Aloys Vendetta

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 210 cm

Gijsbert 28.10.2010 17:26
Det var en travl dag på havnen trods efteråret, gå skyer prydede himlen, sammen med en snert sol.
Aloys stod ved havnen og snakkede med en sømand der stod og pegede mod et skib, Aloys gjorde en afværgende fagt til manden og rystede på hovedet og fortsatte sin tur ned af havnen, han havde et par almindelige vadmelsbukser på og en tyk trøje, og så en jakke udenpå og en hue der dækkede det blanke brune hår.
Aloys var en mand på omkring 2,10 i højden, så han var ret svær at undgå at se, dog var han ikke tynd, han var ret muskuløs og over skuldrene var han ret bred.
Aloys var ikke fyren der gik udenom folk, gik folk mod ham, uden at gå forbi, ja så vadede han lige gennem dem som om de ikke var der.
Vis man nu kiggede ordenligt på Aloys og var vant til at se kampe i kamparenaen, specielt brydning, så havde man nok set Aloys før et par gange.

Jeg har personen fra mangaen: fist of the north star

Devyn Velvise

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Havfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 170 cm

Fnuggie 28.10.2010 17:39
Devyn kom ned til havnen. Hun havde virkelig brug for at hoppe i vandet men så blev det med tøjet på. Hun havde ikke lige frem tænkt sig at hoppe i vandet helt nøgen som hun plejede. Nej der var for mange mennesker og hun anede heller ikke hvor hun skulle gøre af sit tøj bagefter.
Hun var begyndt at hyperventilere og hendes hud så meget tør ud. Hun havde det virkelig ikke godt, i det hele taget! Hun håbede bare på at hun ville kunne nå at komme ned i vandet inden at hun ville falde sammen på jorden. Måske var hun heldig måske var hun ikke. Men der var så mange mennesker at det gjorde det endnu sværer at komme helt ned til kajen så hun kunne hoppe i vandet. Hun massede og skubbede så godt hun kunne, men hun vejede jo ikke så meget og var ikke så stor at det gjorde det endnu svære

Fundet på Photobucket ^_^

Aloys Vendetta

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 210 cm

Gijsbert 28.10.2010 17:45
Aloys stod omkring kajen, ca. en meter fra vandet, da en mand skubbede til ham og vendte sig om, straks vendte Aloys sig også om, og manden besluttede sig for at gå.
Aloys lagde mærke til en ung pige der ville forbi folk, men folk havde for travlt til at skubbe til hinanden.
Aloys puffede en mand væk og sagde "Pigen skal forbi, du fylder!" manden rykkede sig så pigen kunne komme forbi.
Nogengange kom Aloys størrelse og styrke, og hans lille sociale status, som mesterbryder ham til god gavn, almindelige folk lagde sig sjældent ud med kæmpen.

Devyn Velvise

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Havfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 170 cm

Fnuggie 28.10.2010 17:56
Devyn blev meget overassket over at der blev skubbet til en så hun kunne komme forbi. Hun kiggede op på det høje menneske med store øjne. Det måtte være en af de der dværge, eller nej det hed de ikke. De hed vidst nok kæmper? Hun var ikke sikker, men hun var heller ikke sikker på noget som helst mere. Hendes øjne så tører ud, hvilket var resultatet at de var blod røde, og der var begyndt at komme store ridser i hinden. Hendes læber var sprækket og blødte lidt. Selv hendes hud havde sprækker i huden og det var så slemt at hun faktisk også blødte der. Med en hviskende sog røstende stemme sagde hun. "Tak" hun gik ned imod havnen og var lige ved at knække sammen da hun var nær vandet. Hun skulle bare det sidste stykke så ville vandet være der!

Aloys Vendetta

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 210 cm

Gijsbert 28.10.2010 17:59
"Det var da så lidt.... Hey vent!" Aloys syntes den stakkelse pige så syg ud og bestemte sig for at holde et øje på hende, hurtigt gik han efter hende og lagde en hånd på hendes skulder.
"Du ser syg ud, skal jeg følge dig hjem til dine forældre?" spurgte Aloys og kiggede undersøgende på pigen for at ca. at gætte hvor gammel hun kunne være.
Aloys kunne ikke helt bestemme det men syg så hun da ud.

Devyn Velvise

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Havfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 170 cm

Fnuggie 28.10.2010 18:14
Devyn stoppede op nogle få meter fra havnens mole, han kunne ikke stoppe hende nu! Hun måtte videre, hun tog nogle flere skridt og ville videre men han tog fat i hendes skulder. Det var simpelthen løgn det her!
Hun sank en klump og snakkede med samme stemme igen. "Jeg... Skal der ned...." hun stoppede sin sætning og pegede hen imod vandet. Hendes læber sprækkede mere og mere jo mere hun snakkede. Hun var selv begyndt at hyperventilere. Kunne han ikke bare lade hende gå så hun kunne komme ned i vandet?! Hun blev nød til at snakke igen nu hvor han havde sagt noget. "Mine forældre..." hun stoppede igen og prøvede at trække vejret stille og roligt. "...Snakker jeg ikke med..." hendes læber så volsomme ud så meget som de sprækkede det samme gjorde hendes hud. Hun ville are ned i noget vand, og han kunne lige vove på at føre hende væk der fra. Så ville hun... Ja det vidste hun ikke helt endnu, for hun kunne jo ikke noget.

