Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 07.11.2011 18:45
Med rank ryg og hovedet hævet til spilopper kommer Levon spankulerende med et bredt smil. Det er hans første besøg på kathedralens område i årevis, og han nyder al den skønhed, der findes omkrin ham. Og nu har han fundet en pavillion, hvor dejligt, tænker han begejstret, mens han lægger hånden mod den for at studere arbejdet med de udskårne søjler.
Aftensolen er ved at gå ned, og alting er badet i et gyldenrødt skær, der gør sceneriet meget romantisk her mellem buske og træer og med et hav af blomster spredt ud under pavillionen som et tæppe, og man forventer nærmest, pavillinen er løs og kan vælte hvis det blæser bare en smule. Al denne skønhed går ikke Levon forbi, og han trækker vejret tungt og indånder den kølige aftenluft.

Lavet af mig :D Er så stolt!
Spørg Levon her: http://www.saphiri.dk/krystallandet3/viewtopic.php?f=290&t=7822

Xander Darkantha

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Kzar Mora: Dæmonriget

Alder / 28 år

Højde / 189 cm

Krystal 07.11.2011 19:00
Xander går med hurtige skridt mod pavillionen og adskillige blomster bliver trådt på hans vej. Han har netop været en tur på markedspladsen, men larmen og de mange mennesker var ved at drive ham tid vanvid. Det er længe siden han har befundet sig på de mere befolkede egne af landet, og byen gør ham altid utryg. Han er trods alt ikke alt for populær blandt lysets tilhængere.
Han kaster et kort blik mod aftenhimlen og lægger først nu mærke til skønheden omkring sig. Her i området er der langt mere roligt. De hastige fodtrin bliver til forsigtige skridt og han ser sig omkring. Han var helt automatisk søgt mod dette område, hvor her virkede langt mere fredeligt.
Med et bliver han dog igen vagtsom: foran sig ser han en anden menneskeskikkelse, der spankulerer rundt i nærheden af pavillionen.

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 07.11.2011 19:06
Levon står med ryggen mod Xander og har ikke hørt ham komme. Han er stadig optaget af at betragte pavillionens udskæringer, der er mange.
Men da han vender sig om et øjeblik senere, får han øje på ham, og efter et øjeblik forviret at have overvejet hvor længe, han er blevet betragtet kærtegne træet på et bygningsværk, skyder han tanken væk og sender manden et buk.
"Godaften. Jeg vidste ikke, der var andre her." Han smiler forsonligt, venligt og tager sig ingen notits af, han er alene med en fremmed, der kan være farlig, som han aldrig gør det.

Spørg Levon her: http://www.saphiri.dk/krystallandet3/viewtopic.php?f=290&t=7822

Xander Darkantha

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Alder / 28 år

Højde / 189 cm

Krystal 07.11.2011 19:29
Xander betragter den unge mand foran sig med et mistroisk blik. Han virker lidt som en naiv fløs, - ihvertfald ingen større trussel.
Et anstrengt smil bliver sendt tilbage i retning af manden og Xander gør et kort nik med hovedet. Han står og føler sig en anelse malplaceret her i de smukker omgivelser, iført de solide sorte støvler, og jakken, der lader den ene arm være bar. Netop denne, højre arm ser syg og mishandlet ud, og Xander ville ønske, at han havde medbragt sin kappe til at dække den til. Det ville alligevel også snart blive køligt. Som altid holder han det højre øje lukket, og han stryger en lok hår væk fra det venstre for bedre at kunne se.
"Godaften," svarer han med et hæs stemme til den andens hilsen. "De burde gøre klogt i at være lidt mere vagtsom."

