Pyrrha Gunnarsdatter

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 165 cm

Ekko 05.01.2011 20:27
Pyrrha stoppede forpustet op mellem de mange huse. Hun kiggede hurtigt rundt for at orientere sig - så godt kendt var hun heller ikke i byen. Hun anede ikke om de havde rystet vagterne af sig, men de var i hvert fald ikke i sigte nu. Hun kiggede til siden på Tjana, som havde fulgt med gennem det hele, men ikke havde sagt noget. Hun så, om muligt, endnu mere træt ud end Pyrrha. Okay, ny plan: Nar vagterne. Hun kastede flere blikke rundt. De var i gyderne bag ved de rigere huse. Husene her stod tættere og var højere. Ikke et sted hun ville have færdedes om natten, men på det her tidspunkt skulle det ikke være noget problem. De var jo ikke i slummen.
Der var en mindre gyde lidt fremme. Da Pyrrha kiggede derind så hun en høj mur for enden. Den var et par hoveder højere end hende, men heldigvis lå der nogle tomme kasser rundt omkring. Hun lagde violinen, som hun åbenbart stadig holdt, fra sig og mærkede om kasserne holdt. Det gjorde det. Hun fik dem stablet til et lille bjerg og kravlede op på dem. De vaklede lidt, men holdt. Med armene fik hun halet sig op på muren, så hun hang med maven hen over. På den anden side var der en lille gård. Den var ikke velholdt og der lå affald rundt omkring, men det var ikke slemt. Og der var en porthvælving på den anden side – så ville de i det mindste ikke være fanget derinde. Pyrrha kæmpede lidt mere, og kom til at vælte kassestablen med den ene fod. Så fik hun trukket sig op på muren og kiggede på Tjana. ”Tror du, at du kan komme herop hvis jeg holder violinen imens?”

Pyrrha Gunnarsdatter

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 165 cm

Ekko 05.01.2011 20:47
((Jeg sender Tjanas indlæg, da hendes computer driller ))

Tjana nikkede til Pyrrha imens hun forsøgte at få vejret. Hun stablede kasserne og brugte dem til at sætte af på. Hun fik kæmper sig op ved siden af Pyrrha på muren. Hun var egentlig bange for at springe ned derfra, men det ville hun ihvertfald ikke vise, og hun hoppede ned i den lille gård – ikke særlig elegant - og så sig omkring.

Gården var lille og snusket, og hun brød sig overhovedet ikke om at være der.
,, Tror du vagterne fulgte efter os?” spurgte hun åndeløst. Hun havde lidt dårlig samvittighed; det var jo egentlig hendes skyld, hvis Pyrrha fik problemer.
Hun så hen imod porthvælvingen men kunne ikke genkende den gade, den førte ud til. ,, Er vi sikre nu?”

Pyrrha Gunnarsdatter

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 165 cm

Ekko 05.01.2011 21:02
Pyrrha hoppede ned fra muren og landede tungt. Der var længere end hun havde forudset, at det gjorde lidt ondt i fødderne. Hurtigt støttede hun sig til muren for ikke at miste balancen. Så satte hun sig på hug og åndede tungt til hun havde fået vejret igen.
"Jeg aner det ikke," sagde hun mellem vejrtrækningerne. "Jeg ved ikke om det virker sådan, men jeg plejer altså ikke at stikke af fra vagterne." Det var Vale der gjorde den slags! Hun stod bare og så uskyldig ud. Det var hun også. Som regel.
Hun hørte stemmer og satte en finger for læberne. Men det var ikke nogen der løb og stemmerne var rolige, så hun tvivlede på at det var vagterne. Hun havde efterhånden fået vejret og rejste sig op og gik hen og kiggede ud af porten. Hun smilede bredt. Hun vidste godt hvor de var. Og der var meget langt fra den gyde de var kommet fra, og hen hertil. Hvis man altså ikke tog smutvejen. Gad vide om Vale kendte til den. Hmm.. Vale ville nok vide hvad de skulle gøre. Så skulle hun bare finde en måde at få ham til at hjælpe sig på. Hun kiggede lidt vurderende på Tjana. Hun så egentlig meget godt ud. Hvis hun ikke havde sådan et skræmt udtryk i ansigtet og var lidt mere rolig kunne det måske bruges. Så skulle hun bare være lidt mere charmerende, så kunne Vale ikke undgå at hjælpe dem.
En anden tanke faldt hende ind. "Du siger at du smuttede i går aftes? For... så har du vel ikke fået morgenmad. Er der noget du kunne tænke dig?"

