Sarah/Emmett

Sarah/Emmett

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Tatti 31.08.2009 16:12
Idag havde solen ikke skinnet så meget som de tidligere dage, men det gjorde ikke Sarah noget, som forsat havde plantet sig ved det flotte og glitrende springvand.
Solen havde godt nok ikke varmet så meget idag, og skyerne var ved at blive en smule grå, men stadig havde Sarah det en smule varmt, hun havde jo også ret meget tøj på. Hendes tøj var det sædvanlige klostertøj. håret gemt bag en af deres hætter med "slør" på.. sådan så fremmede og mænd ikke ville kunne se deres nakkehår.

Sarah sad og betragtede sit spejlbillede nede i vandet, selvom det var svært at holde fokus på sig selv, når de mange små vanddråber forvirrede vandet, og splittede billedet fra hinanden hele tiden, så tilsidst opgav hun, og beundrede i stedet springvandet.
Det var kridhvidt, dog var det blevet en smule smudset på grund af det dårlige vejr, og fordi det jo stod udenfor, så det kunne ikke undgås.
I midten stod et stort Isarismisk kors. Det var utroligt hvordan de kunne have bygget det så flot. Men det måtte være nogle meget gode "arkitekter" der havde gjort det.
Hvis det ikke var fordi at Sarah havde haft handsker på, så havde hun ladet sine fingre glide igennem vandet, men hun nåede dog at stoppe sig selv inden hun stak fingrerne derned.
... Fader.. det tøj han havde på.. og håret.. han lignede slet ikke sig selv den nat.. tænkte Sarah helt tryllebundet, og kiggede nu op på de mange skyer, der lignede et maleri oppe på himlen.

(Sarah og Emmett er én og samme person, men han kan skifte køn, og som dreng bruger han navnet Emmett)

Am I supposed to be happy?
with all I ever wanted, it comes with a price.
You said, you said that you would die for me...

Caine Mondragon

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 175 cm

Kinzu 31.08.2009 16:20
Caine havde ingen idé om, hvad i al verden han foretog sig her på katedralens område. Det var ikke sådan et sted, han normalt ville begive sig hen, alene af den grund, at han var intet-troende. Derfor holdt han sig normalt langt, langt væk fra katedralen, men idag var åbenbart noget særligt. Han måtte nu også indrømme, at de frodige områder var kønne på denne tid af sommeren, og der var ingen, der havde forsøgt at holde ham tilbage, så hvorfor skulle han ikke have lov til at være her?
Han sukkede lige i det, han fik øje på et springvand. På kanten af springvandet sad en kvinde. Hun var iført klostertøj, og han kunne derfor ikke se hendes ansigt, eftersom han stod bag hendes og et slør dækkede fra hendes hoved bagfra. Han vidste ikke, om han skulle sige noget til hende, for han var jo ikke engang helt sikker på, om han overhovedet måtte være her, så han lod være.
Han satte sig ned på kanten af springvandet og gav sig til at vride sin bluse, der var blevet helt gennemblødt af regnen. Selvom det ikke regnede så voldsomt meget, blev ens tøj overraskende hurtigt vådt.
Sarah/Emmett

Sarah/Emmett

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Tatti 31.08.2009 16:30
Sarah opdagede først skikkelsen da han havde sat sig ved springvandet, og derfor hoppede nærmest op af sin forskrækkelse. For han havde jo været så stille da han kom derhen. Hun væltede halvt ned i vandet, heldigvis var det kun hendes arm som nåede at blive våd, for lige så hurtigt som hun røg i vandet, lige så hurtigt fik hun armen op ad vandet og skvattede ned på græsset, imens hun kiggede forbavset op på Caine.
"Uwarh!" hun snappede kort efter vejret på grund af hendes forskrækkelse, og så sad hun ellers dernede på jorden, uden at vide hvad hun skulle sige.
"Hvad.. hvad laver du her? uhm.. du gjorde mig forskrækket.." fik hun så sine ord rettet til, og hun skævede ned på sin helt gennemblødte arm.
møg... hun sukkede tungt, og prøvede at rette lidt på ærmet.

