Lilya Nadia

Lilya Nadia

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 173 cm

Nadia 06.01.2011 21:02
Vejret var perfekt, hvis man så bort fra sneen, som lå omkring på gaden, så folk var nød til at trække i de varmere klæder, så de ikke frøs, mens de rendte frem og tilbage, men ellers skinte solen foroven og smeltede stille sneen med sine stråler. Folk havde åbenbart mange ting, som de skulle klare denne eftermiddag. Nogen gik med noget i armene, mens andre intet havde noget i armene. Selvom fol khavde travlt, så hilste de stadigvæk på hinanden, nogen sludrede endda kort med hinanden, om de seneste hændelser.

En mindre dreng løb ind i en kvinde, hvorefter han hurtigt undskyldte og løb videre ned ad gaden. Han smilede stort, mens han løb ind mellem nogle huse og kiggede ned i den pung, som han havde snuppet fra kvinden. Der var ikke mange mønter i, men det var der nogen. Han søgte efter sin egen pengepung, men kunne ikke finde den nogen steder. Han valgte at kigge frem fra skjul, hvor han fik øjenkontakt med kvinden, som havde stjålet pungen fra, han gemte sig hurtigt væk igen.

Kvinden bar sin mørkebrune læderbukser med et fold foroven, sin brune læderbukser, sin hvide top med et det grålige skær, og over dette bar hun sin hvide kappe med mønsteret langs kanten. Hun bandt forsvarligt pungen fast til sit bælte. Det var pungen, som hun havde snuppet ved drengen, som havde taget hendes pung. Det havde været en fin byttehandel, mente hun selv. Der var hvert fald flere mønter, end hun havde haft før. Hun rettede på sit sin hætte, som hun havde trukket over hovedet og fortsatte op ad gaden, mens hun holdte kappen om sig, da kulden bed i hendes bare arme.
Lilya Nadia - 25 år - Krystalisianere - Karakterskema
credit for billedet går til jodeee

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 06.01.2011 21:14
Alexander havde set det hele sket, og stod nu foran knægtens skjulested, en rødlig rustningelignende hånd greb fat i knægten og han skreg meget idet han blev revet ud fra sit skjul, Alexander holdte overhovedet ikke tilbage og knægten blev derefter trukket med hastige skridt efter ham idet han gik hen imod kvinden hvis pung han havde set blive stjålet, det var faktisk rent held at han havde set det, han stod netop og kiggede på den smukke kvinde idet han så det ske, han vidste denne gang en gang før var blevet taget, men slap dengang, det ville ikke ske igen, denne gånd ville en hånd ryge, men først ville han da lige agere den gode samiritaner for kvinden som han var sikker på han aldrig havde set før.
Alexander var iklædt sin inkvisations uniform, og selvom atden lille lort skabte noget af et postyr, så vovede folk ikke at sige noget, de vidste hvad uniformen betød og hvilke slags mennesker det var som bar den, endeligt indhendede han damen og prikkede hende blidt på skulderen, netop efter lød et bumb og lyden af nogen som fik slået alt luften ud af sig, Alexander havde sluppet drenge en meter over jorden og havde plantet sin fod i ryggen på ham, knægten vidste godt hvad det var Alexander ville og fandt lynhurtigt damens pung frem og strakte den op imod ham, Alexander greb den lynhurtigt ud af drengens hånd, og hans mærkelige arm gik tilbage til sin normale form, selvom det venstre ærme nu var helt ødelagt således at hans arm og de mange blodrøde afmærkninger på den var synlige for enhver, drengen prøvede at sige ngoet men Alexander lagde bare vægt på sin fod igen så drengen klynkede en smule.
"Undskyld frøken, jeg tror den lille lort her stjal din pung"
Alexander er blevet lidt mere voksen ;)
Lilya Nadia

