Sarah/Emmett

Sarah/Emmett

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Tatti 14.09.2009 18:44
Sarah havde siddet inde i opholdstuen i noget tid. Hun havde egentlig ikke lavet så meget, andet end at læse lidt i en salme bog, og en anden bog hun havde med sig. Men hun kunne ikke koncentrere sig om at læse.. for hun havde mange andre ting i tankerne. Så som, hvordan hun skulle stikke af om aftenen.. finde på en grund til hvorfor hun skulle se faderen, og hvad hendes undskyldning skulle være.. hvis han opdagede hende.

Efter at hun havde snakket med Caine (hed han ikke det? o_o) så var hun blevet fast besluttet på at snige sig ud.. bare for en stund. Hun var meget forundret over den måde Sharlen havde set ud nogle aftener før.. Så.. mystisk og anderledes. Men egentlig burde hun slet ikke blande sig! Nej.. hun burde slet ikke.. føle noget for den ældre mand.
jeg er et fjols.. sang hun inde i hovedet, til en salme melodi.. hvor hun bare havde erstattet ordene.

(Sarah og Emmett er én og samme person, men han kan skifte køn, og som dreng bruger han navnet Emmett)

Am I supposed to be happy?
with all I ever wanted, it comes with a price.
You said, you said that you would die for me...

Sharlen Carlisle

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 42 år

Højde / 182 cm

Cassa 14.09.2009 18:50
Ude på gangen bevæger Sharlen sig afsted.. han følges med en nonne og 4 nonneelever.. de taler lidt om nogle kirkelige ting, men Sharlen virker temmeligt fraværende.. siden den kamp mod Shadow.. vampyren som slap fra ham, har Sharlen følt sig temmelig træt.. at hidkalde himmelvæsner og bruge en formular er én ting.. men at skulle bremse sin formular igen.. urh.. det kræver kræfter..
Han er iført en lang hvid kåbe, som skjuler de 5 lag tøj han har inden under.. kåben har nogle søvlbroderier og et stort isaristisk kors ned af ryggen.. på denne kåbe er der nærmest sat en ekstra krave på for oven, som sidder stor og hævet ud fra halsen..

Han standser op foran døren som fører ind til det fine lokale, tager afsked med de andre og træder så ind...
Egentlig så gik han kun fra her, for at få hvilet sine ben.. i første omgang ser han ikke Sarah, men undslipper bare et smertende gisp og lægger det ene hånd mod sit knæ, mens den anden griber ud efter det nærmeste, som blev et armlæn på en lænestol..

Heri får han sig sat med et anstrengt suk, men også et lettet udtryk i ansigtet..

Spørg Sharlen
//Sharlen Mufasa Carlisle
Tiltales: Fader Carlisle
Sarah/Emmett

Sarah/Emmett

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Tatti 14.09.2009 18:56
Sarah hører ikke at der kommer nogle ind i første omgang. Hun var dybt begravet i sine tanker, og de latterlige bogstaver i bøgerne hun kiggede i. Faktisk sad hun med begge bøger åbne, så det blev ret akavet i længden. Sarah var egentlig også ret glad for at ingen havde opdaget at hun havde haft sin handske af, da et fremmed hankøn havde været til stede. For så skulle hun nok vaske noget tøj.. eller et eller andet kedeligt.

Hun sætter sig forbavset op da hun hører at der er andre i rummet, og hun vender sig om og ser til sin forbavelse; Sharlen.
I få sekunder ryger hun tilbage i fortiden hvor hun ser ham sidde og spille på ovlet.. med håret sat op i en hestehale, og det mørke tøj.. han så helt anderledes ud dengang, og hun tog sig selv i at rødme. pokkers!
"Er du okay fader?" spurgte hun bekymret og kom halvt op fra sofaen, men var lige ved at vælte, hvor hun så hurtigt genfandt balancen og kom hen til ham. "Du ser noget kvæstet ud.." hun rynkede brynene.

(Sarah og Emmett er én og samme person, men han kan skifte køn, og som dreng bruger han navnet Emmett)

Sharlen Carlisle

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 42 år

Højde / 182 cm

Cassa 14.09.2009 19:04
Der går et sæt i kroppen på Sharlen, da Sarah taler.. han ser op med missende øjne, og skynder sig at slå over i et venligt smil, mens han retter på de runde briller.
"Godaften Søster Blancett.." starter han med høfligt at sige.
"De skal ikke bekymre Dem" fortsætter han så, afslutter; "Det er blot lidt smerter i knæet.. Ikke nogle af betydning" han nikker let med hovedet, og holder det venlige smil, som dog samtidig virker en smule køligt.. ja, i ald generelhed bare Sharlens typiske ansigts mimik.
"Jeg så Dem ikke til aftenmessen..? Er alt vel?" spørger han så.. Han vil gerne dreje emnet ind på noget andet... Aftenmessen denne aften var frivillig.. men Sarah plejede jo altid at tage til dem..

