Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 20.10.2010 14:36
Alexander stod roligt i midten af den smukke lysning, som han udemærket vidste var yderst bedragende, men selvom at den sikkerhed og idyl man føle ved at stå der ikke var ægte, var den stadig god nok, og det havde hjulpet ham en gang eller tog at komme herud og slappe af, og hvis det endelig skulle ske at noget kom for at angribe Alexander så kunne han også komme af med nogle aggresioner på dyret.
Han lagde en tæppe frem og lagde sig godt til rette for at stirre op på den smukke himmel, han lod en rødlig substans vokse frem i hans hånd, og lod den forme diverse forskellige figurer.
Alexander er blevet lidt mere voksen ;)
Tom Bardés

Tom Bardés

Krystalisianer

Neutral ond

Race / Menneske

Lokation / Det Nordlige Krystalland

Alder / 28 år

Højde / 180 cm

Sidse 20.10.2010 14:49
Tom sad i et træ højt oppe og kiggede ned på Alexander. ,, Hmm det er lang tid siden man har prøvet noget ungt kød, altså som man siger heller en sød dreng, end en grim kælling " mumlede han stille for sig selv. Drengen kunne ikke være mere end 17 eller 18 år, og Tom var jo 30. Hans ben lange nok til at kunne nå jorden, og derefter fulgte resten af kroppen med, så han blev hans normale højde igen. Tom gik langsomt mod drengen, han havde ikke drukket ret meget den dag, i hvert fald ikke nok til at man kunne se det på ham. ,, Hej " mumlede han og standsede på afstand.
Tom Boto Bardes

DeviantART
Base til ava: http://www.apitchou.com/ - Lavet af Venus

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 20.10.2010 14:59
Det gav et sæt i Alexander idet den fremmede frem kom frem, Alexander sprang hurtigt op og trak sin kåre, men blev lidt overrasket over blot at se et andet menneske, som ham selv, selv om manden virkede lidt gammel, ihvertfald en del ældre end ham selv. Alexander tog sin kåre ned i skeden igen, og kiggede endnu mere på manden, han så ikke ud af noget specielt, men Alexander lod stadig sit øjne skifte form, så han i det mindste kunne analysere manden, hvilket nok har virket lidt mærkeligt, akward silence ville man nok kalde det.
"Goddag, hvad laver de herude? første gang jeg har mødt et andet menneske ved denne lysning, med undtagelse af den enkelte skovelver fra tid til andet, men hvem er de og hvad laver de her?"
Tom Bardés

Tom Bardés

Krystalisianer

Neutral ond

Race / Menneske

Alder / 28 år

Højde / 180 cm

Sidse 20.10.2010 20:53
Tom så lidt lamslået ud efter som drengen trak sin kårde og bagefter var underligt stille. Men han trak let på skulderen. ,, Hva jeg laver herude? Det er det absolut bedste gemmested, " sagde han uden at afsløre hvad det var han gemte. ,, Og så kan man komme lidt væk fra det maskebal og byens strabasser du ved, " sagde han og lo ganske kort. Tom var ikke meget for maskeballet, han endte næsten altid med at blive smidt ud. Han trådte et skridt nærmere, uden at holde rigtig øjenkontakt, rakte han hånden frem og gav hånd ,, Tom, " fortalte han som kort præsentation. Han regnede ikke med at drengen kendte ham, han havde i hvert fald ikke set ham før. Han smilede stille.
Tom Boto Bardes

DeviantART

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 21.10.2010 13:34
Alexander kiggede lidt mæreligt på ham, han lod langsomt sine øjne glide op ad tom for at analysere ham, han stak roligt kården ned i sit hylster igen, der var noget over denne mand som han simpelthen ikke brød sig det mindste om, men han kunne ikke præcist sætte fingeren på hvad det var.
Hyggeligt lidt at møde dem Tom, selvom en lidt mærkelig omstændighed, og tør man spørge hvad det dog er de gemmer?"
Sagde Alexander kort
"Og Forresten navnet er Alexander, Alexander Schwartz og jeg må give dig ret, det er tit fantastisk behageligt at komme ud til et sted som er nærmest uberørt af mennesker"
Svarede Alexander med et venligt smil på læben som ikke helt skildrede de følelser som løb igennem ham lige nu, (Og nej det er ikke kærlighedsfølelser -.-')
Tom Bardés

