Cassa Nova

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske/Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 07.09.2009 20:32
Cassa kommer gående ind af døren til baglokalet.. de har i nogen tid manglet reccourser, som mørkets lord af en eller anden grund har forbudt dem at bruge! nogle urter, som kan rede liv, men som kun vokser så langt ude i ørkenen, at end ikke folk på vinger ville kunne hente dem inden de ville dø af tørst.. - men Cassa kan jo teleportation, så han har hentet en hel lille sæk af forskellige slags af de urter de skulle bruge..
"Undskyld?" spørger han let forsigtigt ind.
"Er... her nogen?" spørger han, mens han trækker hætten på sin kutte ned, så det sorte hår kommer til syne..

Der... var tomt?
Han sukker, træder ind og sætter sig på en stol.. han havde også været inde i byen for at hente nogle småting, og generelt har det været en lang dag!

__•?†Cassa Giacomo Nova - Lysets Konge?•__

Haya Mira

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Mira 07.09.2009 20:39
Haya havde hørt tydeligt skridt fra Cassa, da han nærmede sig helbredelseshuset. Hun arbejde der et par gange om ugen for tiden, fordi hun jo havde helbredende evner og kunne hjælpe til med de sårede. Det var vigtigt at beskytte huset for fremmede, da mørkets væsner også kom forbi en gang i mellem. Derfor havde hun hurtigt telepateret sig hen bag en mur og stod tæt op af den og lyttede til stemmen. Umiddelbart genkendte hun ikke Cassas stemme med det samme, det var jo også utrolig lang tid siden hun havde set ham. Hun rynkede brynene og vendte hurtigt rundt om hjørnet og strakte sine arme ud mod den fremmede, så en tele-bølge ville ramme den fremme og nok slå personen tilbage, hvis den ramte godt. Hun ville ikke bruge alt sin kraft endnu, fordi hun først ville finde ud af hvem den fremmede var.
Efter hun havde sendt bølgen af sted, drejede hun hurtigt om på stedet og telepaterede sig selv op på taget af huset, så hun ikke kunne ses. Derfor ville Cassa nok ikke vide om det ville være en fjende eller ej, som havde sendt bølgen imod ham.
// Haya

Lavet af: Cassa ^^
Base fra: http://www.geocities.com/jejunedoll/
Cassa Nova

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 07.09.2009 20:47
Cassa kan mærke en telepatisk forstyrrelse i luften.. i en hurtig reaktion hæver han armene, og skaber en anden bølge, som er nøje afmålt efter hvad han syntes at kunne mærke den anden har af kraft.. Og det passede lige som fod i hose! hans telebølge fungere som et kontra angreb, og begge bølgerne neutraliseres..
Cassa er dog hurtigt på benene nu, trækker hætten hen over hovedet igen.
"Hvem der?" spørger han med en besk og lidt forhastet stemme.. døren ud til står stadig åben.. kunne personen have været udenfor?

Han spidser ører, skærper sine sanser for at opspore hvor det kom fra.
"Giv Dem til kende, eller forbered Dem på hovedjagt!"

Haya Mira

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Mira 07.09.2009 20:54
Haya havde også hurtigt flået sin hætte over hovedet og synkede ned på alle fire på taget, mens hun langsomt bevægede sig over taget. Hun rynkede langsomt brynene. Hovedjagt? Hun ville ikke give sig til kende. Der var nogle mørke væsner, som vidste hvem hun var og hvilken relation hun havde til Cassa og derfor var de ude efter hende, så de kunne bruge hende til lokkemad. Af samme grund havde hun sagt til Cassa at hun ikke ville gå langt væk fra palæet, da han flyttede ud.
"Giv dem til kende først," lød det højt fra hende oppe fra taget, før hun hurtigt var fløjet ned foran døren og sendt endnu en bølge imod den fremmedes ryg og i samme sekund, var hun fløjet 20 meter op i luften igen, så den fremmede højst sandsynligt ikke kunne nå at få et glimt af hende.
// Haya

Cassa Nova

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 09.09.2009 16:23
Cassa mærker bølgen blive skubbet mod sig.. takket være at han selv besider samme slags kræfter, kan han føle dem inden de når ham..