Pyrrha Gunnarsdatter

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 165 cm

Ekko 05.01.2011 21:31
((Og Tjana er stadig ude af spillet - stakkel :b ))

Pyrrhas spørgsmål mindede Tjana om, hvorfor hun var begyndt at spille på markedspladsen i første omgang. Hende smave knurrede og hun nikkede ivrigt. ,, Jeg tror jeg har rigeligt med penge, vi skal bare finde et sted at købe noget mad.”
Hun gik ud gennem portåbningen og trådte ud på en smal vej. Smalle huse tårnede sig op på begge sider og området virkede fattigt, men ikke desto mindre kunne hun lugte nybagt brød ikke langt derfra. Tjana så ned af sig selv og rynkede på næsen
Hendes lysegrønne kjole var beskidt og en smule krøllet – hun turde slet ikke tænke på hvordan hendes hår så ud. Men skidt, det var ikke nogen af hendes families fine venner hun skulle vise sig for, og desuden var hun efterhånden så sulten at hun var ligeglad.

Pyrrha Gunnarsdatter

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 165 cm

Ekko 05.01.2011 22:15
Pyrrha rakte ud og greb Tjanas hånd. "Efter vi har brugt et kvarter på at løbe fra vagterne, tror jeg ikke det er en god ide at vade lige ud på gaden. Du ligner stadig alt for meget en købmandsdatter, og slet ikke en som hører til her." Hun kiggede vurderende på Tjanas fine kjole. "Jeg tror ikke der er meget vi kan gøre for at skjule den lige nu. Du er på højde med min søster, det kan være du kan låne en af hendes kjoler senere."
Hun kiggede rundt i gården. Der så stille og roligt ud, men hun vidste ikke hvor meget hun ville stole på Tjanas evner til at passe på sig selv lige her. Heldigvis vendte der kun få døre ud til gården, og ingen af dem så videre brugte ud. I hjørnet var der en gammel ødelagt vogn. Pyrrha pegede. "Kan du ikke gå over og sætte dig der? Der ser folk ikke en lige med det samme. Så kan du give mig pengene, og så skal jeg nok købe morgenmad til dig."

Pyrrha Gunnarsdatter

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 165 cm

Ekko 06.01.2011 16:04
((At blive træt at et topic hvor kun en af os kan poste. Vi fortsætter her: viewtopic.php?f=9&t=6028&p=491956#p491956 ))

/out

Miyako Tsimshian

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 2548 år

Højde / 168 cm

Chibi 02.12.2011 17:55
(At alle kan hoppe på vognen)

Kuhani dukker op ud af en sort sky og kigger sig omkring. Hele dagen har hun brugt på at lede efter sin søster, men uden held. Nu er hun begyndt at lede alle de steder hvor folk kan bo. Da mørket er faldet på, er der ikk rigtigt nogen ude i gyderne og derfor er det kun hendes fodtrin som giver genlyd for hendes øre. Det eneste lys som man kan se, er fra de forskellige boligers vinduer.
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 05.12.2011 20:10
På alle fire kommer Ihsan snigende ned langs bygningerne. Hun holder sig tæt op ad murværket, trykket mod jorden og bevæger sig lydløst, mens hun angst ser sig om bange for at løbe ind i nogen, der skal jage hende bort. Hendes hale er strakt bag hende og holder hendes balance, og hendes ører strakt højt på hovedet.

Base: autumnpixels doll af mig

Miyako Tsimshian

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 2548 år

Højde / 168 cm

Chibi 05.12.2011 20:16
Selv om at Ihsan er lydløs, så kan Kuhani mærke nogen komme. Hun stopper op på stedet venter. Da Ihsan endelig kommer til syne, får Kuhani et form for flashback, men det handler om den fremmedes liv. Det vil sige, at allerede inden at Ihsan ved noget om Kuhani, så ved Kuhani alt om Ihsan. Hun trækker let på smilebåndet og vender sig mod hende.
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 05.12.2011 20:18
Ihsan stivner midt i en bevægelse, da hun får øje på Miyako og bare stirrer på hende, mens ørerne angste ryger bagover helt ned langs halsen, og hendes øjne er store, da hun betragter den anden. Hun overvejer at vende om og gå en anden vej, men det vil ikke hjælpe noget nu, det ved hun godt. Hun forsøger med en lille mjaven, som om hun bare er et dyr, selvom det langt fra er korrekt.

