fantastisk, dejligt, skindende dag... gisp

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 20.10.2010 19:04
Alexander var kommet lidt på afveje, han var ude på en længere rejse, han ledte egentlig efter en rigtig dygtig sværdsmed til at forstærke hans kåre, men ikke desto mindre var hanåbenbart drejet forkert og stod nu inde i denne yderst smukke og frodige skov, hvor han ærligt talt følte sig lidt udenfor sit normale miljø, han var vant til bylivet, og det mere dystre, og så stod han her i dette rene paradis, og ærligt talt fik han nærmest kuldegysninger af det, han havde desuden altid lært at tingene sjældent var som de så ud, så fordi der så så idylisk ud var han ekstre ops på at blive angrebet hvert øjeblik det skulle være.
Alexander er blevet lidt mere voksen ;)

Amaya Chiyoko

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 14 år

Højde / 132 cm

Amaya 20.10.2010 19:24
Amaya kommer løbende i fuldt fart og griner højt.. lykkeligt enlig.. hun stopper op vender sig.. står helt stille i enlig ret lang tid.. da en Loss så kommer igennem hækken.. så begynder hun igen at løbe og grine.. i hendes hoved leger de fangeleg.. selv om at Lynii er ved at blive ret gammel.. og langsom.. hun stopper igen op efter lidt tid og har fået øje på Alexandre.. hun ligger hovedet lige på skrå og har et meget spørgende udtryk.. Lynii kommer op på hendes side og ligger sig ned meget træt.. Amaya sætter sig i huk og ligger en hånd på Lynii.. hendes hår hænger løst ned omkring hendes ansigt.. hun har sin lille nederdel, sin lille top og så sen skind jakke med pels på.. og hendes lange pelsede støvler..

Illoustrationer af Cassa

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 20.10.2010 19:32
Fugle kvidrede løst i luften, men pludselig blev denne idylliske lyd afbrudt af lyden af knækkende grene, Alexander vendte sig imod lyden, og frem fra hans venstre hånd sprang en rødlig substans frem som bevægede sig nærmest fuldstændig uden påvirkning af noget, og han kiggede ondt, indtil han så den lille nuttede skabning komme frem, en nuttede lille skovelver, og i et øjeblik var Alexander ved at udbrude nåååååå og kramme den, hvorefter den relativt store los også sprang frem og lagde sig lige så pænt ved siden af.
"Hej?"

Amaya Chiyoko

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 14 år

Højde / 132 cm

Amaya 20.10.2010 19:43
Amaya ser lidt på den fremmede.. tøvende.. Lynii så op på ham og begyndte at knurre som i at han bare havde at holde sig langt væk.. Amaya tysser dog på ham og han ligger igen hovedet helt roligt ned.. lettere utilfredst.. Amaya rejser sig ordenligt op igen og samler sine hænder stille omme bag sin ryk.. "..hej.." kommer det lidt trøvende fra hende som hun ligger hovedet på skrå.. hendes smaragd grønne øjne kigger blot stille op på ham.. tænkende, tydeligvist klar til at løbe hvis der skete det mindste.. mens lossen mest linde en der ville æde Alexandre hvis han prøvede at skade hende..

Illoustrationer af Cassa

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 20.10.2010 19:57
AlexanDER kiggede på pigen, det var sjældent han så så lille en pige helt alene, eller ihvertfald uden nogen andre mennesker omkring sig, han kiggede sig derfor også ekstra grundigt omkring bare for at være sikker på at han ikke ville blive overfaldet af en eller anden tilfældig røver som brugte pigebarnet som bait.
"Navnet er Alexander, hvad laver du her helt alene" Sagde han og smillede til hende, og lige bagefter sendte han et skarpt blik direkte mod dyret som havde valgt at knurre af ham.
Alexander bevægede sig langsomt hen imod hende, men holdte sig dog en anelse lavere så han ikke ville se helt så frygtingydende ud for hende.

