Sarah/Emmett

Sarah/Emmett

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Tatti 13.05.2009 23:09
Tilsyns stuen er et sted man kan komme hen hvis man har slået sig, eller skal ses efter, så man kan blive våget over, hvis man skal sove der.. osv.

Det er en stor sal, med masser af senge, og borde imellem dem.

Sarah træder ind i rummet med Sharlen bag sig.
"De kan bare tage plads ved en af stolene. eller sætte Dem på sengen." Hun nikkede ham hen til én af sengene.

Hun sukkede tungt, og lettet.
Sarah tog plads på en af stolene, og betragtede den anden.

(Sarah og Emmett er én og samme person, men han kan skifte køn, og som dreng bruger han navnet Emmett)

Am I supposed to be happy?
with all I ever wanted, it comes with a price.
You said, you said that you would die for me...

Sharlen Carlisle

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 42 år

Højde / 182 cm

Cassa 13.05.2009 23:13
Ved hver seng står der én stol, og ét lille natbord.. eftersom Sarah har taget plads på stolen, sætter han sig på sengekanten.
"Hmm.. her er stort.." mumler han for sig selv.. ser rundt med et lille, svagt smil.. stedet her minder ham meget om den klosterskole han selv er vokset op på..
Han sukker let, ikke sådan opgivende eller noget, men bare for at få luft helt ned at vende i lungerne, inden det finder sig vej op igennem luftrøret endnu engang, for derefter at lægge en lun, men frisk luft hen over de blege læber der er skilt let ad som i et suk.
Han ser på Sarah igen.
"Hvor længe har De gået her på klosterskolen, søster Blancett?" spørger han så venligt

Spørg Sharlen
//Sharlen Mufasa Carlisle
Tiltales: Fader Carlisle
Sarah/Emmett

Sarah/Emmett

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Tatti 13.05.2009 23:17
Sarah betragtede ham kort imens han tog luft ned i lungerne.
Hun smilte venligt over hans spørgsmål, og havde også tænkt sig at besvare det.
"Siden jeg var 5 år gammel, Jeg er 16 år nu." Hun nikkede let.

Sarah kiggede afventende mod døren, hun vidste ikke om Søster Autumn havde tænkt sig at vende tilbage, eller hvilke planer hun nu havde sig for.
"Jeg håber ikke at jeg får en al for stor skideballe." Hun bed sig i underlæben.

(Sarah og Emmett er én og samme person, men han kan skifte køn, og som dreng bruger han navnet Emmett)

Sharlen Carlisle

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 42 år

Højde / 182 cm

Cassa 13.05.2009 23:26
"siden De var 5.. det er 11 års tid nu så, kan jeg regne ud.." lyder det en smule eftertænksomt fra ham..

Han lader endnu engang blikket glide rundt.. der er ganske tomt i tilsynssalen.. alle må jo være gået til ro på denne tid.
"Den eneste der kunne finde på at skælde Dem ud, ville vel nok være mig.. Det var klogt handlet, hvis jeg havde været en indtrænger.. Såeh.. det opvejer det lidt.." lyder det fra ham, dernæst efterfuldt af en let, meget lav klukken.

Ikke længe efter kommer 2 nonner stæsende ind, lige i hælene på den lidt tykke nonne fra før..
De 2 andre begynder at gøre klar til at hjælpe Sharlen.. den ene vrider en klud op i lunt vand, mens den anden reder en seng op så den er klar til brug..
Søster Autumn henvender sig til Sharlen og Sarah.
"Fader Carlisle, er De okay?" spørger hun med bekymring i stemmen..
Hun ser dernæst på Sarah.
"Søster Blancett, vil De være rar at hjælpe søster Aurora med sengen?"

Sharlen bryder dog ind; "I behøves ikke at gøre jer alt den besvær.. jeg har det fint.." han vifter lidt med den ene hånd foran sig.. han bryder sig ikke så meget om at skulle have brug for andres hjælp.. så hvis nonnerne lader være, ville det bare passe ham godt.. det ville dog klart være det bedste hvis han overnattede på tilsynsstuen.. men det ved kun Sarah.. hun så jo hvordan han slingrede før..