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 07.11.2011 19:34
Han ler kort, en perlende, smittende latter.
"Vagtsom? Hvorfor, har du da tænkt dig at angribe mig? Hvis man skulle være vagtsom over for alt og alle, man møder, får man jo aldrig nye bekendtskaber." Han ler igen, som om det virkelig var en sjov ting at bede ham om.
"Desuden," tilføjer han et øjeblik efter mere alvorligt, "kan jeg passe på mig selv!" Et øjeblik glider et hårdt glimt ind i hans øjne, men det er snart borte til fordel for et mere muntert og glad et. Han betragter den anden lidt, der ganske vist ligner en, der kunne være ude på skrammer, men han er ikke fordømmende og skal ikke dømme en mand fra hans påklædning eller let truende holdning. I så fald ville han nok aldrig have fået ret mange af de venner, han nu har, tænker han filosofisk.

Xander Darkantha

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Alder / 28 år

Højde / 189 cm

Krystal 08.11.2011 08:23
Lidt anstrengt besvarer Xander den andens smil. Han virker så umådelig ung og naiv, og alt alt for positiv efter Xanders smag. Nu er det jo også meget, meget svært i det hele taget at falde i hans smag, for han bryder sig så lidt om andre mennesker. Især dem, der virker positive og lykkelige .. han misunder deres heldigere stillede skæbner.
Igen sniger der sig en smule vagtsomhed ind over ham ved lyden af Levons sidste kommentar, - det virker mest som et pralende udbrud, men det hårde glimt i hans øjne gik ikke Xander forbi. Måske er han ikke helt, som han ser ud til.
"Nye bekendtskaber?" han gør et let træk på skuldrene. Stemmen er stadig hæs og han hoster et par gange. Det er vidst alt for sjældent, han deltager i en samtale..
"Jeg kan godt være foruden .. desuden lever vi ikke i en ufarlig verden .. det er bedre at være forsigtig.."

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 09.01.2012 14:44
Lykkeligt uvidende om Xanders misundelse smiler han videre og bemærker godt, hvor vagtsom den anden er. Og ja, LEvon kan virke ung og meget naiv; det er en del af hans væremåde, men han kan være benhård og farlig, hvis det er det, der skal til for at overleve. Han vælger ikke at tage del i krigen og blot leve sit udskejende liv, som han helst vil det, og det indebærer en evig optimistisk holdning.
"Det var en grim hoste," kommenterer han smilet let falmende, "Er du okay?" Han betragter ham lidt med en vis portion uro på mandens vegne, før han igen taler, og LEvon lytter opmærksomt uden helt at være enig.
"Hvem kan være foruden relationer i livet? Det er kryderier til vores personlighed at flette livet sammen med andres," kommenterer han stadig munter. "Og ja, det er en farlig verden, hvis man vælger at se den sådan, men den er også fantastisk og forunderlig på mange måder; det kommer helt an på hvordan man vælger at se tingene an. Du har valgt den forsigtige vej, jeg den muntre, det er alt sammen op til os." Han bukker elegant med en stor armbevægelse og smiler bredt; et smil der får mange kvinder til at sukke henførte.

Xander Darkantha

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Alder / 28 år

Højde / 189 cm

Krystal 09.01.2012 14:54
Det var da utroligt, så snaksaglig den unge mand er, tænker Xander, idet han vurderende betragter ham. En lille ironisk grimasse, nærmest et smil, glider dog over hans læber ved Levons ord. Nej, okay kan man vidst ikke ligefrem påstå, at han er. Dog har han ikke nogen intentioner om at oplyse den fremmede mand om alt for meget, så han vifter bare afværgende med en hånd. - Den ser heller ikke særlig sund ud, hånden. Lettere benet og neglene er halvlange og uplejede.
"Intet at bekymre sig om," siger han hæst.
Han rynker panden let ved al Levons snak om bekendtskaber. Xanders erfaring med livet hidtil har været, at tingene er gået helt galt, i samme øjeblik, han forsøger at knytte sig til nogen.
Så hellere lade være.
"Ja, vi har ganske tydeligvis valgt hver vores vej her i livet, - af samme grund er jeg langt fra enig i det med relationerne." siger han. Igen er der et strejf af misundelse i hans stemme: hvor meget han end foragter folk, der tager let på livet, så kan han ikke lade være med at have et lille ønske om selv at kunne leve sådan.