Han får det afværget, men denne gang lader han ikke tingene fortsætte fredeligt..
Han lader en teleportatoin flytte ham udendøre, inden han med en hast får trukket et klæde op om den nederste del af ansigtet.. denne person lod til at være fjendtlig!
"Beklager meget, men Deres forespørgsel kan ikke imødekommes!" lyder det med en hævet, stærk stemme.. stadig blid i det - for sådan er Cassas stemme jo bare!

Han trækker sit sværd, står klar i angrebsposition.. Cassa har taget sig de forholdsregler om ALDRIG at give sig til kende! denne kunne jo være en hovedjæger, og være ude efter ham!

Haya Mira

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Mira 09.09.2009 16:32
Haya rynkede brynene over den andens telepatiske evner. Cassa havde telepatiske evner, men hvorfor skulle det være ham? Han var sikkert over alle bjerge og hun havde allerede fået dannet et fjendtligt billede overfor den fremmede. Haya så hurtigt at han telepoterede sig udenfor og lukkede øjnene nogle få sekunder, før hun atter hurtigt fløj yderligere 15 meter op i luften. Hun sørgede for at vende ansigtet en smule væk fra den fremmede, så hendes ansigtstræk ikke var tydelige.
Da han trækker et sværd, vender hun håndfladerne mod hinanden og en telekugle begyndte at dannes mellem hendes hænder, klar til at blive kastet igen, hvis han gik til angreb.
"Hvad gør De ved helbredelseshuset?" Råbte hun så tilbage og lod telekuglen blive større.
// Haya

Cassa Nova

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 09.09.2009 16:36
Cassa sætter et fast fodfæste.. pokkers!! hvorfor skulle en eller anden starte med at bruge telepati overfor ham?! ganske nemt at afværge, men det kan afslørrer hvor han befinder sig, og så vil der ikke gå længe inden hovedjægerne er på vej!
Han knuger sit greb om sværdet.
"Overbringer urter fra det fjerne ørkenlandskab!" lyder det skarpt.
"Jeg vil bede Dem droppe Deres intentioner om at angribe, lige med det samme! Jeg ser mig helst ikke nødsaget til at slå Dem i hjel!" han går lidt ned i knæ.. klar til at sætte i et spring op på himmelen og smække vingerne ud af ryggen, og så ellers starte en luftkamp - hans stærke side!

Haya Mira

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Mira 09.09.2009 16:43
Haya svævede en smule op og ned, kunne ikke rigtig bestemme sig for om hun skulle gå til angreb eller ej. Den fremmede virkede stærk. Kuglen mellem hendes hænder blev langsomt mindre ved hans ord, men forsvandt dog ikke. Overbringe urter lød ikke så skræmmende.
"Overbringe urter? Er De med mørket eller lyset?" Lød det spørgende fra hende, mens hele hendes krop stadig var spændt - til kamp.
// Haya

Cassa Nova

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 09.09.2009 17:03
Cassa knuger hånden om sværdet.. den nu kommende afslørrelse kan koste ham livet, hvis modstanderen gemmer på skjulte kræfter.
"Jeg kæmper for lyset. Mit eneste formål er at trænge mørket tilbage, og lade det forføje sig til hvor det før kom fra! Alle der forsøger at standse mig i dette, vil skrive under på deres egen død!" han hæver den ene arm, lader den omgive sig af en hvid lysild.. først fra hånden, men som så spreder sig ned over armen, helt ned til albuen.

