Yin 25.08.2008 16:13

Sådan ser Marks dagbog ud. Mark har skrevet i den helt fra da han var lille.
Bogen står på en af de mange hylder i hans arbejdsrum, den er ikke låst eller noget. Men den ligner alle de andre bøger, så man skal kigge inde i den, for at finde ud af at det er hans dagbog.
25. August.
Jeg sidder her helt alene, og tnker på sidste gang jeg mødte Eaz. Jeg skulle aldrig havde givet hende brevet! Det var det dummeste jeg nogensinde har gjordt, og jeg har ellers gjordt meget dumt i mit liv. Her ved siden af bogen, ligger den tegning jeg har lavet til hende. Jeg ville havde gvet hende den, men en må være faldet ud af brevet. hvad er det også for noget at skrive? 'Min kærlighed til dig må du aldrig ta forgivet' bla bla bla 'men du må leve livet' bla bla bla 'Så vi kan ikke være sammen, du og jeg' bla bla bla. Det er jo ikke fordi jeg ikke kan lide hende. Jeg elsker hende mere end nogen andre. Jeg vil nødig sårer ende, men det er det eneste jeg kan finde ud af. Ønsket om at hun aldrig havde mødt mig er så stort, og alligevel så lille. For hvis hun aldrig havde mødt mig ville jeg aldrig havde såret hende. Men hvis hun aldrig havde mødt mig, havde jeg aldrig mødt hende. Og hun er det eneste eg holder mig i live for. Så hvis jeg bare kunne elske hende, men Jullian sårede jeg så slemt. Men er det i virkeligheden det jeg er bange for? At sårer andre? Eller det fordi jeg ikke slev vil såres igen? Dengang blev jeg jo så såret at jeg løb hjemme fra. Væk fra min familie, min mor, min fa og min søster. Hvor jeg dog savner dem rigtig meget. Men hvad kan jeg gøre, altså andet end at starte min gen familie. Men jeg er ikke klar, og hvis jeg skulle estemme nu ville jeg vælge Eaz, men hende har jeg lige sagdt til at det var forbi.
Jeg vil gå ned og lave mig noget mad, så slut for denne gang.