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 09.01.2012 15:19
Levon er en snaksagelig herre, ja, men det plejer nu mest at være overfor sine venner, men af en eller anden grund er han i snakkehumør i dag overfor fremmede også. Ikke at Xander ligner en, man normalt snakker meget til, men det rører ikke LEvon - tydeligvis.
Selvom Cander siger, der ikke er noget at bekymre sig om, er han alligevel en smule bekymret for den stakkels fyr, der lyder så hæs. Det lyder som en rigtig slemt gang kighoste eller måske det, der var værre.
Xanders erfaringer er også oplevet af Levon, men heldigvis ikke så mange gange. Han har altid fortsat fordi han holder af mennesker og af at omgive sig med dem, og hans uheldige gange er til sidst gledet i baggrunden for et hav af positive oplevelser.
"Det lyder som en trist tilværelse," siger han en smule trist til mode selv, men smilet finder ham snart igen. "JEg håber i det mindste, du er glad og tilfreds med dit valg så? Alt for mange er ikke." Han ser overvejende på den anden, der lød en kende misundelig trods alt, og han er underbevidst klar over, Xander måske ikke er helt tifreds på sin plads alligevel.

Xander Darkantha

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Alder / 28 år

Højde / 189 cm

Krystal 09.01.2012 20:14
Xander undertrykker endnu en hosten og kaster et kort blik omkring sig. Aftenluften er mild og behagelig og solen, der nu næsten er forsvundet, har efterladt et glødende skær på himlen. Duften fra blomsterne omkring pavillonen er lige lovlig bedøvende efter Xanders smag, og han sørger med vilje for at træde på et par af dem, i det han bevæger sig nærmere den lille, skrøbelige bygning.
Sikke dog et unødvendigt bygningsværk.. tænker han med et lille fnys.
Han vender dog igen opmærksomheden mod Levon, der nu snakker om at være glad og tilfreds. Det kan man vidst ikke ligefrem påstå, men han føler sig ikke ligefrem fristet til at stå og dele ud af sine oplevelser.
"Jeg foretrækker styrke frem for skrøbelige venskaber," bemærker han.
Han kan godt fornemme ironien i sine ord: som han står der og hoster som en gammel, syg mand, ser han næppe særlig stærk ud.

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 09.01.2012 21:33
Levon er komme ther netop på grund af blomsternes duften og det smukke, unødvendige bygningsværk, som han nyder fuldt ud, som det er meningen, man skal nyde den slags.
"Det er ikke et spørgsmål om enten eller," bemærker han roligt. "Man kan sagtens have styrke og venskaber på samme tid og skabe stærke alliancer, der forøger ens magt og uafhængighed." Han taler fordi han selv ved en del om det gennem sig selv og sin far. Begge to meget magtfulde mænd i hver deres betydning. Og Xander ser bestemt ikk eud som et billede på styrke med sin hosten. Levon ville ønske, han kunne gøre noget for denne bitre mand, men det er ikke muligt, det ved han; den fremmede vil slå enhver håndsrækning bort og måske slå mere bort end det.

Xander Darkantha

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Alder / 28 år

Højde / 189 cm

Krystal 09.01.2012 22:14
Xander forstår sig ikke rigtigt på at nyde de smukke omgivelser. Det er som om, at han altid har været blind for den slags. Han kan dog ikke lade være med at slappe en smule af, da stedet indbyder til ro, og Levon på ingen måde virker farlig.
For første gang lader han den andens ord synke ind og tænker lidt over dem.
"Det lyder ikke helt urimeligt.." siger han tøvende.
Det er ellers ikke fordi, han bryder sig om at modtage gode råd fra fremmede. Men han må dog tilstå, at det at skabe alliancer ikke lyder som et helt håbløst foretagende.
Trods alt var både styrke og venskaber noget, han manglede.. styrken var der til en vis grad, men på en stor bekostning.. lidt for stor.

