Lees underjordiske bo.

Leara Seranius

Leara Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Amazonitskovene

Alder / 16 år

Højde / 168 cm

Dorthea 19.02.2009 00:23
Jeg undskylder for de manglende beskrivelser af forrådsrum, roderum og bibliotek. Havde skrevet en masse, men så lukkede min computer ned, og jeg orkede ikke at skrive det igen. Det skal nok komme, når jeg får tid.

Hvis du bevæger dig hen af stien, kommer du på et tidspunkt til en underlig sten. Den er kridhvid, og selvom det er tydeligt at det er naturligt, ser det underligt urealistisk ud. Du skal dreje til venstre, og gå ligeud, forbi to væltede træstammer og en underlig, død plet hvor noget forfærdeligt nok er sket da guderne endnu var unge, og det uhyggelige hænger stadig over stedet. Det eneste man kan høre, er sine egne skridt, og sit eget åndedræt.
Man kommer til en tjørnehæk med utroligt mange torne, mange er over 10 centimeter lange. Først ser det ud som om det er umuligt at komme forbi, men hvis du kigger på træet ved din side, vil du nok bemærke at det er det perfekte klatretræ. Man kan med lethed klatre op og hoppe ned på den anden side. Gør du det, står du nu i en underlig lysning, der ikke er naturlig. Træerne er fjernet, og selvom det skete for flere hundrede år siden, er det stadig tydeligt hvordan træerne brutalt blev hevet op af jorden. Du ved det ikke, men du står ovenpå en lem - og hvis du åbner den, har du endelig fundet vej til Lees huleagtige hus. Det første der vil ramme dig, er lugten; jord, gamle blade, og en metallisk lugt af blod giver genlyd et eller andet sted i din næse. Så ser du trapperne, som mere minder om en stige. Pas på du ikke falder.
Hulen har en masse rum. Der er en stue, et sovekammer, forrådskammer, opbevaringsrum til våben og tøj, et roderum, et biblotek som Lee har fyldt ud, et rum uden noget i og endda et toilet. Vi starter med stuen, da det er det rum man går ned i og det er det rum man først ser. Gulvet er af jord, men loftet er af træ. Ude i hjørnerne står der støttepiller. En trussel om at blive levende begravet hænger over de gamle træstammer, der bøjer og beklager sig under vægten af mange hundrede kilo jord. Men de skal nok holde. Der er en stor kamin oppe ved den modsatte væg - du har lemmen næsten lige over dig, og du er gået om på den anden side af den stigeagtige trappe - og den er cirka 1x1 m. Røgen bliver ført ud i skoven af den lange forlængelse af kaminen. Er der ingen ild i, er det den perfekte flugtvej, da man sagtens kan være derinde. Skorstenens 'ende' og den del der er over jorden, ligger inde i tjørnekrattet. Du undrede dig måske over røgsøjlen du så? Nu ved du hvor den kom fra. Der er sofaer og borde, men ingen pyntegenstande. Rummet virker enormt, og møblerne bidrager nærmest til det indtryk.
Du går ind i sovekammeret, en åbning i væggen lidt ved siden af kaminen. Rummet er mørkt og køligt, varmest ved den venstre væg, hvor skorstenen går igennm. Der er mange sovepladser. Du tæller.
1, 2, 3, 4, 5, 6... 11. 10 af pladserne er nydeligt ret, faktisk er der et fint lag støv på det hvide sengetøj. Men en af sengene - den eneste enmands-seng, da de andre er køjesenge - er tydeligt brugt. Lagnet er krøllet, dynen, som er sort i stedet for hvid, ligger halvt ud på gulvet og hovdepuden er væk. Simpelthen. Lee bruger ikke hovedepude. Hverken forrådskammer, roderum eller bibliotek er noget at råbe hurra for. Du har kun set blodet i dem alle sammen. Du må væk. Du flygter.
Du ser derfor ikke det tomme rum. Der var hellere ikke noget at se, det var jo tomt, men du ville have kunne mærke duften af planter, og du ville kunne mærke hvordan du blev ør i hovedet. Euforisernde stoffer. Urter, rettere sagt. Toilettet ser du heller ikke. Toilettet med både vask og badkar, men ingen af delene bliver brugt fordi vandet skal hentes fra en nærliggende sø. Toilettet fører ned til et hul i jorden, men et avanceret system sørger for, at der ikke lugter.
Lee ved ikke at du har været der. Det er vores lille hemmelighed, ikke?

