Sarah/Emmett

Sarah/Emmett

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Tatti 09.06.2009 14:40
Vejret var dejligt idag. Solen skinnede og det var også varmt. Varmere end de andre dage. Sommeren var jo også ganske vidst på vej.
Det grønne frodige græs strækkede sig langt på de grønne arealer.. og nogle steder var der små sten stier man kunne gå på..

Sarah sad på græsset i sit normale klosterelevs tøj.. Hun sad og nød solens stråler i ansigtet. Hun gemte et gab bag hånden.. og missede så let med øjnene.. man blev tit døsig.. på sådan en dag som i dag..
Fader Carlisle.. reddede mig.. og nu.. er mit hjerte begyndt at hamre hver eneste gang jeg ser ham.. hun knugede sin hånd.

(Sarah og Emmett er én og samme person, men han kan skifte køn, og som dreng bruger han navnet Emmett)

Am I supposed to be happy?
with all I ever wanted, it comes with a price.
You said, you said that you would die for me...

Kanismo Sanis

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 184 cm

Nichols 09.06.2009 14:51
Sølvdjalen fløj hen over himlen i en rimelig høj fart, og vendte tilbage mod Kanismo som små haltede nogle 100meter fra Sarah, han så sig undrende omkring og så et kloster i det fjerne, det må være der....? han var svag efter kampen ved Samsons borg dagen derpå og var endnu ikke helt rigtigt gående. Ribbenene pinte ham da to af dem blev brækket igår og var endnu ikke sunde at gå med.
Han så sig omkring og så en pige siddende i græsset.
''UNDSKYLD MIG!'' kom det råbende fra ham, ''ER DET ET ALIDRIOTISME KLOSTER?'' efter hans andet råb bukkede han sig lidt forover og tog sig til brystet af den smerte det gav ham efter råberiet.
Sarah/Emmett

Sarah/Emmett

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Tatti 09.06.2009 14:55
Sarah kiggede forvirret rundt da hun hørte råb, og fik øje på skikkelsen da han sagde det sidste. En fyr - det ledte efter det Alidriotiske kloster?
Hun hævede et øjenbryn, men så så chokeret på ham.. da hun så at han haltede.. Hun rejste sig op fra græsset og løb hurtigt over til Kanismo..
"Øh.. n..nej.. Det er klosteret for Isarisme.." hun bed sig i underlæben..
-"Hvad er der sket?" spurgte hun bekymret..

(Sarah og Emmett er én og samme person, men han kan skifte køn, og som dreng bruger han navnet Emmett)

Kanismo Sanis

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 184 cm

Nichols 09.06.2009 15:09
Forsigtigt rettede han sig op og så opgivende op på sølvdjalen som krædsede rundt dem, og vendte blikket ned igen mod Sarah, ''nåhh...ehmm undskylder jeg afbrød så'' kom det opgivende fra ham, han var ikke sikker på om Alidriotismer var velkomne der da de troede på fred og ikke udrydelse af nogen.
''Hvor ligger det nærmeste Alidriotisme kloster hende?'' spurgte han for at snige sig uden om hendes spørgsmål om hvad der var sket. Smeten holdte han tilbage så godt som han nu kunne og forsøgte at holde på masken for ikke at vække den opmærksomhed at han var skadet eller noget.
Sarah/Emmett

Sarah/Emmett

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Tatti 09.06.2009 15:12
Sarah rystede på hovedet..
"Det er iorden.." lød det stille fra hende..
Hun betragtede Kanismo .. og kiggede så til siden..

"Det.. ligger ikke så langt herfra.. men jeg kender ikke vejen.. Undskyld." hun gjorde et lille buk.
-"Hvis du er.. kommet til skade.. så kan jeg føre dig til tilsyns stuen? så du kan få det behandlet.." Hun var ikke dum.. hun havde godt set ham komme haltende.. så hun vidste der var noget galt..
Deres tro .. vil gerne have fred landet.. Så der er ikke noget slemt ved dem..

Kanismo Sanis

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 184 cm

Nichols 09.06.2009 15:24
''er du sikker på at kloster præsten tillader det....?'' han så tænkende på Sarah, den sidste Isarist han mødte havde nær taget livet af ham, bare af den simple grund at Kanismo var Alidriotis.
Roligt så han hen mod Klosteret, det var smukt og stort, næsten for stort efter hans smag men det var nok det nærmeste han kunne komme på for at komme af med smerten forårsaget af ribenene.

Sølvdjalen landte 4 meter fra dem, den hvæsede lidt af hende og gjorde sig stor ved at folde vingerne ud. Den tog det dog roligt igen da Kanismo rakte sin håndflade frem mod den.
Sarah/Emmett

Sarah/Emmett

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Tatti 09.06.2009 15:48
(undskyld det langsomme svar x_x)

Sarah kiggede nøje på ham.. han så jo ikke ond ud? og der var jo noget godt i alle mennesker.. og bare fordi.. at han havde en anden tro.. kunne hun vel stadig tillade sig at hjælpe ham?

Sarah forstillede sig Fader Carlisle i sine tanker.. men så rystede hun på hovedet. Hun smilte skævt til den anden og holdte sin pegefinger oppe foran munden for at sige; det er vores lille hemmelighed.

"Bare rolig.. jeg tager skraldet hvis der sker noget.." hun smilte venligt til den anden..

"Oh.." hun kiggede hen på sølvdjalen.. og vinkede let med hånden til den.. hun smilte så til Kanismo..
-"Kom.. jeg fører dig derhen.." sagde hun venligt.

Kanismo Sanis

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 184 cm

Nichols 09.06.2009 15:54
Han så nævøst hen mod klosteret og var ikke helt vild med ideen om at han sku til en tro's bygning der ikke brød sig om folk der hærgede andre, og det var lige det at han jo arbejdede for Samson der var problemet med klosteret.
jeg kan jo altid gøre mig usynlig trøstede han sig selv med og fulgte haltende med så godt som han nu kunne.

Sølvdjalen så forviredt efter Kanismo og satte af imod klosteret. den forsøgte at sætte sig på en af dets spir men glid ned på et tag, hvorefter den landte oven over en dør ved det almindelige græs.
Sarah/Emmett

Sarah/Emmett

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Tatti 09.06.2009 15:58
(Jeg troede deres tro gik ud på at de ville have fred i landet? xD og at de var neutrale xD...? whatever.. Sarah er lidt uviden BD)

Sarah fjernede ikke sit blide smil.. og kiggede kort bagud for at se om hun havde tabt noget.. eller glemt at rydde noget væk..
men nej.. græsplænen lignede sig selv..
Sarah begyndte at gå og holdt nøje med med sølvdjalen.. inden hun så gik indenfor med Kanismo..

vi må håbe at vi ikke støder på nogen.. hun skar en grimasse..

//emneskift

Kanismo Sanis

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 184 cm

Nichols 09.06.2009 16:04
(hvilken tro taler vi om? :) )

Han så kort på døren og ville helst undlade at gå indenfor.
et par sekunder gik og han gik indenfor og følte den lidt køligerer luft herinde.
''hvor gør jeg af mine våben?'' kom det spørgende fra ham mens han pegede på sit sværd på ryggen, buen i sit hylster og pilene på ryggen.

//emne skift
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Aria
Lige nu: 1 | I dag: 2