Miyako Tsimshian

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 2548 år

Højde / 168 cm

Chibi 05.12.2011 20:27
Da Kuhani høre Ihsan's mjaven, bryder hun ud i et hånende latter. "De kan godt spare Dem Ihsan, De kan ikk skjule noget for mig." Hun sætter hænderne i siden og stirre på den lille kattepige. Med små skridt der givergenlyd i gyden, nærmer hun sig langsomt Ihsan.
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 05.12.2011 20:31
Det giver et sæt i hende, da kvinden udtaler hendes navn, og hun rejser sig tøvende op for at virke større og stærkere end hun er.
"K-kender jeg dig?" spørger hun en smule usikkert, hendes blik flakker let.

Miyako Tsimshian

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 2548 år

Højde / 168 cm

Chibi 05.12.2011 20:40
Kuhani bliver ikk bange af at ihsan rejer sig op, tvært imod griner hun igen. "Så den lille mis tror den kan skræmme mig til at holde mig fra den, hvor ynkeligt." Men endnu et flashback får hende til at stoppe og holde sig en afstand på nogle meter, men hun er stadig ikk bange. "Nej Ihsan, De kender mig ikk og De ville komme til at ønske at De aldrig var stødt ind i mig. Kuhanis kolde hvide øjne, stirre fast på den lille kat.
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 05.12.2011 20:46
Ihsan lægger nu ørerne i en rasende position og hvæser hidsigt.
"Bare hold dig fra mig! JEg gider ikke lige nu, jeg vil bare hjem!" siger hun uden selv helt at vide hvor hjem er, andet end at det er sammen med Kijo.

Miyako Tsimshian

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 2548 år

Højde / 168 cm

Chibi 05.12.2011 20:57
Hun træder et skridt hen mod Ihsan og smiler skummelt. "Jamen lille mis da, vær sød at sige mig hvor det hjem ligger, for jeg kan ikk se andre end de to harem De har boet på." Hun træder endnu et skridt mod Ihsan. "Desuden kan De ligeså godt spare Dem med Deres hvæssen. Og jeg kan ligeså godt advare Dem med det samme. Deres styrke er Dem ingen nytte." Hun stopper atter, sætter hænderne i siden og ser på Ihsan med et koldt blik.
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 05.12.2011 20:59
Det gør ondt på hende så meget denne kvinde ved om hende, men hun er for dum til at give op og hvæser blot endnu mere.
"Lad mig være i fred!" lyder det bistert fra hende, og hendes øjne skyder lyn mod den anden, "JEg har aldrig gjort dig noget!"

Miyako Tsimshian

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 2548 år

Højde / 168 cm

Chibi 05.12.2011 21:06
Kuhani's smil forsvinder, mens hun med en langsom bevægelse ligger sit hoved på skrå. "Selvfølgelig har de aldrig gjort mig noget lille mis, det er første gang at jeg er i dit land. Jeg behøver heldigvis ingen grund til at have lidt sjov med Dem." Kuhani's ordre er nu klare: Finde hendes søster, hævne deres far og vende tilbage til dæmon verdenen. - Men hvem siger at der ikk kunne smutte en enkelt eller to i den tid hun nu alligevel er i krystallandet.
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 05.12.2011 21:25
Hårene på Ihsans nakke og ryg rejser sig i vrede, og hun lukker et brøl ud, der er enhver tiger værdigt, og som skræmmer de fleste.
"Vov ikke at komme i nærheden af mig, dit væmmelige bæst!" snerrer hun og fortsætter sin gang forbi hende med et vredt blik mod hende.

Miyako Tsimshian

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 2548 år

Højde / 168 cm

Chibi 05.12.2011 21:41
Igen bryder hun ud i en hånelig latter og må bukke sig sammen, med armene om maven. "Den lille killing leger stor og farlig." Lige så pludselig som hun brød i latter, lige så pludseligt stopper hun og virker slet ikk til lige at have haft latter kramper. Hendes hvide øjne lyser op i mørket og hendes skumle smil, viser at hun har noget i gære. Hun ligger sig ned på alle fire og ligger hovedet på skrå. "Så kom og slås hvis du tør." En sort skygge siver ud af kroppen på hende, som var det hendes aura der kom til live. Hun stikker hånden ud i luften, og laver en kattepote. ( Tror du ved hvad jeg mener. ;P ) "Raaaw!" Hun laver en mobbende katte lyd og sætter igen hånden på jordens overflade.
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 05.12.2011 21:43
Ihsan stirrer forvirret på kvinden, mens den sorte skygge trækker sig ud fra hende, men hun nægter at lade sig tryne og fortsætter sin gang væk derfra.
"JEg slås ikke for ingenting!" siger hun hen over sin skulder, mens hun bevæger sig væk derfra, hendes lange røde hår vajende i den stille aftenbrise.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1