Gabrielle Ekaterina

Gabrielle Ekaterina

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 22 år

Højde / 168 cm

Det var lidt over midnat, og månen gav alting sit eget, specielle skær. Gabrielle red på Tit gennem mørkets skov. De bevægede sig langsomt og stille uden at tiltrække for meget opmærksomhed. Hun ledte efter et sted hvor hun kunne slappe af og være langt væk fra alle andre. Hun havde ikke lyst til at tage hjem, det var for tæt på alt for mange mennesker.
De stoppede op midt i en lysning nærmest midt i skoven. Stilheden var beroligende og betryggende, og Gabrielle tog en dyb indånding. Hun lod Tit lægge sig ned, og stod af på det bløde og kølige græs. Så satte hun sig op af den store, varme hvide tiger og lukkede øjnene.

Profil~ Og mange tak til Christina for mit nye avatar<3

Eleniel Ortherion

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 78 år

Højde / 160 cm

Lestat 12.03.2011 22:27
Eleniel var ude og flyve sig en tur sammen med sin søster Hîniel. Hun havde brug for en kort pause og de havde valgt at lande i en lysning i nærheden.
Hun fik øje på en lysning kort fremme og gjorde klar til at lande. Hun så på sin tvillingesøster som nikkede kort. Hun var tydeligvis enig i at lysningen godt kunne bruges.
Eleniel

Hîniel Ortherion

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 78 år

Højde / 160 cm

Lestat 12.03.2011 22:43
Hîniel fulgte med Eleniel ned mod lysningen, da hun fik øje på en stor hvid tiger. Hun lander dog alligevel men ser lidt nærvøs på tigeren. Da Eleniel også er landet holder de afstand, for de kender jo hverken tigeren eller dens ejer.
Gabrielle Ekaterina

Gabrielle Ekaterina

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 22 år

Højde / 168 cm

Gabrielle havde stadigt lukkede øjne, og hverken så eller hørte dem der så småt var ved at dukke op. Hun lå op ad tigerens varme krop, med sin hætte oppe, så den øverste del af ansigtet var henlagt i skygge.
Godt nok opdagede hun ikke selv, at hun ikke længere var alene, men det gjorde Tit. Han flyttede uroligt på sig, og drejede sit store hoved for at puffe blidt til Gabrielle. Hun åbnede øjnene og rettede sig op, så hun sad helt op. Hun så sig omkring og syntes at hun så nogen imellem træerne lidt derfra, men det var lidt for mørkt til at hun helt kunne være sikker. Hun tænkte ikke på at se op, og så derfor ikke englene.

Eleniel Ortherion

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 78 år

Højde / 160 cm

Lestat 13.03.2011 00:05
Eleniel landede og så sig omkring. Hun mente at de nok havde en god afstand fra tigeren, så hun satte sig ned for at slappe lidt af, men inden det, brugte hun sit bedre syn og opdagede den anden person, som også var på vej ind i lysningen. Hun kiggede kort på Hîniel, som via deres genetiske forbindelse godt vidste hvad der måske var i nærheden. Men hun satte sig alligevel ned og slappede af.
Eleniel

Hîniel Ortherion

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 78 år

Højde / 160 cm

Lestat 13.03.2011 00:09
Hîniel som stadig stod op så koncetreret ud, ud over lysningen, da Eleniel så hende i øjnene. Hun nikkede kort, for at bekræfte at hun viste det. Hen blev stående og holdte øje. Det var aldrig til at vide hvem der måske ville angribe her i skoven. Hun strak ud et kort øjeblik, mens hendes opmærksomhed skærpedes mod mørket. Hun havde lagt mærket til at personen henne ved den hvide tiger hvert fald var vågen, men om han eller hun havde set dem, vidste hun ikke.
Gabrielle Ekaterina

Gabrielle Ekaterina

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 22 år

Højde / 168 cm

Gabrielle betragtede personen inde fra træerne, så hvordan han kom tættere på og nu var fuldt synlig for hende. Hun smilede høfligt til ham, men det var ikke hende han så på. Da han pludseligt snakkede til nogen helt andre, drejede hun sig lidt for at se hvad det var.
To engle sad lidt der fra og kiggede på hende og tigeren. Gabrielle var såmænd vant til folk der blev usikre ved Tit, men han gjorde ikke en sjæl fortræd, medmindre han var på jagt. Hun undrede sig over at hun ikke havde hørt dem komme, men på den anden side var de nok ikke ligefrem kommet inde fra træerne.

