Ulairi Palantíri

Ulairi Palantíri

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Mørkelver/Bjergelver

Lokation / Elverly

Alder / 81 år

Højde / 190 cm

Lestat 25.02.2011 16:11
Under et gammelt stort egetræ sidder der en elver og slapper af i skyggen, Han sidder og drikker lidt vand og spiser noget brød. Úlairi var på 'skovtur', som han kaldte det, og holdte vil. Solen stod højt på himlen men der var også en del skyer, som ofte for forbi den. Han sad roligt og magelidt, da hans elver ører opfangede noget i nærheden.

fulde navn er fundet ved hjælp fra silmarilion
Betyder: Mørke Ringånd-Fjernseer
Izilarna

Izilarna

Dæmonjæger

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 33 år

Højde / 170 cm

Xenix 25.02.2011 16:37
Izilarna satte hurtigt af fra træ til træ, hun var blevet jagtet af idioten hele vejen ud af byen, men hun havde fået hvad hun kom efter; Dokumenterne. Hun knugede dem hårdt i den ene hånd, mens hun satte af fra en bred gren, og landede i en lille lysning mellem træerne, hvor hun åndede lettet op.
Hun sad på hug ca. 20 meter for elvere, men havde endnu ikke bemærket ham, her i skoven var man normalt alene, og Izilarna troede også, at hun var det denne gang, langsomt rullede hun dokumenterne ud, og lod blikket løbe sejerrigt ned igennem dem, det var de rigtige!

I am the Who, when you call; Who's there!
Ulairi Palantíri

Ulairi Palantíri

Krystalisianer

Sand Neutral

Lokation / Elverly

Alder / 81 år

Højde / 190 cm

Lestat 25.02.2011 16:44
Úlairi drejede hovedet og så den fremmede, sidde med papirer. "God dag unge dame" sagde han venligt og med et smil. Han blik landede på dokumenterne. "De ser vigtige ud, hvem har du hugget dem fra?" spurgte han med en drillende stemme. Han gad ikke rigtig at flytte på sig, for sådan som han lå nu, havde han det egentlig meget godt.

Izilarna

Izilarna

Dæmonjæger

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 33 år

Højde / 170 cm

Xenix 25.02.2011 16:55
Det gav et sæt i Izilarna idét elveren talte til hende, et øjeblik overvejede hun at sætte af og hoppe videre, men nu havde han alligevel set hende, og elvere mængede sig vel ikke sådan med mennesker, gjorde de?
Izilarna så ret speciel ud i hendes forvandlede form, hun havde langt kløer og spidse hjørnetænder, hendes øjne var gule og pupillerne aflange mens hendes hænder og fødder var sorte. Hendes store hvide hår mindede lidt om en manke, men det var udelukkende fordi det var løst og unaturligt tykt, og så at hun havde sprunget rundt den sidste halve time.
"Hvad blander du dig for elver?" knurrede hun så med en dyb stemme der rungede helt nede fra halsen af, inden hun rejste sig helt op og tog ham i øjesyn, hun brød sig ikke om snushaner

Ulairi Palantíri

Ulairi Palantíri

Krystalisianer

Sand Neutral

Lokation / Elverly

Alder / 81 år

Højde / 190 cm

Lestat 25.02.2011 17:05
Úlairi så blot roligt på den fremmede, selv om at hun råbte af ham, det var han da ligeglad med. "Blander og blander... Jeg blander mig ikke, jeg spurgte dig om noget, men hvis du ikke har tænkt dig at svarer så kan du lade være." sagde han blot, med samme rolige stemme, denne gang var den dog ikke nær så venlig. Han så på hende med sine gråhvide øjne, der ingen følelser viste, han var klædt i sit sædvanlige farvesprængte tøj, som sad løst på kroppen.

Izilarna

Izilarna

Dæmonjæger

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 33 år

Højde / 170 cm

Xenix 25.02.2011 17:16
Izilarna gav et fnys fra dig, og måtte så slå ud i en lille latter, hun havde aldrig rigtigt brudt sig om elverfolket, af samme grund som denne allerede gik hende på nerverne, de var så nysgerrige, intet under, det måtte blive kedeligt at leve efter et par hundrede år.
Hun sendte ham et skarpt blik, alle hendes sanser var skærpede i denne form, hun kunne lugte ham, se hver eneste mine eller træk, ja, sågar høre hans åndedræt selvom han sad 20 meter væk. Langsomt lod hun tungen glide over de sorte læber med en tænkende mine. "Det var dog en grim vane i har fået jer, med at strø beskyldninger over alt, er det en ting der er typisk for elvere? Eller er det bare dig der er på krigsstien?" knurrede hun fortsat, den rungende stemme var på ingen måde råbende, faktisk snakkede hun ganske normalt, hun gik da ud fra, at elveren kunne høre noget med de spidse ører. Izilarnas egne ører var tilspidsede som elverører i hendes anden form, det lignede dog ikke den klassiske elvers ører, der normalt var længere end Izilarnas

Ulairi Palantíri

Ulairi Palantíri

Krystalisianer

Sand Neutral

Lokation / Elverly

Alder / 81 år

Højde / 190 cm

Lestat 25.02.2011 17:25
Úlairi så blot kort på den fremmede med opgivende øjne. Han sad og overvejede om hun overhovedet var vær at spilde sin tid på sådan en, i hans øjne, vanskabning, der ikke engang gider at tale pænt. "Har du aldrig lært manerer?" spurgte han hende roligt.

Izilarna

Izilarna

Dæmonjæger

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 33 år

Højde / 170 cm

Xenix 25.02.2011 17:49
Izilarna kunne ikke lade være med at få et lille smil på læben over elveren. "Tjo, og tilsyneladene væsentligt flere end dig, da det ikke er mig der beskylder fremmede for tyveri og lignende!" snappede hun så med den provokerende tone hun normalt brugte, hvis folk begyndte at prøve at puste sig op

Ulairi Palantíri

Ulairi Palantíri

Krystalisianer

Sand Neutral

Lokation / Elverly

Alder / 81 år

Højde / 190 cm

Lestat 25.02.2011 17:56
Úlairi så blot på den fremmede med et ligegyldigt blik. "Ja så... Hvis det er din menig, så er det din mening, mens jeg har min egen. Ligeså vel som at jeg har ret til at spørge om det jeg vil, der er jo ingen der tvinger dig til at svare, er der vel?" sagde han roligt, for hendes snerren irriterede ham ikke engang.
Han så stille op på himlen og derefter på placeringen af den skygge som træet havde givet.
"Nå, men jeg skal alligevel videre." sagde han roligt, mens han stille blev mere og mere utydelig. "Hyg dig.. Hissiprop" I det sidste kunne der anes en drilsk tone og en kort latter.

//out//

Izilarna

Izilarna

Dæmonjæger

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 33 år

Højde / 170 cm

Xenix 25.02.2011 18:05
Izilarna lo kort og sendte ham så et to-fingret farvel, "I lige måde fjols!" knurrede hun så, inden hu satte af fra jorden, sprang op i det nærmeste træ, for forsvandt på mystisk vis hurtigere end naturligt

//Out

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Erforias, Krystal Administrator, Mong
Lige nu: 3 | I dag: 5