Alana Mirábell

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 173 cm

George 28.08.2011 15:25
Alana kom spankulerende selvsikkert ind gennem døren i et strålende humør. Hun blinker udfordrende til et par af de mandlige kunder men slentrer så forbi dem, hendes kurvede hofte slår elegant fra side til side, mens hun placerer sine velformede ben foran hinanden. Hun har et strålende smil på, mens hun slår sig ned ved disken og ser sig om. Det er hendes fødselsdag, og hun har modtaget ikke så få gaver fra tilfældige beundrere. Ikke mindst den smukke krystalhalskæde, der hviler om hendes hals med vedhænget placeret på de fyldige bryster, hvor den nær drukner i kavalergangen. Hun skærer en grimasse og lægger hovedet bagover for at ryste med hovedet og diskret trække den op igen. De lange, rødbrune lokker danser og falder så til ro mod hendes ryg igen. Hun smækker det ene ben over det andet og gnider kort, hvor en lille plet har overrasket hende, før hun igen ser ud over de tilstedeværende.

Doll af mig, base fra autumn pixels

Adrian Smith

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 180 cm

Lestat 28.08.2011 15:31
Adrian så den ny ankommende kunde og kig straks hen mod hende. Da hun havde sat sig kom han op på siden af hende. Hvad skulle det være? spurgte han hende med en rolig dog kølig stemme. Der er mange kunder i værtshuset på trods af tidspunktet, det var jo kun eftermiddag, så hvordan det mon ville blive til aften?

Stille stilte han et kort foran den fremmede kunde og smilede. Her er hvad vi kan byde på, samt priser.
På værtshuset serveres der både drikke- og madvarer.

MAD

Kartoffelmos med kødsovs
Hjemmebagt brød med forskelligt pålæg
Helstegt vildsvin (beregnet til fester og mere)

Drikkevarer

Øl
Mjød
Vand
Mælk

Prisen på hver ting er 5 Rav.
Men på helstegt vildsvin er prisen 1 Safir.

Han gik derefter tilbage til nogle af de andre kunder for at servicere dem.

Alana Mirábell

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 173 cm

George 28.08.2011 15:34
Hun smiler indsmigrende til ham og vifter med øjenvipperne, indtil han går; så kikker hun i kortet og beslutter sig. Hun ser hen mod ham og læner sig let frem, mens hun trykker brysterne sammen med armene og laver en let trutmund med hovedet på skrå. Der er et moret glimt i hendes øjne, mens hun ser på Adrian, mens han servicerer de andre og venter på han kommer tilbage til hende.

Adrian Smith

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 180 cm

Lestat 28.08.2011 15:40
Adrian var blevet færdig med at servicerer nogle andre kunder, kom han roligt tilbage til der hvor Alana havde sat sig. Han så roligt på hende og ignorerede hendes tilnærmelser. Nå? Har du besluttet dig for hvad det skulle være? sagde han roligt om end en smule koldt. Hvis hun bare skal sidde der og lave trutmunde hele dagen så tjener jeg jo ingen penge. tænkte han en smule fortørnet.

Alana Mirábell

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 173 cm

George 28.08.2011 15:44
Hun kan se, han er irriteret, og hun plejer heller ikke at bestille det store, når hun er der, men i dag har hun fået penge af en af sine venner til at købe et festmåltid.
"Jeg vil gerne have helstegt vildsvin og masser af mjød," siger hun med et charmerende smil. Hun ved, det er vanvittigt meget mad, men hun har i sinde at give til dem, der er sultne rundt i kroen her til eftermiddag og så at have rester med hjem til de næste par dage, hvilket der ikke skulle være de store problemer med. "Det er min fødselsdag i dag, så jeg fejrer det ... og jeg har pengene!" Det sidste er sagt med en lille latter, og hun finder dem hurtigt frem og holder dem frem mod ham med et blændende smil i begge sine hænder. Hun er ikke typen der normalt har råd til så god mad, men i dagens anledning, tænker hun ikke meget over det.

Adrian Smith

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 180 cm

Lestat 28.08.2011 15:51
Adrian så på hende og undrede sig kort over hvorfor hun dog ville have helstegt vildsvin, når hun var alene. men slog hurtigt tanken ud af hovedet igen. Han så på hende og smilede. Nu skal jeg se hvad de kan gøre. sagde han roligt og gik ud i køkkenet.

Der gik ikke længe før han kom tilbage igen og stillede sig foran hende.
Det vare lige et øjeblik, så skal du få svin. sagde han drillende. Han tog et krus og satte det foran hende, tog en står tønde på skulderen og begyndte at hælde mjød op. Værsgo, der er dit mjød. sagde han roligt da han havde sat tønden fra sig igen. det bliver fem rav stykker, for mjøden og en safir for maden.

