Chriq Ztýrh

Chriq Ztýrh

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Topalis

Alder / 23 år

Højde / 160 cm

Chriq 21.03.2009 16:04
Chriq kommer vræltende gående ind af indgange. Han bløder fra overarmen, og mister langsomt blod. Da han var begyndt at gå ned til Helbredelseshuset fra Markedspladsen af, var han fuld af energi, men tabte langsomt blod. Han skulle få renset såret, ellers ville der gå betændelse i. Og så ville hans arm blive amputeret. Chriq gøs ved tanken. Ikke med at få armen amputeret, men at han jo ikke kunne sætte sin frisure rigtigt hvis han kun havde en hånd at sætte den med.

Chriq kiggede sig omkring lidt halvforvirret. "Er der en læge her?" råbte han. Idiotisk nok var helbredelseshuset normalt fuld af læger, men ikke lige den slags Chriq var vant til.
Har du spørgsmål til Chriq? Så klik her[/color]

Se Chriq Ztýrhs profil her
Chriq Ztýrh

Chriq Ztýrh

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Topalis

Alder / 23 år

Højde / 160 cm

Chriq 21.03.2009 17:06
Chriq vender sig om for at kigge efter en læge, og har stadigvæk ikke opfattet at hele lokalet er fyldt med læger. Han kommer til at kigge direkte i øjnene på en dreng foran ham, og stivner. "HOLD DIG FRA MIG! DIN RUDOLF TAG-RUS!" ryger det ud af Chriq med et forskrækket råb. Alle mulige folk glor på ham og bliver helt stille. Chriq ignorere dem. Han kigger lidt nærmere på drengen. Var det ikke lige den bandeleder han var i konflikt med for en time siden? Drengen lignede ham utroligt meget, og Chriq troede at det var Samson da han kigggede første gang.

"Undskyld lille ven. Jeg kom til at tro at du var en meget ond mand, jeg snakkede med forleden. Du ligner ham meget, så jeg troede lige at det var ham jeg så. Hvad hedder du?" spurgte Chriq, imens han stræbede efter at lyde venlig og rolig, som ha plejede.

Chriq Ztýrh

Chriq Ztýrh

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Topalis

Alder / 23 år

Højde / 160 cm

Chriq 21.03.2009 17:22
"Jeg hedder Chriq" sagde Chriq med en lav stemme. Altså, hvad kunne en lille dreng finde på hvis han vidste hvad Chriqs navn var? Ingenting, nemlig. Det mente Chriq ihvertfald.

"Ja det er en meget ond mand ved navn Samson" sagde Chriq venligt efter en kort pause. Han smilte ved tanken om at han havde lyttet efter da Samson holdte sin "Chriq er en kujon" tale, og Chriq havde der fundet ud af hvad manden der prøvede at dræbe/slå/toturere ham hed.

Chriq Ztýrh

Chriq Ztýrh

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Topalis

Alder / 23 år

Højde / 160 cm

Chriq 21.03.2009 18:11
Chriq smilte igen. Hvor sødt. Den lille dreng mistænker mig for at være en sindsyg ond bandeleder-psygopat alias Samson. tænkte Chriq.

"Ham Samson gjorde det imod mig, fordi at jeg er god mod andre" sagde Chriq pædagogisk. I princippet hvis man glemte at nævne nogen småting og lige tænkte en anelse perverst, "hjalp" Chriq jo faktisk Samsons prostituerede. Chriq var så overbevist om at det var rigtigt det han sagde, at det også lød rigtigt nok.

En læge kom hen til Chriq.

"Skaf mig en forbinding og få gjort noget ved det her, tak" sagde Chriq venligt til lægen. Han kastede en jade over til lægen, og så hvordan hendes ansigtsudtryk blev lettere fornærmeret over betalingssummen.

Chriq Ztýrh

Chriq Ztýrh

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Topalis

Alder / 23 år

Højde / 160 cm

Chriq 21.03.2009 18:38
Chriq kiggede med et "ved-du-ikke-det-min-lille-påtrængende-storøjet-flinke-ven" blik på Malde. Rettere sagt smilede Chriq bare til ham. "Samson er så vidt jeg ved, en ond og grusom leder af Rudolf Tagrus-banden. Han lavede en aftale med Mørkets Lord da han Mørkets Lord overtog landet. Derfor kan han ikke lide mig." sagde Chriq meget lavt, nærmest hviskende.

