Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 18.12.2011 20:10
Ihsan og Maki kommer stormende gennem underskoven, og Ihsan er bestemt ikke glad for, hvor deres jagt på Falco har ført dem hen. Hun løfter hovedet og lugter meget pludseligt og stopper så helt op.
"Han er her i nærheden, jeg kan lugte ham!" siger hun halvt knurrende og skyder ryg, så alle hårene over skuldrene rejser sig op.

Base: autumnpixels doll af mig
Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 18.12.2011 20:15
Maki kigger skræmt rundt, og bryder sig enlig ikke helt om situationen.. hun stopper op et par meter efter Ihsan.. ''Jeg kan også lugter ham, men kan ikke helt finde ud af hvor.. Det er lidt som om hans lugt kommer fra alle sider..'' Hun kigger forvirret rundt, og vender rundt, så hun står med ansigtet mod Ihsan..

Lavet af Georgie

Falco Salvator

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 223 år

Højde / 182 cm

KraveKage 18.12.2011 20:27
i mellem træerene står falco og stiere ud på dem begge han smiler lidt inden han kommer ud fra det mørke han stod i " ser man det ser man det" falco havde et smil på læben og hvis de kiggede ordenligt efter vil de kunne se hans tænder var fremme og at han havde blod over det hele
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 18.12.2011 20:33
Ihsan lugter blodet, før hun vender sig mod Falco med et lille gys. Det er menneskeblod der er ud over ham, og hun stritter med nakkehårene uden at ville det, mens hun skæver til Maki efter et tegn på det, de har aftalt. Hun er lidt nervøs for Makis måde at reagere på overfor ham, men nu er der ingen vej tilbage; nu har de fundet ham.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 18.12.2011 20:37
Maki stivner da hun hører hans stemme, hun kigger ham direkte i øjnene, og mærker blodet stige op i hendes kinder.. Præcis hvad hun frygtede.. Hun mærker kærligheden til Falco komme tilbage.. nej.. nej NEJ!! tænker hun, og går et par skridt tættere på Falco, for at finde en mulighed til at komme om bagved ham..

Lavet af Georgie

Falco Salvator

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 223 år

Højde / 182 cm

KraveKage 18.12.2011 20:41
han stirer på dem begge og er dem helt overlegen " nå vil i noget bestemt" da maki kommer tætter på ham mærke han noget helt anderleds ved hendes duft, han træder et skridt tilbage væk fra hende " hvad har du lavet maki, et skridt nærmere og du er død" han ser over på ihsan " du er min næste gang"
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 18.12.2011 20:46
Ihsan hvæser blot ad ham og ser på Maki urolig over, hun ikke giver tegnet og dernæst forsøger at komme bag ham. Hvad var der med Falco? Sidst havde han ladet Maki komme mere end tæt på sig. Ihsans instinkter fortæller hende, noget er galt, og hun rykker let uroligt på sig.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 18.12.2011 20:49
Maki følger Ihsan med øjnene, og kigger dernæst på Falco.. ''Hvad skulle jeg have lavet!? og.. Hvorfor skulle jeg være bange!?'' hun tager tøvende et halt skridt tættere på ham, og trækker vejret tungt.. ''Hvad er der anderledes ved mig!? Jeg har ikke ændret mig siden sidst du så mig..'' Hun kigger forvirret over på Ihsan..

Lavet af Georgie

Falco Salvator

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 223 år

Højde / 182 cm

KraveKage 18.12.2011 20:56
Falco ser på maki " du har været sammen med et menneske " han ser på ihsan og smiler " næste gang vi ses næste gang " han ser på maki som gik lidt tætter på." jeg sagde bliv hvor du er "
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 18.12.2011 21:05
Ihsan bliver hvor hun er, men er klar til Makis tegn hvad øjeblik, det skal være. Falco forvirrer hende en del stadigvæk, og hun borer tæernes kløer ned i jorden for at holde sig selv tilbage, mens hun intenst betragter de to. Hvor vover han at kommandere sådan med stakkels Maki, er det ikke slemt nok som det er?

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 18.12.2011 21:07
''Og hvad så hvis jeg har!? Hvad vil du gøre ved det!? '' Siger hun flabet og tager endnu et skridt tættere på ham.. ''Du skal ikke kommandere sådan der med mig! Jeg er ikke noget lille barn mere!'' Hun kigger ham ondt i øjnene.. og står lidt og overvejer om hun skal give tegn til Ihsan, eller lade vær..

