for Aishe's egen sikkerhed, var det meget klogt at hun ikke slog Lune... hvad hun sikkert allerede nu havde bemærket, var at Lune var mere end bare almindeligt ustabil. et slag i ansigtet kunne nemt slå ham ud af kurs..
da hun istedet trak ud i hans kind, fangede hun hans opmærksomhed.. han løftede ansigtet, så deres øjne mødtes.. hans blik var dødt, i det hvide, men bedrøvet i det brune..
"Cole er min butler.... han er den eneste jeg har.... Den eneste, som ikke forlader mig..." Lune smilte bedrøvet, men så væk derefter..
"Så... jeg lades som om, at han holder af mig.... Selv om jeg godt ved at han kun arbejder for mig, fordi han lovede min far det......" han lukkede øjnene i.. Det var første gang at han nogensinde var stødt på nogen, som rent faktisk ikke var blevet freaket fuldkommen ud af ham..
"Det er ikke rart at leve på den måde.... Derfor tænker jeg tit på hvordan det må være at dø.." han så efter hende da hun begyndte at lede efter et eller andet...
"Du vil rense min ankel.. ikke?" spurgte han så... han virkede nærmest normal ligenu.. han lo stille.
"Det er pænt af dig... men..." han trak det ene ben op til sin brystkasse, lod armene lægge sig rundt om det, hvilede hagen på knæet..
".... men du skal hellere bare skære foden af... jeg kan ikke mærke mine tæer, nemlig... jeg tror de der sorte dyr var giftige..." han lukkede øjnene.. som han sad der, virkede han så normal.. så uspoleret... men langsomt voksede der et smil frem på hans læber igen, og der begyndte en lav latter.
"ELLER HELE BENET!" lo han højt... "Ja... hvis hele benet røg... så ville han helt sikkert komme efter mig!" hans ansigtsmimik var trukket op i et forvrænget smil, inden han strakte sit ben igen, begyndte at kradse løs på det hvor foden var skadet.
"Igennem.... igennem både hud og ben, hud og ben. vend hver kæp og sten, kæp og sten...." begyndte han lavt, hviskende at synge.. man kunne ane en køn sangstemme, men den var forvrænget bag en hvæsende tone.
"Hvis blodet løber før næste fuldmåne, hvor mange sjæle kan du så skåne?" fortsatte han i den melankolske tone, mens han kradsede løs.. hans fingerspidser var allerede helt ømme og røde, men hans bukser forhindrede neglene i at kradse huden af... hans øjne var vidt opspærrede, og var langsomt begyndt at blive blanke