Étiennes huskebog

Étienne Julien

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 170 cm

Avia 01.02.2009 18:35
Bogen her er forholdsvis lille. Den er indbundet i tykt stof af en art i en marineblå farve. Bogen er bundet sammen med lædersnore og indeholder utroligt mange sider af hvidt pergament. Uden på er der skrivet, med vævede bogstaver, 'Étienne Julien'

På den første side står skrevet;
Étienne. Husk altid denne bog. Brug den til at hjælpe dig med at huske på de ting der betyder noget, og dem der bare er gode at huske. Og brug den til at huske, hvem du er og hvad du står for. Og til at huske mig. Glem mig ikke!
Kys fra din Laura

Hvis man bladrer igennem de første side af bogen, vil man finde inspirerende tekster om forskellige væsener og steder, fra rundt om i krystallandet. Der er også skrevet om forskellige personer Étienne har mødt. Alt sammen skrevet nøje detaljeret og med en pæn skråskrift. Og alt sammen underskrevet af Étienne.

De fleste af siderne er hvide, med plads til at skrive nye oplevelser og erfaringer
- 27årig, kulturinteresseret leguanfyr med kronisk dårlig hukommelse

Étienne Julien

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 170 cm

Avia 01.02.2009 18:46
1. februar

Ja, så skete, jeg mødte en satyr. en vaskeægte satyr, i al sin pragt. Det vil sige, ham her var ikke så prægtig som ham i min faders bog. Han lugtede en smule af ged, ak ja, så ispirerende og landligt. Meget rustikt.
Jeg fandt aldrig ud af hvad han hed, jeg fik travlt lige pludselig. Husk at spørge ham efter navn, hvis du møder ham igen. Han så ikke særlig gammel ud.

Her til aften mødte jeg også en ung dame. Cennet, hed hun. Hun var smuk og rødhåret, ligesom Laura. Og så arbejdede hun med urter. Urter, dem ville jeg godt lære noget mere om. Måske der er nogle bøger på biblioteket?

Étienne Julien

Étienne Julien

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 170 cm

Avia 28.02.2009 19:19
2. februar

Tænk sig engang, jeg var på biblioteket i dag for at finde bøger til at mætte min nye sult, efter viden om urter. Her mødte jeg en ung dame, Morgana Sarih Winths kaldte hun. Jeg skrev det ned på en papirlap, for at kunne huske det, og overføre det til bogen her
Hun var en ung kvinde med stor interesse for mig og min race, ja, fint ja. Hun var ganske køn, og ganske venlig. Hun var foreholdsvist høj, muskuløs og med krøller. Jeg håber at møde hende igen, og lære mere om hende.

Étienne Julien

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1