Chriqs Mareridt.

Chriq Ztýrh

Chriq Ztýrh

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Topalis

Alder / 23 år

Højde / 160 cm

Chriq 15.02.2009 17:08
Chriq kom op ad stigen, med en lille bekymring for at falde ned. Der var helt mørkt i rummet, Han stod og prøvede at få sine øjne til at vænne sig til mørket, alt imens han tænkte over det, Yumikasake og Navael havde fortalt ham. Da han kom op, blev han lettere irriteret over en stor bogreol der halvt dækkede for lemmen.

Hans øjne vænnede sig til lyset, umiddelbart på grund af et hul i taget. Han greb fat i noget fyrtøj, der lå ved sterinlyset over ved bordet. Han tændte det, imens han så det flakkende lys, der blev dannet i sterinlyset. Han vendte sig om imod bogreolen.

"Jeg må da kunne flytte den lidt? sagde han for sig selv, hvorefter han langsomt gik hen til bogreolen. Den var af valnøddetræ, havde med sikkerhed haft bedre tider. Chriq bemærkede hvordan han gik helt i stå, da han opdagede at han kunne tegne på reolens overflade, på grund af støvet. Efter et øjeblik, kom han tilbage til virkeligheden, og begyndte at prøve at skubbe den. Den havde en masse bøger, fulde af støv, som raslede blidt da han skubbede.

Lige pludselig hørte han et "Bump", og han så at en af bøgerne faldte ud. Han gik hen og samlede den op, og så til sin overraskelse at den var tom. Han havde egentlig ikke kunnet skrive dagbog, som han plejede, eftersom han mistede den da alt det med hans tidslinje-halløj startede. Han samlede bogen op, og puttede den ned i skindposen. Sandsynligvis var den blevet aldrig blevet brugt.

Han tænkte at han nok skulle komme til at mangle en pen til at skrive med. Han vendte sig om, mod stigen, og klatrede ned, med kurs imod markedet.

Sådan begynder Chriqs dagbog :)

Jeg ville normalt tilføje billeder til begivenhederne.
Har du spørgsmål til Chriq? Så klik her[/color]

Se Chriq Ztýrhs profil her
Chriq Ztýrh

Chriq Ztýrh

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Topalis

Alder / 23 år

Højde / 160 cm

Chriq 15.04.2009 14:35
Kære dagbog. Hvor bliver Yumikasake og Navael dog af? Jeg var nede i byen for at tjekke om de var der, men da jeg ikke kunne finde dem, valgte jeg at gå op mod Mørkets Borg alene. Jeg har besluttet at ville hilse på Lysets Dronning, og dette bliver mit mål indtil videre. Måske bliver dette det sidste jeg får skrevet, men det tror jeg ikke. Jeg har undret mig lidt over alt dette med dette Krystalland, og jeg tror at jeg faktisk er havnet i en anden verden. Først troede jeg at det hele var et TV-program, men nu tror jeg at det enten er et meget realistisk lavet live-rollespil, eller måske det utænkelige: At jeg er havnet i en anden tid eller dimension.

Chriq Ztýrh

Chriq Ztýrh

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Topalis

Alder / 23 år

Højde / 160 cm

Chriq 27.12.2009 16:36
Kære dagbog. Jeg har nu gået rundt igennem den mørke store skov i lang tid. Jeg ved at jeg har faret rundt mellem træerne i flere uger, men ved ikke helt hvor jeg er.

Efter at jeg brugte mine hurtighedsevner, kom jeg vist til at løbe lidt for langt, og endte med at stå inde mellem en masse fyrtræer.

Jeg var sulten, men kunne ikke finde noget mad i den barske vinter. Så jeg er både sulten, tørstig, og træt. Hvis jeg ikke snart finder noget mad, bliver jeg nok nød til at spise dig, dagbog. Også selvom pergament papir ikke er min livret.

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1