Lix Lestat

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Lestat 24.02.2011 11:50
Lestat havde udfordret sig selv til at lege vovehals, så han havde valgt at klatre rundt i Dødens kløft, hvor dum det end måtte være.
Han var på vej op da han så en fugl flyve forbi ham, nede i kløften, Kløften som er så tåget at mand ikke kan se mere end fem meter rund om sig, så¨den fugl havde været tæt på. Han fortsatte turen op og ud af Dødens kløft, han var ikke så langt fra kanten mere, så han begyndte at kunne høre noget af det der skete ovenfor.

Jathibiyya

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 170 cm

På trods af, at det var højlys dag, var det stadig ret koldt. Jath var tildækket af sin mørkegrønne kappe, men med hætten slået ned, og hendes lange hår hang i en småpjusket fletning foran ned til omkring hendes hofte.
Hun var ikke på vej nogen steder hen, og vandrede langs landevejen da hun begyndte at få øje på en lang kløft i jorden omkring 50 meter fra hende. Landskabet her var rimeligt åbent. Så det må være Dødens Kløft.. tænkte hun og fortsatte med at gå imod den. Hun havde hørt om stedet, og også hørt at der skulle være en hængebro et sted der førte over.
Hun nåede næsten helt hen til kanten før hun stoppede op. Kløften var ikke særligt bred, dog bredere end at hun ville kunne springe over, og hun havde hørt at den skulle være uendeligt dyb. Da hun kiggede til begge sider strakte den sig længere end hun kunne se. Hun kunne heller ikke umiddelbart se nogen bro, så hun overvejede hvilken side hun skulle gå til for at lede efter en.

Gijsbert Harnodssøn

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Amazonitskovene

Alder / 80 år

Højde / 200 cm

Gijsbert 24.02.2011 12:37
Gijsbert sneg sig rundt ved dødens kløft, han sneg sig rimeligt ofte, ikke fordi der var nogen speciel lejlighed til det, Gijsbert følte sig som regel bare meget mere sikker når han kunne se andre og de ikke kunne se ham.
Gijsbert lagde sig på maven ved dødens kløft da han langt om længe nåede frem til den, og kiggede ned, han kunne ikke se meget, dog kunne han på et tidspunkt høre en person bag sig, og greb fat i en rod der hang ude ved kanten, Gijsbert kiggede op, hun kunne ikke se ham, men han kunne se hende.
Gijsbert frygtede et øjeblik han havde tabt sit dejlige sværd, sit lette sværd, og kiggede ned af sin krop, hans blik gled fra den grønne jakke med skjorten under, ned til bæltet, hvor man svagt kunne se den grønsorte farve på bukserne, og de mørke sko, nej... Sværdet var der stadig.
Gijsbert kravlede hurtigt og adræt op og stillede sig foran den lille dame, "Bøh!" sagde Gijsbert på bedste sortelvermaner, og begyndte så at le hjerteligt, noget sortelvere ikke gjorde normalt, faktisk noget sortelvere normalt næsten ikke kunne, denne varme latter var bare noget Gijsbert havde tillært sig, så han kunne vinde folks tillid og vise at det ikke var alle sortelvere, der var så slemme som folk sagde.

Bare forestil jer håret i hvidt.
Fundet på: http://browse.deviantart.com/?q=Male%20Dark%20Elf&order=9&offset=96#/d30erm9

Lix Lestat

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Lestat 24.02.2011 12:53
Lestat, som var ved at være tæt på toppen af kløften, hørte nogen råbe 'BØ', men hvem det var, vidste han ikke, det var ikke en stemme han havde hørt før. Men det måtte jo næsten også betyde at der var mere end en person ved kløftens kant. Lestat klatrede videre op ad, mens han hørte godt efter om han kunne høre mere. Da Lestat kun var få meter fra kanten holdte han en pause, han havde ikke just lyst til at møde en hel flok personer, om så de var farlige eller ej, hvilket han jo ikke kunne vide. Men han konkluderede at, personen han hørte før, ikke var den eneste ved kanten.