Eleniel Ortherion

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 78 år

Højde / 160 cm

Lestat 13.03.2011 00:36
Eleniel og hendes søster, så begge på den fremmede mand da han snakkede til dem. Eleniel valgte at lade være med at svare, da hun ikke var sikker på de fremmede. i stedet kiggede hun på Hîniel i et kort øjeblik. Skal vi ikke snart videre? spurgte hun med en stille og rolig stemme, der gjorde det klart at hun var af hunkøn.
Eleniel

Hîniel Ortherion

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 78 år

Højde / 160 cm

Lestat 13.03.2011 00:44
Hîniel så på den fremmede mand og nikkede af høflighed. Hun så derefter på sin søster. Nej da, her er da så hyggeligt. Nu mangler vi jo bare vores kære bror, og så ville alt jo være godt. sagde hun med en glad stemme, der gjorde det klart at hun var en kvinde. Eller, næsten alt. Mangler jo bare lige at tage hævne mod de ** (indsæt skældsord her) mørkets krigere. sagde hun lavt, så lavt at det nok kun var Eleniel der kunne høre det. Hun så over på kvinden med tigeren. gad vide om den bider? tænkte hun højt.
Gabrielle Ekaterina

Gabrielle Ekaterina

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 22 år

Højde / 168 cm

Gabrielle kunne ikke rigtigt finde ud af om hun brød sig særligt om de to engle, men tiden ville vise hvad de var for nogen typer. Hun undlod at kommentere noget af det, men svarede på den ene af englenes spørgsmål. "Han bider kun hvis jeg beder ham om det. Og det gør jeg ikke." Hun snakkede lavmælt og roligt, men alligevel højt nok til at alle i lysningen ville kunne høre det. Derefter vendte hun blikket mod manden som nu sad op ad et af træerne lidt derfra. "Hvad tegner du?" Hun spurgte mest af ren høflighed. Hun havde bestemt ikke regnet med at få alt det selskab herude, og overvejede lidt om hun skulle finde et andet sted. Men indtil videre valgte hun at blive og se hvad der skete.

Eleniel Ortherion

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 78 år

Højde / 160 cm

Lestat 13.03.2011 01:04
Eleniel så på kvinden ved tigeren, og så over på manden, som tegnede. Hun undrede sig lidt over hvad han tegnede. Men egentlig ville hun bare have et lille hvil. Hun så på sin søster med et roligt blik. Du bliver her. Det vare ikke længe før vi skal videre. sagde hun med en bestemt tone til sin søster. Eleniels øjne lyste næsten helt hvidt, for hun kiggede altid efter mulige fjender. Altid var hun på vagt.
Eleniel

Hîniel Ortherion

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 78 år

Højde / 160 cm

Lestat 13.03.2011 01:08
Hîniel så på sin søster med et skævt smil, da hun blev bedt om at blive hvor hun var. Hun satte sig ned og slappede af, inden de snart skulle flyve igen. Okay, okay. Jeg bliver her. sukkede hun. Hendes opmærksomhed gled fra tigere over til manden og tilbage igen. Hun så da igen på Eleniel. Hvornår skal vi så videre? spurgte hun kedsommeligt.
Gabrielle Ekaterina

Gabrielle Ekaterina

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 22 år

Højde / 168 cm

Nu blev Gabrielle oprigtigt nysgerrig. Han tegnede Tit, det måtte hun se. Hun rejste sig op, aede den tigerens store hoved en enkelt gang, og gik hen imod ham for at se hans tegning. På den måde ville hun heller ikke være i vejen. Hun satte sig ned ved siden af ham; tæt nok på til at kunne se hvad han tegnede, langt nok væk til at det ikke virkede uhøfligt. Hun så hvordan han kunne tegne, uden rent faktisk at bruge hænderne, og hvordan han på den måde tegnede englene. Hun skænkede egentligt ikke de to engle megen opmærksomhed, men så kort over på dem for at sammenligne med tegningen.
Tit blev liggende helt stille, med blikket vendt mod Gabrielle.