Lilya Nadia

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 173 cm

Nadia 06.01.2011 21:37
Nadia fik et lettere chok, da nogen prikkede hende på skulderen, og hun stoppede op. Hun vendte sig forsigtigt om og betragtede nu den spøjse mand, som stod foran hende. Han var mindre end hende, hvilket hun nu fandt lidt morsom. En lille bevægelse kunne ses i det ene mundvig, men den faldt dog igen lidt efter. Hun kiggede nu ned på den lille dreng, som ikke så ud til at have det specielt behageligt. Det var ham, som havde stjålet hendes pung. Og det begyndte at undre hende, hvorfor drengen ikke sagde noget til manden om, at hans egen pung var blevet stjålet af hende. Hun overvejede de muligheder, som hun stod med her og nu. Hun kunne vælge at takke manden og tage imod pungen, eller hun kunne vælge og ydmyge ham ved at sige, at hun stadigvæk havde sin pung i behold. Hun kiggede igen på manden, som holdte pungen. Der var noget ved ham, han bar nemlig en uniform, men hun kunne ikke umiddelbart genkende den, dog fornemmede hun, at folk havde respekt overfor ham. Hun betragtede nu igen hans arm, som før havde haft et andet udseende. Han havde specielle evner, som han kunne bruge. Det var noget, som hun ikke havde. Hvad skulle hun gøre?
Hun kunne vel bare løbe fra ham. Hun trak kappen til side og viste manden hendes pung. "Undskyld, men jeg har stadig min i behold. Men jeg kan da huske drengen fra tidligere, det var ham, som løb ind i mig." sagde Nadia venligt og sendte kort drengen et blik, inden hun igen kiggede op på manden.

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 06.01.2011 21:47
Alexander kiggede på kvinden, og hun var bestemt en skøn sag måtte han indrømme, og han kunne ikke helt gennemskue hvorfor det helt præcist var der kom en lille bevægelse i hendes mundvigde men han valgte at ignorere det, dog var der noget der irriterede hende, den pung hun selv havde, det undrede ham, hans øje havde aldrig nogensinde taget fejl før når han fokuserede på noget, aldrig, derfor brød sig heller ikke om at kvinden sendte drengen et hvis blik, det hvad der dog var endnu mere mærkeligt var drengens reaktion da han så pungen.
"DET ER MIN!" Råbte han nærmest men Alexander trådte bare igen på drengen så luften blev slået ud af hans lunger, men hele denne situation var yderst mærkelig, han vidste at drengen havde stjålet fra kvinden ellers ville han heller ikke have gemt sig på den måde, og med det samme givet ham pungen idet han slap ham, han bukkede sig ned og lod sin hånd gå tilbage til sin mærkelige form inden han stak drengen på begge ben og indførte en lille smule anti stof, drengen græd nu i smerte og Alexander rejste sig igen og kiggede hårdt på kvinden idet han sagde.
"Frøken jeg må desværre bede dem om at komme med, det her er en situation vi skal have klaret og det bør ikke foregå foran folket"
Sagde han dog på en lidt venlig måde, han håbede bare ikke kvinden ville begynde at løbe, det ville trodsalt blive værst for hende selv så.
Lilya Nadia

Lilya Nadia

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 173 cm

Nadia 06.01.2011 22:06
Nadia trådte et enkelt skridt tilbage, da drengen begyndte at råbe. Hun ville have stukket ham en, hvis ikke der havde været en anden til stede, i stedet knyttede hun sin hånd, som var i skjul for kappen den anden anden slog hun op for munden og lavede et chokeret udtryk, mens hun ganske kort kiggede ondskabsfuldt på drengen, hvorefter hendes øjne blev fyldt med tåre. Hun ville føle sig truffet, uansvarlig behandlet, hun ville stå, som uskyldig. "Du.. Og jeg.." halvkvalte hun mellem sine tåre, som langsomt var begyndte at løbe ned ad hendes kinder. Hun lagde mærke til, at mange af de forbipasserende kiggede på situationen, nogen fortsatte, men der var enkelte, som gik i stå og ville åbenbart se hele sceneriet færdigt.
Nadia kiggede op på manden, da han sagde noget til hende. Hun snøftede en enkelt gang og tørrede sine øjne. "Ej.. Undskyld.. Nu ser jeg vel herrens ud." sagde hun og havde stadig lidt gråd i halsen og smilte kort, "Men jo, jeg vil give dem ret." Sagde hun og nikkede til hans ord.