Spørg Sharlen
Sarah/Emmett

Sarah/Emmett

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Tatti 14.09.2009 19:15
"Årh.. smerter i knæet.. " hun lød bekymret, og gjorde et lille nik med hovedet, da han sagde godaften. Nu havde hun jo startet med at sige noget helt andet, så det ville lyde underligt hvis hun også lige pludseligt sagde; godaften.
"Jeg håber smerterne snart går over så.." sagde hun med et venligt smil, men da hun så den andens ansigts udtryk, begyndte hendes hjerte at hamre hurtigt, men langsomt.. som om tiden gik i stå.
jeg føler mig.. syg.. hun tog en hånd op til brystet, og knugede om stoffet, men hun blev afbrudt i sin fraværenhed, da Sharlen så spurgte hende om hvorfor hun ikke var kommet til aftensmessen.

"Åh.. aftensmessen.. altså.." hun nappede sig kort i underlæben, og skævede så til siden. Tja, alt var jo ikke 'vel' - så hun kunne jo ikke bare svare ja, og hvad var grunden egentlig til at hun ikke kom? Hun havde jo meget at tænke over, tænke på.. og så havde hun lidt svært ved at se på Sharlen igen.. "Altså.. jeg følte mig lidt dårlig.. " svarede hun så med et lille skuldertræk. ... syg.. i kroppen..

Sharlen Carlisle

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 42 år

Højde / 182 cm

Cassa 14.09.2009 19:22
Sharlen betragter hende lidt mens hun ser ud til at lede efter en årsag?
Han nikker dog roligt til hendes begrundelse.
"Burde De så ikke hvile Dem?" han lægger hovedet lidt på sned mens han retter på den ene af de perlemordshvide handsker.
Han ser lidt hen mod et af de store vinduer..
"Jeg åbner et vindue.. tag et tæppe over Dem imens.. så fryser De ikke, men De får frisk luft alligevel.."

Sharlen rejser sig, holder en mimik uforandret i ansigtet, selv om hans ben skriger af smerte..

Han når hen til vinduet, som han åbner med en let bevægelse..
En frisk vind slår ind i rummet.. løfter nogle af de hvide, lange lokker som let genskinder månelyset udenfor.. Ja, mørket er faldet på..
Men han står kun få sekunder foran det åbne vindue, før hans ben kollapser under ham.. ikke nok med benene.. hans hjerne slår også fra, og efter at være sunket sammen, falder han bagover.. det ene ben er derfor bøjet, mens det andet er strakt.. - dog er klæderne så lange at det eneste man kan se, er anklen på den ene støvle han bærer.. og så foden naturligvis..
Dér ligger han bare.. et afslappet udtryk i ansigtet med de lukkede øjne, og det lange hår spredt ud over gulvet..

Spørg Sharlen
Sarah/Emmett

Sarah/Emmett

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Tatti 14.09.2009 19:33
Sarah nikkede hurtigt, "Jo bestemt.. men.. jeg havde faktisk hvilet mig lidt herinde.. jeg vågnede for ikke så længe siden.." løg hun, og smilte lige så roligt og blidt - Selvom hendes hjerte hamrede nervøst.

"åh.. okay.." hun gik tilbage i sofaen, med et opgivende blik og lagde et tæppe over sig imens hun betragtede Sharlens skikkelse der gik over for at åbne vinduet. Der gik dog ikke længe før hun forbavset kom op at stå (nærmest sprang op) og kom hen til Sharlen, men forsent.. hun nåede ikke at gribe ham.. og nu var han.. gået ud?

"Fader.. Fader Carlisle?" hun nappede sig i underlæben og betragtede den andens ansigt, som han lå der, helt afslappet.. Hun sad nede på gulvet, og lod sine fingre pille ved nogle hårlokker, der lå hen over den andens ansigt, og så sank hun en nervøs klump imens hun rødmede.
han.. han kan ikke ligge med hovedet på det hårde gulv! hendes hjerte slog et slag over, da hun fik løftet den andens hovede, og lagde det på hendes lår.. .. uåårh..

