Klosterskolen: De lange gange på 1. sal

Sharlen Carlisle

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 42 år

Højde / 182 cm

Cassa 13.05.2009 21:49
Sharlen kommer gående med et kort mellem sine slanke, lidt aldersprægede hænder.. han er iført et helt enkelt skrud denne sene aften. en lang sort kjortel med grå kanter og små mønstre hist og her.. hans hår er løst, og foran hans øjne er placeret et par runde læsebriller.
"... Hnnm.." han rynker brynene og standser op.. Han er ikke på vej noget bestemt sted om, men forsøger bare at lære stedet at kende, og er allerede farret vild.
Hans blik glider op og fanger de kønne omgivelser.. der er højt til loftet, og på de hvide vægge hænger smukt malede malerier af elever såvel som nonner.
Hvis det fortsætter på denne måde, lærer jeg aldrig stedet at kende.. tænker han misfornøjet..

Spørg Sharlen
//Sharlen Mufasa Carlisle
Tiltales: Fader Carlisle
Sarah/Emmett

Sarah/Emmett

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Tatti 13.05.2009 22:00
Sarah kom gående ned af gangen i sin lange hvide enkle, men kønne kjole. på hovedet bar hun en hat, med et form af slør ned af nakken til skulderbladene der dækker håret.
Hendes mørke røde pandehår stak frem under hatten, og det klædte hende sødt om ansigtet. Hun bar på en bog, som hun havde hentet nede fra biblioteket af.

Sarah gik med rolige skridt, og betragtede de forskellige billeder der hang på væggene. Hun sukkede afslappet, og lukkede øjnene.
Hun standsede kort op og kiggede frem for sig.. og der fik hun øje på en mand med langt hvidt hår, længere nede af gangen.
Hun stivnede, og fik så et vredt ansigt..

En... mand!

"Iyaah!"
Sarah satte i løb hen imod Sharlen og hævede bogen.. hun sprang op, og svang bogen imod ham.
"FORSVIND MED DIG DIT PERVERSE SVIN!"

(Sarah og Emmett er én og samme person, men han kan skifte køn, og som dreng bruger han navnet Emmett)

Am I supposed to be happy?
with all I ever wanted, it comes with a price.
You said, you said that you would die for me...

Sharlen Carlisle

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 42 år

Højde / 182 cm

Cassa 13.05.2009 22:05
Sharlens blik glider hen over de mange malerier.. han hører dog nogle trin, drejer hovedet efter lyden og får øje på en af klostereleverne.. han skal lige til at hilse, da hans ord bliver erstattet af et halvskræmt skrig, inden bogen rammer ham direkte i ansigtet.. det knækker brilleglassene og slår ham i gulvet.. ja, dét slag sad perfekt til at slå ham ud.. den høje, lidt ranglede mand falder sammen på stedet..
En nonne der var på vej ned af nogle trapper lidt derfra, hørte udråbene og er straks sat i løb imod gerningsstedet.. hun dukker op fra fronten af mod Sarah.
"Jamen søster Blancett! Hvad har De dog lavet?!" udbryder nonnen, som er lidt hen af mod det overvægtige.. hun sætter i rask løb hen, og sætter sig på knæ ved Sharlen.
".. De har lige slået Fader Carlisle ud! Han er den nye præst"..

Spørg Sharlen
Sarah/Emmett

Sarah/Emmett

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Tatti 13.05.2009 22:10
Sarah står og trækker vejret tungt imens hun bider tænderne sammen, hun kiggede ned på manden der faldt sammen på gulvet.. stadig med bogen hævet. hun hører skridt bag sig og skal lige til at fortælle hvad der var sket, men hun bliver afbrudt.
"Den nye præst?!" Hun kiggede forvirret fra ham til nonnen.
Hun sank en klump, og slår kors fra sit bryst, med en prik fra oven og neden i korset.
Sarah rødmede flovt.. nu kunne hun egentlig godt se det..
"Om forladelse Søster Autumn." Hun bukkede let, "Jeg troede han var en lurer der havde sneget sig ind.." stadig rød i kinderne.