Sarah mente at det ikke var forbudt for fremmede at komme ind på de grønne arealer.. men lige så snart de satte deres fod indenfor, så skulle de smides ud igen, især hvis de var ikke troende.

(Sarah og Emmett er én og samme person, men han kan skifte køn, og som dreng bruger han navnet Emmett)

Caine Mondragon

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 175 cm

Kinzu 31.08.2009 16:39
Det gav et sæt i ham, da han pludselig hørte et plask. Han vendte sig hurtigt om blot for at se, at pigen eller nonnen, eller hvad sådan en iført den slags klæder nu var for en, nu sad på græsset og kiggede op på ham. Hendes ene ærme var blevet helt gennemblødt, så hun måtte have været faldet i vandet. Han kunne ikke holde et lille grin tilbage, for sjovt så det trods alt ud.
"Hvad er problemet, kan du ikke svømme eller hvad?" sagde han med et smil.

Da hun så spurgte, hvad han lavede her, forsvandt hans smil lige så stille igen.
"Må jeg da ikke være her?" spurgte han og kunne ikke helt skjule en svag tvivl i sin stemme.
Han rejste sig op fra kanten af springvandet og gik hen til hende, så han nærmest stod lænet ind over hende, mens han studerede hende. Først nu kunne han se hendes ansigt. Hun så en smule yngre ud, end han havde regnet med at hun var - for de nonner, han nu engang havde stødt på, var for det måske ældre kvinder - men ellers var der ikke noget overraskende ved dét syn.
Sarah/Emmett

Sarah/Emmett

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Tatti 31.08.2009 16:44
Sarah rynkede kort på næsen over Caines lille udbrud af et grin. Hun syntes langt fra at det var morsomt, at hendes ærme var blevet vådt. Så derfør fnøs hun bare og svarede ham tilbage i så venlig en tone hun kunne, for normalt plejede hun at være lidt uforskammet, hvis folk generede hende.
"Jeg plejer normalt ikke at bade med tøj på." forklarede hun så, og skulle til at rejse sig, men måtte sænke sig igen da Caine kom nærmere og nærmest lænede sig ind over hende. Hun trak løst på skuldrende og skævede igen ned til sit våde ærme.
"Det.. mener jeg bestemt at du må.. " forklarede hun så, "Så længe du ikke træder indendøre.. nu ved jeg jo ikke hvilken tro du har.. så det lød måske lidt uforskammet.. jeg er bare ikke så god til at informere mig.. om noget." forklarede hun ham igen, og smilte venligt til den anden, selvom hun stadig var lidt usikker over det hun havde sagt.

Sarah var klosterelev, og derfor forekom hun meget ung. Hun var jo også kun de 16 små år, men snart ville hun dog fylde 17.. det der mest irriterede hende ved at være klosterelev var at hun følte sig som en fugl i et bur, og at hun derfor under ingen omstændigheder måtte forlade buret, før hun var blevet nonne.

Caine Mondragon

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 175 cm

Kinzu 31.08.2009 16:56
Han hævede det ene øjen bryn over hendes kommentar om, at hun normalt ikke plejede at bade med tøj på.
"Men i dag havde du så lyst til at prøve noget andet?" spurgte han. "Jeg går ud fra, at du heller ikke plejer at bade i springvandet."
Medmindre, selvfølgelig, at der ikke fandtes andre former for bade i katedralen. Men det tvivlede han nu på.

Han rystede på hovedet, før han bakkede et par skridt tilbage og igen satte sig ned på springvandets kant. Selvom det ikke var ham, der var faldet i vandet, følte han sig alligevel som den, der var mest gennemblødt. Han gav sig igen til at vride sin bluse mens han gnavent mumlede et eller andet om "et lortevejr".
Han kiggede igen på Sarah, da hun sagde, at han ikke måtte gå indenfor. Til det trak han bare på skuldrene som svar.
"Jeg havde nu heller ikke tænkt mig at gå indenfor. Jeg bryder mig ikke så meget om katedraler..." sagde han.
Sarah/Emmett

Sarah/Emmett

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Tatti 31.08.2009 17:01
Sarah smilte en smule udfordrerne til Caine da hans tale måde lød en kende flabet, og det gjorde hende ikke yderligere tilpas, men hun valgte at ignorere det, og svarede ham så.
"Du har ret, det plejer jeg ikke." hun sukkede tungt, og ville egentlig have taget sin handske af, men det var strengt forbudt at vise sine hænder til fremmede mænd. Meget forbudt.