Sharlen Carlisle

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 42 år

Højde / 182 cm

Cassa 14.09.2009 19:39
Sharlens ansigts mimik ændres ikke.. hans vejrtrækning er rolig, nærmest som hvis han bare sov..

vinden slår roligt ind i rummet.. ikke ubehageligt koldt, men blot en frisk brise..

Sådan går de næste par minutter.. stille minutter, inden han endelig åbner øjnene igen..
".. urh.." i første øjeblik misser han blot roligt med øjnene og forsøger at komme helt til bevidsthed.
Hvad.. skete der? årh.. jeg.. føler mig så tung.. tænker han ubehaget

Spørg Sharlen
Sarah/Emmett

Sarah/Emmett

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Tatti 14.09.2009 19:50
Sarahs hjerte hamrede hurtigt, som en galoperende hest ned ad en eng, eller en vej.. og så engang imellem hoppede den over noget. Sådan gjorde hendes hjerte også lige nu, sprang et slag over, og hamrede hurtigt igen.
Hun sank en nervøs klump imens hun betragtede den sovende præsts ansigt. Han så så fredfyldt ud som han lå der.. men hun var stadig bekymret for om han var okay..

.. han er.. så køn.. af sin alder at være.. hvorfor tænker jeg sådan.. hun nussede svagt den andens kind, men stoppede sig selv, da hun hørte ham røre på sig, og hun stivnede stort, og følte at hendes sjæl kunne glide ud af munden på hende når som helst nu.
"..Sl-slog du dig..? du besvimede.." spurgte hun forlegent, mest fordi de sad sådan her.. og så var hun jo bekymret. Hendes blik var fanget i den andens.

Sharlen Carlisle

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 42 år

Højde / 182 cm

Cassa 14.09.2009 19:58
Sharlen får klargjort sit blik.. sætter sig op og lægger en hånd mod sin nakke.
"uhm.. nej det går vist lige.. det er vist kun et lille slag.." han ser lidt på Sarah..
"... Gik.. jeg bare ud sådan uden videre?" spørger han en smule undrende.
.. Pokkers... hvordan skal jeg bortforklare det? tænker han ubehaget.
Hvad skulle han sige? at han var syg? Nej.. svag? gud forbyde det!

Han lægger en hånd mod sit knæ.. pokkers til smerter.. det var jo nok det der fik ham til at gå ud på den måde! vældig irriterende..

Spørg Sharlen
Sarah/Emmett

Sarah/Emmett

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Tatti 14.09.2009 20:07
"Årh.. okay.." hendes ansigt var varmt på grund hendes rødmen, og hjerteslagene der nu var ved at falde på plads igen. Langt om længe.
-"De må sige til hvis der er noget.."

Sarah nikkede langsomt, og så lidt hurtigere..
"ja.. De faldt bare pludselig sammen Fader Carlisle.." hun sank en nervøs klump og kiggede nu til siden, "Uhm.. er de meget dårlig? du ved.. jeg.. jeg har hele evner hvis De vil.." hun fik røde kinder igen, og kiggede ned i sit skød, imens hun knugede hænderne.
"hvis De vil.. kan jeg prøve at hele dine smerter..?"

Sharlen Carlisle

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 42 år

Højde / 182 cm

Cassa 14.09.2009 20:11
Han ser lidt på hende med et neutralt blik.. en handskebeklædt hånd glider op og flytter nogle lokker hår væk.
"Det er en gammel skade i knæet der er gået op.." han ryster lidt på hovedet.
"Det er der ikke noget at gøre ved.." En kort pause sker.
"Vil.. vil De hjælpe mig hen at sidde ned?" spørger han en smule tilbageholdt.
... Jeg burde ikke bede en nonneelev om hjælp tænker han, og slår et isaristisk kors for sit bryst.. - ja, en ting han ofte gør..

Spørg Sharlen
Sarah/Emmett

Sarah/Emmett

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Tatti 14.09.2009 20:32
"En gammel skade.. jeg forstår." hun bed sig forlegent i underlæben, og kiggede skuffet ned i sit skød. Hun kunne ikke være til hjælp med noget alligevel.. desværre. Det skuffede hende lidt.

Sarah slog blikket op til det næste Sharlen nu bedte om, og hun smilte lige så stile og gjorde et nik.
"Jo da selvføgelig!" sagde hun hurtigt, og gik hen for at hjælpe ham op at stå. "Bare støt Dem til mig.." sagde hun venligt, og mærkede at de stod ret tæt op ad hinanden lige nu.. det fik hendes hjerte til at slå endnu et slag over, og hun begyndte at få det smådårligt igen. Lettere svimmelt.
hvad sker.. der?