Lemmen binder, og er godt gemt under en masse blade og jord som Lee omhyggeligt fejer hen over hver gang hun forlader hulen. Man skal VIDE at den er der før man kan åbne den, og hvis man prøver vil man nok først tro at den er låst. Men det er den faktisk ikke.
Der er installeret komplicerede, men primitive iltningsanlæg overalt, så ilten bliver hele tiden skiftet ud, men med luften udenfor. Så er der koldt udenfor, er der også koldt indenfor. Er der varmt udenfor, er der også varmt indenfor, men alligevel er det en smule køligere fordi solens stråler ikke kan nå ned under jorden.

"Ja, jeg BIDER rent faktisk!"
"Lee faldt ikke. Hun angreb gulvet."
Leara Seranius

Leara Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Alder / 16 år

Højde / 168 cm

Dorthea 20.02.2009 00:17
Lee havde fjernet alle bladene og al jorden nu, og en stor lem i jorden, af træ, viste sig. Hun greb fat i håndtaget, og hev til. Andet forsøg fik den til at åbne, og hun åbende den helt.
"Vil du gå først? Eller skal jeg?"

OOC: Baah... Kort Owo"

Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 20.02.2009 00:34
Rex så til med et forvirret blik. Han tog nogle skridt nærmere og så ned i mørket. "Som man siger; damerne først." han skævede til hende og rømmede sig kort. "Du ved, hvis nu du havde et kæledyr eller noget, så vil det ikke gnave min strube over, hvis den ser dig først...." forklarer han usikkert og rømmer sig igen.
Han kløer sig i nakken og tøver en anelse, men han kunne ikke vende om nu - Han anede ikke engang om han ville kunne komme op i træet igen. Han skulle sikkert være her til evig tid. Han trak på smilebåndet og rystede på hovedet af sig selv.

( Laver nok et enkelt svar til og så smutter jeg i seng.. AT-uge og hell i skolen... Kommer tidligt hjem i morgen (: )
Leara Seranius

Leara Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Alder / 16 år

Højde / 168 cm

Dorthea 20.02.2009 00:39
Lee himlede med øjnene.
"Selvfølgelig har jeg ikke noget kæledyr. Tror det ville holde længe når jeg har det med at komme ind i perioder uden mad?" Hun smækkede lemmen helt op, og gik hurtigt ned. Hun var så vant til at den var stejl at hun efterhånden bare kunne gå ned. Alligevel sprang hun de sidste trin over.
"Jeg tænder lige op. Lukker du lemmen efter dig?" (Okay, jeg må have noget andet at kalde det... min hormonforstyrrede hjerne får det hele tiden til at lyde forkert __w__") Hun smutter udenom en slidt sofa, og kigger ind i pejsen. Der ligger allerede friskt brænde, tørt og parat til at blive tændt. Hun tager to sten fra hylden, og tænder for ilden, hvorefter hun lægger dem tilbage og lukker lågen for at holde røgen ude.

OOC: Helt i orden xD Jeg skal ikke holde dig oppe hvis du skal tidligt op Ö

Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 20.02.2009 00:45
Rex tøver i nogle sekunder, dog får en lyd bag ham, ham til at springe febrilsk ned af trappen og smække lemmen (*gigglesnort*) i bag sig. Det hele gik en anelse for stærkt og han ender med at halvsnuble ned af trinnene, dog lander han sikkert på fødderne med et suk.
Efter at have genfundet balancen ser han sig om. "Hold da -" Der var det hele. Det var hyggeligt, personligt og langt fra uvelkomne gæster.
"Charmerende," mumlede han og gik rundt imellem de forskellige ting og sager.
"Har du .... lavet alt det her selv?" han slog ud med hånden og betragtede hende med et spørgende udtryk i øjnene. Det forekom ham yderst overvældende at en pige der boede i skoven, boede under bedre forhold end han gjorde på borgne. Men nu måtte man også tage hensyn til at han delte værelse med en gorilla.

