Alexanders røde øje lyste op, i stor kontrast til hans andet ellers helt isblå øje, han kiggede på hende og smilte derpå, han var egentligt kommet herud for at slippe væk fra andre mennesker og ville helst være alene, væk fra storbyens larm, men han havde bestemt ikke ngoet imod lidt kvindeligt selvskab, og denne dame var også noget speciel, hun lignede en blanding imellem en kat og et menneske, og hendes hale svajede konstant fra side til side.
Alexander rejste sig roligt op og smilede, han bukkede let for hende og kiggede hende derpå venligt i øjnene for at vise at han ikke var nær så aggresiv og farlig som han muligvis havde virket tidligere.
"Frøken hvis de er en snigmorder, så er de en særdeles smuk en af slagsen, men i så fald synes jeg ikke vi skal udskyde det, så kan de lige så godt forsøge og fejle, ellers er de mere end velkommen til at slå dem ned hos mig, jeg har skam mad nok til os begge"
Sagde han og smilede på hans kraftigt karismatiske måde, et stort venligt smil, og lukkede øjne som kunne få ham til at virke som en af de mest fredelige og venlige mennesker i verden.

Alexander er blevet lidt mere voksen ;)