"Mhm.. kom.." hun gik langsomt med ham over til sofaen, og satte ham der. "Jeg håber De klarer den.." hun satte sig ned ved siden af ham

Sharlen Carlisle

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 42 år

Højde / 182 cm

Cassa 14.09.2009 20:38
Han lader sig hjælpe op med et; "Mange tak søster Blancett"..
Så bliver han hjulpet over at sidde, hvor han straks tager sig til knæet igen da han er kommet ned at sidde.. fandens som det da gør ondt!
... For pokker da osse! tænker han udmattet..

Han retter blikket op på hende med lidt frosne øjne.. ikke mere end normalt.. hans øjne ser jo bare ret kyniske ud.
"Få Dem pakket ind i tæppet.. så bliver De ikke syg.." siger han let dæmpet i stemmen med et svageligt smil..
.. Bare hun ikke bliver endnu mere syg.. han slår det isaristiske kors for sit bryst endnu engang, lægger håndfladerne imod hinanden og beder en meget dæmpet bøn for hendes vel og være.

Spørg Sharlen
Sarah/Emmett

Sarah/Emmett

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Tatti 14.09.2009 20:53
Sarah så bekymret ned på den andens knæ da han tog sig til det, og hun sukkede tungt, og sørgeligt.
"Jeg ville gerne kunne gøre et eller andet.." Gid jeg kunne gøre et eller andet.. pokkers.. pokkers også.. jeg er til ingen nytte. tænkte hun opgivende.

"oh.. ja okay." sagde hun med et lille smil, og tog tæppet over sig, lagde det godt om sig. Hun betragtede Sharlen da han sad og begyndte at bede.. hun drømmede sig nærmest væk hans ansigt.

Pludselig gik døren langsomt op, og en lang formet skikkelse gik ind. Den lukkede døren bag sig uden et ord, og bevægede sig nærmest lydløst.
Det var en kvinde, med en slank bygning. dog havde hun mange former. Hendes ansigt var langt, og så havde hun røde fyldige læber, imens hendes øjne var luskede og overlegene. Hendes hår var langt og sort. Og så var hun ellers iklædt en sort kjole, dog lettere afslørende.
Hun gik dem nærmere, og smilte ondt til dem begge.
"Godaften.." lød det fra hende, og pludselig var hun væk, og stod bag dem, hun havde en hånd hårdt om Sarahs hage, og strakte hendes hals.

Sarah spærrede øjnene chokeret op, og kom med et kort gisp, imens hun prøvede at ryste sig fri fra den andens greb.. hun slog ud med armene.
"Slip mig!"

Sharlen Carlisle

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 42 år

Højde / 182 cm

Cassa 14.09.2009 21:19
Sharlen trækkes brat ud af situationen da døren går op.. en fremmed skikkelse..
"Hvem er De?" spørger han med en streng stemme..

På få sekunder er kvinden henne bag Sarah..
Hans blik stivner, og han rejser sig op med et ryk, skønt benet dunker og smerter.
"Vær så venlig at slippe hende! omgående!" lyder det strengt, nærmest hvæsende fra ham.
pokkers! Jeg kan ikke... Jeg kan ikke træde ud af min rolle som præst nu! Ikke for øjnene af søster Blancett! tænker han febrilsk, men skæver rundt efter det nærmeste kors eller anden hellig genstand.
En vampyr.. pokkers osse!

Spørg Sharlen
Sarah/Emmett

Sarah/Emmett

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Tatti 14.09.2009 21:39
Vampyren svarer ikke på Sharlens spørgsmål, hun hvislede bare et lille lusket grin ud imellem sine tænder. Hun strammede grebet om Sarahs hage, nærmest borede neglene ind i hendes hud under hagen.

Sarah var lammet af rædsel, hun spjættede dog med benene engang imellem, men hun var bange.. meget bange, og så gjorde den andens negle ondt.
"S-slip!" prøvede hun igen med en skælvende stemme, og prøvede at vride sit hoved fri.. men til det resultat at neglene borede sig længere op.

Hendes hjerte hamrede hurtigere og hurtigere, og hun begyndte at få det dårligt igen. "SLIP!" skreg hun højere, og fik tårer i øjnene.

Vampyreren beundrede Sharlen i få sekunder, og smilte blot ad ham. Hun gav ham elevator blikket og rystede så på hovedet, "Hvem skulle stoppe mig? Dem, gamle mand?" spurgte hun hånligt og grinte slanget, hvorefter hun skulle til at plante sine tænder ned i den andens hals.