Sarah kom nu op at stå da han gik væk fra hende og satte sig på springvandets kant igen, hun lagde så hovedet på skrå og betragtede den andens ansigts træk,
"Hmn, men hvad laver du så her?" spurgte hun undrende, og måske også en smule nysgerrigt. Hun gik ham nærmere, men tillod sig at stå lidt væk fra ham endnu.

Caine Mondragon

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 175 cm

Kinzu 31.08.2009 17:08
"Jeg er her bare," svarede han og det lød ikke mindre flabet, end det havde gjort de andre gange, han havde åbnet munden.
Han skulle lige til at spørge, om hvad hun lavede her, men nåede lige at lukke sin mund igen, for spørgsmålet kom ud. Hun var jo en nonne, eller det var i hvert fald hvad han troede, hun var, og var det ikke noget med, at de ikke måtte forlade katedralens område?

Han lod endnu engang sit blik glide over hende, og fik nu øje på de par handsker, hun bar på hænderne. Den ene var blevet helt gennemblødt, præcis ligesom hendes ærme, og han kunne ikke forstå, hvorfor hun ikke bare tog den af. Hun kunne ikke tage hele sin kjole af, bare fordi det ene ærme var blevet vådt, men handsken, den kunne hun da i det mindste tage af. Den måtte da være ubehagelig at rende rundt med når den var så våd, helt klistret og klæbende til hendes hånd.
Han nikkede til hendes ene hånd.
"Hvorfor tager du den ikke af? Du kan hænge den til tørre, eller et eller andet," sagde han med et kort skuldertræk.
Sarah/Emmett

Sarah/Emmett

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Tatti 31.08.2009 17:19
Sarah orkede næsten ikke at åbne munden og svare Caine igen. Hvad skulle det nytte? -han var her bare- svaret, kunne hun jo ikke rigtig bruge til så meget, andet end at tænke over det. Måske var han en lurer? måske var han kommet for at lure på nogle af de andre kloster elever? eller også.. var han her på grund af et andet ærinde? som han bare ikke ville fortælle.. måske var han ond? måske ville han slå nogle ihjel? Alle de tanker tænkte Sarah på, fordi hun ikke havde fået noget andet svar end at han bare var der. Det undrede hende.. hvorfor var man bare et sted for at være der? men nu hvor hun tænkte over det.. så var hun jo også bare ved springvandet for at være der.. men også fordi hun trængte til noget friskt luft. Meget forvirrende, men hun godtog hans svar med et nik.

Sarah måtte dog skæve ned på sin handske, og derefter Caine da han spurgte hende om hvorfor hun ikke tog den af. Hun bed sig kort i underlæben og trak løst på skuldrende imens hun kiggede til siden.
"Jeg må ikke, vise mine hænder til fremmede.. mænd.." fortalte hun en smule flovt, men sandt. Det måtte hun jo ikke, og det syntes hun jo også selv var noget fjolleri.. Det var jo bare hænder!

Caine Mondragon

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 175 cm

Kinzu 31.08.2009 17:30
Han rynkede lidt på næsen over hendes svar. Det var indtil videre en af de mest dumme regler, han havde hørt om. Ikke at måtte vise sine hænder til fremmede mænd? Det var jo direkte åndssvagt! Det var jo bare hænder, alle havde hænder, så hvorfor skulle nonner gemme deres? Deres hænder var måske noget særligt, eller måske de bare ikke blive beskidte... men hvad vidste han også om den slags.
"Det er jo ånssvagt!" udbrød han.
Han rejste sig op og strakte sine blege hænder ud foran sig, lige foran øjnene på hende så hun kunne se dem.
"Se, jeg har hænder, og jeg har ingen handsker på! Hvorfor må jeg så ikke se dine?" sagde han. "Katedraler og alle deres dumme regler!"
Den sidste sætning kunne være svær at høre, da det nu mest bare var en gnaven mumlen for ham selv. Han fnøs, næsten som havde han fået noget i næsen, før han igen stak sine hænder ned i sine lommer.
Sarah/Emmett

