Lix Lestat

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Lestat 22.02.2011 22:21
Ind kommer en høj mandsperson, som går rundt og kigger på de forskellige bøger, inden han finder den helt rigtige, en bog om forskellige race set i Krystallandet, han finder et sted at sidde og begynder roligt at læse den.
Han bladre et par sider ind i bogen og studere skriften mere end han opfatter hvad der står. *det var da en sjov skrift form* tænker han.
Rayne

Rayne

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Halvdyr

Lokation / Amazonitskovene

Alder / 20 år

Højde / 172 cm

Rayne var i sin menneskeform, den mest pålidelige form at være i når hun var et sted med så mange mennesker, og hun helst ikke skulle genkendes. Det var dog også den form hun foretrak mindst.
Hun var tildækket af sin kappe, med hætten over hovedet, på trods af at hun var i den varme krostue. Lydløst og diskret forsvandt hun hen i den anden ende af lokalet, og ind i biblioteket som lå i forlængelse af. Her var lysere end i krostuen, og man kunne næsten ikke lugte øllet her. Den mest gennemtrængende lugt var læder og slidt papir. Her var også en smule støvet.
Hun så sig omkring og fik øje på en mand der sad og kiggede ned i en bog. Han lignede en der koncentrerede sig mere end bare ved læsning. Hun lod hætten falde ned og gik direkte mod den reol hun sidst havde været ved, og fandt den bog hun skulle bruge. Så satte hun sig ned på knæene, lige foran reolen og slog op i bogen. Hun vidste præcist hvad hun ledte efter.

Lix Lestat

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Lestat 23.02.2011 13:25
Da døren ind til biblioteket bliver åbnet, kan man dufte den gærede duft af øl, for Lestat var denne duft nærmere en stank, på grund af hans skærpede sanser, han kiggede op og så en yngre kvinde komme ind. Lestat mistede koncentrationen og fulgte kvinden med blikket. Da den unge kvinde havde fundet en bog og satte sig ned, kunne Lestat ikke undgå at se de grønne øjne, som han blev helt fascineret af. Lestat, som jo er en ungkarl, om man vil, blev temmelig betaget, og besluttede sig derfor at stille sin bog på plads igen, og måske søge kontakt hos den unge kvinde.
Rayne

Rayne

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Halvdyr

Alder / 20 år

Højde / 172 cm

I flere minutter var hun dybt optaget af bogen, indtil hun fandt hvad hun ledte efter. Hun læste lydløst passagen igennem flere gange, men det gav ingen mening, havde ingen sammenhæng med hvad hun havde oplevet. Hun kiggede irriteret ned i bogen og knurrede lavmælt af frustration. Så gik det op for hende at nogen holdt øje med hende.
Hun kiggede op og fik øje på manden fra før, som nu sad og betragtede hende. Hun vidste ikke hvor meget af det han havde opfattet, men det var også ligegyldigt. "Hej," sagde hun, og sendte ham et opfordrende smil der fortalte at han ikke skulle holde sig tilbage hvis han havde noget at sige. Hun holdt øjenkontakten, afventende.

Lix Lestat

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Lestat 23.02.2011 13:42
Lestat rejste sig og lage bogen tilbage hvor han havde taget den, da gik han over mod den yndige kvinde. Da han var kommet hen til den samme reol som kvinden sad ved, satte han sig ned på hug og kiggede på nogle af de boger der står på den nederste hylde. "God dag med dem, finder de noget der dem interessant, eller krænkende, siden de knurrede en smule?" siger han med et indbydende smil på læben, da han finder en tilsyneladende spændende bog på hylden tager han den ud, vender sig om og sætter sig ved siden af. stille begynder han at bladre i bogen.
Rayne

Rayne

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Halvdyr

Alder / 20 år

Højde / 172 cm

Rayne betragtede afventende den fremmede da han gik over mod hende efter at have sat sin egen bog på plads. Den bog hun selv sad med var et opslagsværk over elverracer og deres historie, levevis og magi. Hun kiggede kort ned på den side der var slået op på, og kiggede derefter tilbage på manden. "Hmm," sagde hun og tog en dyb indånding. "Nok nærmere noget frustrerende," svarede hun og smilede til ham endnu engang, et skævt smil så han denne gang kunne skimte den ene af hendes skarpe hjørnetænder. Der var intet spor af frustration tilbage i hendes ansigtsudtryk eller stemme. Hun virkede afslappet og fattet, som om hun allerede havde affundet sig med det der stod.