( Jeg må hellere logge nu o.o Du fryser i dit indlæg, eller noget xD Find på noget hvis det er ... Godnat . Husk at sove :D )
Leara Seranius

Leara Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Alder / 16 år

Højde / 168 cm

Dorthea 20.02.2009 00:53
OOC: ... En gorilla... OO *At have fået nyt spørgsmål at stille* Og okay. Så bruger jeg bare lige hundrede år på at finde på en maaaaasse spørgsmål til Rex ^^

IC:
"Nej... Selvfølgelig ikke. Jeg ved ikke helt hvornår det blev lavet, men det er mange hundrede år siden. Som jeg sagde, min familie har aldrig været i nærheden af mennesker, vi har altid holdt os på samme sted, generation efter generation, og... Nu vil jeg faktisk gerne spørge DIG om noget. Du fortæller det ikke til nogen, vel? Jeg mener... Det ville ikke være særlig fedt hvis jeg i nødens stund kom til at nedlægge en eller anden fra byen, og de så vidste, at du kunne føre dem til mig. Jeg vil helst undgå at komme i fængsel, eller op og slås sådan uden videre." Hun så direkte på ham nu, og først nu lagde hun faktisk mærke til hans øjne. Hun måtte spørge ham om dem, selvom han nok ikke gad at fortælle hende om det.

//FRYS

OOC: ... Muahaha... *At rette dette indlæg klokken tyve minutter over 5 om morgenen* Jeg har bare slet ikke sovet xD Tilgengæld er jeg også dødtræt .w."

Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 20.02.2009 16:50
Han betragtede det hele meget nøje. Lod fingrene glide langs vægge og møbler. Han var tavs og lyttede roligt til hendes ord. Han lod tungen glide over læberne. Han stoppede op og vendte sig imod hende. Et smil havde breds sig over hans læber. Han tog et par skridt imod hende og lagde armene over kors.
"Jeg ville da aldrig gøre sådan noget, Leara. Hvad tror du dog om mig," brummer han og trækker på skuldrene.
"Desuden, hvis du planlægger at nedlægge et menneske, så har jeg en fin lille liste af mennesker der fortjener det." sagde han og trak på skuldrene. Han kløede sig i nakken og smitle skævt, dog var der en vis seriøs undertone i hans stemme.
Leara Seranius

Leara Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Alder / 16 år

Højde / 168 cm

Dorthea 20.02.2009 16:58
"..." Hun skulle til at spørge ham hvorfor hun skulle angribe dem, men han gad nok ikke fortælle det.
"Den liste vil jeg have senere, så. og jege vil også vide HVORFOR de fortjener det. Men hver ting til sin tid. Vil du have en rundsvisning?" Hun slog ud med armene. Så kunne han vel få en eller anden fornemmelse for hvordan hun levede og hvordan hendes familie havde levet.
"Og kald mig nu bare Lee. Skal jeg kalde dig Rex eller Ray?" Hun vidste at hun selv foretrak sit kaldenavn, men hvis han foretrak sit rigtige navn, var det fint med hende.
Ilden blussede op, træet knitrede og vindens susen i iltningsanlæggene blev næsten overdøvet af flammernes svage sang. Ovenover deres hoveder, på jorden, gik et underligt væsen med 6 øjne og tre haler rundt imens det snusede og snøftede aggressivt, inden et fugleskrig forskrækkede det og fik det til at spæne ind i tjørnehækken.

Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 20.02.2009 17:09
Rex smilte skævt og tral på skuldrene. "Det er en længere historie." sagde han og nikkede, "Så det må vente lidt." Han så sig om i lokalet da hun lavede en stor bevægelse med armene. "Det vil jeg da meget gerne." sagde han optimistisk og smilte roligt. Hans så en anelse træt ud, men det gjorde han altid så det var der ikke mere ved.
Han lagde atter armene over kors, og satte hovedet en anelse på skrå. Han overvejede tanken lidt.
"Jeg tror jeg vil kaldes..." han så op i loftet og tænkte lidt over det, "Ja det ved jeg ikke, kald mig lige hvad du vil. Jeg er åben for navne." sagde han og små lo mildt.
Leara Seranius

Leara Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Alder / 16 år

Højde / 168 cm

Dorthea 20.02.2009 17:16
"Okay. Så starter vi lige med Sovekammeret. Jeg behøver vel ikke at fortælle dig at vi står i stuen nu, vel?" Lee vendte om, og gik ind i sovekammeret. Der var meget dunkelt, intet lys, og koldt. Køjesengene lignede en slags mørke spøgelser, og det eneste der tydede på liv, var Lees egen seng, som hun gik hen og satte sig på.
"Tadaah... Som du kan se har jeg rigeligt med plads." Hun smilede. "Og jeg undskylder at der ikke er noget lys, men det har jeg aldrig rigtig gidet at skaffe når jeg jo sover bedst i mørke." Hun lod sig falde baglæns i sengen, på den korte led, så hendes hovede hang ud over kanten på den anden side.
"Kig dig omkring. Jeg kan ikke garantere for hvad du finder, men der er nok ikke noget der kan skade dig."

Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 20.02.2009 17:26
Han åbnede munden for at svare men endte blot med at følge efter hende i tavshed. Han satte hovedet en anelse på skrå da han kom ind, og betragtede hende ligge i en akavet stilling på sengen. Han smilte blot.
"Nu vil jeg så vove at sige at de fleste sover bedst i mørke." mumler han roligt og sætter hænderne i siden. Han går lidt rundt med store tunge skridt. Han betragter rummet, trods han har svært ved at se sig om i mørket, hvilket resulterer i at ham slår skinnebenet.
"Av for ..." vrængede han og satte sig på sengen. Han lagde benet på det andet knæ, og mumlede: "Fortæl mig så noget mere. Hvorfor er steddet så stort. Hvorfor er der så meget plads? Bor du her alene?"
Leara Seranius

Leara Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Alder / 16 år

Højde / 168 cm

Dorthea 20.02.2009 17:37
"Stadigvæk. Min yngste søster plejede at sove ude i stuen fordi hun ikke kunne lide mørket."
Hun griner lidt da hun kan høre at han tilsyneeladende slår sig fordi han ikke kan se. Måske skulle hun hente noget lys til ham.
Da han snakker igen og spørger hende om stedet sætter hun sig op og retter lidt på sit hår.
"Stedets størrelse har jo noget at gøre med, at vi før i tiden var en rigtig stor familie. Eller også havde dem der byggede det for meget tid og kraft. Jeg ved det ikke helt. Og ja, jeg bor alene. Som jeg fortalte dig, blev vi sneen inde sidste vinter, og halvdelen døde af sult. den anden halvdel, den stærkeste, begyndte at slå hinanden ihjel for at få føde..." hun tav lidt.
"men det er ikke første gang at de spiste hinanden. da jeg var lille spiste de mine bedsteforældre da de ikke var til nytte længere, og alle andre mente at de bare nassede på maden. Det er derfor her er så mange sovepladser. Der var faktisk ikke nok, for sofaerne blev også brugt." hun strækker sig kort, og retter igen lidt på sit hår for at give ham tid til at forødje al informationen. Hun var pænt kold overfor de ting hendes familie havde gjort, men hun kunne ikke glemme da de overfaldt hendes bedsteforældre. selvom de havde været nogle af de værste til at være umenneskeligee, havde hun faktisk elsket dem, og det havde næsten været en traumatisk oplevelse at se dem blive sleået ihjel.

Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 20.02.2009 17:49
Han rettede sig op og satte benet ned på jorden igen. Han lyttede til alt hun sagde og fortærede alle ordene. Han slog blikket ned og tøvede i nogle sekunder før han rejste sig og gik imod hende. Han placerede sine hænder i bukselommerne. Han stod i nogle sekunder og tænkte over situartionen. Derefter satte han sig ved siden af hende. Dog med lidt bevidst mellemrum imellem dem.
"Leara," han bed sig kort i læben, "En familie er en familie. Det gør ingen forskel hvem eller hvad du er. At have nogen at være nær. Nogen der altid vil støtte dig, på et eller andet punkt. Uanset om man er dyr eller menneske. Dæmon eller hvad der ellers er." han betragtede hende med et fast blik. "Din families død skal ikke hænge på din samvittighed."
Han var i tvivl og hvad han ellers skulle gøre ud over at sige dette til hende. Han var ikke engang sikker på at han forstod det selv.
Leara Seranius

Leara Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Alder / 16 år

Højde / 168 cm

Dorthea 20.02.2009 17:57
Lee lyttede. Han havde ret, det vidste hun godt, men hun havde jo allerede påtaget sig ansvaret, hun var blevet vant til det. Man kunne ikke bare sådan lige fjerne det igen.
"Jeg ved det." hun sukkede lydløst og bed sig i læben.
"Der har bare aldrig været nogen andre at skyde skylden på, aldrig været andre hvis samvittighed det kunne lægges på. og jeg elskede dem da også, men... Det var en form for lettelse og forbandelse da de alle sammen var væk. Jeg var fri for deres dumme ritualer... Men samtidig var jeg jo også alene." hun tav igen lidt, lod hånden køre om i nakken til den forbandede tatovering.
"Men hvad med din familie? hvor kommer du fra? Det må jeg vel godt få at vide, ikke?" hun så nu på ham igen. Det var tydeligt at hun savnede sin familie, men ikke nødvendigvis ville have den igen, og at hun mente at hun havde sørget nok over dem. Hun var kommet over det.

OOC: undskyld hvis jeg svare langsomt, jeg render frem og tilbage imellem støvsugning og computer xD

Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 20.02.2009 18:09
Rex missede med øjnene og overvejede det hun sagde. Han rystede på hovedet, "Selvom der ikke var andre til at påtage sig skylden, så gør det ikke dig mere skyldig." sagde han tonløst og betragtede hende indgående. Han forstod hende ikke; Hvorfor var hun sådan efter sig selv?
Han hævede et øjnbryn, "Og ritualer, siger du?" han missede med øjnene og et smil bredte sig over hans læber, "Det må du fortælle mig mere om,"
Han betragtede hendes bevægelse, da hun tog hånden om i nakken. Han tænkte dog ikke videre over dette. Så smilte han og sukkede da hun spurgte ind til ham.
"Jo det er ganske lovligt." mumlede han hæst og rømmede sig. "Jeg kommer fra nord." mumlede han. "En lille by oppe i bjergene, ganske koldt. Der boede ikke så mange mennesker og vi kendte alle hinanden. Min familie består af min mor og far. Og..." han holdt en pause og så op i himlen. "Der er ikke så meget andet at fortælle," sukkede han.

( Helt ok xD Er også selt lidt langsom o.o )
Leara Seranius

Leara Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Alder / 16 år

Højde / 168 cm

Dorthea 20.02.2009 18:20
Hun lagde hovedet svagt på skrå og tænkte over det sagde. Hun vidste, at hvis de gik længere ud ville hun bare sige noget hun ikke mente, og lukke helt af. så hun svarede ham ikke helt på det første, smilede da han påpegede at han ville høre mere om ritualerne, og lyttede så igen efter.
"Sejt. jeg har altid gerne villet derhen, for at se mig omkring og sådan. Og tro mig, de er ikke særlig meget værd de ritualer. mest bare gentagne, kaotiske sætninger og gentagne handlinger. Tatoveringer, foreksempel. Jeg har en. Heldigvis kan jeg skjule den." hun smilede. Hun ville helst slippe for at vise den, men det gjorde hun nok ikke. Den var ikke specielt meningsfuld at se på, men hvis man spurgte hende havde den slgs tatoveringer ment næsten alt.

Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 20.02.2009 18:35
Han satte hovedet på skrå og smilte. "Jeg kunne måske tage dig med derop en dag." sagde han roligt og lod en hånd glide igennem håret imens han overvejede tanken med et muntert smil.
"Ritualer har vel altid en betydning. Derfor de er til," påpegede han og trak på skuldrene. Han vendte sig imod hende og missede en smule med øjnene. "En tatovering? Det skulle vel ikke være det du heletiden piller ved i nakken?" spurgte han og lod lod selv en hånd pege i sin egen nakke. "Eller... Heletiden og heletiden. Et par gange er det vel kun." han trak på skuldrene. "Du får sådan et specielt, fraværende utryk i ansigtet når du kløer dig i nakken, så..." han smilte skævt og lænede sig lidt nedover sine ben. Han hvilede albuerne på knæene. "Hvad symboliserer din tatovering? Hvis den symboliserer noget." han betragter hende indgående.
Leara Seranius

Leara Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Alder / 16 år

Højde / 168 cm

Dorthea 20.02.2009 18:45
"Det kunne være rart." hun smilede, med tænder. man skulle egentlig tro, at hendes tænder var spidse, men det var de ikke. de var helt normale.
Da han påpegede det med hendes nakke, fjernede hun straks hånden. Hun gjorde det ubevidst, og hun skulle informeres om at hun gjorde det før det gik op for hende, som nu. Hun sagde først noget, da han havde talt færdigt.
"Jeege opfattede det altid som en undskyldning for mere drab og blod. det var de pænt glade for. Og ja, det... Det er faktisk ikke erigtig noget jeg kan gøre for. jeg gør det bare af mig selv." hun hodlt en lille pause, og eet kort øjeblik tænkte hun tilbage på dn dag hun fik laveet sin tatovering. så rystede på hovedeet.
"Den symbolisere, at vildskaben og blodtørsten har krydset veje i mit sind. Og for at det måske giver lidt mere mening, så forestiller den en kryds. eller et x. det kommer vel an på hvilken måde man ser det på, ogøh... jah..." hendes stemme døde lidt ud. Hun ville ikke snakke om den forbistrede tatovering, men hun skyldte ham det vel. hun var glad for hans selskab, og selvom hun vidste at han nok ikke ville dø hvis hun skiftede enme, lod hun bare være. han kunne ligeså godt få alting at vide istedet for næsten alting.

Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 20.02.2009 18:53
Han smilte af den måde hun afsluttede sætningen. Tøvende. Eller måske bare tom for ord. Han rejste sig. "Nu skal jeg ikke plage dig mere med mine spørgsmål. Du siger jo at du jager, og jeg kan forestille mig at det er svært at jage i den her kulde, derfor jeg har et råd til dig: Fisk."
Han pegede på hende med pegefingeren og smilte skævt. "Det er sundt, smager skønt og er nemt at skaffe. Hvis man da ved hvordan. Fisk må selv du da kunne lide," tilføjede han og satte hænderne i siden. Han hævede et øjnbryn og lod tungen glide henover læberne.
"Men der er nok ikke nogen sø i nærheden, eller hvad?" han så sig om, somom han ville kunne se en sø, under jorden. Han betragtede hende i tavshed.
Leara Seranius

Leara Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Alder / 16 år

Højde / 168 cm

Dorthea 20.02.2009 18:59
"Fisk?" et kort øjeblik slog det helt klik for hende, for selvom hun havde hørt om det, havde hun kun smagt det én gang, og hun havde glemt alt om det siden. Så huskede hun det, og hun fik et tænksomt udtryk i ansigtet.
"Tjo, det er der. men jeg bliver nødt til at minde dig om, at jeg altså bor i mørkets skov; vandhullerne tiltrækker ikke bare små nuttede dyr. desuden vil jeg nødig stikke hænderne ned i vandet. man kan ikke se noget som helst, og... Ja, jeg ved ikke rigtigt hvad der lever dernede. det kunne være et kønt syn hvis jeg blev ædt af en eller anden mutantfisk." hun skar kort ansigt ved den tanke. Søen var nok ikke stor nok til at rumme en fisk af den størrelse hun havde i tankerne, men hun ville nødig miste en arm.
"Og du må ikke nævne ordet fiskstang. Den ene gang jeg har smagt fisk, er det eneste jeg ikke kan huske, fiskens smag, simpelthen fordi at der skete så meget andet. Heldet var ikke lige med mig den dag kan jeg godt sige dig."

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1