Sarah/Emmett

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Tatti 31.08.2009 17:35
Sarah gispede kort, og kunne mærke hvordan kroppen kom med et forbavset lille ryk, imens hun betragtede Caine der stod og snakkede. Hun var enig med ham. Sarah forstod heller ikke den regl, og det var jo også noget åndsvagt noget, men alligevel ville hun ikke tage den af.. for hun havde allerede brudt nok regler, og hun ville helst ikke polere flere gulve, end hvad hun allerede skulle i forvejen.

Sarah trak sig lidt tilbage da han nærmede hende og viste sine hænder til hende. Hun missede hurtigt med øjnene og kiggede ned på Caines hænder, og derefter tilbage til hans ansigt.
"Jaeh.. jeg ved det godt. Det lyder mærkeligt." startede hun så med at sige, imens hun skævede til siden, "Jeg syntes også at det.. er ret latterligt.. men jeg vil ikke bryde flere regler.." hun smilte skævt, og rettede på en af sine hårtotter der sad foran øret. nu var hun egentlig blevet ret nysgerrig efter at vide noget om den fremmede dreng.. Så derfor valgte hun at spørge om vedkommendes navn.
"Hvad.. hedder du egentlig?"

Caine Mondragon

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 175 cm

Kinzu 31.08.2009 17:43
Caine kiggede lidt forbavset på hende, da hun pludselig gispede, mens han talte. Men han sagde ikke noget til det, han sagde i det hele taget ikke noget, i hvert fald ikke før han hørte hendes sidste kommentar.
"Du bryder måske mange regler?" spurgte han.
Han kunne ikke helt holde et skævt smil tilbage, for hun lignede ikke den tpe, der kunne finde på at bryde reglerne, så fin som hun var i tøjet. Men på den anden side, den slags tøj gik alle her jo med.

"Jeg hedder Caine," præsenterede han sig, og som sædvanligt nævnte han ikke sit efternavn. Det gjorde han aldrig, for hvad kom det i det hele taget andre folk ved? De kunne bare kalde ham Caine, ellers også kunne de helt lade være med at tale til ham.
"Og du?" tilføjede han lidt efter, både fordi han kom i tanke om, at han heller ikke kendte hendes navn, men også for at hold samtalen igang på en eller andne måde.
Sarah/Emmett

Sarah/Emmett

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Tatti 31.08.2009 17:51
Sarah pillede kort ved en fold der var kommet i hendes kjole, imens hun diskret kiggede op på Caine da han spurgte om hun brød mange regler.
"Det kan man godt kalde det.. selvom jeg prøver at lade være." hun trak løst på skuldrende og smilte svagt, "Jeg er en utæmmet fugl, i et bur." forklarede hun ham så, og smilte forsat, imens hun kiggede ned på sin handske. .. hvor har jeg dog lyst til at pille den handske af.. det føles virkelig irriterende for hånden.. hun strakte sine fingre på den våde hånd og sukkede kort.

Da Caine så præsenterer sig, smilte hun igen venligt og nikkede.
"Hyggeligt at møde dig Caine, Jeg hedder Sarah." Siden Caine ikke ville fortælle sit efternavn, så ville Sarah heller ikke.

//frys

Caine Mondragon

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 175 cm

Kinzu 31.08.2009 18:06
Caine skævede til Sarahs hånd, da hun strakte sine fingre.
"Hvorfor tager du den ikke bare af? Der er jo ingen heromkring, der kan sige noget til det," sagde han og kiggede sig over skulderen bare for en sikkerheds skyld for at se, om der skulle stå nogen gemt bag en af træerne eller buskene. Men der var ingen, ikke et øje, området var helt øde. Det var heller ikke lige den slags vejr, nonner ville begive sig ud i. Det regnede, græsset var vådt, så de var konstant i fare for at få våde kanter på deres kjoler, og der var små vandpytter overalt, som de kunne falde i.

