Sarah/Emmett

Sarah/Emmett

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Tatti 16.05.2009 17:01
Sarah havde sat sig ud i pavillionen tidligere på dagen.
Hun sad og læste i bogen, som hun havde lånt fra biblioteket nogle dage før. Solen havde skinnet da hun havde siddet derude og læst, Men ved et uheld var hun faldet i søvn..

Da hun vågnede senere havde det regnet. Det små dryppede stadigvæk, men hun ville ikke gå ud fra pavillionen. Hun ville ikke gøre sit tøj vådt. Ikke fordi hun var sart.. men det ville bare være ubehageligt at blive helt gennemblødt, hvis det begyndte at regne igen, for der var stadig et godt stykke vej over til indgangen, og der var stadig grå skyer på himlen.

Sarah kiggede op på himlen.. og betragtede de små dråber der faldt.
hun sukkede tungt.

(Sarah og Emmett er én og samme person, men han kan skifte køn, og som dreng bruger han navnet Emmett)

Am I supposed to be happy?
with all I ever wanted, it comes with a price.
You said, you said that you would die for me...

Sharlen Carlisle

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 42 år

Højde / 182 cm

Cassa 16.05.2009 17:07
Sharlen havde i løbet af dagen været en tur inde i byen for at lære stedet lidt at kende.. Det begyndte at regne og han satte derfor kursen hjem ad alt hvad hans ben kunne bære i rask trav.. desværre stødte han ikke på nogen steder hvor han kunne have søgt ly for regnen..
Han bestemte sig for at slå en smutvej hen over de grønne arealer.. helt gennemblødt af regnskyllet, som som før nævnt nu endelig var holdt op..
Typisk.. tænker han en smule besk.. Han er ikke i det aller bedste humør ligenu.. regnen var skyld i at hans tøj nu sad klistret ind til kroppen.. helt ind til skindet! det hvide hår hænger slattent og gennemblødt ned, og klistre sig ind på hver side af hans lidt aldersprægede ansigt, men han tager sig nu ikke så meget af hvad det gør ved hans udseende.. det han gruer for, er mere om han nu går hen og bliver syg, for dét ville ikke passe ind i hans dagsplaner for de næste par måneder..
Sarah/Emmett

Sarah/Emmett

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Tatti 16.05.2009 17:16
Sarah åbnede sin bog igen og kiggede ned på de mange bogstaver som formede sig på det lidt gamle papir i bogen.
Hun havde svært ved at holde koncentrationen, da bogen hun sad og læste i, mindede hende om igår, da hun havde slået fader Carlisle ud med den.
"Mhmm.." Et utilfredst udtryk formede sig i hendes ansigt.. Sarah sukkede tungt og klappede bogen sammen. Hun kiggede ud igen..

Sarah fik øje på en våd skikkelse længere henne.
Hun kneb øjnene sammen og kiggede ekstra godt efter for at se hvem det var.. Men det var svært.. når tøjet sad så tæt ind til kroppen.

(Sarah og Emmett er én og samme person, men han kan skifte køn, og som dreng bruger han navnet Emmett)

Sharlen Carlisle

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 42 år

Højde / 182 cm

Cassa 16.05.2009 17:20
Sharlen nærmer sig, og først ser han ikke nogen.. men efter nogle meter mere, får han øje på Sarah som sidder ovre i pavillionen.
Han hæver ansigtet i retning mod hende, for lige at se efter igen at det nu er hende.. det kan jo være rimelig svært at kende forskel på de mange nonneelever og klosterpiger, når de alle bærer ens tøj og kun ansigterne samt pandehåret er frit.
Han nikker let.
"Godeftermiddag søster Blancett.." hilser han og gør et lille buk med nakken som en hilsen.
Han bemærker bogen og syntes at den virker en smule bekendt.. - klart nok.. det var det sidste han havde set dagen før, inden han blev slået i jorden.
Sarah/Emmett

Sarah/Emmett

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Tatti 16.05.2009 17:24
Sarah kunne nu se hvem det var da han nærmede sig.
"Fader Carlisle." lød det overrasket fra hende, hun havde ikke forventet at se ham herude. især ikke i det dårlige vejr.
Hun rykkede sig lidt, så der ville være plads til ham, hvis han nu bestemte sig for at sætte sig derinde.
"Hvordan kan det være De er så gennemblødt?" spurgte hun forsigtigt.

Han har vel ikke gået rundt ude i regnen?.. Tænkte hun bekymret.