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 06.01.2011 22:21
Alexander kiggede en smule mistroisk på den scene damen skabte, men det krævede kun et enkelt blik tilbage fra Alexanders nu blodrøde øje for at folk begyndte at bevæge sig væk derfra, han kiggede ned på knægten og greb fat i hans krave og løftede ham ud, hans ben hang dog stadig bare og tåre lød ned af drengens kinder, men Alexander var ligeglad, det var hans måde at sørge for at knægten ikke ville forsøge at løbe, og det var ihvertfald sikkert at han ikke ville gøre, tja det ville jo være direkte umuligt for ham.
Han kunne ikke lade være med at smile en smule til kvinden idet hun undskyldte sin opførsel og han sendte endnu et blik tilbage for at sørge for at folk ikke stod og kiggede på som om det var en eller anden slags forestilling, han tog sin frakke af og lagde den over kvinden.
"Frøken de skal ikke undskylde, det er også for deres egen skyld at vi ikke bør tage den her, så jeg vil bede dem om at følge efter mig så vi kan få dette her løst, nogen tyveknægte bytter simpelthen pungene ud således at man ikke opdager det"
Sagde han roligt dog med en vis autoritær stemme for at hun skulle vide at han altså ikke var en eller anden civil.
Lilya Nadia

Lilya Nadia

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 173 cm

Nadia 06.01.2011 22:44
Nadia lagde godt mærke til blikket, som hun fik ved manden, men hun fortsatte, fordi ellers ville det virkelig virke mistænksomt. Og så var hendes plan blevet ødelagt, men hun vidste jo intet om, hvordan man opførte sig, som en dame. Hun vidste godt, at hun havde et problem, men det måtte hun tackle senere, når problemerne virkelig hobede sig op for alvor.
Nadia kiggede op manden, stadig med tårefyldte øjne, som langsomt var begyndt at hæve. Hun vidste godt, at det ville tage tid, før de igen så helt normale ud. Hun fjernede igen tårene, mens hun nikkede til manden. "Det er helt forståeligt." fik hun fremmumlet mellem gråden.

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 06.01.2011 23:03
Alexander bevægede sig igennem et virvar af gyder med kvinden lige bag sig, hun ville nok aldrig kunne finde tilbage igen da det var en yderst besværlig vej, og desuden hvis hun kom tilbage ville hun højst sandsynligt blive dræbt af en agent, Alexander åbnede døren for dem og de gik begge derind(?)
Det var ikke ligefrem det smukkeste lokale men det vidste slet ikk hvad det i vireligheden var, nemlig et rum hvor man kunne afhøre folk, og der var desuden en hemmelig indgan ned til det sande tortur kammer, men Alexander havde ikke tænkt det skulle bruges i dag, han trak en stol frem til hende og satte sig selv overfor hende, inden han satte sig ned smed han dog drengen ned på jorden, drengen var vågen, men turde ikke sige et eneste ord, han afventede på at Alexander ville tale til ham først, hvilket fik smilet frem på hans læber, han kiggede på hende og smilte til hende.
"Vil de venligst starte med at fortælle mig om dig selv? dit navn og hvor de kommer fra"
Lilya Nadia

Lilya Nadia

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 173 cm

Nadia 06.01.2011 23:33
Nadia blev stående udefor døren og kiggede efter manden. Hun betragtede lokalet, mens hun holdte fat i dørkarmen med begge hænder. Hun kunne faktisk godt huske vejen tilbage, hvis hun ville løbe, men hun havde nok valgt en anden vej alligevel, det andet var jo for let. En tåre trilte ned ad hendes kind, hendes øjne var begyndt at svi'e, når hun tørrede dem. Hun fjernede den tåre, som lige var trillet ned på hendes kind.
Nadia gavs slip i dørkarmen og lagde armene over kors, men de hang svagt. Hun var blevet træt i armene, så noget skulle de støtte sig på. Hun så på stolen, som var blevet trukket frem til hende. Stedet gav hende en anelse gåsehud. Hun så nu igen på manden, han måtte mistænke hende for noget, fordi ellers havde han ikke trukket hende med herhen, men kun drengen, som der nu lå på gulvet. Hun gik med forsigtige skridt hen til stolen og satte sig ned på stolen. Hun tyggede på hans spørgsmål. Ja, han havde sikkert gennemskuet hende, men hun ville lege lidt endnu. "Nadia Accardi." fik hun svaret på hans spørgsmål, mens hun stadig havde gråd i stemmen, hun hadede virkelig at være i denne stilstand. "Og jeg kommer faktisk herfra byen, men er nu flyttet."