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 09.01.2012 22:30
Levon står blot roligt og betragter Xander med et stille smil. Han stikker hænderne i lommerne og læner sig op ad pavillionen, kun glad for at være nået igennem med noget af det, han siger. Han har på fornemmelsen, Xander ikke er nogen let mand at komme igennem til, og at få denne indrømmelse må betragtes som en sejr. Han hoverer på ingen måde, er bare oprigtigt tilfreds med at have strøet en ny tanke hos en anden person og betragter den let sygeligt udseende mand med oprigtig nysgerrighed.
"Hvor længe har du så gået uden relationer til nogen?" spørger han spøgende med en let latter.

Xander Darkantha

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Alder / 28 år

Højde / 189 cm

Krystal 13.01.2012 10:42
Xander kniber øjet let sammen og betragter den anden vurderende - han håber ikke, at han har tænkt sig at stå og være selvtilfreds, blot fordi Xander antyder, at han kunne have ret.
Levon lader dog ikke til at hovere, så Xander slapper en smule mere af og betragter ham en kende nysgerrigt. Han ligner stadig en rigmandsunge, men måske er der mere ved ham, end øjet umiddelbart aner.
Spørgsmålet slår ham en anelse ud og han trækker usikkert på skuldrene.. det var egentlig ikke helt nemt at svare på .. og hvad kan man i grunden betragte som relationer?
"Jeg har da .. kontakt til andre," svarer han lettere mumlende. "De holder mig i live.."
Men det kan man vel næppe kalde relationer af den positive slags.
Måske var alting virkelig gået galt, dengang han valgte at prioritere magt og styrke over alt andet..

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 26.01.2012 13:28
Levon betragter ham blot roligt uden at røbe sine tanker, og han stikker tomlerne i hver sides bukselomme og læner sig på det ene ben.
Han kan se, spørgsmålet slår manden ud af kurs, hvilket gør ham en anelse bedrøvet, men han holder det inde til perfektion og lytter blot til hans ord.
"Der er nu forskel på at blive hold i live og at leve," bemærkede han i en prøvende, men venlig tone. "Men godt at vide der trods alt er lidt kontakt i dit liv." Han nikkede venligt og smilede stadig roligt, mens han tog sig til at stå lænet op ad pavillonen med den ene skulder.

Xander Darkantha

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Alder / 28 år

Højde / 189 cm

Krystal 26.01.2012 13:50
Xander kan mærke, hvordan den andens selvsikkerhed irriterer ham.
Han bryder sig ikke om spørgsmålene, der får ham til at tænke over ting, han ikke bryder sig om, og som han alligevel ikke kan ændre på.
"Hvis valget står imellem at dø eller blive holdt i live, vil jeg nu stadig foretrække det sidste," siger han.
Han betragter Levon med et uvenligt, dog en kende nysgerrigt, blik.
"Hvem er du i det hele taget?" spørger han, da han egentlig gerne vil have samtalen drejet over på noget andet, og Levon har endnu ikke præsenteret sig på nogen måde.
Spørgsmålet lyder måske en anelse uhøfligt, men Xander går trods alt heller ikke specielt meget op i takt og tone.

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 26.01.2012 14:58
Svaret fik Levons smil til at forlænges og vokse sig skævt.
"Sandt nok, det ville vi vel alle," bemærkede han roligt. "Der kan bare være så meget mere end liv og død i ens tilværelse, hvis man vælger at lukke det ind.
At Xanders blik er uvenligt undrer langt fra Levon, der ved, han går lidt langt med sin samtale, men det generer ham dog ikke.
"Undskyld, det havde jeg helt glemt," sagde han oprigtigt beklagende og skubbede sig på ret køl igen for at bukke høfligt. "Levon Baldric Palmisano til din tjeneste." Da han igen stod oprejst, lod han igen skulderen dumpe ind mod pavillonens efeudækkede søjle.
"Og hvem har jeg æren af at forulempe i dag?" Et drillende smil spillede om hans læber, og et muntert glimt blinkede i hans øjne.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Aria
Lige nu: 1 | I dag: 2