Spørg Sharlen
Sarah/Emmett

Sarah/Emmett

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Tatti 13.05.2009 23:45
Sarah kiggede let på ham.
"Åh.." Hun smilte så, "Mange tak." hun bukkede svagt.

Sarah så mod døren da to nonner og søster Autumn stormer ind.
Hun kiggede lettere undskyldene mod dem.
"Javel, Søster Autumn." Hun rejser sig og går roligt over til Aurora, og reder lagenet ud, og ordner puden så den er dejlig blød at ligge på.

Sarah kiggede dog mod Sharlen da han begyndte at snakke.
hun rynkede brynene.
"Det ville være bedst for Dem, hvis de overnattede her, Fader Carlisle." hun smilte svagt til ham.

Sharlen Carlisle

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 42 år

Højde / 182 cm

Cassa 13.05.2009 23:51
Han ser mod Sarah da hun taler.. ja, det gør de faktisk alle sammen.
"H~ah?" lyder det lidt overraskende fra ham.
Den lidt tykke nonne, ved navn autumn nikker roligt.
"Søster Blancett har fat i en god pointe.. hvis De har fået hjernerystelse, kan De ikke lades uden for opsyn de næste 24 timers tid."

Sharlen sukker blot tungt, men nikker så dernæst..
Den nonne der vred kluden op, vender nu kursen hen til Sharlen, rækker kluden ærebødigt frem.
"Her, fader Carlisle.. De har små strejf af blod i ansigtet.."
Med en rolig hånd tager han kluden og tørrer blodet af sin pande og mellem øjnene.
"Mange tak.." siger han med et let venligt smil.
Han ser hen på de som reder sengen.. let funderende over hvor urolig en nat det vil blive.. et stort fremmed sted.. tomt.. han gruer for det tilbagevendende marreridt, som han er sikker på vil gå til angreb endnu engang, så snart han lukker sine øjne i..

Spørg Sharlen
Sarah/Emmett

Sarah/Emmett

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Tatti 13.05.2009 23:56
Sarah nikkede kort og beslutsomt.
"Mhm." hun gik over til Sharlen, da hun var færdig med at rede sengen.

Sarah betragtede Sharlen tørre blodstrejfene væk fra sit ansigt.. hun vidste ikke rigtig hvad hun skulle sige..
Hun var dog bare glad for at der ikke var sket noget yderligere..

"En nonne vil sidde herinde og våge over Dem, hvis De vil have det." hun smilte venligt, "Men der kommer nok nogle alligevel og kigger ind til dig.."
Hun betragtede den andens rolige ansigt. Man kunne godt se at han var noget ældre end hun, men alligevel holdte han sig godt.

"Vi ses Imorgen Fader Carlisle." Hun bukkede hovedet endnu en gang.
-"Nu vil jeg gå til ro." Hun vendte ham ryggen og tog sin bog med sig.. hun smilte til de andre..
"Godnat, Søster Autumn, Søster Aurora og Søster Emily."

Sarah nåede over til døren, og inden hun gik ud, strejfede hendes blik over på Sharlen end sidste gang. hun smilte og forsvandt så ud af døren.

//out

Sharlen Carlisle

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 42 år

Højde / 182 cm

Cassa 14.05.2009 00:02
Sharlen skæver hen på Sarah.. han nikker let, men rynker ganske svagt, næsten utydeligt på næsen.. nej hvor han dog kan se det for sig! ham ligge der, helt alene i en af sengene, mens der vil tulre en nonne rundt.. vågen og kunne bestirre ham i tilfælde af at han pludselig skulle holde op med at trække vejret.. ikke så behagelig en tanke.. men sådan fungere tingene nu engang..