Alana Mirábell

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 173 cm

George 28.08.2011 15:55
Hun smiler stort og sender et fingerkys over disken.
"Tak skal du have," siger hun og rækker rav og safir over til ham. "Er du selv og personalet sultne tager I bare," siger hun med et muntert smil, før hun vender hovedet ud over kroen og fortsætter lidt højere, "og er andre sultne er der rigeligt!" Hun ler lidt, mens hun vender ansigtet tilbage mod Adrian med en lidt betuttet trutmund, mens hun lægger hovedet en smule på skrå.
"Det håber jeg ikke gør noget? Jeg ved, det måske ikke er så godt for omsætningen, men jeg vil gerne fejre min fødselsdag med alle, der gider." Hun smiler indcharmerende til ham og vifter igen af ren vane med øjenvipperne, selvom hun ikke har intentioner om at flirte lige nu.

Adrian Smith

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 180 cm

Lestat 28.08.2011 16:17
Adrian så en smule forarget på hende og hans smil forsvandt. Det er nu ikke noget jeg normalt ville billige. sagde han taktfast. Hvis der sker noget med inventaret komme det på din regning. sagde han lidt gnavent. Tåbelige kvindemenneske.. at smide om sig med penge på den måde. tænkte han kort om hende og gik derefter ud i køkkenet igen for at få styr på de ansatte.

Kort efter kom der en dreng ud fra køkkenet. Han gik roligt gennem mængden af kunder og fortsatte mod trappen til overetagen.
Oppe fra første salen kunne der høres nogle vrede og højlydte ord. Kom nu igang der nede. blev der sagt.

Alana Mirábell

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 173 cm

George 28.08.2011 16:20
Hun bliver lidt forvirret ved hans tone.
"Selvfølgelig," siger hun blot, hendes humør meget dæmpet, og hun sukker, da han går.
Hvorfor i alverden er han så gnaven? Forventer han alle går amok bare fordi jeg giver lidt mad væk? tænker hun og bliver selv en smule forarget. Ikke at det skal genere hende, og hun tager en slurk af sit mjød, før hun finder smilet frem igen og ser rundt, hvor ingen tilsyneladende har reageret på hendes ord - endnu.

Adrian Smith

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 180 cm

Lestat 28.08.2011 16:31
oppe fra førstesalen kom et par teenagere ned af trappen og ind i værtshusets stue. den ene var Mik, drengen fra før og den anden, Lulle, en meget trist pige, der er gravid, som man måske kan se. Hendes mave er endnu ikke så stor.

Mik gik med hastige skridt gennem stuen, mens han trak Lullu med sig. Bare fordi du er lidt gravid og skal af med ungen, betyder det ikke at du ikke kan tjene til dit daglige brød. sagde han med en noget kun hård stemme

Ved at tumulten kom Adrian igen ud fra køkkenet og og tog fat i Mik. Hvorfor tror du jeg havde bedt hende være på sit værelse i et par dage? sagde han vredt til knægten. Han så på Lullu. Men nu du alligevel er her, kan du vel lige så godt gøre dig nyttig. sagde han taktfast til hende. Hvorefter han trak Mik hen mod køkkenet og smid ham der ud.

Alana Mirábell

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 173 cm

George 28.08.2011 16:35
Ganske chokeret over grovheden blandt personalet, stirrer hun fra Mik til Adrian med let åben mund, mens hun glipper med øjnene. Hvad i alverden lignede det at behandle en kvinde - oven i købet en gravid - sådan? Hun overvejede om hun bare skulle drikke ud og se at komme væk, men ombestemte sig; hun havde trods alt lige brugt størstedelen af sine penge på et kæmpe måltid, som hun nødigt ville gå glip af, men det var helt sikkert sidste gang, hun ville bestille noget så voldsomt herindefra, hvis de var blevet jaget ned for hendes skyld. Hun gøs let.

Adrian Smith

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 180 cm

Lestat 28.08.2011 18:36
Adrian kom roligt ud fra køkkenet og så ud over gæsterne i værtshuset. Jeg beklager at måtte overvære dette øjeblik. sagde han undskyldende og satte sig i sin sædvanlige prægtige stol, lavet af fin eg. Han så over på Alana. Du er vist ny her i området? er du ikke? spurgte han hende roligt, mens han afslappet blev siddende i hans stol.

Alana Mirábell

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 173 cm

George 28.08.2011 18:49
Hun betragter roligt Adrian, da han kommer tilbage igen.
"Jo, jeg har ikke været her så længe," svarer hun bekræftende og sender ham et smil. Hans undskyldning nåede hende ikke helt, for de havde stadig ikke behandlet kvinden godt. Havde hun selv været gravid havde hun i alt fald ønsket at blive behandlet bedre. Ja, og også nu hun ikke var det.

Adrian Smith

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 180 cm

Lestat 28.08.2011 19:31
Han så roligt ud over gæsterne og smilede, de fleste lod til at have glemt hændelsen før, mens andre tog i mod undskyldningen.