Sharlen Carlisle

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 42 år

Højde / 182 cm

Cassa 16.05.2009 17:26
Han standser op da han står udenfor pavillionen.
Han smiler ikke særlig meget, men en svag antydning vil dog kunne blive bemærket.
"Jeg var ude at se mig omkring i byen, da det så begyndte at regne satte jeg kursen hjem ad.. men desværre ikke tids nok, kan De vist se.." han smiler svagt og nærmest undskyldende..
Han ser så mod bogen.
".. Jeg ser at De læser? er det en god bog, eller er den meget tung i det?" da han spørger kan man godt fornemme en anelse drilskhed i hans stemme.. 'tung' var bogen jo, da han blev slået ned med den..
Sarah/Emmett

Sarah/Emmett

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Tatti 16.05.2009 17:30
"På den måde." Hun lagde hovedet på skrå med et lille forsigtigt smil.
-"Jeg håber ikke at De bliver forkølet." hun nikkede let.

Sarah kiggede fra bogen til Sharlen, da han nævnte den.
Hun blev en smule rød i hovedet, da hun pludselig skulle smådrille hende.
"Uhm.." Hun kiggede hurtigt og forlegent til siden..
Hvorfor skal han også sige det..?

"Det.. det må de meget undskylde.. det.. det i går.." hun sank en klump og kiggede stift ned på bogen, imens hun forsat rødmede.
iih..

-"men.. men ellers er .. bogen meget god.." hun smilte skævt op til Sharlen.

Sharlen Carlisle

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 42 år

Højde / 182 cm

Cassa 16.05.2009 17:35
Han læner skulderen lidt mod en af pavillionens stolper.
"Det skal De ikke tænke på.. Tænk nu hvis Deres formodning havde været korrekt.. så havde de afværget en katastrofe jo.. og bedre kunne det jo ikke være.." han smiler let beroligende, mens han lader en hånd glide ned over sit hår og vride det lidt frit for vand..
Idrk.. Jeg.. hader vand.. han krummer sine tæer.. alene tanken giver ham ondt i maven.
"Men.. må jeg have lov at spørge.. hvorfor er De udendøre?" spørger han og ser lidt på hende med eftertanke i øjnene..
Sarah/Emmett

Sarah/Emmett

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Tatti 16.05.2009 17:39
"Jaeh.. Jeg er bare glad for at De ikke kom yderligere til skade.. " hun smilte svagt
-"De må gerne komme herind.." foreslog hun så, og klappede let på en siddeplads ved siden af sig.

"Jeg satte mig herud da solen skinnede." Hun kiggede ud på himlen.
-"Men så faldt jeg vidst i søvn, og vågnede til det her.. grå vejr." hun rynkede let på næsen.

Sharlen Carlisle

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 42 år

Højde / 182 cm

Cassa 16.05.2009 17:42
Han lytter opmærksomt, og nikker ganske kort..
Han går så ind pavillionen som forespørgslen lyder, og tager plads ved hendes side..
Han fryser en smule, men det er ikke så slemt som man kunne have frygtet.
"Typisk at det skal blive sådan et vejr.." brummer han lavt.
"Men.. vejret er ligesom alt andet.. nogen gange godt, andre gange... knap så godt.. Og med fuldkommet dets egen vilje.."
Han retter blikket på hende.. Lidt eftertænksom uden rigtig at vide hvad han skal sige... Sarah virker som en ganske flink pige.. meget eftertænksom og følsom, men da tilsyneladende også modig og tapper..
Sarah/Emmett

Sarah/Emmett

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Tatti 16.05.2009 17:45
"Ja, det også blevet køligere." hun lagde armene om sig selv, og lod bogen hvile på hendes lår.
Hun kiggede ned på bogen, og betragtede titlen.. og bogens udseende.

Så skævede hun over på Sharlen, med et lille smil..
"Er De faldet godt til..?" spurgte hun, efter en lille stilhed.
Han er virkelig flink..

Sharlen Carlisle

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 42 år

Højde / 182 cm

Cassa 16.05.2009 17:47
"Det siger De ikke.." ler han lavmeldt..
Han føler sig en smule falsk ligenu.. som om.. at han egentlig sidder med en venlig facade oppe.. Og så alligevel føles det jo ikke helt som en facade.. Det er sikkert regnens skyld.

"Faldet til?" gentager han og drejer hovedet i hendes retning.
".. Hmm.. det ved jeg ikke om man kan sige.. Jeg føler stedet er temmeligt fremmed for mig endnu.." lyder det fra ham, alt imens han retter sit hoved fremad, trækker hænderne igennem håret for at vride vand ud af det..
Sarah/Emmett

Sarah/Emmett

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Tatti 16.05.2009 17:50
Sarah betragtede Sharlen diskret da han talte og vréd sit hår fri fra vanddråber.
"Sandt, De kom jo først igår." hun smilte svagt.

-"Men.. jeg håber at De bryder dem om stedet." hun kiggede væk igen.
Jeg ved ikke hvad jeg skal snakke med ham om.. hun skævede til ham igen..