Amaya Chiyoko

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 14 år

Højde / 132 cm

Amaya 20.10.2010 20:06
Amaya ser roligt på ham.. man da spørg til det med at hun er alene.. "jeg er ikke alene.." siger hun og ser lidt på ham, før hun ser ned på Lynii.. "han er med mig.. han passer godt på mig.. han er min store bror.." siger hun roligt før hun ser på op Alexandre igen.. "Jeg hedder Amaya.. eller det har alle altid kaldt mig.." siger hun roligt og da han kommer lidt for tæt på.. altså i Lynii's hoved.. rejser den sig og stiller sig ind foran hende med et lille knur.. som i at han er tæt nok på nu!.. Amaya sætter sig i huk og ligger armene omkring Lynii.. "roligt.. han gøre ikke noget.. det er jeg sikker på.. han virker sød.." kommer det roligt fra hende.. det er tydeligt at Lynii ikke er vild med ideen.. men han ligger sig stille ned og ligger blot beskyttende foran hende..

Illoustrationer af Cassa

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 20.10.2010 20:12
Alexander grinte en smule idet dyret sprang foran hende, ligesom for at true ham, han måtte indrømme at han på intet tidspunkt frygtede det lille dyr, det ville nærmest være komisk blot at se den i øjnene med sit dæmoniske øje, den ville sikkert forlade sin ejer med halene mellem benene, derfor valgte han også at bevæge sig videre fremad.
Han var dog lidt overrasket over at hun kaldte dyret for sin bror? det var forhåbentlig bare den lille piges egen forskruede virkelighed, "Hyggeligt at møde dig, men hvad mener du med at han er din storebror? og det er vel begrænset hvad sådan en lille kat kan gøre???" Sagde Alexander og blødte en smule op, han havde virkelig næsten lyst til at samle hende op og give hende en ordentlig krammer,

Amaya Chiyoko

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 14 år

Højde / 132 cm

Amaya 20.10.2010 20:19
Amaya ser lidt på ham.. "Lynii har været der hele mit liv.. han er den eneste der ikke har forladt mig.. men han kan jo ikke være min far.. det ville bare være dumt.." kommer det fra hende, efterfuldt at et utrolig kærligt lille grin som hun ser ned på Lynii og stryger ham over hovedet.. ".. jeg holder meget af ham.. og han mener ikke det når han knurre.. han passer bare på mig.." kommer det roligt fra hende før hun igen ser op på ham.. Lynii knurre lidt da han begynder at komme tættere på.. men det er tydeligt at lossen ligger helt stille, som hun enlig har givet tegn til at den skulle.. den gør som hun siger.. lidt som et normalt kælde dyr.. dog prøvede den også på virkelig at beskytte hende.. og Lynii har aldrig stykket af før.. ikke engang da den blev ramt af magi og hårdt såret.. den blev ved med at prøve at passe på hende..

Illoustrationer af Cassa

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 20.10.2010 20:27
Alexander blev lidt overrasket... det ville være dumt? "ja ehm... det kan jeg da godt se, intet mærkeligt ved at det er din bror, men jeg forstår skam godt hvad det du mener, og bare rolig, ved da godt han bare vil beskytte dig" Siger Alexander og prøver generelt at virker så imødekommende og venlig som han over hovedet kan, hvilket ærligt talt var en lidt specielt følelse for ham, han følte sig trosalt lettere utilpas i denne situation.
Han kiggede igen ned på dyret, men denne gang lod han sit øje aktivere, tegnene i hans hoved lyste en smule og hans øje blev fuldstændig rubin rødt, han kiggede direkte ned i dyret, ikke nødvendigvis for at skræmme den men bare for at fortælle den at den ikke skulle blive for bideglad.