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 06.01.2011 23:41
Alexander smilte til hende idet hun trådte ind i lokalet, stadig med tårer i øjnene, han var sikker på det var et eller andet form for trick for at skaffe sig Alexanders medlidenhed, men hvad hun ikke vidste var at Alexander var en mester i tortur, han havde tortureret folk til det punkt hvor deres hjerne simpelthen gav op og de var intet andet end en grønsag, og de mennesker havde grædt og bedt om nåde, men aldrig var den kommet, det var dog lidt noget andet i dag, han var ikke i det humør, og det skete kun hvis han kom ind i det humør, men det regnede han ikke med, han ville bare tale med denne kvinde, han brød sig ikke om at hun havde hentydet til at han tog fejl, det gjorde han aldrig, og slet ikke foran folk, han stirrde derfor hårdt på hende og startede med at sige
"Frøken hvis de har noget som helst de vil fortælle mig, så gør det nu, jeg har andre ting jeg hellere ville bruge min tid på, jeg har ikke tænkt mig at straffe dig, og jeg har bestemt min ide om hvad der er sket, men fortæl mig din egen version og så vil jeg finde ud af hvad der videre skal ske, jeg vil dog fortælle dem at hvis de fortæller mig sandheden vil jeg ikke straffe dem for det på nogen måde, og det har de mit ord for som inkvisator, den eneste der er i fare for straf er knægten"
Sagde Alexander og kiggede igen hårdt på hende, han havde intet imod hende, men han havde fået en ide om at der havde været et dobbelt røvere, hun fik hermed chancen for at indrømme det.
Alexanders venstre øje var fuldstændigt blodrødt hvor det andet isblåt, og han brugte det til at observere hver en bevægelse hun gjorde sig.
Lilya Nadia

Lilya Nadia

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 173 cm

Nadia 07.01.2011 00:07
Nadia havde godt lagt mærke til smilet, som havde tegnet sig over hans læber, da hun trådte ind, men hun lod sig ikke bide mærke i det, da hun havde vigtige ting at tænke på. Hun lyttede til hans ord og bed tænderne hårdt sammen. Hun havde virkelig lyst til at smadre en knytnæve i ansigtet på ham. Hun kunne ikke tro sine egne øre, han ville straffe et barn, men ville lade hende slippe for straffen. Hun afskyede faktisk ordene.. nej, hun afskyede faktisk manden, fordi han havde sagt disse ord. Hun turde bare ikke hæve hånden mod ham, fordi han var en inkvisator, og dem havde hun hørt om, de var ikke til at hyggesnakke med, så vidt hun vidste.
Nadia snøftede en enkelt gang, det var også en af de ting, som hun hadede. Hun tørrede igen sine øjne, som langsomt var holdt op med at løbe. Hun satte sig helt tilbage i stolen og lod hænderne flade ned i skødet, selvom hun stadig var vred. Hun kiggede medliden på den lille dreng, hun havde selv engang været sådan. Måtte guderne tilgive hende, men hun kunne takke sin far for at være den, som hun var. Et smil dukkede pludselig op på hendes læber. Hun lænede sig frem og støttede albuerne på knæene og kiggede indgående på manden. "Du sagde, at du ikke ville straffe mig, nu stoler jeg på, at du holder dit ord, men du er velkommen til at jagte mig bagefter." begyndte Nadia og ville være sikker på, at manden lyttede efter, "Det var mig, der byttede om på pungene." Hun håbede på, at drengen ville være med på historien.

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 07.01.2011 00:21
Alexander rejste sig lige så stille op og kig roligt hen imod knægten, han ville se hendes reaktion imod dette da han greb fat og løftede barnet op i luften, han bevægede sig hen imod døren og trak en kniv frem og satte den imod struben, og hele hans krop spændtes idet han så ud til at skulle skære halsen over på drengen, men det gjorde han ikke, han kastede derimod bare drengen ud af rummet, drengen tøvede ikke et sekund men skyndte sig bare at løbe, løbe så hurtigt som hans små smertende ben kunne bære ham, og der gik ikke længe før han var helt væk og han kiggede sig aldrig tilbage igen.