Sharlen Carlisle

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 42 år

Højde / 182 cm

Cassa 14.09.2009 21:44
Sarahs rædselslagne adfærd sætter fut i Sharlens vrede..
Da han ser vampyren skal lige til at sætte tænderne i halsen på hende, griber han ud efter det nærmeste, som er en lyssestage på et bord..
Han sætter i løb hen mod en af sofa'erne, som han sætter af i et spring, op på armlænet så han videre derfra kan løfte sig højt nok op til at han kommer hen over hovedet på dem begge, og får losset lyssestagen lige i synet på vampyrkvinden, med en sådan kraft at hun i ald fald til en begyndelse vil blive slået i gulvet - og sikkert slippe Sarah, enten før eller efter..
Sharlen lander igen, og lader ikke vampyrkvinden få tid til at komme sig.. lyssestagen bliver kylet hastigt efter hendes ansigt.. han kan ligeså godt bruge det til kasteskyts, da det jo ikke kan gøre andet end at holde hende midlertidigt tilbage..

Han trækker fast i sit hår, som han hurtigt får trukket op i nakken, hvor han så slår en stram knude på det, for at holde det væk fra ansigtet, inden hans næste eirne er at få grebet fat om Sarahs håndled, og få hende trukket på benene, om bag sig i sikkerhed..
Hans ansigt er fortrukket i smerte over knæet.. men det er der ikke noget at gøre ved nu!
Pokkers! det her tøj er ikke til at bevæge sig i!

Spørg Sharlen
Sarah/Emmett

Sarah/Emmett

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Tatti 14.09.2009 22:05
Sarah kunne næsten ikke trække vejret af skræk, men da lysestagen bliver slynget imod dem, og vampyren slipper hende, med et lille hvæs, springer hun fremad, og lander på gulvet, men hun er ligeglad.. hun vil bare væk!

Vampyrkvinden får lysestagen i ansigtet, og det smertede dybt, alt imens hun faldt tilbage mod gulvet. Det afslørede så noget mere af hendes lår.. da hun lå sådan..
"Uuurh..." lød det ubehaget fra hende.

Sarah spærrer øjnene forskrækket op da hun bliver hjulpet op at stå, og gemt bag Sharlen. Hendes hjerte hamrede hurtigt mod brystkassen, og hun lukkede øjnene hårdt i, og begyndte at bede en stille bøn inde i hovedet. Men fordi hendes krop reagerede så chokeret, begyndte den at tage en forvandling.. hendes bryster blev mindre.. og tilsidst bare en brystkasse.. hendes former forsvandt, og var helt lige op og ned.. Alt det lagde hun dog ikke mærke til endnu, hun stod bare og var skræmt.

Vampyren kom nu op at stå.. og svajede lidt frem og tilbage imens hun tog sig til hovedet. "Tsk. jeg troede ikke man slog på kvinder nu til dags." sagde hun hånligt, og rettede på nogle hårlokker, hun gik fremad, elegant og roligt. Så standsede hun op, og slog sine negle ud, så de blev lange og sylespidse. "åh åh.. hvad så nu?" spurgte hun drilsk, og slikkede sig om munden, sådan så den skarpe hugtand kom til syne.

Sharlen Carlisle

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 42 år

Højde / 182 cm

Cassa 14.09.2009 22:16
Sharlen skubber til Sarah bag sig, hvisker dæmpet.
"Søster blancett! gå hen under tavlen!" han peger hen mod et stort maleri for enden af rummet... på dette maleri er en lys skikkelse malet, som skulle forestille Isari.. og i hendes arme hviler et andet lysende stykke.. dette er formet som et isaristisk kors.. det burde være nok til at hun i det mindste er en smule i sikkerhed for vampyren!

Sharlen ser kynisk mod hende da hun taler, men ser væk indtil hendes ben er dækket til igen.
"Kvinder? De er ingen kvinde, blot et udselt undervæsen!" hvæser han kynisk..
Han ranker ryggen, slår det isaristiske tegn for sit bryst, lægger håndfladerne mod hinanden.. en lav bøn høres, inden små sprækker hvor der er aller mørkest i rummet, åbnes og et klart lys af solskind strømmer ind i lokalet fra disse huller..

Nogle lange, lysende skikkelser kravler ud.. de har ingen ansigter, og alligevel så har de..
"Forføj Dem tilbage til mørket, eller De vil blive elimineret!" lyder det lavt fra ham, en stemme så kynisk og ufølsom, at Sarah, som kun har set ham værende som præst, sikkert knap vil kunne tro det er den samme person

Spørg Sharlen
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 6