt, før han valgte at give hende sit fulde navn.
"Mit fulde navn er Lorgath Korbin. Arkio er blot et mellemnavn.." Hvorfor han helt præcist nævnte så meget for hende, anede han ikke, men det kunne vel blandt andet have noget at gøre med, at han faktisk godt kunne lide hende. Desuden vidste hun langt fra så meget som Nadia vidste.
Eorin Bennet

Eorin Bennet

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 66 år

Højde / 173 cm

Rain 23.12.2011 13:33
Lige så stille fik Rain taget sig sammen og mens han forklarede, faldt brikkerne på plads. Hun havde ikke rigtigt skænket ham en tanke i den tid de havde været væk fra hinanden, men nu forstod hun hvorfor det havde været så vigtigt for ham, at få hende til at sværge på at hun ville holde mund - med at han var en vampyr. Hendes blik blev en smule forvirret da han fortalte sit rigtige navn, og hun smilte bare. ”Og grunden til at du fortæller mig alt dette er?” Spurgte hun lidt ligeglad, mens hun lagde hænderne om kappen, som han havde givet hende på. Selvom han var venlig mod hende, ville hun ikke selv betro sig til en fremmed. For det var jo det de var. At han så valgte at gøre det, var for hende bare dumt, men Rain havde dog alligevel heller ikke nogen intentioner om at vider give det han fortalte hende. En lille latter kom ud af hendes mund og hun løftede brynene ”Vil du så måske hellere kaldes Lorgath eller Hr. Korbin” Sagde hun koldt og det var som om alt sarkasmen var vendt tilbage til hende, hun havde næsten savnede den i den korte, tid det havde været væk
Lorgath Arkio Korbin

Lorgath Arkio Korbin

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Dianthos

Alder / 2894 år

Højde / 190 cm

Lorgath 24.12.2011 02:34
Lorgath havde næsten forventet Eorins sarkastiske tilsvar. Hans svar på dette var blot et lettere lusket smil.
"Åh, men min kære Eorin, du virkede blot forvirret, så jeg valgte at spille oplysningsmand," svarede han, stadig smilende, mens han trådte et skridt tættere på hende. Hvis han ønskede det, kunne han til enhver tid begynde en farlig leg, men han ønskede det ikke. I stedet for stod han der bare, under en halv meter fra hende i sin højde der virkede lettere skræmmende på nogle folk. Men Eorin var en engel og derved anderledes. Man kunne aldrig vide. Da hun spurgte hvad hun så skulle kalde ham, stadig dybt sarkastisk, lo han den milde, kolde latter, der var så karakteriserende for ham. "Det bestemmer du helt selv. Jeg har dog intet imod at du kalder mig Lorgath hvis det er dit ønske. Eorin," forklarede han hende mens han prøvede på at gennemskue hende. Hvad det for noget med Eorin?
Eorin Bennet

Eorin Bennet

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 66 år

Højde / 173 cm

Rain 24.12.2011 11:03
Rain fandt det ret morsomt at han legede med på hendes sarkasme. Et selvfedt smil viste sig på hendes læber, i mens en lille latter slap igennem dem. ”Fint” Svarede hun bare og pillede ligegyldigt ved nogle af sine hårlokker. Det var faktisk lidt irriterende, at han svarede på den måde, men det var jo sådan Rain altid selv var, så det forundrede hende en smule hvordan det lød, når det kom fra en anden, end hende selv. ”Min kære… Lorgath” Begyndte hun og efterlignede den måde han havde sagt det på. Det gik hende slet ikke på at han trådte tættere på hende, hun gjorde bare det samme. ”Min søde kære Lorgath” Sagde hun og bitterheden var næsten lige til at smage på. Det lyste ud af hendes øjne og de lettere knyttede hænder, gav heller ikke en særlig god stemning af sig. Pludseligt løsnede hun, op for sin krop og de knyttede hænder blev åbne. Hun løftede hovedet en smule så hendes blege hals blev blottet. ”Jeg er glad for at se dig igen” Sagde hun stille. Der var stadig lidt bitterhed i hendes stemme og hvis man ikke kendte hende, vil man nok langt fra tro på hendes ord, men det var faktisk sandhed, hendes ord. Rain kunne ikke lade være med at smile skævt, det her var hendes måde at åbne sig bare en smule op fra andre på.
Lorgath Arkio Korbin

Lorgath Arkio Korbin

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Dianthos

Alder / 2894 år

Højde / 190 cm

Lorgath 25.12.2011 00:43
Lorgath bevægede sig tættere på ved Rains meget provokerende attitude. Han kunne lide det, måden hun udtalte hans navn på og hendes måde at blotte halsen på. Det gjorde ham hidsig.. Nej, ophidset.. Hans smil blev mere vildt i det, mens han langsomt løftede hånden op og lod to af sine fingre stryge blidt ned over hendes kind, længere ned mod hendes hals. Han stod nu helt tæt op ad hende, med få centimeters mellemrum og kunne stadig ikke få nok. "Glæden er gengældt, min engel," hviskede han lavt mens hans øjne stirrede ind i hendes, intenst. Han havde igen den samme, stygge lyst til at drikke af hende, men han ønskede ikke at lade hende vinde den mentale kamp ved at give efter for sine lyster. I stedet for røg hånden hen mod en tot hår som han begyndte at lege lidt med.
Eorin Bennet