(Sarah og Emmett er én og samme person, men han kan skifte køn, og som dreng bruger han navnet Emmett)

Sharlen Carlisle

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 42 år

Højde / 182 cm

Cassa 13.05.2009 22:13
Nonnen ryster opgivende på hovedet.
"Ja, vi burde have meldt ud at han ville dukke op i dag.. Kom, hjælp mig med at få ham vækket op igen.." lyder det fra den halvfede nonne, som er i færd med at pille brillerne af Sharlen, så det knuste glas ikke vil skærer ham i ansigtet.
"Ih pigebarn.. ingen af os nonner kender til hans personlighed. hvis De er rigtig uheldig bliver han rasende over det!" lyder det fra nonnen i en bekymret mine..
Sharlen er stadig væk i sin besvimelse, og vil sikkert vågne op med en mindre hovedpine..

Spørg Sharlen
Sarah/Emmett

Sarah/Emmett

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Tatti 13.05.2009 22:17
Sarah nikkede hurtigt og satte sig ned ved siden af præsten.
Hun var stadig flov og rød i kinderne over det hun havde gjort.
Han ser ellers ret fredelig ud.. når han lige er blevet slået ud.. tænkte hun og betragtede hans ansigt.

"Det er jeg ked af." Hun kiggede ned i sit skød.
Sarah skævede til Sharlen og rykkede lidt frem og tilbage i hans skuldre.
"Fader Carlisle." mumlede hun roligt.

Sharlen Carlisle

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 42 år

Højde / 182 cm

Cassa 13.05.2009 22:21
Nonnen ser på Sarah.
"Når han er vågnet, kan De da bringe ham ind på et af tilsynsstuerne så snart han er kommet til sig selv igen?? Jeg vil kontakte søster Aurora og melde at fader Carlisle blev slået ud.. ja, kort sagt fortælle hende hvad der skete." Nonnen rejser sig op, og er straks i rask gang på vej hen mod trapperne igen..

Ikke længe efter hun er væk, rør Sharlen på sig..
Han slår øjnene op og misser dem let.. først ser han dobbelt uden at kunne fokusere, men langsomt bliver hans syn mere skarpt

Spørg Sharlen
Sarah/Emmett

Sarah/Emmett

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Tatti 13.05.2009 22:24
"Javel." Hun bukkede let igen, med hænderne i sit skød.
Hun fulgte nonnen med blikket da hun gik væk fra stedet.

Sarah sad i et stykke tid og kiggede på den "sovende" præst.
Hun sad og så bekymret på Sharlen, og bed sig i underlæben.
Åh nej.. hvad nu hvis han bliver sur..?

Det første Sharlen vil få øje på når han vågner er Sarah's bekymrede ansigt.
"Fader Carlisle, fader Carlisle?" sagde hun bekymret, da Sharlen vågnede op.. hendes hjerte hamrede nervøst.

Sharlen Carlisle

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 42 år

Højde / 182 cm

Cassa 13.05.2009 22:28
Sharlen retter blikket mod stemmen han kan høre.. han lukker øjnene i, og får sig lettere besværet sat op med en hånd mod sin pande.
Han ømmer sig, inden han ser med et halvkynisk blik på Sarah.
"Sig mig Deres navn." lyder det fra ham med en halvkynisk tone.. klart at man ikke er i det bedste humør efter lige at være blevet slået ned.
Han skælder dog ikke ud.. ja, ligenu gør han faktisk ikke andet end at sidde og ømme sit hoved..
Han er sluppet heldigt.. kun få små rifter efter glasskårene, og ingen af dem ramte i øjnene..
Endnu et par briller knust.. tænker han, men på stående fod spekulere han ikke over hvor de er blevet af.. kun at de blev knust

Spørg Sharlen
Sarah/Emmett

Sarah/Emmett

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Tatti 13.05.2009 22:37
Sarah sank en smule sammen da han kom op at sidde..
Hun rømmede sig kort, og hendes rødmen forsvandt stadig ikke..
"Mhm.." hun kiggede skyldigt ned.

"Sarah Blanchett." sagde hun tydeligt.
Hun tillod sig kort at skimte op på den andens ansigt.
-"Det.. det er jeg ked af.."

Sharlen Carlisle

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 42 år

Højde / 182 cm

Cassa 13.05.2009 22:39
Han ser på hende med et let kynisk blik.. men det glider hurtigt over i et lidt forslået og skævt smil.
"Søster Blancett.. De slår en prober næve.. er De sikker på at De befinder Dem i den rigtige brance?" Han ler let.. en smule moret, men hurtigt tier han igen, og ømmer sin pande, næse, og lige mellem øjnene..
.. Det gjorde temmelig ondt.. tænker han så konstaterende..
"Vil De være venlig at hjælpe mig op, Jeg er temmelig omtumlet efter dét slag.."