Nu er han helt og aldeles klar på et forsvar - men samtidig angreb hvis det bliver nødvendigt.. hans sanser er skærpede til det yderste, og han opfanger hver eneste bevægelse omkring sig

Haya Mira

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Mira 09.09.2009 17:07
Haya svæver langsomt nedad, men holder sig i tilpas lang afstand fra Cassa. Hans afslørelse lyder troværdig og da hun ser den hvide lysild, kan hun ikke lade være med at smile svagt under den store mørke hætte.
"Cassa? Cassa Nova?" Lød det fra hende og hun rynkede brynene sammen, dog med et svagt smil på læben. Kunne det være rigtigt? Hun fløj langsomt længere og længere ned mod ham, mens kuglen dog blev i hendes hænder. Hun var først nødt til at være helt sikker, selv om lysilden dog havde overbevist hende meget.
// Haya

Cassa Nova

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 09.09.2009 17:31
Cassa kan ikke se hendes ansigt.. hans kuttehætte dækker ind over ansigtet.. men nu ved han, han er afslørret.. om denne anden er en fjende, eller ej, kan han ikke afgører endnu..
Men han lader dog sværdet svæve i få sekunder i luften, inden han med ét og samme tag, får trukket hætten såvel som klædet for munden væk,
"Det kan De lige bande på!" lyder det spidst, inden hånden griber hårdt fast om sværdets skaft igen.. hans blik er fast rettet mod den fremme- nej vent?

Han ranker ryggen helt op, lader lysilden slukkes og armene hænge ned langs siden, med et lidt overrumplet udtryk..
"Haya?" lyder det lidt ufattende.. som forstod han ikke helt..

Haya Mira

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Mira 09.09.2009 17:36
Haya lander blidt på jorden og lægger hovedet helt på skrå. Hendes øjne bliver større ved hans udbrud og da han hiver hætten væk fra hans ansigt, kan hun ikke lade være med at bryde ud i et lille grin.
"Okay okay!" Lød det fra hende med et lille grin, før hun selv hev hætten ned og hendes lange mørke hår lagde sig ned over hendes skuldre. Hun rettede blikket mod ham og nejede så let, med et lille smil på læben og armene spredt let ud til siden,
"I egen høje person, min eks-forlovede." Smilte hun så og så lidt overrasket på ham. Hvad lavede han her? Så slog det hende pludselig, hvad han havde sagt på palæet. Hun skulle holde sig nær palæet, havde han sagt tydeligt. Hun havde bare viftet med hånden af ham og de havde diskuteret lidt irriteret med hinanden, ligesom en søskendepar, før de inderligt havde omfavnet hinanden og så var han væk.
// Haya

Cassa Nova

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 09.09.2009 17:39
Cassa lader sværdet finde sin plads igen, inden han lægger armene over kors.
"Haya.." han sukker lidt opgivende, men han kan ikke fjerne smilet fra sine læber.
"Rebelsk som altid, ikke?" han vifter lidt med den ene hånd, trækker hætten op over sit hoved, inden han på hastige ben begiver sig indendøre igen.. da han passere hende, trækker han fast i hendes håndled og får hende med sig, inden han lukker døren.
"Iih altså! du må aldrig bare angribe folk!" lyder det så fra ham, mens han lægger sine hænder på hendes skuldre.. hun er en af de få han ikke tiltaler; De

Haya Mira

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Mira 09.09.2009 17:46
Hun slår opgivende ud med hænderne og kan ikke lade være med at grine,
"Som altid," Bemærker hun enigt og nikker fast, før hun hastigt bliver trukket med indenfor igen. Hun havde ikke engang tænkt sig at spørge ham om hun havde skadet ham, fordi.. Ja, hende mod Cassa - hun ville aldrig have en chance.
Hun mødte hans flotte øjne med hendes mørke og stirrede ind i dem med et lille skævt smil på læben.
"Hvorfor ikke? Blev du lidt bange? Jeg ved godt at mine evner er uhyrlig store.." Mumlede hun sarkastisk med et grin, før hun blev mere alvorlig.
"Ej, undskyld - men du virkede ikke specielt Cassa agtig! Mere fjende agtig. Og vi har haft en masse angreb her for tiden, og altså.. Hvad laver du overhovedet her?" Lød det overrasket fra hende, før hun stilte sig på tæer og lod sine læber kysse hans kind.
// Haya