Jathibiyya

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 170 cm

Jath var ret fordybet i sine egne tanker, noget hun meget tit var. Hun var typen der levede lidt i sin egen verden. Og hun havde på ingen måde hverken hørt, set eller fornemmet at der var andre i nærheden, så da en eller anden pludseligt råbte 'bøh' og det viste sig at han stod lige foran hende, sortelver i egen høje person, gav det et voldsomt sæt i hende. Hun skreg ikke, men tog hånden op for munden.
Først var hendes øjne store, og forskrækkede, men forskrækkelsen ændrede sig hurtigt til irritation. Både irritation på sig selv og den fremmede. Sig selv, fordi han uden problemer kunne have dræbt hende på stedet fordi hun havde stået så tæt på kanten. Men hun havde ærligt ikke regnet med, at nogen kravlede rundt der nede. Og på ham, fordi han havde givet hende et kæmpe chok, og at det tydeligvis var for at lave sjov. "Hvad skulle det til for?" spurgte hun arrigt. Men Jath var ikke typen der normalt blev sur, og hendes vrede forsvandt hurtigt.

Gijsbert Harnodssøn

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Alder / 80 år

Højde / 200 cm

Gijsbert 24.02.2011 13:39
Gijsberts blik blev hurtigt koldt igen og normalt, en krigers målende blik, pigen her var tydeligvis blevet meget bange, men hun var åbenbart ikke bange nok. Gijsbert var sortelver og denne pige svarede ham bare uden videre igen? Hun var nok sej... Ellers måtte hun kunne et eller andet sygt.
"Undskyld, jeg troede måske du var en smule efter mig, men da jeg opdagede at det bare var en køn ung dame, så kunne jeg ikke styre min lyst til at give dig et chok. Jeg er sortelver, det er min undskyldning." forklarede Gijsbert og smilede et stort tandsmil der viste de hvide bisser.
"Det må du meget undskylde, jeg lover dig, det sker aldrig igen, kan jeg tilgives?" spurgte Gijsbert og gik rimeligt tæt på kvinden, der var ikke mere end 30 centimeter mellem dem, dog virkede det ikke til at genere Gijsbert han stod så tæt på kvinden.

Fundet på: http://browse.deviantart.com/?q=Male%20Dark%20Elf&order=9&offset=96#/d30erm9

Gijsbert Harnodssøn

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Alder / 80 år

Højde / 200 cm

Gijsbert 24.02.2011 13:39
Gijsberts blik blev hurtigt koldt igen og normalt, en krigers målende blik, pigen her var tydeligvis blevet meget bange, men hun var åbenbart ikke bange nok. Gijsbert var sortelver og denne pige svarede ham bare uden videre igen? Hun var nok sej... Ellers måtte hun kunne et eller andet sygt.
"Undskyld, jeg troede måske du var en smule efter mig, men da jeg opdagede at det bare var en køn ung dame, så kunne jeg ikke styre min lyst til at give dig et chok. Jeg er sortelver, det er min undskyldning." forklarede Gijsbert og smilede et stort tandsmil der viste de hvide bisser.
"Det må du meget undskylde, jeg lover dig, det sker aldrig igen, kan jeg tilgives?" spurgte Gijsbert og gik rimeligt tæt på kvinden, der var ikke mere end 30 centimeter mellem dem, dog virkede det ikke til at genere Gijsbert han stod så tæt på kvinden.

Lix Lestat

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Lestat 24.02.2011 13:50
Lestat besluttede sig at kravle op fra kløften og eventuelt møde de fremmede. Men idet han vil til at kravle igen høre han ordet SORTELVER. Han vælgerdog alligevel at kravle et par meter mere og ender med at hænge ved kanten, roligt trækker han sig op og har da hovedet lige over kanten. *gad vide hvem de to fremmede mon er, jeg har da ikke mødt dem før, men der er jo også en del personer i dette rige.* tænker han roligt, mens han stille trækker sig helt op og kravler hen til en busk, den selv samme busk som sortelveren havde været ved før.
Der, vælger han at holde en lille pause og håber at han ikke bliver opdaget af de to andre.