Han nikkede, da hun fortalte sit navn, men blev en smule forbavset, da hun sagde, at det var hyggeligt at møde ham. Det var ikke just hver dag, han fik den slags ting at vide, så han var ikke helt sikker på, hvad han skulle sige til det.
"Øøhm, i lige måde," sagde han og forsøgte forgæves at fremtvinge et lille smil.
Sarah/Emmett

Sarah/Emmett

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Tatti 31.08.2009 18:19
Sarah skævede rundt da Caine spurgte om hun ikke bare kunne tage den af. Hendes blik gled søgende rundt omkring på pladsen, men hun kunne intet se, der var ingen i nærheden, og som sagt var det jo begyndt at regne, så hvem ville begive sig udenfor? foruden Sarah, men okay, det drypregnede, eller støvregnede jo kun, så der var grænser for hvor våd man kunne blive.
"Jeg får meget ballade hvis jeg tager den af.." forklarede hun så, men skævede igen til siden, og derefter ned på hånden igen. Hun sukkede så, og pillede den hurtigt af, hvorefter hun hang den ovre på et træ, så den ikke blev mere våd, men kunne tørre. "Så.. ligemeget.." Sarah valgte at tage den af, da hun alligevel ingen fare var på færre. Hvilket ville sige, ingen nonne spioner. "Hvis jeg bliver opdaget er jeg lidt i knibe.." sagde hun til sig selv med et lille forpint smil, og kiggede derefter tilbage på Caine, hvor hendes smil blev ændret til et sødt smil.

"Heh.. det var så lidt.. tror jeg." hun åndede kort og diskret på sin nøgne hånd, da hun ville give den lidt varme.
Vandet var jo koldt, og fugten sad forsat på hånden.

Caine Mondragon

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 175 cm

Kinzu 31.08.2009 18:30
Caine smilede skævt over Sarahs ord og hendes lille forpinte smil.
"Bare rolig, der er ingen, der så meget som tør kigge herover, når jeg er her," sagde han og slog sig selv på brystkassen med en knyttet næve og en mine, som om han var den stærkeste mand i verden, som ingen turde komme i nærheden af.
Han faldt dog hurtigt lidt mere sammen i kroppen, da han igen satte sig ned med albuerne placeret på sine knæ og sin hage hvilene i den ene håndflade. Han så meget tænksom ud, sådan som han sad der, men han tænkte nu ikke rigtigt på noget. Han sad bare skiftevis og betragtede Sarah og de grønne områder samt katedralen, hvis høje skygge lige kunne anes bag et par træer og den tågede støvregn.
Til sidst lod han dog sit blik hvile på Sarah.
"Øh... må jeg spørge om noget?" spurgte han. Og så, uden at få svar, fortsatte han: "Hvorfor er du egentligt nonne? Der er jo alle de åndssvage regler og sådan... det må da være kedligt."
Sarah/Emmett

Sarah/Emmett

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Tatti 31.08.2009 18:36
Sarah tillod sig at komme med et lille kvalt fnis over den andens ord, og så rystede hun ellers opgivende på hovedet med et smil.
"Det er jeg nu ikke så sikker på.. for hvis nonnerne først så herhen, ville de skynde sig komme ud og få mig fjernet.. for jeg må heller ikke være alene med én af modsatte køn. Det er virkelig åndsvagt. " hun himlede igen med øjnene og kløede sig så på halsen, imens hun selv skævede rundt for at kigge efter andre mennesker, men ligesom før var der fredeligt.

Igen betragtede hun Caine. Han lignede ikke så mange andre hun havde set før, men det skyldtes vidst nok at hun kun meget få gange havde været uden for katedralen. Det irriterede hende at hun skulle leve så beskyttet, men så kom hun da heller aldrig i fare - men i tide og utide kunne det godt irritere og kede hende.
Hun rettede opmærksomheden mod Caine, og nikkede da han spurgte om han måtte spørge om noget. Hvad ville han mon spørge om?
"Uh.." dét spørgsmål havde hun ikke lige regnet med, og hun begyndte at se tænksom ud, for at finde et ordentligt svar.
".. jeg kom herhen i en meget ung alder.. for at få beskyttelse.. det hele er egentlig lidt fjernt for mig.. " undskyldte hun med et lille smil, og bukkede lige så, "Det har tit irriteret mig at skulle være.. kloster elev.. men, jeg kan ikke klare mig selv.. jeg har levet med beskyttelse så længe.. Så hvis jeg flyttede herfra.. ville jeg nok bare dø et eller andet sted.." Hun smilte skævt.