Spørg Sharlen
Sarah/Emmett

Sarah/Emmett

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Tatti 13.05.2009 22:42
"Huh?"
Sarah kiggede spørgende på ham, lettere overrasket over hans milde svar.. han virkede slet ikke sur på hende.
Hun tillod sig at smile, en smule skævt og så kiggede hun små flovt ned.
"Men.. lærer jo altid lidt selvforsvar." sagde hun med et lille grin imens hun rejste sig op.

Sarah smilte til præsten foran sig.
"Jo, selvfølgelig." Hun rakte ham den handske beklædte hånd, for at hjælpe ham op. Bogen havde hun under den anden arm.

Sharlen Carlisle

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 42 år

Højde / 182 cm

Cassa 13.05.2009 22:46
Sharlen lader sig hjælpe op, og støtter let med en hånd mod muren, der er fri imellem to malerier.
"Selvforsvar, eller angreb?" spørger han med endnu et skævt smil.
Han lukker øjnene.. en dunkende tung fornemmelse siver ned over hans ansigt fra panden af..
Mit hoved.. det dunker.. Mon jeg har fået hjernerystelse? tænker han overvejende.. Men nej, så hårdt var slaget vist heller ikke.. så han er sluppet med slaget alene.

Spørg Sharlen
Sarah/Emmett

Sarah/Emmett

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Tatti 13.05.2009 22:48
"Uhm."
Sarah vidste ikke hvad hun skulle sige.. så hun kiggede hurtigt ned, med en skyldig mine..
"Ah.. eh.. " Hun trak på skuldrende, og kiggede undskyldene på Sharlen.

-"Er.. De okay Fader Carlisle?" spurgte hun så bekymret, og foldede hænderne sammen.

Sharlen Carlisle

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 42 år

Højde / 182 cm

Cassa 13.05.2009 22:51
Han står lidt i tavshed.
"Ja.. Men jeg har en gevaldig hovedpine.. Jeg var i færd med at se mig omkring her på stedet.. Jeg tror jeg for vild.. for jeg har ikke den fjerneste idé om hvor jeg befinder mig.." han stryger en lok af det snehvide hår lidt bagud.
"Tror De, at De kunne føre mig til en sal med sideplads, søster Blancett?" han ser på hende med et lettere slørret blik.. Hovedpinen gør ham lettere svimmel i det.

Spørg Sharlen
Sarah/Emmett

Sarah/Emmett

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Tatti 13.05.2009 22:54
"De må de meget undskylde." hun bukkede igen.
-"Men jeg vidste ikke at De ville ankomme idag." Hun smilte undskyldene til den anden.

"Oh, nåh ja!" hun kom i tanker om at hun skulle føre ham til tilsynsstuerne.
-"Jeg skulle føre Dem til én af tilsynsstuerne når De vågnede." hun lagde hovedet på skrå med et mildt smil.

"Kom.. denne vej, - er De sikker på at De kan gå?" Spurgte hun, og kiggede sig over skulderen hen på Sharlen, hun havde nemlig allerede vendt sig om, for at vise ham stedet.

Sharlen Carlisle

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 42 år

Højde / 182 cm

Cassa 13.05.2009 22:59
"De er tilgivet.. bekymer De Dem ikke om det.." forsikre han hende.. han stryger alle de korteste lokker hår væk fra ansigtet.
Han nikker let og tager de første par lidt usikre skridt.. men så går det bedre ganske kort efter.
"Det går.. Hvorfor til en tilsynsstue?" spørger han en smule forundret..
Han kan ikke helt se hvorfor det skulle være nødvendigt.. men sådan er nonnelivet vel bare? Meget påpasselig og omsorgsfuld, ja, det skal man så sandeligt være! og er man det ikke, så bliver man det hurtigt.
Sharlen betragter kort Sarah's kjole.. ikke hende, men kjolen.
Så sådan ser klosterelevernes tøj altså ud her.. ganske praktisk at vide.. tænker han, inden han fjerner blikket igen

Spørg Sharlen
Sarah/Emmett

Sarah/Emmett

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Tatti 13.05.2009 23:02
"Det sagde Søster Autumn, Sådan så De lige kan falde på plads, vil jeg tro." Hun smilte mildt til ham, og vendte sig så helt om og begyndte at gå. Hun tænkte ikke rigtigt over så meget. Lige nu syntes hun det var pinligt at hun havde kommet til at slå ham ud. Enormt pinligt.

Skoene gav genlyd i gangen, da de kom gående.
De drejede ned af gangen for at komme til tilsyns stuen.

//emneskift.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 2