Alexander smækkede døren i og kiggede derpå på kvinden, han vidste udmærket godt at det ikke det der var sket, men at hun var villig til at ofre sig selv gjorde at han lod knægten gå, han var dog ikke særligt glad for at hun løj ham direkte op i hovedet, han kiggede ind i hendes øjne men sine egne indens hans mund langsomt åbnede sig.
"Finder de mig uintelligent?"
Sagde han og havde det karismatiske smil på sine læber som altid kom når han var i sit specielle humør, dog var det ikke galt endnu, han havde ikke tænkt sig at såre denne kvinde, ihvertfald ikke lige nu.
"Frøken jeg ved udmærket godt at knægten stjal din pung, det er en af mine egenskaber, men det lod til at de samtidigt stjal hans? Er dette ikke sandheden?"
spurgte han hende roligt og satte sig ned foran hende og smilede på samme venlige måde med lukkede øjne.
Lilya Nadia

Lilya Nadia

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 173 cm

Nadia 07.01.2011 01:01
Nadia havde nær rejst sig fra stolen, da manden tog drengen og gik hen til døren. Hun rejste sig fra stolen, da han så ud til at ville skære struben på knægten over, men hun satte sig lettet ned igen på stolen, da han smed drengen ud af døren og lukkede den. Hun åndede tungt ud, fordi hun var lettet. Hun lænte sig tilbage i stolen og betragtede igen manden. Hun vidste godt, at hun ikke var fri endnu.
"Nej, bare lidt ucharmerende." røg der ud af Nadias mund. Han bad enlig selv om det, men hun vidste godt, at hun burde have holdt sin mund. Selvfølgelig var han klogere, end han så ud til. Hun støttede sin pande mod hånden, også efter, da han havde sagt hans ord. Hun blev siddende en stund, hvorefter hun stille begyndte at smile, hun kunne være stolt af sig selv, han havde ikke opdaget, at hun havde stjålet. "Jeg ville nærmere kalde det en byttehandel, noget for noget, ikk?" sådan var det i hendes verden. Tyve stjal altid igen, men aldrig til det samme beløb. Hun kiggede manden og ventede på hans reaktion.

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 07.01.2011 01:09
Alexander fik netop den reaktion han havde forventet at få fra hende, og det beviste bare at han havde ret, men han blev dog bare en anelse paf idet hun svarede igen som hun gjorde, dog lod det til at hun hurtigt fortrød sine ord, så han ville mere eller mindre ignorere dem, eller nærmere så ville han ihvertfald ikke straffe hende for det, han havde dog tænkt sig at drille hende lidt for hendes tidligere spil, og hvordan hun havde forsøgt at sætte ham i forlegenhed overfor folkemængden.
"Nu introducerede du dig jo for mig, mit navn er Alexander Schwartz, måske har de hørt om mig, måske ikke, ikke desto mindre er det mig en ære at møde dem, dog irriterende at det skulle være under disse forhold, jeg ville ønske at de bare havde taget imod pungen i stedet for at forsøge at få mig til at ligne en idiot overfor folkemængden, men jeg lovede ikke at skade dem hvis de fortalte sandheden, dog har de netop indrømmet at hvad de først sagde ikke var sandfærdigt, så ifølge vores aftale er jeg vel i al ret til at straffe dem? De har forsøgt at få mig gjort til grin foran en folkemængde og derved forsøge at skade min autoriset, de har fornærmet mig og løget for mig direkte op i ansigtet, så vil de fortælle mig hvorfor jeg ikke burde straffe dem her og nu?"
Sagde han stille og roligt og satte sig igen ned
Lilya Nadia

Lilya Nadia

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 173 cm

Nadia 07.01.2011 01:25
"Altså, Alexander.. eller måske Schwartz, hvad skal jeg kalde dig?" begyndte Nadia og satte sig bedre tilrette, hun kunne godt mærke, at hun skulle til at fyre en masse af, hvis hun kunne finde på noget at sige. "Hvorfor er det en ære at møde mig?" spurgte hun pludseligt og afbrød sig selv, hun kom sådan helt til at tænke på det, da hun gennemgik hans ord i hendes hoved, selvom hun hadede lange taler. Hun skubbede sin hætte ned, hun mente, at hun vel ligeså godt kunne tage chancen, han havde haft evigheder til at kigge på hende nu.
"Jeg overvejede det, men jeg tænkte lidt, at du nok ville have accepteret det og var gået igen. Og nu hvor jeg tænker over det, så ville jeg nok ikke have givet drengen skylden alligevel. Og var det ikke dig, som sagde, at jeg skulle hitte med sandheden? Og du fik den, så hvad brokker du dig over? Måske er din stolthed blevet såret, men det kan du vel lave om på igen, ikk?" sagde hun en venlig tone faktisk, hvilket undrede hende selv lidt. Mon dog ikke, at der var en måde, hvorpå hun kunne slippe fra det hele igen?