Han rejste sig roligt op og gik stille hen mod Alana. Jamen så velkommen til. Håber da at du vil finde dig til rette. sagde han roligt. Han tog et stort krus frem og hældte noget mjød op.

Ind gennem døren til køkkenet kom Mik, med et stort fad i hænderne, som en rigtig tjener. Han stillede fadet foran Alana og bukkede venligt.
På fadet lå et helt svin, tilpas stegt over den åbne ild. Krydret med forskellige urter.

Adrian så roligt på Mik da han kom ind og gik igen, derefter rejste han sig og gik tilbage til sin stol, hvor han satte sig ned med sit store krus mjød og begyndte at drikke.

Alana Mirábell

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 173 cm

George 28.08.2011 19:36
"Så er der sandelig serveret!" lo hun ved synet af dyret, og et par af dem omkring kom op for at tage for sig, og hun skar ud og fordelte med varme smil og flirtende bemærkninger.
Omsider kunne hun selv sætte sig tilbage på sin stol med sin egen portion, selvom der var mere end halvdelen af dyret tilbage.
"Tilbudet står stadig ved magt for dig og dine folk," siger hun med et blik på og smil til Adrian. "Jeg vil gerne have noget med mig hjem, men der er vist rigeligt til hvis nogle af dine folk er sultne - de kan også få taget fra til når de får fri, hvis det er bedre?" Med et sammensvorent blink med øjet gik hun i gang med sit måltid og udstødte et højlydt: "Mhm!" da hun smagte det på tungen. Hun tyggede hurtigt ad munden og smilede igen til Adrian.
"Wow, det er meget lækkert! Min kompliment til kokken!"

Adrian Smith

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 180 cm

Lestat 28.08.2011 19:49
Adrian så på hende og forsøgte at smile venligt, men det blev bare en grim grimasse. Staben har spist og spiser når de er sultne. De mangler ikke noget. sagde han roligt til hende.
De tager bare det med dig du vil have. sagde han roligt og satte sig godt tilbage, satte kruset fra sig og foldede hænderne ovenpå maven.

Samtlige pejse og lys blev tændt på blot et par sekunder, uden at nogen egentlig havde gjort noget. Man skulle næsten tro at det var magisk.

Alana Mirábell

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 173 cm

George 28.08.2011 19:54
Hun ser sig forbavset om da alle lysene tændes, men finder det kun hyggeligt.
"Okay, tak," siger hun og fortsætter med måltidet, mens hun betragter Adrian ud af øjenkrogen. Det kunne have været sjovt, tænkte hun, at forsøge at forføre ham, havde han ikke været omgivet af så mange mennesker, men hvem vidste, måske ville hun få muligheden senere. Det skulle være sjovt at se om ikke han kunne smile og le hvis han blev motiveret til det og ikke skulle være barsk og bidsk overfor sine ansatte, som han tydeligvis fandt det nødvendigt.

Adrian Smith

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 180 cm

Lestat 28.08.2011 20:17
Adrian var ved at døse hen da han fandt en urolighed i bygningen, han vågnede brat, men holdte øjnene lukket, så han bedre kunne koncentrere sig. Han fandt hurtigt ud af hvad det var.

Han rejste sig op og skyndte sig ud i køkkenet hvor han kunne se at der var startet en lille ildebrand. Der var ikke sket nogen noget, så han tog det køligt og fik slukket ilden, før lugten af røg kom ind til gæsterne.

Kort efter kom han igen ind i stuen,hvor han igen satte sig i sin stol og lænede til behageligt tilbage. Han smilede lidt, ikke meget, men lidt har også ret.

Alana Mirábell

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 173 cm

George 28.08.2011 20:27
Hun retter blikket direkte mod ham, da han hurtigt forsvinder og stirrer overrasket, da han kommer ind igen faktisk med et stille smil. Hvad var der mon sket derude, der havde fået denne bistre mand til ligefrem at smile? Hun var nysgerrig og forsøgte at se gennem døren, som om hun havde evnerne til det, men naturligvis uden held. Det irriterede hende.
"Nåh," bemærkede hun med en lille latter. "Du kan smile?" Der er intet ondt eller nedladende i hendes stemme, kun munterhed over at se tegn på almindeligt liv.

Adrian Smith

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 180 cm

Lestat 28.08.2011 22:29
Adrian så på hende og lo kort. Ja naturligvis kan jeg smile, jeg kan da også le. sagde han drillende, med en rolig og afslappet stemme.
Han tog sit krus, som han før havde sat på bordet og tog da en ordenlig tår, hvorved han da havde tømt kruset.
Han satte kruset på bordet igen og kiggede da over på hende. Hvad med dig? hvad får dig til at smile? spurgte han hende, mest for at få en samtale i gang.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack, Muri Læremester
Lige nu: 2 | I dag: 6