Lægen kom hen og bukkede sig og prøvede at rense Chriqs sår, og Chriq måtte bed sig selv i tungen da hun rørte såret. Det var klart at han ikke kunne finde en læge herinde, siden at Chriq jo var vant til blonde supermodeller med stramme sygeplejerske-uniformer på. Eller det mente Chriq ihvertfald var en sygeplejske. Lægen var ikke just det som Chriq havde troet. Hun var ikke timeglas-form, men nærmere et græskar. (OCC: Men denne historie handler dog ikke om lægen er et græskar eller en agurk, men om Chriq og Maldes samtale. Så det kommer vi ikke nærmere ind på, end at hun plejede Chriqs sår. Og det gjorde hun fremragende)

Chriq Ztýrh

Chriq Ztýrh

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Topalis

Alder / 23 år

Højde / 160 cm

Chriq 21.03.2009 20:28
Chriq stod og blev lidt småirriteret over drengens lave intelligence. Han bevarede dog sin flinke væremåde, og begyndte at forklare.

"Nej. Ham her Samson, ved godt at jeg er god mod andre. Og som du ved, skal man være god mod folk der gode mod andre. Men det var Samson ikke. " sagde Chriq. Han bøjede sig ned, og hviskede. "Kan du holde på en hemmelighed? Jeg hjælper faktisk Lysets Dronning, hvilket er grunden til at Samson ikke kan lide mig."

Chriq sagde sandheden, men undlod blot at nævne nogen få ting i hans forklaring.

Chriq Ztýrh

Chriq Ztýrh

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Topalis

Alder / 23 år

Højde / 160 cm

Chriq 21.03.2009 21:25
Chriq stod iagtagende og ventede på at drengen skulle forsætte sin sætning. Efter en lille pause så det ud til at drengen VAR færdig med sin sætning. Han væremåde var hverken stolt eller pralende, eller ydmyg. Dog havde han sagt at han hjalp lysets dronning på en måde der fik det til at virke mere personligt end det egentlig var, men det nævnte Chriq dog ikke noget om.

Hvis han spærre øjnene mere op, så ryger de jo ud tænkte Chriq ved synet af at Maldes øjne spærrede op.

"Hvor kommer du så fra?" spurgte Chriq med et smil. Han satte sig ned på en stol cirka en meter fra der hvor han stod, og kiggede nysgerrigt på Malde.

Chriq Ztýrh

Chriq Ztýrh

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Topalis

Alder / 23 år

Højde / 160 cm

Chriq 21.03.2009 22:10
Chriq kiggede lidt på Malde. "Undslap?" spurgte han spørgende. Han havde ikke nævnt noget om han var fanget eller noget, så det undrede Chriq lidt at drengen begyndte at snakke om at undslippe.

"Det lader til at du er meget interesseret i at vide mere om ham Samson? Kender du ham?" spurgte Chriq pludselig efter en kort pause. Drengen havde efter Chriqs mening spurgt meget omkring Samson, og det undrede faktisk Chriq lidt.

Chriq Ztýrh

Chriq Ztýrh

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Topalis

Alder / 23 år

Højde / 160 cm

Chriq 21.03.2009 22:52
Chriq brugte for første gang i meget lang tid, sin hjerne på noget fornutigt. Malde lignede Samson utrolig meget, Malde spurgte meget til Samson, og Chriq fik et nervevrag da han så Malde første gang. Det kunne ikke være 100% tilfældigt.

"Jo. Samson PRØVEDE at fange mig. Han havde hele sin bande med, og jeg var alene mod dem. Det foregik faktisk for en time siden nede ved Markedspladsen. " sagde Chriq helt historie-fortæller-agtigt.

Chriq fortalte Malde hvad der var sket i en meget detaljeret forklaring. Han fortalte med en lav stemme om det der var sket ved Markedspladsen.

(OCC: Jeg er for doven til at roleplaye der hvor Chriq forklare historien, så [url=http://www.saphiri.dk/krystallandet/viewtopic.php?t=5223]klik her[/url] hvis i ville vide hvad der skete ved Markedspladsen)

Chriq Ztýrh

Chriq Ztýrh

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Topalis

Alder / 23 år

Højde / 160 cm

Chriq 22.03.2009 09:26
Chriq stod og kiggede sig omkring. Hvor blev drengen af? Når pyt. Men han lignede altså Samson rigtig meget tænkte Chriq.

Nu hvor han tænkte på Lysets Dronning, tænkte han også på hvor Mørkets Borg mon lå. Og hvem skal han befri Dronningen med? Tja. Jeg har ikke hørt noget fra ham Yoghurtkassesæk eller hende punkeren Nervevrag lige fra hvor jeg mødte dem, så det bliver måske nogen andre end lige dem tænkte Chriq. Det var så lang tid siden at han havde snakket med Yumikasake og Navael, at han havde glemt deres korrekte navne.

Han måtte snart til at tjekke hvor Mørkets Borg lå, eftersom han kunne mærke hvordan Krystallandet var blevet forandret eter Mørkets Lord kom ind. Det også den dumme mørke lorts skyld tænkte Chriq, der stadig blev ved med at sige navnene forkert.

Han gik stille og roligt ud af døren af helbredelseshuset, på vej mod Byen for at tænke over tingene og finde oplysninger om Mørkets Borg.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 5