Tom Bardés

Krystalisianer

Neutral ond

Race / Menneske

Alder / 28 år

Højde / 180 cm

Sidse 21.10.2010 13:42
,, Et kæmpe lager af alkohol Alexander " sagde han i et grin, som om det skulle lyde som en løgn. Men i virkelig var det rigtig. Tom havde tons vis af steder hvor han havde gemt alkohol, og nogle ravstykker. ,, Ja man kan jo nærmest ikke gå igennem uden at støde på en byvagt, som vil tage mit rom fra mig, " mumlede han halv irriteret. Der var ikke noget være end byvagter, de fleste byvagter vidste at Tom havde et lager, eller flere.
Tom havde anet at Alexander ikke helt brød sig om ham. Han begyndte langsomt prøvende at suge hans energi, hvis det lykekdes for ham, ville Alexander blive svagt døsi.
Tom Boto Bardes

DeviantART

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 21.10.2010 13:50
var han seriøs? det skulle faktisk ikke undrer Alexander at manden var en rigtig dranker, men vent, hvad var det manden prøvede på? han var forhåbentlig ikke dum nok til at tro at Alexander ikke ville opdage at han prøvede at suge hans energi fra ham.
"Tom jeg ved udmærket godt de er i stand til at suge kraften ud af mig, men hvis jeg begynder at føle mig mere døssig så bliver det værst for dem selv"
Sagde Alexander med en temmelig vred stemme.
"Men jg er enig, der er rigtig mange vagter og de kan være temmelig problematiske fra tid til anden"
Sagde Alexander inden han kiggede vredt på manden.
Tom Bardés

Tom Bardés

Krystalisianer

Neutral ond

Race / Menneske

Alder / 28 år

Højde / 180 cm

Sidse 21.10.2010 14:01
Opdaget tænkte han sukkende. ,, Jeg hader simpelhen bare den slags evner, ingen sjov, " mumlede han irriteret. Nu var alt det sjove spoleret. ,, Og hva så hvis vi nu siger, at jeg suger den alligevel? " spurgte han mest bare for at vide hvad der ville ske. Tom undervurderede ham stærkt. ,, Hvor gammel er du knægt? " spurgte han. Tom tænkte at han sagtens kunne klare ham, han havde jo meget mere erfaring, mindst 10 år. Han stod og så vurderende på Alexander, mens han ventede på hans svar.
Tom Boto Bardes

DeviantART

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 21.10.2010 14:12
Alexander smil ændrede sig drastisk, afmærkninger på hans arm lyste kraftigt op, og en kraftig og tyk rødlige masse dækkede hurtigt hele hans venstre arm, og begyndte derfor at størkne således at han nu havde en stor klo lignede venstre arm.
"Tja enten kunne jeg rive dine arme af og banke dig med dem, eller også ku jeg bare disintigrere hele din krop"
Svarede Alexander og skabte nu en rødlig substans i hans hånd, som bevægede sig.
" Hvis jeg rører dig med dette her vil du kraftigt fortryde det" Sagde Alexander igen med et smil på læben.
Tom Bardés

Tom Bardés

Krystalisianer

Neutral ond

Race / Menneske

Alder / 28 år

Højde / 180 cm

Sidse 21.10.2010 14:18
,, Hvis min evne nu bare havde været lidt hurtigere " sukkede han og tog sig til panden. ,, Tag det nu roligt knægt, jeg ville bare vide hvad der ville ske. Men det er jo en slags kompliment, hellere end sød dreng end en grim kælling, " sagde han smilende. Han sagde ikke noget om at han havde i tankerne at voldtage ham. Men det var måske også usansynligt nu.
Når Tom var ædru, eller næsten ædru, vidste han godt hvornår han havde tabt. Og drengens evner var måske ikke helt at spøge med alligevel, men det var helt klart et forsøg værd. ,, Hvor gammel er du dreng? "
Tom Boto Bardes