Eorin Bennet

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 66 år

Højde / 173 cm

Rain 25.12.2011 00:59
Rain stivnede kort, da hun mærkede hans kolde hånd mod sin kind. Hendes blik var kun rettet mod ham, men hun vidste ingen form for følelser. Selvom facaden var så koldt som den altid var, sitrede det i hende indvendigt og hun havde lyst til at slog hans hånd væk, samtidig med at en anden følelse ønskede at røre ved hans hånd, kærtegne den. Endnu en gang havde han få hende til at blive lidt forvirret og små strejf, af nervøsitet viste sig i hendes ansigt. Det blev kun værre da hans hånd gled ned på hendes hals, og hun blev kun endnu mere nervøs. Det var kun meget lidt af det, som kunne ses på hende, men hun kunne ikke helt skjule det. Da han rørte ved hendes hår, havde hun fået nok. Hun tog hårdt fat om hans håndled med sin ene hånd og stirrede skarpt på ham. Hans håndled var hårdt som granit og så koldt som is. Hun gøs en smule, men forblev rolig. Hun vidste at det nok ville være umuligt at fjerne hans hånd, medmindre han selv gjorde det, så hun strammede bare grebet om hans håndled i håbet om at han ville føle ubehag ved det, selvom det nok gjorde mere ondt på hende, end på ham. ”Lorgath min egen” Sagde hun koldt og gjorde et ryk med hovedet. ”Måske skulle du holde fingrende for dig selv” Sluttede hun med en meget hård stemme og hun ville have skubbet hans hånd væk samtidig, hvis hun kunne.
Lorgath Arkio Korbin

Lorgath Arkio Korbin

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Dianthos

Alder / 2894 år

Højde / 190 cm

Lorgath 25.12.2011 13:09
Lorgath læste nervøsiteten i Rains ansigt mens han rørte ved hende. Det gjorde kun hans lyster stærkere og da hun pludselig greb hårdt fat om hans håndled - en handling der fik ham til at fryse totalt i sine bevægelser. Hun var skam stærk. Men hvis han ville, var han sikker på, at han ville kunne lægge hende ned. Det ønskede han bare ikke lige nu, nej, hun skulle tirres. Hendes ord fik ham til at smile og han lirkede lige så stille sin hånd fri, før han genoptog berøringerne ved hendes nakke. "Hvorfor? Enhver kan da se, at du kan lide det," svarede han med et charmerende smil. Hans selvtillid fejlede intet, og faktisk skinnede hans alter ego, Mordekai næsten igennem. Lejemorderen, hvis største lyster hang i, at myrde folk og dernæst, at finde nogen som ønskede hans ekspertice i det mere intime felt. For ekspertice... Det havde han..
Eorin Bennet

Eorin Bennet

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 66 år

Højde / 173 cm

Rain 25.12.2011 13:22
Da han løsnede hånden fra hendes greb, kunne hun ikke andet at lade ham gøre det. Hvis hun havde holdt fast, kunne det meget nemt have ført til et brækket håndled på hende selv, eller måske endda noget meget værre. At han fortsatte sin berøring af hende, fik hende til at bide tænderne hårdt sammen. Hun kneb øjnene sammen og lagde sin hånd under hans hage. Rain havde mest af alt lyst til at bore sine negle ind i hans kolde hårde hud, men undlod det. Hun smilte bare koldt og aede hans hals en smule. ”Fjern dine beskidte fingre” Sagde hun koldt lige op i hans ansigt. Et stort smil kom frem på hendes læber, og hendes øjne lyste af vreden. Men i stedet for at skubbe ham væk trak hun sig tættere ind til ham. Rain følte sig næsten draget af hans nærvær, men hun var stadig lige så kold og bitter som hun hele tiden havde været. Det faktum at det alligevel ikke nyttede noget, at kæmpe imod gjorde bare, at hun vidste at der kun var en mulighed. Nemlig at lege med, på deres sarkastiske leg
Lorgath Arkio Korbin

Lorgath Arkio Korbin

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Dianthos

Alder / 2894 år

Højde / 190 cm

Lorgath 25.12.2011 13:42
Da Rain selv begyndte at lege med på legen, men med et blik der udviste dybt had og sarkasme, blev Lorgath kun endnu mere gejlet op. Han ignorerede hendes hånd mod sin hage, mens han langsomt lod sin egen hånd snige sig om i nakken på hende. "Nej," svarede han bare koldt mens hans smil falmede og hans blik blev alvorligt, mens han meget pludseligt valgte at trække hende helt ind til sig. De stod nu bogstaveligt talt op af hinanden og Lorgath kunne knap nok styre sig. "Du ved også selv at du ønsker det her, min kære," hviskede han i hendes øre, før han nappede hende blidt i øreflippen. Han kunne slet ikke dy sig nu. Nu var det for sent for ham, selv, at stoppe.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Venus Fødselsdag! Læremester
Lige nu: 1 | I dag: 5