Aloys Vendetta

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 210 cm

Gijsbert 28.10.2010 20:12
Aloys slap den syge pige da hun ville ned til molen.
Aloys lagde en hånd under hver af hendes arme og hjalp hende ned til molen, det var vel også bare hvad han kunne gøre, når pigen nu var så svag hun havde problemer med at gå.
Aloys regnede med at pigen bare ville se på vandet, og stillede sig ved siden af hende.
"Må jeg spørge hvorfor du ikke taler med dine forældre?" spurgte Aloys venligt.

Devyn Velvise

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Havfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 170 cm

Fnuggie 28.10.2010 20:59
Devyn kiggede på ham og smilte. Da han faktisk hjælp hende ned imod molen blev hun kun glad.
det var da rart af ham sådan at hjælpe hende. Hun sendte ham et venligt smil da de kom der ned.
Lige så stil slap hun hans arm og gik tættere ud til molen og uden at sige noget hoppede hun direkte ned i det.
Hendes hvide tøj blev vådt men det var hun lige glad med. Med lidt besvær fik hun trøje og bukserne af, så hun faktisk lå nøgen i vandet. Lidt efter kom der et skarpt blåt lys i vandet og lige så stille blev hendes ben formet til en hale og enbh dannede sig hen over hendes bryst.
Da hun var en fuld udviklet havfrue kom hun op til overfladen igen og sendte ham et smil.
"Hvorfor jeg ikke snakker med dem? Jeg er flygtet" sagde hun og dykkede ned for at hente sit tøj for at komme op igen og ligge det på molen.

Aloys Vendetta

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 210 cm

Gijsbert 28.10.2010 21:15
Aloys første indskydelse da pigen sprang i vandet var han ville springe efter hende, men lige så hurtigt som hun var nede kom hun op igen, til Aloys forbløffelse havde hun nu en hale.. Eller noget.. En fiskehale? Aloys måbede for første gang i lang tid.
Aloys måtte hellere tænke sig om igen og kiggede på hende da hun kom op på molen "Ehm.. Hvorfor er du stukket af fra dine forældre?" ville Aloys vide, Aloys kendte alt til at stikke af, han havde jo selv været slave engang, men nu. Ja nu var han fri og gjorde præcis som det passede ham.

Devyn Velvise

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Havfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 170 cm

Fnuggie 28.10.2010 21:19
Devyn kiggede på ham og smilte. Hun dykkede ned under vandet igen. det var rart at mærke vandet der kølede mid hendes hud og som 'helede' det.
Hun kom op til overfladen igen og plaskede lidt med sin hale inden hun lagde hovedet på skrå og kiggede op på ham.
"Det er en laaaaaaaaaang historie. Den er længere end hvad man kan regne med" sagd ehun og fniste lidt.
Igen plaskede hun lidt med halen og fik set ned i vandet. Der var lidt blod, men det havde været fra hele hendes krop og hendes læber, hun måtte åbenbart have blødt nok til at man så det i vandet.

Aloys Vendetta

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 210 cm

Gijsbert 28.10.2010 21:36
"Du kan bare fortælle mig det.. Jeg kender mere til det at stikke af end du tror..." sagde Aloys og smilede skævt til hende og satte sig ved siden af hende, dog lige langt nok væk til han ikke blev våd af alt det vand hun havde med op.
Aloys forventede ikke hun ville fortælle noget, men kom til at tænke på den gang han var stukket af fra bjergene hvor han var holdt som slave, og kæmpede i en arena for sine ejere.
De havde dog lært ham noget der havde gjort ham meget svær at overvinde kombineret med at han ikke kunne mærke smerte.

Devyn Velvise

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Havfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 170 cm

Fnuggie 01.11.2010 21:05
Devyn kiggede på ham og trak lidt på næsen og plaskede så lidt rundt i vandet med halen.
"det er en meget lang histortie, og den er også meget forvirrende." sagde hun og tænke sig lidt om. Hun vidste ikke lige frem hvor hun skulle starte henne hvis hun skulle fortælle det.
Hun dykkede lidt ned under vandet og lavede et ordentligt plask med halen. Hun dykkede ned på bunden og samlede en mønt op.
Hun kom op til overfladen igen og studerede mønten. "Sådan en har jeg set før. Det er en af de der slags penge som menneskerne bruger!" sagde hun og lød helt stolt i stemmen. hun lagde mønten fra sig og kiggede ned imod havet. Et smil bredte sig på hendes læber. "Jeg smutter du må have det godt min gode mand." sagde hun blot venligt og lavede noget af et spring ned i vandet. Et lille glimt fra hende kom da hun hurtigt svømmede ud imod det åbne hav.

//Out

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1