Amaya Chiyoko

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 14 år

Højde / 132 cm

Amaya 20.10.2010 20:37
Amaya blot stort og ser ned på Lynii.. "se.. han er ikke farlig.. han er som Denaro.. han kunne du heller ikke li i starten.." Lynii der i mellemtiden Alex i øjnene.. og det er som om at loss'ens blik pludselig bare siger.. 'drop der fister! jeg er ikke dum! og du skal ikke gøre hende ondt!' det er tydeligt der virkelig er nogen hjemme.. at han ikke bare er den normale gennemsnits los.. men at han ved hvad hans opgave i livet er.. dog ser han så op på Amaya og det blik siger enlig bare.. 'jeg kan stadig ikke li ham!' men Amay opfatter det tydeligtvist ikke og krammer bare Lynii stor smilende.. lidt efter sætter hun sig mere op og smiler til Alex igen.. "hvad laver du her.. jeg har ikke set dig før?" spørg hun smilende..

Illoustrationer af Cassa

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 20.10.2010 20:59
Alexander satte sig overfor pigen med det største smil han overhovedet kunne præstere, og leede igen lidt ad den søde kat. "Denaro? jeg regner med at det er godt at blive sammenlignet med ham... Men jeg var faktisk bare tilfældigvis på gennemrejse, og tænkte at jeg lige ville tage en tur ind i skove her og se den an" Løj han, men han ville ikke fortælle at han var faret vil, om det så dræbte ham skulle han ihvertfald ikke have hjælp af et lille barn, han kunne sagtens klare sig selv, enyten på den ene eller den anden måde.
"Så hvordan mødtes dig og.... dyret egentlig?" Sagde Alex og var lige ved at kalde katten for et kræ, men det var ejeren jo nok ikke blevet vanvittig glad for

Amaya Chiyoko

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 14 år

Højde / 132 cm

Amaya 20.10.2010 21:06
"mine nummer to forældre sagde at de fandt hende i en kurv sammen med mig.. at vi begge var helt små.. og at han fuldte mig siden da.. så blev mine nummer to forældre dræbt.. så fik jeg nye forældre.. men de forsvandt også.. så nu har jeg Denaro.. han er min bror.. og heg har Maldte.. han er min ven.. han er lige så gammel som mig!.. og så ham den store skumle dimmer som er Maldes far.. han er uhyggelig.." siger hun og ryster stille på hovedet.. det er tydeligt at hun ikke kan li ham.. at hun finder ham skræmmende.. dog ser hun så op på ham igen.. "skoven er rigtig fin på denne årstid.. masser at favede blade.. men der er snart ikke mere mad her ude.." siger hun stille og med det.. kom der et knur fra hendes mave.. som både hun og Lynii ser på samtidig..

Illoustrationer af Cassa

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 20.10.2010 21:19
Alexander lyttede nøje efter og fulgte sig faktisk en anellse overrumplet, BANG så fik han ligepludselig en hel livshistorie, og selvom han da måtte indrømme at det var omend en smule trist, men ikke desto mindre kedeligt, unødvendigt og dumt bare at blotte sig selv på den måde, men så igen det var jo en lille pige han havde med at gøre.
"Der er da altid mad, man skal bare kunne lede det rigtige steder, men efter som dine forældre er.... draget bort, hvem bor du så ved? de er sikkert rigtig bekymrede og vi burde jo nok få dig hjem"

Amaya Chiyoko

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 14 år

Højde / 132 cm

Amaya 20.10.2010 21:30
Amaya trækker lidt på skuldrene.. "jeg er lidt hos Maldte og hans dimmer far.. men ellers er jeg stadig meget i skoven.. det er mit hjem.." siger hun ganske roligt og ser ned på Lynii som tydeligvist er faldet mere til ro, efter som at Alex ikke har prøvet at skade Amaya.. hun ser op på ham igen og smiler stort.. uvidende.. faktisk uskyldigt.. "jeg fandt et æble i går.." siger hun med et smil.. hvilket enlig siger; jeg har ikke spist siden i går.. til tros for at hun ikke selv tænker videre over hvad hun siger.. hun lukker stille sin jakke efter som hun syns hun har det lidt koldt af at sidde på jorden..