Cassa Nova

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 09.09.2009 17:50
Han smiler lidt stille, skævt.. et lille kindkys fra en barndomsven lægger han ikke mere i end som så..
"Du kunne have risikeret at jeg var fjendtlig, og havde jævnet stedet med jorden.." han pauser sig selv.
"Jeg ved det godt.. men jeg må tage mine forholdsregler.. og gå i ét med mængderne.. det dummeste jeg kunne gøre, med den dusør der er på mig, ville være at rende rundt og skilte med; SE! CASSA! LIGE HER!" .. han laver en lille hævet stemme ved det sidste, som i en parodi.. så smiler han bare undskyldende.
"Mørkets lord har afskåret stedet her for mange varer.. så jeg tog mig en lille fridag i dag, for at hente nogle af de urter de ikke selv kan få fat på.. De gror meget langt ude i ørkenen.. " han peger hen mod den lille sæk med urter.
"Der burde være nok til en måned eller to

Haya Mira

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Mira 09.09.2009 17:55
Haya smilede svagt og trak en smule på skuldrene.
"Du har ret.. Undskyld." Sagde hun så oprigtigt og trak en hånd igennem det lange mørke hår. Hun grinede en smule af hans hævede lille stemme og nikkede så forstående.
"Ja, det ved jeg at han har.." Mumlede hun så og så lidt fjendsk ud i øjnene. Hun havde selv været ude og prøve at finde urterne, men det var ikke lykkedes hende. Hun så mod hans sæk og rynkede brynene mod ham, før hun gik hen og kiggede ned i sækken. Hun tabte underkæben lidt,
"Åh! Det er lige dem vi mangler, Nova! Hvor har du fundet dem?" Lød det forbløffet fra hende og hun lod hånden glide igennem urterne.
// Haya

Cassa Nova

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 09.09.2009 19:30
Cassa smiler stille over hendes udbrud over urterne.
"Well... Jeg teleporterede mig derud.. så langt jeg kunne.. her mødte jeg nogle karavane folk... Ooooog.." han pauser sig selv.
"Så spurgte jeg om vej til der hvor Ilden kan leve... og så viste de mig hen til en oase, hvor jeg uden problemer bare kunne plukke urterne.. Men uden dem havde jeg aldrig fundet det i den ørken!" han ryster lidt på hovedet..nej at finde rundt der.. det havde ikke været nemt!

Haya Mira

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Mira 09.09.2009 19:33
Hun glippede lidt med øjnene og så hen mod ham, mens hun intenst lyttede. Hun nikkede langsomt og man kunne se idéerne tage form i hendes hoved. Hun kunne jo også telepotere og så ville det måske være muligt at få flere urter med hjem, når disse var brugt op.
// Haya

Cassa Nova

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 09.09.2009 19:37
Cassa står nogen tid, inden han siger; "Jeg.. kan vise dig hvor det er.. men så må du LOVE mig en ting!" hans ansigts mimik skifter fra smilende, til meget alvorlig..
Han sætter sig ned på den stol der står på den ene side af bordet... hun kan så sætte sig på den overfor..

Haya Mira

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Mira 09.09.2009 19:39
Hun så mod ham og et smil gled over hendes ellers alvorlige ansigt.
"Ja! Tak Nova!" Smilede hun glædeligt og lavede et lille hop, før hun hurtigt gik hen og satte sig på den modsatte stol. Hun lagde albuerne på bordet og lagde sine slanke hænder over hinanden, mens hun så mod ham med et nu alvorligt ansigtsudtryk igen.
// Haya

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1