Jathibiyya

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 170 cm

Jath løftede sit ene øjenbryn og smilede lidt tøvende, som om hun ikke vidste hvad hun skulle tro, da sortelveren begyndte at undskylde. "Undskyldning godtaget," sagde hun da han var færdig med at plapre. "Hvorfor skulle jeg dog være efter dig?" spurgte hun så. Hun trådte et skridt baglæns da han gik helt tæt på hende, hun foretrak at have lidt afstand mellem sig selv og fremmede, især fremmede som var potentielle til at gå til angreb.
Sortelveren virkede ikke særligt stabil: det ene øjeblik grinede han hjerteligt af sin egen lille 'morsomhed', det næste øjeblik var hans blik koldt og distanceret.

Gijsbert Harnodssøn

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Alder / 80 år

Højde / 200 cm

Gijsbert 24.02.2011 16:37
"Hvorfor tror du? Jeg er sortelver, jeg render rundt i dette område, og så er jeg alene. Fik jeg nævnt jeg var sortelver?" lød Gijsbert en smule bearbejdende, mange 'gode' kunne godt finde på at jage sortelverne, de ville også gerne dræbe dem, men Gijsbert var ikke typen man bare slog ihjel. Ville man forsøge? Fint nok, men så skulle man også selv tage konsekvensen, og konsekvensen kunne være at man døde, hvis man var heldig.
Takket være sin gode hørelse havde Gijsbert hørt nogen fra omtrent samme sted som han selv havde været lige før, noget havde puslet og pillet ved bladene, Gijsberts blik blev med et meget bestemt og alvorligt, dog blev han stående, lavt og næsten uden at bevæge munden hviskede Gijsbert "Bliv stående her... Og når jeg vender mig om.. Så smid dig ned, på jorden. Shh, bare gør det." Gijsbert vendte sig hurtigt om og trak sit sværd og sprang hen mod kanten, et par skridt fra kanten stoppede Gijsbert og kiggede ned, måbende så Gijsbert hvad det var der hang og sænkede sig sværd, dette bæst ville Gijsbert ikke slås mod, det så stærkt ud, Gijsbert satte hurtigt sværdet på plads i skeden, og rakte bæstet en hånd, velvidende at han kunne risikere bæstet ville kaste ham ned eller flå ham i stykker, men Gijsbert havde efterhånden lært at en god gerning næsten altid belønnedes med en god gerning, når man selv havde brug for det, eller en tjeneste.

Lix Lestat

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Lestat 24.02.2011 16:45
"Ikke for noget men.. Flyt dig splejs, du ville ikke kunne trække mig op alligevel." sagde Lestat, da han kiggede op og så en underlig sortelver, række ham hånden. i stedet lå han lidt kræfter i. og trak så sig selv op fra kløftens kant. Lestat, som havde flest fysiske kræfter når han var i ulveform, forvandlede hans overkrop til sin menneskelige form. Han gik roligt forbi sortelveren og ud på vejen, på den anden side af busken. Der så han en kvinde, en kvinde som så meget venlig ud. Lestat, som ikke har haft det store held med kvinder, nikkede pænt til kvinden og gik roligt længere ind på vejen, hvor han satte sig ned, for at slappe af i skyggen.