Sharlen Carlisle

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 42 år

Højde / 182 cm

Cassa 16.05.2009 17:53
Han nikker let.
"Indtilvidere, så ja.." han smiler en smule igen, og slipper så håret.

Der går derefter nogen tid hvor han ikke rigtig siger noget.. tavsheden virker en smule akhavet syntes han, og han ved ikke helt om han bare burde tie, eller rent faktisk sige ét eller andet..

Jeg ved ikke hvad jeg skal tale med hende om. Eller om jeg burde gå måske? tænker han spekulartivt. Han kunne jo spørge hvad hun havde foretaget sig i løbet af dagen, blot af høflighed.. Men det giver jo sig selv.. nonneeleverne har jo en fast plan de følger.. så et spørgsmål som det, ville virke irelevant
Sarah/Emmett

Sarah/Emmett

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Tatti 16.05.2009 18:14
Sarah syntes at stilheden er tung. Den gør hende utilpas og hun ved ikke hvad hun skal stille op.
Hun skævede let til Sharlen, betragtede hans ansigt, og kiggede så væk endnu en gang.

Sarah sukkede.
Nu begyndte regndråberne lige så stille at stilne af..
Hun kiggede ud .. og der var ikke flere faldne dråber at se.. jorden var stadigvæk våd.. men det var vidst også det eneste.

"Regnen er holdt op." konstaterede hun så.

Sharlen Carlisle

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 42 år

Højde / 182 cm

Cassa 16.05.2009 18:15
han ser ud på den våde plæne.
"Ja.. omsider.." han nikker let, rejser sig op ganske roligt, for at undgå svimmelhed.
"Jeg vil gå indendøre.. Det burde De også.. lige efter en bye som denne, er temperaturen faldet.. De risikere bare at blive syg.."

Han tager nogle få skridt frem, men standser så op for at vente på hende, så de kan følges ad..
Sarah/Emmett

Sarah/Emmett

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Tatti 16.05.2009 18:18
"God idé." hun nikkede let.
Sarah rejste sig op og tog bogen under armen..
hun gik så ud fra pavillionen, med et smil.. sammen med Sharlen..

Sarah kiggede op på Sharlen da de begyndte at gå igen..
Han er godt nok høj.. konstaterede hun så.

Sarah rettede roligt på sin hat, så den sad ordenligt..

Sharlen Carlisle

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 42 år

Højde / 182 cm

Cassa 16.05.2009 18:25
de begynder at gå i et stille og roligt tempo hen over plænen, flyver liflige tanker igennem Sharlens hoved.. Tanker om hvorvidt han skulle sige noget eller tie igen.. Om han burde spørge hende om noget, eller selv kende svarene..

Der dufter friskt og nyt.. som var alle planter, lige fra det mindste græsstrå, til det højeste træ, født på ny..
Sharlen tager en tung indånding, puster stille ud igen med en lettet fornemmelse i kroppen, alt imens det går.. duften af nyt liv glæder jo de fleste

//afsluttet

Live

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Navarana 22.05.2009 22:40
Live kommer roligt gående med sine øjne mod himlen.
Det er længe siden hun ordentligt har fået set og læst stjernene.
Da hun når hen til pavillionen, ligger hun sig ned og bliver ved med at stirre op på det smukke syn af stjernerne.
Hun nyder at der er en klar himmel. Hun har ikke følt sig så rolig og godt tilpads i et stykke tid.
Hun flytter ikke sine dybblå øjnes syn fra himlen. Hun lytter til den svage vinds lyde, og alle de andre naturlige lyde der var i natten,...

-Tegning lawet af: Life <'3
-'Et Liv indhyllet i Lys'-Rasmus Lyberth
-Lebbe/Homo, skindfreak og model i Ayame's tøjbutik! xD
SKULDERLANGT HÅR!!! O.O

Klikkelik ^^, Et NICE rpg <'3
http://www.kerigan.freeforums.org

Tristan Tezz

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Tezz 22.05.2009 22:48
Tristan kommer gående mens han bare kigger op på himlen og nyder vejret, månen og stjernerne, det var blevet en vane for ham at gå ude om aftnen istedet for om dagen. han ser en skikkelse ligge på jorden og går nysgerrigt derhen, for at se om personen var i live.
Da han når derhen ser han en kvinde der nyder aftenhimlen som ham, han bestemmer sig for at hilse på.
Han rømmer sig, "undskyld forstyrrer jeg?" han smiler med sit skæve smil, hvilket kun gjorde at han så charmerende ud som sedvanligt. tænkte han en lillebitte smule selvglad.

Billed fundet på Photobucket, redigeret af Aynry og Live <'3
Hvis ikke der er noget ondt, er der heller ikke noget godt! - Lavet af Mig
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Blæksprutten, Mong, Leviathan, Muri
Lige nu: 4 | I dag: 12