Eleniel Ortherion

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 78 år

Højde / 160 cm

Lestat 13.03.2011 19:23
Eleniel så på de fremmede. Hvem eller hvad tegner du nu? spurgte hun den fremmede mand, da hun så at han fandt et sæt papir og blyant mere frem, som blot bevægede sig, af sig selv. Hun så kort på Hîniel og derefter på tigeren. Hvis det er i orden med den, og den veninde, så kan du godt gå over og hilse på den. sagde hun bestemt. Hun havde vel altid været den mest ansvarlige af de 2.
Eleniel

Hîniel Ortherion

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 78 år

Højde / 160 cm

Lestat 13.03.2011 19:27
Hîniel så på sin søster og rejste sig. Tak El. Vil lige spørge først dog. Hun gik tættere på den fremme kvinde og så med et spørgende blik. Er det i orden jeg går hen og hilser på tigeren? spurgte hun høfligt, med et venligt smil. Hun stod lidt og ventede på et svar, men besluttede sig da for at hvis tigeren ikke ville hilses på, ville den nok sige fra, på den ene eller anden måde. Så hun gik stille og roligt over mod tigeren. med et venligt smil.
Gabrielle Ekaterina

Gabrielle Ekaterina

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 22 år

Højde / 168 cm

Gabrielle løftede blikket og så på englene da de begyndte at tale om Tit. Hun betragtede den af englene der rejste sig og gik tættere på. "Jo, det gør du bare," svarede hun roligt. Men hendes øjne var nu stift rettet på englen, og holdt øje med hver enkelt bevægelse. Det kunne godt være, at englen var god nok, men Tit var et meget ømt punkt for Gabrielle. Hvis der skete ham noget, ville situationen blive rigtigt grim. Hun mistænkte ikke englen i sig selv, men alle der gik i nærheden af hendes tiger på den måde.
"Nej, du må gerne beholde den, jeg ville bare se," svarede hun venligt manden, men hendes øjne hvilede stadig på englen.

Eleniel Ortherion

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 78 år

Højde / 160 cm

Lestat 13.03.2011 20:33
Eleniel så på manden med et roligt blik og et venligt smil. Beklager hvis jeg har fornærmet dig, var bar lidt nysgerrig på hvad du tegnede. sagde hun roligt til manden. Hendes blik faldt på kvinden ikke langt derfra. Jeg hedder forresten Eleniel. sagde hun med et lille smil. Og det der er min tvillingesøster Hîniel. Hendes stemme var ganske rolig, men også en smule kølig.
Eleniel

Hîniel Ortherion

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 78 år

Højde / 160 cm

Lestat 13.03.2011 20:37
Hîniel gik hen til tigeren. Hvad hedder så du? spurgte hun tigeren og regnede med at den svarede hende. Hun kiggede mod kvinden og manden og smilede kort, da hun blev præsenteret, inden hendes opmærksomhed igen var hos den flotte hvide tiger. Hun kælede den ned langs ryggen, mens hun smilede venligt til den. Jeg kan godt lide dyr, alle dyr faktisk. men mest de lidt større. sagde hun roligt, med en venlig stemme til tigeren. Hun anså egentlig ikke de andre mere. Det var nu tigeren der havde hendes opmærksomhed.
Gabrielle Ekaterina

Gabrielle Ekaterina

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 22 år

Højde / 168 cm

Gabrielle prøvede at slappe lidt af. Der var jo ingen grund til at være bange for at englen ville gøre hendes tiger noget. Og Tit selv var rolig. Han lå stille imens englen aede ham, som om han ikke rigtigt lagde mærke til det. Han lukkede dog øjnene, hvilket var et tegn på at han stolede på situationen. "Han hedder Tit," svarede hun, eftersom hendes tiger ikke selv kunne snakke.
Hun studsede lidt over englenes navne, hun havde ikke hørt om dem før. Det virkede nu som om at de var fredelige nok, dog lidt mærkelige, men man kunne jo aldrig vide. Hun så tilbage på manden, og opdagede at han var færdig med at tegne tigeren. Derfor gik hun nu tilbage til Tit og satte sig ved siden af ham.

Eleniel Ortherion

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 78 år

Højde / 160 cm

Lestat 13.03.2011 22:06
Eleniel så roligt til mens kvinden gik tilbage til tigeren, som han nu vidste hed Tit. Hun undrede sig lidt over navnet, men kastede tanken væk igen. Hun rejste sig og strakte sin ryg og ben. Derefter gik hun hen kanten af lysningen. Hîniel! Kom her, jeg har fundet nogle fjer, som hverken tilhøre dig, mig eller en fugl af nogen art. sagde hun mere eller mindre højlydt, da hun fik øje på nogle store fjer. Tror de måske kunne tilhøre bror. hendes stemme var fuld af glæde.
Eleniel
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 12