Jathibiyya

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 170 cm

"Men jeg jagter ikke folk," svarede hun venligt mens hun gengældte sortelverens blik. "Og jeg er heller ikke blind, jeg kan godt se, du er sortelver." Hun fortsatte med at smile venligt, for der var intet ondt eller fornærmende ment med hendes ord.
Da han pludseligt stivnede og så mere alvorlig ud, kiggede hun spørgende på ham før han kom med sin mærkelige ordre. Hun nøjedes bare med at tage endnu et skridt bagud, med et løftet bryn da han vendte sig om, hun havde ikke tænkt sig at 'smide sig ned på jorden'. I stedet så hun nysgerrigt til da han gik hen mod kanten med trukket sværd. I stedet for at stikke ud efter noget, satte han sværdet på plads igen og rakte en hånd frem til det endnu ukendte væsen nede i kløften. Jath lagde hovedet let på skrå da stemmen derfra lød både barsk og dyb. Hendes øjne blev store af endnu en overraskelse da en varulv pludseligt hoppede op der fra. Men hun hverken flygtede eller skreg, for hun var ikke bange, bare overrasket over situationen. Da varulven pludseligt havde menneskelig overkrop så hun indgående på ham. Han er da vidst ikke en helt almindelig varulv.. tænkte hun, og gengældte hans lydløse hilsen med et "Hej," og et let nik. Hun stod lidt og tænkte at hun egentligt bare skulle gå videre og finde den bro.

Gijsbert Harnodssøn

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Alder / 80 år

Højde / 200 cm

Gijsbert 24.02.2011 17:36
Gijsbert kiggede fornærmet på varulven som nu... Var fuldt menneske? Gijsberts hån gled ned til hans sværd og hvilede på sværdskæftet, personen virkede fjendtlig, hvilket betød, at Gijsbert også ville virke fjendtlig overfor personen, var nogen provokerende overfor Gijsbert eller havde en forkert indstilling ville Gijsbert ikke tøve med at angribe dem.
"Bare et.. Bæs... En varulv." konstaterede Gijsbert som om det var noget, som at han så hver dag, dog var det yderst sjældent man så disse skabninger, der var vist meget få af dem i krystallandet.
"Jeg hedder Gijsbert, hvem er du?" spurgte Gijsbert kvinden, han spurgte ikke efter kvinden efter hendes navn men HVEM hun var ikke, hvad hun hed, hvem hun var.
Gijsberts blik gled efter varulven der åbenbart ville over og sidde i skygge, det måtte han da selv om.

Lix Lestat

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Lestat 24.02.2011 17:45
Lestat, som havde fundet et dejligt sted med skygge over sig, satte sig ned og slappede af, mens den underlige sortelver ligner en høne uden hoved, med den måde han tripper rundt på, mente Lestat. Da han havde sat sig, tog han sit, tilsyneladende halsbånd af, foldede det ud, da det rent faktisk var en kappe, han havde fået lavet for nogle år siden. Kappen var af samme sølvgrå farve som Lestat's pels. Han tog den om sig, da han overkrop jo var nøgen og han synes det var køligt.

Jathibiyya

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 170 cm

Jath lod sig ikke mærke af sortelverens pludselige fjendtlighed overfor manden der var halvt ulv, men undrede sig noget over de kæmpe humørsvingninger. Det kunne være, at det var normalt for hans slags, det anede hun ikke. Allerede nu kunne hun dog bedre lide den anden mand som virkede mere afslappet og ligeglad.
Hun så elveren dybt i øjnene. "Jeg er ikke nogen du behøver bekymre dig om, jeg rejser bare rundt," svarede hun høfligt før hun så på den anden mand igen og smilede venligt, selvom han ikke umiddelbart så på hende.
"Er det nogen af jer, der ved i hvilken retning hængebroen er? Den, der skulle føre om på den anden side af kløften?" Hendes stemme var stadig høflig og en smule forbeholden. Spørgsmålet var i virkeligheden rettet mod dem begge, men hun så på manden der sad ned. Hun havde ikke lyst til at se på elveren, han virkede ikke til at være i særligt godt humør.

AginaharijaR

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 5345 år

Højde / 160 cm

Lestat 07.12.2011 23:08
denne tråd døde for længe siden...
0 0 0

Chatboks
Gæst