Sarah så bekymret ned på den andens knæ da han tog sig til det, og hun sukkede tungt, og sørgeligt.
"Jeg ville gerne kunne gøre et eller andet.."
Gid jeg kunne gøre et eller andet.. pokkers.. pokkers også.. jeg er til ingen nytte. tænkte hun opgivende.
"oh.. ja okay." sagde hun med et lille smil, og tog tæppet over sig, lagde det godt om sig. Hun betragtede Sharlen da han sad og begyndte at bede.. hun drømmede sig nærmest væk hans ansigt.
Pludselig gik døren langsomt op, og en lang formet skikkelse gik ind. Den lukkede døren bag sig uden et ord, og bevægede sig nærmest lydløst.
Det var en kvinde, med en slank bygning. dog havde hun mange former. Hendes ansigt var langt, og så havde hun røde fyldige læber, imens hendes øjne var luskede og overlegene. Hendes hår var langt og sort. Og så var hun ellers iklædt en sort kjole, dog lettere afslørende.
Hun gik dem nærmere, og smilte ondt til dem begge.
"Godaften.." lød det fra hende, og pludselig var hun væk, og stod bag dem, hun havde en hånd hårdt om Sarahs hage, og strakte hendes hals.
Sarah spærrede øjnene chokeret op, og kom med et kort gisp, imens hun prøvede at ryste sig fri fra den andens greb.. hun slog ud med armene.
"Slip mig!"

(Sarah og Emmett er én og samme person, men han kan skifte køn, og som dreng bruger han navnet Emmett)
Am I supposed to be happy?
with all I ever wanted, it comes with a price.
Am I supposed to be happy?
with all I ever wanted, it comes with a price.
You said, you said that you would die for me...