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 07.01.2011 01:32
Alexander kunne ikke lade være med at grine og smile en smule, hvilket faktisk kunne virke rimelig skræmmende, men det var faktisk oprigtig glæde der kom fra ham.
"Frøken begge dele er helt fint"
Sagde han og smilede til hende, idet han lyttede nøje til hendes forklaring, hun var slet ikke dum denne kvinde, meget interessant måtte han faktisk indrømme-
"Fordi de formåede at stjåle knægtens pung uden at jeg kunne se det, og jeg må indrømme at jeg allerede havde mine øjne på dig, de er jo en skøn sag, men for det skal de have ros."
Sagde han og viste hende derved at han fuldt ud var klar over at det var hende selv der havde taget knægtens pung, det kunne han simpelthen regne ud, hendes forklaring, drenges handlinger da han instinktivt vidste at Alexander var kommet efter kvindes pung, det helle gik alt sammen op i et stort regnestykke og Alexander havde løsningen.
"Grunden til at jeg tog dem herhen var faktisk mest af alt for at vi kunne ordne dette under stille forhold, jeg har ikke tænkt mig at straffe dem, og havde det aldrig i tankerne, men var nød til at rede ansigt, jeg håber dog at jeg ikke finder dem stjåle igen, det ville gøre mig trist til mode, jeg ville hellere foretrække at de kom til mig så, en smuk dame som dem ville jeg ikke have noget imod at invitere på en middag eller lign. men det er bare et tilbud, de finder mig jo åbenbart ucharmerende, lige meget hvad er de fri til at gå"
Sagde han roligt og venligt
Lilya Nadia

Lilya Nadia

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 173 cm

Nadia 07.01.2011 12:27
Nadia kiggede bare på Alexander, da han grinte. Hun reagerede ikke selv på det, da det alligevel ikke kunne genere hende. Hun blev dog enig med sig selv om, at hun ville kalde ham ved efternavn, på denne måde ville hun vise, at hun havde en anelse respekt for ham, men det kun nok til, at hun ville holde sig ude for hans synsvinkel næste gang.
Et lille smil viste sig kort på Nadias læber, da han bekræftede det, som hun havde tænkt over. Smilede strækkede sig lidt længere, da han gav hende et kompliment. Han bekræftede igen noget, som hun enlig godt vidste, og hvilket hun havde sine fordele med. Hun skubbede sit hår over skulderen. ”Det tager jeg, som et kompliment.” sagde hun og smilte til ham, og hun mente det faktisk.
”Jeg vil love dem dette, at du ikke vil se mig stjæle igen. Mere kan jeg dog ikke love.” sagde Nadia med et skævt smil, det var jo rigtigt, at stjæle var hendes største indkomst, men hun håbede jo også selv lidt på, at tingene ville ændre sig og give hende en anden mulighed. Hun rejste sig op, som tegn til, at hun ville gå, han havde jo givet hende lov. Hun gik hen og lagde en hånd på hver af hans kinder og kyssede ham på panden. Hun gav igen slip på ham og gik mod døren. ”Vi ses måske igen, jeg vil tage din invitation op til overvejelse.” sagde hun, mens hun kiggede sig over skulderen og mod Alexander, da hun stod ved døren. Hun ville lige se hans reaktion.

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 23.12.2011 23:22
Alexander var en smule overrasket over at hun kyssede ham på panden, en ting der faktisk undrede ham var at han var sikker på at hun blot holdte en facade, det gav derfor ingen mening at hun ville gå hen og kysse ham på panden nu hvor hun havde fået tilladelse til at gå, men det kunne trodsalt også være at Alexander havde gjort bare en smule indtryk på kvinden.
"De skal være mere end velkommen til det, de kan jo altid tage kontakt til mig hvis det er"
Sagde Alexander høfligt til hende og bukkede pænt for hende som en afsked.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 9