DeviantART

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 21.10.2010 14:26
"Tja hvis din evne havde været hurtigere kunne det være de havde haft en chance, og jeg fortalte dem også bare hvad der ville ske "
Sagde Alexander og smilede endnu engang til Tom, for de fleste ville det nærmest have virket som om at nærmest var venner men sådan var Alex nu engang.
"Ehm tak tror jeg da nok, men jeg er 18" Svarede Alexander en anelse forundret, denne mand var særdeles mærkelig, han var gået fra at prøve at suge Alexanders krafter ud til bare at lave almindeligt small talk.
Tom Bardés

Tom Bardés

Krystalisianer

Neutral ond

Race / Menneske

Alder / 28 år

Højde / 180 cm

Sidse 21.10.2010 22:51
Tom smilede ,, 18 " mumlede han med et smil. Når hans plan nu om at suge hans energi ikke virkede, så kunne man jo ligeså godt bare snakke med ham, det kunne jo godt være, at han var til den anden side, selvom han nu ikke virkede sådan. ,, Kan jeg byde på noget, jeg har en med rom og en med mjød? " sagde han og hev to lommelærker frem. De to lommelærker var nogle, som han lige havde hentet på et af sine hemmelige gemmesteder. Et sted som lå gemt i et hult træ. ,, Eller du er måske for ung til at drikke? " sagde han roligt, det var ikke så sjældent at der var nogen der takkede nej til et glas, men når knægten nu var 18, så var han ikke så sikker igen.
Tom Boto Bardes

DeviantART

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 21.10.2010 23:00
Alexander følte sig ikke helt tryg ved situationen, men han var heller ikke typen der sagde nej til en tår alkohol, og fyren kunne da umuligt stadigvæk være ude efter at prøve at bestjæle ham, hvilket det tydeligvis havde måtte havde været hans motivation.
"Tja når de nu tilbyder det så pænt så siger man da ikke nej tak, lidt rom skader jo aldrig, men den herre de burde vælger deres ofre lidt bedre, du var lige ved at prøve at stjæle fra den forkerte" Sagde Alexander og grinede en lille smule.
"Jeg er aldeles ikke for ung til at drikke"
Tom Bardés

Tom Bardés

Krystalisianer

Neutral ond

Race / Menneske

Alder / 28 år

Højde / 180 cm

Sidse 21.10.2010 23:22
,, Jeg skal jo holde mig vågen på en eller anden måde ikke? " sagde han grinende uden at afsløre hans rigtige planer. Tom rakte ham flasken med rom da den var bedst, mjødet var blandet lidt tyndt og havde mistet smagen ,, Forresten skal vi ikke være dus, føler mig ikke rigtig hjemme under sådanne forhold så, " spurgte han og undrede sig lidt over hvor den smule høflighed kom fra, han plejede aldrig at være specielt høflig, og han var heller ikke god til det. ,, Hvad mener du med at have stjålet fra den forkerte? " spurgte han nysgerrigt, Tom havde altid været interreseret i andres evner. Han har altid synes, at hans ejne evner var praktiske til det formål at voldtage en, men i kamp er det nu ikke ligefrem en fordel.
Tom Boto Bardes

DeviantART

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 21.10.2010 23:32
Alexander kiggede en smule mærkeligt på ham, det var aldrig godt når folk så åbenlyst prøvede at finde ud af ens evner men måske var denne mand bare direkte uintelligent, men rom er nu engang rom, og Alexander tog sig en ordentlig slurk, slet ikke dårlig måtte han indrømme, manden havde da en smule stil.
"Jeg mente bare at jeg nok er en af de sidste du har lyst til at prøve at stjæle fra, det kunne ender rigtig rigig grimt Svarede Alexander og tog sig en slurk mere
Tom Bardés

