Søg og du skal finde.

Eleniel Ortherion

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 78 år

Højde / 160 cm

Lestat 12.03.2011 18:52
Paradisskoven på en kølig forårsdag. Ikke en vind der rør på sig og ikke en sky på himlen, men solen varmer ikke særligt meget denne dag.
Eleniel gik sig en tur i skoven, som hun plejer at gøre det, mens hun ledte efter sin familie. Hun fandt en træstup og satte sig ned, for at tage en lille pause. Hun havde gået i flere timer og gennem søgt det meste af denne skov.
Eleniel

Hîniel Ortherion

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 78 år

Højde / 160 cm

Lestat 12.03.2011 18:55
Hîniel var ude at gå og fandt en lille lysning hvor hun ville holde et lille hvil. Hun gik ind midt i lysningen her i denne ellers så smukke skov.
Da hun kiggede rundt omkring, fandt hun nogle hvide fjer. Hunvalgte at droppe hvilet og følge sporet. hvem ved, hun kunne jo være heldig.

Eleniel Ortherion

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 78 år

Højde / 160 cm

Lestat 12.03.2011 19:02
Eleniel sad stille og roligt på træstuppen og lyttede til skoven, ikke fordi hun kunne forstå hvad dyrene sagde, men fordi hun nød at høre fuglene synge.
Men så hørte hun noget i nærheden. Hun tog sin bue og satte en pil for. Hun udvidede sin horisont og kunne da se at der kom nogen bag hende. En skikkelse hun mente at kende, men alligevel ikke. Hun spændte buen og ventede.
Eleniel

Hîniel Ortherion

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 78 år

Højde / 160 cm

Lestat 12.03.2011 19:09
Hîniel som fulgte sporet af hvide fjer, listede stille og roligt gennem skovens dybe krædt. Mens hun fulgte sporet af de hvide fjer, håbede hun på at det måske var hendes søster eller bror, som hun ville finde. Hun fortsatte stille og roligt. Indtil hun kom til kanten af lysningen, hvor hun så en sidde med en spændt bue, en engel. Det måtte det være, hun havde store hvide vinger, med grå spidser, smukt ansigt, nærmest guddommeligt. Hun så kort på buen og pilen. Du behøver ikke være bange for mig. Jeg hedder Hîniel Ortherion. sagde hun mere eller mindre roligt til den fremmede.

Eleniel Ortherion

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 78 år

Højde / 160 cm

Lestat 12.03.2011 19:13
Eleniel så på den fremmede som kom nærmere og stoppede op da hun så buen og pilen rettet mod hende.
Eleniel så på hende med et bredt smil. Og jeg er Eleniel Ortherion, jeg har ledt efter dig og Voronwë i længere tid. sagde hun glad og smilede, mens hun stille tog pilen af buestrengen og lagde begge ting tilbage igen.
Hun rejste sig og løb hen til Hîniel for at kramme sin længe savnet søster.
Eleniel

Hîniel Ortherion

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 78 år

Højde / 160 cm

Lestat 12.03.2011 19:25
Hîniel så på Eleniel mens hun pakkede buen og pilen væk. Da hun rejste sig og kom mod hende med åbne arme tog hun gerne imod. Hun havde endelig langt om længe fundet sin tvillingesøster.

Eleniel Ortherion

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 78 år

Højde / 160 cm

Lestat 12.03.2011 19:27
Eleniel krammede sin søster hårdt, for de havde ikke set hinanden i længere tid. Hun slap hende igen og smilede bredt. Hun havde endelig fundet sin tvillingesøster.
Hun så på hendes sorte fjer, med et forundret blik. Hvorfor er dine fjer sorte? spurgte hun roligt og smilede.
Eleniel

Hîniel Ortherion

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 78 år

Højde / 160 cm

Lestat 12.03.2011 19:37
Hîniel så på sin søster og gengældte hendes smil. Jeg ved det ikke. Måske er det fordi jeg er lidt mere dyster end du er. Eller måske er det bar sådan det skal være. sagde hun roligt og afslappet. Hun tog Eleniel i hånden og gik hen til træstuppen, hvor hun satte sig ned.

Eleniel Ortherion

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 78 år

Højde / 160 cm

Lestat 12.03.2011 19:39
Eleniel fulgte med sin søster hen til træstuppen og satte sig ned ved siden af hende. Har du fundet Voronwë? Eller bare hørt noget til ham endnu? spurgte hun hastigt. Hun smilede fra øre til øre af ren glæde over at have fundet sin søster.
Eleniel

Hîniel Ortherion

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 78 år

Højde / 160 cm

Lestat 12.03.2011 19:42
Hîniel kigge spændt på Eleniel da hun spurgte om deres bror. Nej... Jeg har hverken hørt om ham eller til ham. sagde hun nedtrygt. Hun kiggede på sin søster med et forhåbningsfuldt blik.

Eleniel Ortherion

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 78 år

Højde / 160 cm

Lestat 12.03.2011 19:45
Eleniel smilede kort og så ned i jorden. Jeg har heller ikke set eller hørt noget. sagde hun med en nedtrygt stemme. Men så smilede hun igen lige så bredt som før. Han må da være her et sted, det ved jeg bare. Hvad med at vi tager ud og leder efter ham? hun lød helt optimistisk. Hen rejste sig op og skulle lige til at gå i en tilfældig retning, da hun kiggede tilbage på sin søster.
Eleniel

Hîniel Ortherion

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 78 år

Højde / 160 cm

Lestat 12.03.2011 19:47
Hîniel så på sin søster, først lidt nedtrygt, men da Eleniels idé om at de skulle lede efter ham sammen, smilede hun mere en før, hvis det da er muligt. Hun så Eleniel rejse sig og var klar til at sætte igang. Hîniel tøvede lidt. Hvor tror du han kan være henne? spurgte hun hende roligt, mens hun rejste sig og gjorde sig klar til at vandre igen.

Eleniel Ortherion

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 78 år

Højde / 160 cm

Lestat 12.03.2011 19:49
Eleniel så på sin søster med et smil. Det ved jeg ikke, men han må da være her et sted. sagde hun glad og smilene. Hun tog sin søster i hånden og gik afsted, ud i skovens dybe krat.

//out//
Eleniel

Hîniel Ortherion

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 78 år

Højde / 160 cm

Lestat 12.03.2011 19:51
Hîniel fulgte hastigt med da Eleniel tog hendes hånd og gik afsted med hende. De var hurtigt omringet af store træer igen. Denne gang var de to om at lede.

//out//
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1