Caine Mondragon

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 175 cm

Kinzu 31.08.2009 18:49
Caine kiggede på hende og blev ikke spor overrasket over hendes ord. endnu en dum regel.
"Der kommer måske ikke så mange hankønsvæsner her?" spurgte han hende.
For ellers måtte det da være besværligt at undgå at være alene med en af det modsatte køn. Så hver gang der kom gæster herhen, måtte hun jo gå sin vej, i hvert fald hvis hun var alene.

Han rynkede lidt på næsen over hendes svar, og kunne egentligt ikke helt forstå hende. Hvis det var ham, der var i hendes situation, ville han da helt klart flytte sin vej og se, om han kunne klare sig selv, og hvis ikke, så ville det bare være ærgerligt.
"Tror du ikke, at du ville være i stand til at lære at leve uden beskyttelse? Sådan ligefrem at dø, fordi du pludselig er alene... Det er da lidt voldsomt," sagde han og kløede sig i nakken.
Men hvad vidste han også om det. Han havde aldrig nogensinde prøvet at blive beskyttet af nogen, han havde måtte klare sig selv lige så længe, han kunne huske tilbage til, så det var ikke ligefrem kommet som noget chok for ham, da han pludselig var helt alene i verden uden nogen til at hjælpe sig.
Han kiggede ned på sin sko og fik øje på et lille bitte hul, der var kommet på den venstre støvle. Åndsfraværende gav han sig til at pille ved hullet.
Sarah/Emmett

Sarah/Emmett

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Tatti 31.08.2009 19:01
Sarah smilte skævt, og rystede kort på hovedet.
"Niks.. Der er kun vores fader, som den eneste der arbejder her." forklarede hun så med et lille smil, og kom til at forstille sig faderen for sit indre blik.. den aften hun så ham, hvor han slet ikke lignede sig selv, men en helt anden. Hun lukkede kort øjnene i og trak vejret dybt, hvorefter hun åbnede dem igen og så på Caine.

Igen trak hun på skuldrende og rystede svagt på hovedet. Det vidste hun jo ikke helt, om hun kunne. Men hun var også bange for at prøve. Hun kendte jo ikke folk udefra, hun havde kun sine venner på klosteret.
"Jeg.. ved det ikke." startede hun usikkert og kiggede ned i græsset, og skævede derefter hen på springvandet.
"Ja.. det lød måske lidt voldsomt," sagde hun med et akavet grin, og rettede så blikket op på Caine igen, han var højere end hende, lagde hun nu mærke til. "Jeg.. tror bare at jeg er bange for at komme derud.. Selvom jeg egentlig gerne ville.. jeg har altid overvejet at stikke af i lidt tid.. men så selvfølgelig vende tilbage.."

Caine Mondragon

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 175 cm

Kinzu 31.08.2009 19:12
Caine tog sig tid til at blinke et par gange med øjnene, før han svarede.
"Og det er så ham, der laver alle reglerne?" spurgte han.

Mens han lyttede til hende, fortsatte han med et pille ved hullet i sin støvle. Men det stoppede han dog brat med, da det gik op for ham, at hullet blot blev større af det.
"Hvorfor prøver du så ikke at stikke af? Bare i en dag eller to eller noget i den stil. Bare for at se, om du kan klare dig. Du kan jo altid vende tilbage... ikke...?"
Endnu en gang var der en tvivlen at spore i hans stemme. Det var tydeligt, at han ikke havde styr på alle klostrets regler. Han vidste ikke engang noget om det, han selv snakkede om - om man ville blive accepteret og blive lukket ind igen, hvis man først en gang flygtede eller bare stak af en dag eller to, for derefter at vende tilbage til katedralen igen.
Han kløede sig på kinden, før han opgivende rystede på hovedet.
"Nej, bare glem det. Lad hellere være med at høre på mig. Jeg har ikke forstand på den slags," sagde han.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack
Lige nu: 1 | I dag: 8