Lix Lestat

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Lestat 23.02.2011 13:59
Lestat, som nu sidder med en bog om kendte forbandelser og måder at bekæmpe dem på, ser roligt og afslappet på hende, selv da han får øje på hendes skarpe hjørnetand. "Nå, jeg er nok ikke den eneste vilde her" siger han med et smil, så hun. hvis hun kiggede, ville kunne se at Lestat har fire meget spidse og skarpe hjørnetænder, lidt ligesom en ulv. "intet ondt ment naturligvis, det er bare sjældent efterhånden." Hans stemme er rolig og klar, for ha mente det ikke ondt, bare lidt drilsk måske.
Rayne

Rayne

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Halvdyr

Alder / 20 år

Højde / 172 cm

Rayne så kort ned på den bog den fremmede sad med, og løftede et øjenbryn. Han lignede ikke nogen magiker, men man kunne aldrig vide. Da hun så op på ham igen var hans tænder det første hun fik øje på, og hans bemærkning derefter fik hende til at grine. "Nej, der er ikke så mange 'vilde' mere," svarede hun. "Men jeg tvivler på, at du og jeg er af samme oprindelse," sagde hun så med et indgående blik på ham. Godt nok havde han hjørnetænder der ikke tilhørte et rigtigt menneske, men han havde normale øjne. Ikke som Raynes katteøjne. "Hvad er du?" spurgte hun og lagde hovedet lidt på skrå med en interesseret mine mens hun stadig så ham direkte i øjnene.

Lix Lestat

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Lestat 23.02.2011 14:17
Lestat bladre et par sider igennem mens han tænker kort på hvordan han skal svare. *jeg kan da vel ikke ligefrem sige det som det er, eller kan jeg?*.
Lestat ser kort mod Kvinden ved siden af. "Mit navn er Lestat, og min oprindelse egner sig ikke fortalt i dette forum, men jeg vil gætte på at vi to er meget li´hinanden, bortset fra at jeg ikke selv har valgt det." siger han lavt inden han så spørger. "og hvad er deres navn? hvis man må?." hans stemmeføring virker meget stille og afslappet, selvom at Lestat begynder at virke til at være uden for sit rette element. Roligt, forsøger han igen at bladre gennem bogen og leder efter noget. Det virker næsten helt febrilsk.
Rayne

Rayne

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Halvdyr

Alder / 20 år

Højde / 172 cm

Hun kunne næsten se hvordan panikken begyndte at boble op i den fremmede da hun stilte sit spørgsmål. Hun smilede beroligende til ham. "Du tror måske, jeg selv har valgt det?" spurgte hun så. Men det var ikke fornærmende ment, og hun beholdt sit smil. "Det har jeg ikke, det er medfødt så vidt jeg ved. Men jeg er måske mere glad for det end du er," sagde hun så. Han virkede ikke til at være særligt tryg ved situationen, men Rayne ville ikke røbe ham. Hun havde et meget godt gæt på, hvad han kunne være, ud fra hvordan han havde reageret.
"Mit navn er Rayne," sagde hun så og lagde en hånd på hans for at stoppe hans febrilske bladren, og få ham til at slappe mere af.

Lix Lestat

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Lestat 23.02.2011 14:48
Lestat's hjerte slår så hurtigt og hårdt at det tydeligt kan høres, selv efter Rayne har lagt sin hånd på hans *Nej, nej ikke nu* tænker han mens hans blodåre bliver mere og mere tydelige "Jeg tror det ville være smart at forlade dette sted, hvertfald for mit vedkommende." skønner han sig at sige, mens han stiller bogen tilbage og rejser sig, men ser da mod Rayne. "vil du med, det kan blive farligt, men du får mit sande jeg at se." da han har sagt dette vender han sig mod døren.
Rayne

Rayne

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Halvdyr

Alder / 20 år

Højde / 172 cm

Hun hørte Lestats hjerte, og undrede sig over hvor al den nervøsitet kom fra. Hun kiggede undrende på ham, og undlod at svare, men nøjedes med at rejse sig roligt op og følge efter ham. "Pff. Farligt..," sagde hun, så stille at hun ikke var sikker på han ville kunne høre det. Hun holdt sig lige bag ved ham da de gik ud af biblioteket og igennem den støjende og varme krostue, og krydsede fingre for at han ikke ville gøre noget dumt.
At dømme ud fra hvad han havde sagt, lød det som om han skulle til at forvandle sig. Det ville være meget dumt her. Hun håbede derfor at han i det mindste ville vente til de var et stykke væk fra kroen og hytterne omkring.

Lix Lestat

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Lestat 23.02.2011 15:04
Lestat førte ud af kroen med stor hast, da de var kommet udenfor kroen satte han straks retning mod skoven, men allerede der var hans forvandling gået i gang, men heldigvis var det mest fødderne og benene, så det gik langt hurtigere en et normalt menneske ville kunne følge. (?) Man ville nok mene at det var godt at Lestat ikke gik med fodtøj, for så var de nemlig gået så meget i stykker at de bare var til at smide ud. Lestat's overkrop var begyndt at forvandle sig lidt, ved at blive bredere og mere krumbøjet.

//OUT//
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 9