Tom Bardés

Krystalisianer

Neutral ond

Race / Menneske

Alder / 28 år

Højde / 180 cm

Sidse 21.10.2010 23:39
,, Så du har specielle evner mmhm " sagde han tænkende. Tom smilede indvendigt da Alexander tog en ekstra slurk. Selv tog han et par eller tre. ,, Måske overvurderede jeg dig lidt knægt? " Han kunne godt se at drengen havde nogle særlige tegn og et specielt øje, men alle her i Krystallandet havde nu en skavank eller et eller andet kendetegn der havde noget med deres evne at gøre. Selv havde Tom ingen, for andre ville han ligne en der ikke kunne andet end at drikke sig omkuld. Han lagde hovedet let på skrå og ventede på et svar fra Alexander, mens han tog endnu en slurk. Hvor er alkohollen blevet af i det her mjød, har de balndet det op med vand?0 tænkte han for sig selv.
Tom Boto Bardes

DeviantART

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 21.10.2010 23:48
Alexander kiggede lidt mærkeligt på manden, hvordan kunne han spørge om han havde mærkelige evner, Alexander havde jo personligt vidst ham sin ene evne med at lave sin hånd om til et våben så hvordan kunne han tvivle? nuvel.
"Ja jeg har specielle evner, og ja du undervurderede mig"
Sagde han en anelse mere kynisk end han havde gjort tidligere, inden han tog sig en ordentlig slurk af lommelærken.
Tom Bardés

Tom Bardés

Krystalisianer

Neutral ond

Race / Menneske

Alder / 28 år

Højde / 180 cm

Sidse 22.10.2010 10:41
Tom havde godt set hans evne, men han ville bare vide mere. Dog ville han ikke presse på, så han lod det ligge. ,, Nå men skål for lidt fred og ro " sagde Tom roligt og hævede højtideligt (dog i sjov ) hans lommelærke, og tog en slurk. ,, Du skal nok blive en rigtig mand knægt, du kan satme drikke " sagde han og grinede. Han har altid selv kunnet indtage store mængder af alkohol da han var ung, men han havde dog erfaring med nogle unge, som næsten ikke tåle alkohollen, eller så kunne de bare ikke lide det. Rommen var noget han havde fået fra Samson, det var godt nok ved at være et par år siden, men Tom vidste at rommen godt kunne holde sig.
,, Mon vi ikke snart kunne få det dårlige vejr overstået " sagde han for at starte en samtale. Han hadede blæst, regn og slud. EMn han havde ikke noget imod sne, så længe det bare ikke stormede.
Tom Boto Bardes

DeviantART

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 23.10.2010 22:59
Alexander kiggede roligt over på ham.
"Skål!"
Svarede han igen og grint en smule inden han bældede det sidste af romflasken og stak den tilbage til Tom, han mærkede en døsighed kryber ind over sig, og var lige ved at skulle til at gå til angreb på Tom da han et kort øjeblik troede det var hans evne han brugte, men da han tænkte sig om en ekstra gang var det klart at det måtte have været hans egen indtagelse af alkohol.
"Tja, personligt tror jeg da at alle kan indtage masser af alkohol, det er bare forskelligt hvordan man reagerer på det"
Sagde han og grinede en smule, han nikkede dog blot anerkende til Toms kommentar omkring vejret.
Tom Bardés

Tom Bardés

Krystalisianer

Neutral ond

Race / Menneske

Alder / 28 år

Højde / 180 cm

Sidse 24.10.2010 21:25
Tom fik også tømt det sidste af sin flaske, dog stille og roligt. ,, Ja forskelligt må du nok sige " sagde Tom grinende. Han efterhånden set mange mennesker og andre væsner reagere sjovt på alkohol. ,, Og alle er ikke lige gode til at holde det indenbords " tilføjede han. Tom turde stadig ikke gøre noget, og han vidste ikke helt endnu om han overhovedet skulle gøre det. ,, Fx skal man ikke give pigerne ret meget inden de ligger under bordet. " Tom grinede igen. Det morede ham altid meget at se en kvinder der ikke kunne tåle alt for store mængder. ,, Jamen Alexander hvad gør vi nu? Alkohollen er sluppet op, og mine tæer de fryser " spurgte han og vippede med sine fødder.

//Undskyld jeg ikke har svaret, men har været i Norge denne weekend :)
Tom Boto Bardes

DeviantART
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 0