Lavet af Georgie

Falco Salvator

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 223 år

Højde / 182 cm

KraveKage 18.12.2011 21:10
falco ser på maki " hvis du har fortjener du ikke min beskyttelse og slet ikke mit blod, forresten hvordan går det med det , du må værer døden nær" han så over på ihsan " vent på mig " det ord når at blive sagt inden han står lige bag ihsan
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 18.12.2011 21:15
Ihsan vender sig rundt på hælen og stirrer ondt op på Falco ikke det mindste bange for ham.
"Giv hende nu bare det blod og lad os få en ende på det her pjat!" snerrer hun, "Det er dig der har gjort det her mod hende alligevel!" Hendes øjne lyser af vrede, og hun stirrer op på ham med et blik de fleste ville have skyet. Hendes hænder er kuglet til knytnæver og hun kæmper med sig selv for ikke at springe på ham.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 18.12.2011 21:20
''Hvorfor tror du vi har opsøgt dig!? Jeg ville sq da ikke opsøge dig, hvis ikke det var fordi jeg havde brug for det!'' Hun står hurtigt ved Ihsan's side og kigger på Falco.. ''Hvorfor skal du blande dig i mit liv!? Jeg er sammen med hvem jeg vil! Det kan du ikke styre!'' Maki trækker vejret tungt og stirre ham i øjnene.

Lavet af Georgie

Falco Salvator

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 223 år

Højde / 182 cm

KraveKage 18.12.2011 21:23
falco ser på ihsan og maki" hvis maki skal ha blod skal du kysse mig ihsan " han smiler lidt da han vidste at ihsan hadede ham rigtig meget
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 18.12.2011 21:34
"Og det er alt?" spørger Ihsan overlegent. Skønt hun ikke ligefrem nød at være i kontakt med ham -asnarere modsat, betød et kys intet for hende. Hun havde følt hvordan Kijos kys havde vækket mærkelige følelser i hende, men med Falco var det ligemeget. Om det var noget man kun gjorde ved folk, der betød noget for en og som man var glad glad for, var hun egentligt ligeglad med, så længe Maki kunne få det blod, hun så desperat havde brug for.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 18.12.2011 21:44
''Falco..'' Siger hun bestemt og kigger på ham.. ''Hvorfor skal det gå ud over Ihsan!? Hun har intet med alt det her at gøre! hun støtter mig bare!'' Hun går halvt ind foran Ihsan, og tager Ihsans hånd, og klemmer den lidt.. ''Det er ikke fair overfor hende!'' Hun bider sig selv blidt i læben og står og stirre på Falco's hals, mens hendes hale bevæger sig langsomt fra side til side.

Lavet af Georgie

Falco Salvator

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 223 år

Højde / 182 cm

KraveKage 18.12.2011 21:57
han smiler lidt " ja det er alt men det eneste problem er at maki skal ikke se det og kysset skal være på munden og du skal virkelig ligge følser i og tro mig jeg kan mærke hvis du ikke gør det godt nok"
han ser på maki " og husk jeg holder øje med dig udenset hvad du gør"
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 18.12.2011 22:01
Lægge følelser i. Hun lægger hovedet forvirret på skrå og betragter ham tydeligt uden at ane hvad han mener.
"Følelser i? Hvordan gør man det?" Da hun kun har fået to små trut på munden har hun ingen anelse om hvad et kys kan være, og hans ord forvirrer hende. Det er ligemeget for hende om hun skal ofre sig lidt for Maki, bare Maki kan få det nemmere, men hvad mener han? ganske forvirret kikker hun kort på Maki, som om det vil give hende en ide om hvad, det forventes hun gør.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 18.12.2011 22:05
''Falco.. Svar mig på to ting.. HVORFOR skulle jeg være bange for dig!? Og hvorfor skal det gå ud over Ihsan!? Hvad har hun nogensinde gjort dig!?'' Maki mærker kvalmen komme igen, men hun ignorere det, og kigger ondt på Falco.. ''Du skal ikke gøre min bedste veninde noget! Du kommer virkelig til at fortryde det!'' skriger hun nærmest ind i hovedet på ham..

Lavet af Georgie
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong
Lige nu: 1 | I dag: 4