Illoustrationer af Cassa

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 21.10.2010 17:47
Maldte.... dimmer far.... riiiiiiiight. tænkte Alexander.
Men prøvede at tvinge et smil frem selvom han var bare en anelse forvirret, det lod også til at det lille kræ var holdt op med at skabe sig, det var da altid noget, idet hun kigger op på ham og smiler får han igen en næsten ustoppelig følelse til at kramme hende, men det ville være for akavet.
fandt et æble igår.... vent har hun ikke spist siden igår? stakkels barn hvordan fanden klarer hun det.
"Lille ven, har du ikke spist siden i går? Sagde Alexander og smilte til hende

Amaya Chiyoko

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 14 år

Højde / 132 cm

Amaya 21.10.2010 18:13
Amaya ser op på ham da han spørg om hun ikke har spist siden dagen før, hvilket gør at hun roligt ryster på hovedet.. "nej.. jeg har ikke kunne finde noget.." siger hun roligt og smiler blot til ham som ingen ting.. hun har aldrig spist særlig meget.. og hvis man tag jakken af hende., så er det utrolig tydeligt hvor tynd hun er og hvor tydelig hendes ribben enlig er.. men nu hvor hun har jakken på sig, så kan man jo ikke se det..

Illoustrationer af Cassa

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 21.10.2010 19:10
Alexanders ansigt gik over til en lettere bedrøvet mine, han stak hånden ned i en taske og fandt en pose med provianter frem, åbnede den og strakte armen ud så hun kunne kigge ned i den.
"Du tager bare indtil du er mæt, jeg kan sagtens få den fyldt op, jeg har den egentlig kun fyldt op hvis det nu var at der skulle ske en nødsituation, og jeg kan sagtens få den fyldt op igen, hvis det har jeg også noget kød vi kunne få stegt"

Amaya Chiyoko

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 14 år

Højde / 132 cm

Amaya 21.10.2010 19:24
Amaya ser lidt på posen.. tøvende før hun ser op på ham.. hun ved ikke rigtig om hun bør.. men forsigtigt tag hun et ret lille stykke fra den og begynder stille at spise det.. det er tydeligt at hun er ret sulten for det forsvinder meget hurtigt.. dog samler hun så bare sine hænder i sit skød bagefter, selv om hendes mave knurre endnu engang.. "mange tak.. det var virkelig sødt af dig.." og før han nok ved af det, så sidder hun på knæ ved ham og krammer sig ind til ham.-. Lunii kigger lidt op på dem.. men siger ikke set mindste..

Illoustrationer af Cassa

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 21.10.2010 19:38
Alexander smiler til hende, men han bliver bare en anelse skuffet da hun dog vælger kun at tage et enkelt stykke, han var sikker på at hun stadig ville have flere.
Lille ven, tag bare til du er mæt, jeg har mere end rigeligt, ikke skamme dig" Sagde han og smilede til hende, han blev dog en anelse smule overrasket idet hun pludselig satte sig op på hans skød.
"det var så lidt"

Amaya Chiyoko

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 14 år

Højde / 132 cm

Amaya 21.10.2010 19:56
Amaya smiler op til ham, med en ganske lille fin rødmen over sine kinder.. hun tøver lidt, men tag så forsigtigt et stykke mere og begynder at spise det, som hun enlig bare sidder lænet ind til ham.. Lunii kigger lidt op på Amaya og kommer med noget der minder om et gab.. og ligger sig faktisk til at sove.. det er tydeligt at siden der ikke er sket noget allerede, så tag lossen det ret roligt.. Amaya bliver hurtigt færdigt og skal til at tag noget mere.. men ser så lidt tøvende op på ham.. hun vil tydeligvist lige være sikker på at det er okay at hun spiser.. for hende er det nemlig ikke normalt at spise så meget..

Illoustrationer af Cassa
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 8