"Godnat søster Blancett." lyder det fra ham, inden hun forlader rummet..
Dernæst taler han med den ene af nonnerne, som bringer ham hans ene lille dravkiste op, hvori han har en stor, løs pyjamas..
Han bliver støttet hen til et af de 6 omklædningskabiner der er opstillet i lokalet, hvor han træder ind og skifter om til tøjet han kan sove i..
Nonnerne vender alle ryggen til da han træder frem igen, og først da han er godt lagt til rette under en dyne, vender de sig om igen..

Så går tingene sin gang.. i løbet af de næste par timer kommer der 3 andre nonneelever ind, og bliver puttet i andre senge..

Natten forløber som han havde forventet... sovende, men med det frygtelige marreridt om havets kolde, klamme dyb der suger ham ned, drukner ham gang på gang..

//afsluttet

Spørg Sharlen
Sarah/Emmett

Sarah/Emmett

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Tatti 09.06.2009 16:01
Sarah kom ind ad døren til det store rum.. Hun kiggede rundt for at se om der var nogle.. nej.. ikke idag.. heldigvis.. De var også heldige at de ikke stødte på nogle af nonnerne..
Hun sukkede lettet op, da hun så stilte sig til siden sådan så Kanismo kunne komme ind..
"Så er vi her.." hun smilte svagt.

"Hvad.. hedder du egentlig?" spurgte hun venligt og imødekommende.

Kanismo Sanis

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 184 cm

Nichols 09.06.2009 16:17
Han så sig omkring, og som hun sagde var der ingen.
Sengende så gode ud, og bordene var heller ikke så gale, det var ihvert fald større end hans mindre rum under trappen i bordelet.
''Kanismo'' kom det hurtigt efter at hun spurgte.
''Er du nu helt sikker...?jeg vil helst ikke være skyld i at smide nogen ud...'' han så nærvøst rundt på de forskellige døre rundt omkring, bare i tilfælde at de ville blive åbnet op.
Sarah/Emmett

Sarah/Emmett

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Tatti 09.06.2009 16:21
"Jeg hedder Sarah.."
Hun gik over til en af sengene og redte op..
-"Sarah Blanchett.. " Gentog hun, nu denne gang med efternavn.
Hun smilte svagt og rystede puden, så den var blød.. og knap så hård..
"De smider ikke ud.. og de vil forstå det.. bare rolig.." sagde hun blidt og selvsikkert.

"Bare sæt dig her.." Hun pegede på sengen, som hun lige havde redt op og smilte venligt.
-"Så kan jeg se.. om jeg kan gøre noget.." hun smilte let.

Kanismo Sanis

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 184 cm

Nichols 09.06.2009 16:29
han gik usikkert hen til sengen, lagde sit sværd, bue og pile på ulvet foran sengen, og satte sig ned.
''det sku være ribenene den var gal med....'' kom det roligt fra ham, mens han lagde to fingre på de nederste riben på vendtre side.
Føelsen af at være et sted han ikke vidste om var iorden han var inde i.
Sarah/Emmett

Sarah/Emmett

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Tatti 09.06.2009 16:35
"Ribbenene.. " lød det kort fra hende..
Mut og tænktsomt.. "Hmmn.."
"To sekunder.." hun vendte kort ryggen til ham og gik over til en af skabene.. der var forskellige urter der skulle hjælpe mod smerten..
"Er de brækket?.. " spurgte hun kort og ledte forsat i skabene..

Sarah fik fundet de ting hun skulle bruge.. og så begyndte hun ellers at brygge en Te sammen.. Den skulle hjælpe..
Te'en fik en grøn farve.. og hun hældte varmet vand ned i koppen..
Da den havde stået lidt gik hun over til Kanismo og gav ham koppen..

"Her.. den skulle tage det meste af smerten.." hun smilte venligt.

//frys

Kanismo Sanis

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 184 cm

Nichols 09.06.2009 19:04
Mens Sarah var hend ved skabet, betragtede Kanismo et billede af en ældre herre i brun kåpe, det kunne godt tænkes at han havde været en munk af stor værdi for Isarismerne. ''jeg er ikke sikker...Jeg fik noget tungt over mig og har haft smerten lige siden....''
Han tog imod teén, den var grøn med en speciel duft han mindes at havde duftet før, ''hvilken plante er der i dette?'' lød det roligt fra ham, mens han roligt nippede til teén.
Den var varm, men smagte ikke som sådan af noget specielt end som et bøge blad gjorde, men det var ikke et bøge blad hvad var det så?

