Slettet Bruger 17.09.2009 21:21
Charlyes blik blev kort aggresivt, da hun så hans bevægelse, for at få fat i sin kniv, og der nåede også at tændtes en mindre blå flamme i hendes hånd, til hvis han nu havde intentioner om kamp, men hun kvalte den hurtigt, da han ombesluttede sig. Ingen grund til kamp, medmindre han gjorde hende noget. Det tog hende lidt tid at forstå hvad han mente med 'lille pige'.
"Syntes han jeg ligner en lille pige?" Tænkte hun en smule hånligt og så skeptisk på ham.
"Hvem kalder du lille pige?" Spurgte hun skarpt og kunne pludselig ikke lide det venlige blik, han havde fået. Han betragtede hende som en lille pige!
"Hvorfor betyder det noget for dig? For min skyld, kunne du ligeså godt være den jeg skal passe på.." Svarede hun ham roligt, mens hun betragtede ham, for at se hans reaktion. Hun kunne ikke lige se formålet i at snakke med ham, men hun kunne jo ligeså finde ud af hvem han var for en, hvis hun nu skulle støde på ham igen, på et andet tidspunkt. Så hun måtte se, hvor let han blev provokeret, og at svare igen var den bedste måde på det.
"Og, i lige måde.. Nogen kunne måske finde på at udnytte dig.." Sagde hun med en næsten underjordisk klang i stemmen. Mystisk og stille betragtede hun ham afventende.