//frys
Sarah/Emmett

Sarah/Emmett

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Tatti 09.06.2009 22:46
Sarah smilte og så afventende på ham da han nippede til teen.
"Det er nogle helene urter, som er plukket syd for paradis skoven.." sagde hun venligt og glattede sin kjole..

"Det virker lige omlidt.. " hun begyndte at pakke urterne sammen, og ellers alt det andet som hun havde rodet med.. da det var gjort kiggede hun på ham igen..
"Hmmn.. Jeg er ikke sikker på om det her er rigtigt men.. må jeg lige trykke på dig lige så stille og roligt? for at se om de er tryggede ind.. eller brækkede.." hun smilte svagt.

//frys

Kanismo Sanis

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 184 cm

Nichols 09.06.2009 22:55
''du er den der behandler...så bare du kan ordne det...er jeg ligeglad med hvad du gør'' kom det stille fra ham, mens han drak det sidste af teén.
Smerten var mildnet lidt, så det var ikke så slemt at hun ville mærke om de var trykt sammen eller om de var brækket.

Sølvdjalen satte sig udenforan vinduet og så ind for at se om hvad pigen nu gjorde ved Kanismo.
Sarah/Emmett

Sarah/Emmett

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Tatti 10.06.2009 10:22
Sarah kiggede kort ud til sølvdjalen da den landede foran vinduet.. hun smilte let til den, og vendte så tilbage til Kanismo..
"Okay.." hun smilte let..

Sarah begyndte at trygge lige så stille ved ribbenene og hvis han gav et skrig fra sig med det samme.. så ville det betyde at de var brækkede.. og hvis de bare var lidt tryggede ville han nok komme med en eller anden utilpas lyd..

(Er de brækket eller?)

Kanismo Sanis

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 184 cm

Nichols 10.06.2009 13:59
((brækkede))

Han så igen hen mod dørene omkring bare for at han kunne blive usyndlig hvis der kom en ind af en af dørene.
Da Sarah rørte en anelse ved brystet(hedder det der ribbenene sidder ikk?) skød der en smerte op som de andre gange han havde forsøgt at holde om det, ''SHHHFFF....'' kom det fra ham, da han ville holde klynkeriet uden for et kloster, og desuden var han her jo også uindbudt så det var vel bedst at han holdte sin mund lukket.
Sarah/Emmett

Sarah/Emmett

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Tatti 10.06.2009 14:24
Sarah tog forskrækket hånden tilbage da han kom med sin smertelyd.. og hun så bekymret på ham..
"De er.. brækkede.." sagde hun så stille og bed sig svagt i underlæben for at tænke.. "Lig dig ned på ryggen og slap af.."

Men imens hun sagde det kom en nonne ind ad døren.. hun sagde ikke noget.. men stod blot med et stort chokeret ansigt.. og så gik hun hurtigt ud, og gik hurtigt afsted for at finde Fader Carlisle..

Sarah vendte sig om da hun hørte skridt.. men hun nåede ikke at se om der var nogle..
"Kom der lige nogle?"

Kanismo Sanis

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 184 cm

Nichols 10.06.2009 14:31
''jahh...en kvinde så mig...'' kom det uroligt fra ham mens han pegede hen mod den åbne dør.
''jeg tror lige jeg forsvinder ud af syne et par minutter...'' sukkede han, og forsvandt fra sengen, med besvær støttede han sig med hånden på senge kanten og gik hen til vinduet, der kunne han da ikke ødelægge noget i det mindste og han havde en væg og en rude til at hvile sig op af.
''jeg står ved vinduet'' hviskede han lavmeldt hen mod Sarah i den tro om at hun hørte ham.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 2